Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R13a67d82i20m 35S70v58o55b46o97d94a 9283739416172

az na ty predni svetla:-/

+14/0
doporučit
3.2.2017 9:15

J44i73ř15í 62S77c64h56w42a20c27h 8248394658336

Jak je vše relativní....

Moc nechápu, ten neskutečný problém, jaký má někdo se slovem "sportovní škodovka" v článku nebo prospektu na Škodu RS

To je jako kdyby měl stejný problém nad článkem o někom, kdo třeba ve 40 hraje fotbal někde v okresním přeboru, přitom chodí do práce, aby uživil rodinu a objeví se tam něco o sportovci. To se nesmí? Snad proto, že kdyby vyběhl společně s Messim na Nou Camp, tak by tam působil poněkud komicky?

Slovo "sportovní" prostě nemá jediný význam, ale může mít a má opravdu mnoho odstínů.... a je nutné ho chápat v souvislostech.

Takže něco jiného je, když se napíše kategoricky "škodovka RS je/není sportovní auto" a něco jiného znamená "sportovní škodovka" ve článku o Octávii RS a rozhodně to neznamená že "RS je sportovní auto". Kdo ten rozdíl necítí tak.....

A pokud se spojení "sportovní auto" pojme vysloveně puristicky, tak by se z této kategorie muselo vyřadit, vše co má jen náznak luxusu, ten je pro sportovní užití naprosto zbytečný a "nesportovní". Pak by z této kategorie vypadla většina Mercedesů, BMW, Ferrari, Lamb, Veyronů.... a zůstaly by tam nějaké Caterhamy a Ariely....

A pak je pojem "luxusní supersport" v podstatě protimluv. Něco jako nutit Bolta běhat v papučích a pyžamu.;-)

+12/−4
doporučit
3.2.2017 16:36

J64a69r10o15m94í59r 27Č48e54c25h 1953618547122

Srovnavate hrusky s jabkama.Subaru a Evo jsou od zakladu sportovni vozy.Octavia je trochu vylepseny rodinny vuz pro nekoho kdo si chce obcas trochu svezt.

+5/0
doporučit
3.2.2017 14:29

P10a78v26e10l 33Z40a56j85í32č21e90k 8624550346710

tak kdyby aspon 245kw ale 245 koni ma kde jaky sedan... a nikoho ani nepadne ho nazivat rs nebo sportovni...

+4/−2
doporučit
3.2.2017 8:52

D92a21v40i92d 32J81i37n93d22r77a 6810884946284

Jak je možné, že škoda představila v roce 2017 auto, co má 2 litr turbo benzín s 235 koněmi, když subaru před 16 lety z dvoulitru s turbem dávalo v klidu 220 koní ovšem s tím rozdílem, že to mělo 4x4 a samosvorné difíky byla samozřejmost... A to s pětikvaltem taky jelo cca 240km/h... nvm je v tom pár let vývoje, a teď se dostávají na úroveň japonců před 15 lety. Tady udělali soudruzi chybu

+2/0
doporučit
3.2.2017 11:46

H88y66n26e20k 53M41r41t10v23ý 2160357759771

proč je sportovní verze zrovna kombík? 8-o ještě formuli 1 kombi by to možná chtělo ;-)

+2/0
doporučit
3.2.2017 11:26

P47e87t23r 42R13e92m75e61š 5141645682

Nějak mi uniká význam takto výkonných aut, v našich podmínkách stejně není možné legálně plně využít jejich potenciál..

+4/−7
doporučit
3.2.2017 11:58

J32i29ř72í 83S14m31e51t50a61n66a 7425539742528

ŠKODA, to je diagnóza.;-D

+4/−9
doporučit
3.2.2017 10:56

K12a92m40i92l 96D34o67l55e13z89e16l 6982446784952

skoda, ze jsou tam dohromady zpatlany forky RS a obycejny novy oktavky. Predpokladam, ze tato verze bude mit stejne jako RS230 cervene prosivany volant a sedacky, stejne jako par dalsich odlisnych detailu. Interier je jinak prakticky identicky s aktualni verzi Oktavky.

Jinak ten hydrodynamicky samosvor je genialni vec, auto se v zatackach chova temer neutralne, znat je to i ted, kdyz i v nizinach lezi snih.

+1/0
doporučit
3.2.2017 21:00

P28a66v84e12l 56D86o33m68i57n95i91k 8648835243218

Design těch kol je mírně řečeno dost mimo, k linii auta se nehodí - samozřejmě mluvím jen za sebe.

+1/0
doporučit
3.2.2017 14:09

M14a44r48e89k 10S98a45j68d16a 2395100756268

A predchozi RS to mela elektronicky omezeno na 249 km/h, ci proc je tato nejrychlejsi vsech dob? :-)

+1/0
doporučit
3.2.2017 13:09

P81a76v15e85l 72C53h42a10m57r50á27d 4647770339825

A co podvozek a vyvážení, bez toho je verze sport k ničemu.

+1/0
doporučit
3.2.2017 12:03

J96a15n 69M83i41n91a84ř71í59k 1544775966823

A smysl to má jaký? Klasická verze RS má 230 koní, tato "vylepšená" má 245 koní, tedy o celých 15 koní navíc. V reálu asi pozná rozdíl jenom málokdo. Proč tam prostě nedají 300 koní jako má Seat Leon Cupra? Tohle mi přijde fakt o ničem Rv

+1/0
doporučit
3.2.2017 10:28

L97u77b72o55š 20P17o85s79p90í15š91i39l 6818204555

Bože,kdy už přestanou tyhlety pseudoauta vyrábět a zamořovat s nimi svět,další křáp,kterému kdekdo ujede a jízda v něm se musí přetrpět.

+3/−11
doporučit
3.2.2017 15:27

R92a30d35e32k 74H62o71l11í69k 1268444330956

...nic proti, ale ty kola jsou spíše pro nějaký důchodcovský(konzervativní) model, tady by mělo být něco agresívnějšího....

+1/−1
doporučit
3.2.2017 13:22

P15e54t41r 93F56e59i12g78l 5778703530692

Za mensi penize Cupra a 280 koni...proc platit vic za Octavii RS?

+1/−2
doporučit
3.2.2017 12:21

M47a12r16t98i77n 53S58k81á39l78a 8394297548318

Výborně, už se začínají pomalu blížit tomu, co německé značky nabízely jako střední třídu před 15 lety a ani tomu tehdy neříkali sportovní vůz ;-D To je hrozná parodie, 245 koní a stovka za 6.6 sekundy.

+1/−4
doporučit
3.2.2017 12:10

K29a36t76e12ř39i75n83a 88Č74e45r73n96á 8818325172764

Chudák Oktávka, ty světla a ten Hitlerovský knírek pod znakem ... to je hrozný :-D

0/−3
doporučit
3.2.2017 15:28

M24a58r80t62i37n 60H64a11l91á72š84e51k 2660362258214

Za mých mladých let jezdili jiné škodovky. Kde udělali soudruzi chybu?

0/−6
doporučit
3.2.2017 11:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.