Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e80t32r 57Č48e66r82m40á64k 9528105169870

To že má ojeté auto technický problém není loterie ale prostý fakt - je to prostě ojetina... Nikde v článku se nepíše že by se jenalo o skryté vady, takže zcela logicky pak s reklamacemi neuspějí.

A pokud se nakupují auta tak že ani ne 15% vidí servisní historii, tak co kdo potom chce...

+10/0
doporučit
1.2.2017 12:54

J75i37ř83í 71Z78ý42k54a 9769953481980

já mám rád ojetiny, které mají při mém nákupu nějaký technický problém. Ideálně pokud jde o nějaký dražší díl jako je třeba klimatizace, nefunkční 4x4, nebo opotřebená spojka. Dá se na tom uhádat slušná sleva, která většinou pokryje opravu a tím bonusem je, že víte co v tom autě máte již nové a na co se můžete spolehnout.

Naopak nemám rád ojetiny, které se honosí popisem "po rozvodech, spojka, nový olej, filtry ...", protože tak připlácím za něco, co ve skutečnosti nemuselo být provedeno, nebo je to provedeno z nekvalitních součástek. Takové auto vezmu leda když je tento servis doložený fakturou z autorizovaného servisu.

+10/0
doporučit
1.2.2017 9:16

L78i39b20o39r 37P34e45t34r48á19š 6825629718559

tomu se říká statistika . Prodáte auto 20 let staré za 20 000 a 2 rok staré za 300 000 a máte z toho 11 roku staré auto za 160 000 . :-)

+9/0
doporučit
1.2.2017 11:53

P47e64t64r 75M88i55c47h17a25l 2950594251652

Ojetina je vždycky sázka do loterie. Kdo si myslí, že koupí ojeté auto staré dejme tomu 10 let a bude to jako z fabriky, tak ať raději jezdí autobusem.

+9/−1
doporučit
1.2.2017 12:56

R74a71d92i88m 66S41v33o77b18o55d53a 9123399166752

Průměrná cenaza ojetý automobil byla podle průzkumu 176 000 Kč, nejpreferovanější značkaje Škodas třetinovým podílem na trhu. Průměrný věk ojetiny je 13 let.

8-o8-o8-o8-o

tady mi neco nesedi

za 13 let stare auto bych nikdy nedal vic jak 50k. mozna za nejakou raritu

+7/0
doporučit
1.2.2017 9:30

M66a77r91c73e21l 26S40t76a89r10ý 9168914603719

pro laika je jediný rozumný postup vzít si svůj rozpočet, odečíst 20-30 tisíc na okamžité opravy a za zbylou cenu koupit ojetinu.

+6/0
doporučit
1.2.2017 13:19

F23i23l78i22p 68S70t62ř54í29z26e30k 1480776395196

kupuji snad použitý, tak počítám s možnými závadami.

+6/−1
doporučit
1.2.2017 14:46

S21t72a58n48i70s49l47a14v 85N13ý48v44l93t 2134885593

Škodovka s problémem je dobrý kup. Díly levné, výměna snadná. Cena nakonec jestě lepší.

+3/0
doporučit
1.2.2017 11:16

L48u71d16v93í42k 73G89a70j45d22o22š58í75k 2535723484102

Zamyslel se pan redaktor vůbec nad tím, proč se vlastně lidé zbavují ojetých aut?

+2/0
doporučit
2.2.2017 23:29

K67a77r36e56l 53M88a31z75a19č 3917183296369

Jelikož jsou starší auta moje hobby, můžu říci, že se dají sehnat velmi slušné kousky už od 30 tisíc, ale taky pasti za 180 000.

Je jasné, že každá ojetina žádá své, je třeba hledat, nekupovat staré diesely, když najedu 10 ročně, zaměřit se na vybrané původně drahé vozy (střední třída a luxusnější auta bývají kvalitnější - záleží na modelu - odlišné náklady a ceny dílů má Mercedes a BMW!) a mě se osvědčilo kupovat na inzeráty v SRN nebo v Rakousku (cca 6 aut za 8 let).

+1/0
doporučit
1.2.2017 20:57

T67o50m40á65š 80Z75e71m44a75n 3465828874135

U ojetin platí "hlavně ať je levný - zbyde na opravy". A na opravy si nechat tak 50% částky.

On se toho auta předchozí majitel nezbavolal bezdůvodně..

+1/0
doporučit
1.2.2017 19:06

N57o37v87o38s42a39d 10M43i36r35o61s13l94a81v 9838289328809

:-Pale z Němec toto nehrozí pouze z naší produkce je problém..!!!!

+1/0
doporučit
1.2.2017 13:01

P80e51t19r 54B70á27č19a 8715956765645

Neni, kdyz na to mate ty spravne odborniky.

+1/0
doporučit
1.2.2017 12:45

P90a40v53e68l 49C41h92a86m80r59á77d 4297910419255

Protože automobilky skládají auta tak, aby se pravidelně navštěvoval servis. Je to jejich živobytí. Na mnoho věcí je již lepší technologie, ale na to je spotřebitel malý pán.

+1/0
doporučit
1.2.2017 9:13

A78n62t85o93n86í26n 52S64e12b46e93r13a 7663698280699

Já mám na autě řadu techických poblému, ale půlka je tam od výroby a druhá půlka nemá vliv na funkci auta.

Pokud to startuje, jede, zatáčí a brzdí, tak mně to nezajímá.

Akroát před STK se občas musí něco pořešit aby to prošlo.

+1/−1
doporučit
1.2.2017 10:16

T43o33m78á44š 93L17u44d54v50í90k 1400517314122

Pokud člověk dodrží všechny rady které jsou po tisíce omílané na internetu tak to většinou dopadá dobře. Nepoučitelní mají loterie celý život.

0/−1
doporučit
1.2.2017 17:41

P32e26t23r 54N48ě56m85e12c 4880483470757

Klidně si dovedu představit, že by byly všem přístupné protokoly z stk na základě zadání VIN vozidla. Nebyly by vidět jen nacionále provozovatele (či toho,kdo to na stk přistavil). Rázem by bylo vidět,jaké závady auto mělo a jak vypadal průběh najetých kilometrů. A rázem by se i přišlo na to, že někdo stočil tachometr.

0/−1
doporučit
1.2.2017 16:20

K51a31r55e37l 35N26e61d89o44p94i23l 7958316709274

Mohu na vuz uvolnit az 50 tisic korun. Mam ovsem lidske pravo na to, aby bylo v technicky bezvadnem stavu a jezdilo fajn dalsich 20 let.

0/−3
doporučit
1.2.2017 18:26

P40ř52e94m85y11s43l 98H24r76o89m21a31d70a 2834406438391

Tak 13 let je průměrné stáří ojetin a 176 000 je průměrná prodejní cena. To souhlasí s tím co jsem tu nedávno psal, v našich autobazarech je naprostý nedostatek kvalitních ojetin. Když si k ceně ojetého auta ještě připočítáte těch 50 tisíc na servis, tak už je úplně nesmyslné jít do takového rizika. Pokud projde chystaná novela, tak navíc pokud dnes koupíte auto se stočeným tachometrem a STK to v pozdějších letech zjistí, tak vám pošle auto k sešrotování bez náhrady.

0/−2
doporučit
1.2.2017 20:25
Foto

M27i65c22h97a23l 64S23l88í40ž 4662364137278

kdybych měl moc, zavedl bych razantní omezení v prodeji ojetin, hlavní omezení by bylo pro auta starší 10 let, zakázal bych je prostě provozovat na veřejných komunikacích, stočení nebo jakákoliv manipulace s najetejma km by byl pro prodejce konec v podnikání na doživotí a další a další

0/−21
doporučit
1.2.2017 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.