- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha, článek na obhajobu čtyřkolek... Zbytečně, uřvaný stroj, slyšitelný na kilometr dopředu, než se objeví, to u mne nevyhraje...
Někdy je tady video ke každý kravině a zrovna u tohoto článku, kde by se hodilo, nějak chybí.
Čtyřkolka je v zimě dobrý pomocník, akorát to chce samozřejmě radlici s gumou a nebo ideálně koště.
Radlice se bude doslova ulamovat, adheze minimální. Na seriozní odklízení sněhu je to na nic. Zkoušeli to na střeše obchodního centra a dopadlo to špatně. Dokonce jednou když se pokoušel více sněhu utlačit s rozjezdem, tak letěl přes řídítka.
Muži jsou jako děti, jen s přibývajícím věkem jsou ty hračky dražší a dražší
ano, velmi se osvedcilo porsche 911 turbo S
Obce moc neprohrnují - stačí dobré pojištění a vyhláška, že se chodníky neudržují.
Cestu od garáže k silnici - pokud pluh nebere těžký sníh, lepší sněhová fréza - navíc sníh vyhodí dál od cesty.
Takže jen slabá náplast na tvrzení doma manželce, že čtyřkolka nám bude doma pomáhat, a přitom jí chceme na lítání po polích a lesích.
Takže lehce nás šikovná žena utluče argumenty, že na sníh máme hrablo, že to hrablo prospěje naší postavě, ale, že ona se bez kožichu neobejde, a proto se koupí kožich.
Na čištění chodníků, zvláště když se jedná o prašan, je lepší rotační kartáč.
S tahem hodně přes 1000 kg? No když to budu brát jako tažnou sílu 1500 kg, tak nevím jaký to dokáže vytáhnout osobní automobil. Protože při vyprošťování klade automobil daleko větší odpor, tak se uvádí, že je potřeba minimálně 2x větší tažnou síla, než je jeho hmotnost.
zřejmě se počítá se spoluprací vyprošťovaného auta. Je to hodně rozdílné, z menší závěje vytlačí auto třeba 4 chlapi a ti těch "1500 kg" rozhodně nedají.