Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V16l19a38d90i47m12í66r 84H19a80v24r93á11n88e29k 7866596410597

Krásné auto, škoda že bez motoru. Tříválec je krok hodně dozadu. Rv

+16/−1
doporučit
1.2.2017 16:01

K46a40r63e22l 55V23a82c93h91u44t 9763722279543

Seděli jste v ZADKU? ;-D ... Opět "povedený" titulek! R^R^R^

+9/0
doporučit
1.2.2017 16:37

J13i39ř83í 66P55o45k12o75r68n72ý 1311653261459

Slovní spojení...má krásný zadek. Už jsme v něm seděli... zní děsivě.

+6/0
doporučit
1.2.2017 22:01

M94i22l92a72n 87Š73m97o73l93í63k 3247174532190

Ať jsou s tříválcema do p...... Zlatá Mazda s 1500 atmosférou !

+6/0
doporučit
1.2.2017 16:14

J32i18ř46í 63S69t89r71ž15í62n41e23k 3385828766669

Docela pěkné auto, ovšem opět dost zásadní bezpečnostní problém s nízkým umístěním displeje.

Řidič je pak nucený dívat se někde ke svému pravému koleni a nemá šanci ani periférně vidět co se děje před autem. Pokud se dívá při 130km/hod jen 2sec na displej, tak ujede poslepu 72 metrů. Hlavně že tam asi bude za příplatek i konektivita.

V Mazdě, nebo u Peugeotu už dávno pochopili, že displej musí být co nejblíže čelnímu výhledu z vozu.

Pro VW je ještě pořád důležitější "čistota linií" palubky na úkor bezpečnosti posádky.

Rapid je snad nejhorší příklad.

+4/0
doporučit
1.2.2017 23:48

P42e56t39r 77F87e80i97g70l 5888983280802

1.5 TSI Evo 150 koní na takové auto? Tak to se mi líbí motorově i designově...sice bude až na konci roku, ale jezdím 90% času v autě sám do práce a tohle je velmi zajímavá nabídka...navíc Beats Audio...teď mám Leon ST, takže designově se mi nová Ibiza moc líbí...R^...

+3/0
doporučit
2.2.2017 9:04

I19v75o 68U58r12b35á79n67e31k 2196607747

Moc hezký auto. "Nepřehlédnutelná" Fabia se může jít zahrabat...

+4/−2
doporučit
2.2.2017 6:39

J53a40n 42K80o79n43v14a95l41i40n46k33a 5460291711205

Pro mne akceptovatelná alternativa k Fabii. Tu bych nechtěl ani zadarmo. Byť je to po technické stránce prakticky totožný výrobek, přesto má narozdíl od Fabie něco jako šmrnc.

Škoda, že 4válec je jen v nejvyšší specifikaci. Do těchto aut bohatě stačí obyčejná atmosféra se sudým počtem válců tak, jak to má Mazda.

+4/−3
doporučit
1.2.2017 15:52
Foto

R60i28c47h44a88r79d 95P45o14l39á86š58e25k 9554573800809

Obrovský Seat Ibiza - a potom je článek o vozítku velikosti Fabie. 8-o8-o

+2/0
doporučit
2.2.2017 8:13

P84e46t54r 10S28p37a83t13z86i49e71r51e32r 7384392245284

už by ty automobilky konečně mohli dostát toho co se chystá a do aut téhle velikosti nedávat naftové motory. Jak již bylo mnohokrát zmíněno, naftové motory mají ustupovat a dávat se pouze do vlajkových lodí...typu passat, superb.....možná octavia. Ale určitě ne fabia, Ibiza, golf a menší.

+2/0
doporučit
2.2.2017 8:03

P49e83t73r 71M93a57r94š38o50u91n 5845888506826

zadek https://youtu.be/gA3Z7qReavs

+2/0
doporučit
1.2.2017 22:19

P59e65t48r 98M74i70c91h33a43l 2430574491182

Pěkná. Ale tím "výběrem" motorů to podělali.

+2/−1
doporučit
2.2.2017 16:29

J54a22r74o98s71l39a75v 70B83i19r85n36e51r 4268595362518

První větu opravím na "bývalá" španělská automobilka.Pokud vím,patří Němcům.Je to tedy německá automobilka,která doposud využívá na svých vozech logo automobilky ,která kdysi patřila Španělům.

+3/−9
doporučit
1.2.2017 15:14

J94a62n 13D89v16o12r32a62k 4687325932155

Úžasný článek, to je keců ohledně vzhledu, motorů atd.. ale jaká bude cena na českém trhu ani slovo! přitom cena je to rozhodující co většinu potenciálních zájemců o koupi zajímá! Ti, kteří mají na koupi auta miliony se o toto auto zajímat nebudou.

+1/0
doporučit
1.2.2017 22:02

J50a25k32u85b 13S81e62k50e29r54a 6236780986495

Že by v roce 2017 začali uvažovat u koncernu o pohodlí cestujích v kabině? Žáčátek vypadá slibně, už se vejde k volantu prměrný evropan . Jen tak dále... Za 10-15 let se do koncernových aut třeba vejdou i 3 lidi do zadu...R^

+1/0
doporučit
1.2.2017 21:17

L78u22k57á58š 21K64m80e48n80t 5539587124510

Podle mne chytré navržení rozměrů auta. Velikostí je v podstatě mezi Fabií a Golfem, kde je docela prostor. Rozhodně to není konkurence k Fabii, ta je zakrslá a rozměry jí konkurence ze stejného segmentu utekla. Celkem škoda, ze nebude kombi, protože to jako typický hatchback nebude mít žádný kufr. A škoda těch třívalců v nabídce. Ty 1.2 se čtyřmi válci by v tom byly lepší.

+1/0
doporučit
1.2.2017 19:50

J88a22n 40N49o45v69ý 3302673866101

Nová 1.0 TSI sdílí hodně dílů s 1.5 TSI a oba vycházejí z 1.4 TSI s rozvodovým řemenem. Návrh zmíněné 1.4 TSI nedělal WV, ale motorárna Škodovky a podle všeho jde o jeden z nejzdařilejších motorů koncernu v poslední době. Celý koncern postupně vyhazuje starší verzi 1.4 TSI od VW s rozvodovým řetězem, která nebyla zrovna super povedená - rozvody prvních modelů byly docela katastrofa.

+1/−1
doporučit
2.2.2017 1:56

J32o68s62e18f 17B96a81b82k14a 3490369892737

Seat byl a stále je takové divné auto;-(

+2/−7
doporučit
1.2.2017 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.