- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty rozdelene svetla jsou divne, pusobi to na me jako maska od tahace, hrozne tezkopadne... ac jsem antiskodovkar, rad bych se projel
Ideální voňavka na české tankodromy, kde to má pásy k tomu výkonu?
Konečně něco, co vypadá jako sportovní berlina z mladoboleslavské líhně. Jen bych rád věděl, zda byla posílena převodovka, aby zvládla zvýšenou zátěž a co na to rozložení hmotnosti, aby první zatáčka nebyla trestem za naivitu.
Kvůli těm pár Nm navíc bych se divil že by tam dávali silnější převodovku, a hmotnost bude dík aktivnímu diffu spíš ještě hůře rozložená v neprospěch předku, je to prostě litback s převisama, to najde v zatáčce svoje limity vždy rychle...
Zrovna si říkám, že bych na ježdění po ucpané D1 potřeboval nějaký nový auťák co jezdí 300 km/hod a zrychluje z nuly na stovku za 6 sek.
Zrovna si říkám, že bych potřeboval nějaké nové auto, se kterým bych mohl na ucpané D1 zrychlovat z nuly na 100 km/hod. za 6 sek. a jezdit rychlostí 300 km/hod.
Focus není špatný auto, je hodně to hodně dobrý auto, ale ....
....rychlejší není, prostornější už vůbec ne a chybí mu samosvor....
ocatvia je rodinny vuz, ikdyby do toho narvali 10 000 koni tak to bude porad jenom rodinny vuz. tech 245 je naprosto zbytecnych. mozna pro nahaneni se po rovne dalnici to nekdo vyuzije, ale jinak je to spise pro honeni si trika v hospode u piva...
no, pro nahaneni se po rovne dalnici mozna pro nejakyho toho "honice trika"... ale treba rozumny clovek vi ze dostatecna vykonova rezerva se vzdy hodi pro reseni krizove situace kdyz je potreba situaci resit prudkou akceleraci z nenulove rychlosti... a tam vam 1.2TSI a podobne sekacky na travu fakt nepomuzou, v takovou chvili je prave RS a jine vykonove verze beznych aut to co vam muze zachranit zivot
pořád je to škodovka já mám na motorce 100 za 3s
skoda, ze jsou tam dohromady zpatlany forky RS a obycejny novy oktavky. Predpokladam, ze tato verze bude mit stejne jako RS230 cervene prosivany volant a sedacky, stejne jako par dalsich odlisnych detailu. Interier je jinak prakticky identicky s aktualni verzi Oktavky.
Jinak ten hydrodynamicky samosvor je genialni vec, auto se v zatackach chova temer neutralne, znat je to i ted, kdyz i v nizinach lezi snih.