Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e73t31r 81P64o18l52á91k 1857575396788

Clovek na to kouka a porad se snazi to nejak uhrat sam se sebou, ale pravda je takova, ze ten predek je proste hnus. Fakt nechapu umysl designera, co tim chtel rict. Je to Skoda, protoze mi prijde, ze na co Kabanuv tym do ted sahl, to se (vicemene) povedlo. Uprave zadku zase neni, co vytknout. Ten predek je snesitelny jen na RS.

+27/−1
doporučit
7.2.2017 13:21

D57a44v69i80d 38V17a83n93ě45k 6451374234810

Ta nová maska a světla jsou snesitelná snad jen se stříbrnou barvou, u ostatních barev je ten předek hrozný. A co se Škodě fakt povedlo, že v bílé barvě, vypadá nejhůř....

+18/0
doporučit
7.2.2017 11:41

P90e92t72r 39M77i46c26h19a86l 2620334471522

V té šedé je to takové neutrální, v modré a červené ty čtyři světla působí nějak jako že tam nepatří. Uvidíme v reálu, fotky vždycky klamou. A možná půjde i o zvyk. Na druhou stranu, mně osobně to může být jedno, plánuju další auto cca za 6 let a to už bude nová řada. :-)

Jinak co se týká vztahu lidí ke Škodovkám, má to několik levelů:

1. Chválí Škodovku úplně vždy a za všechno, i kdyby exhumovala "Stovku".

2. Mají Škodovku, protože jsou patrioti, prolínají částečně se skupinou 1.

3. Mají Škodovku jako kompromis mezi cenou a užitnou hodnotou, vidí její klady i zápory, nejsou nekritičtí.

4. Nemají Škodovku, jsou rozumně kritičtí, umí i pochválit, když je za co.

5. Kritizují Škodovku už z principu, i kdyby představila auto jako S-Klasse. Samozřejmě ji nemají a nikdy by do ní nesedli.

6. Báča.

+20/−1
doporučit
7.2.2017 17:06

J16a98n 85H58e68r76o56u45d37e43k 9448332703931

Já vám něco povím... Ať si každý kupuje co chce... Komu se to nelíbí, ať si koupí třeba novou i30 (co vypadá jako ford). Ten kdo si to koupí, tak mu rozhodně nebudu říkat, že je *****. Každého věc za co utratí peníze.

+16/−1
doporučit
7.2.2017 14:19

R77e51n63é 60K48m90o70c45h 7233241482419

Zadnímu nárazníku to pomohlo. Současné odrazky a hlavně prolis okolo nich se mi nelíbí. (RS to má jinak a vypadá to značně lépe)

Předek - připadá mi to jako slátanina. "na skladě zbyly nějaká světla tak je uplatníme ať se jich zbavíme"... no nelíbí.

+11/0
doporučit
7.2.2017 12:24

J30i91r94i 21G31a37z32d17a 8964443754684

proc je ta navigace porad utopena tak dole?

+11/0
doporučit
7.2.2017 11:08

O80n76d53ř56e58j 48M67u82s28i48l 9667325116834

Nabídka motorů se nezměnila - což v praxi znamená, že máte na výběr buď litrový tříhrnek nebo 1.8TSI. Což je divné, protože Seat Leon se nabízí i s motorem 1.2TSI 81kW (který je dokonce o 46.000 levnější než litrový zázrak) nebo možná optimálním 1.4TSI 110kW. S nižším výkonem 92kW je i tato 1.4 o 23.000 lacinější než litr.

+10/−1
doporučit
7.2.2017 11:46

J56a80k70u85b 71S19e37k55e63r50a 6266210166105

Jezdit jich uvidíme hodně.

Firmám je jedno, jak to vypadá, nebo co je to za auto. Ty se zajímají pouze nejvýhodněší "operák", Za 3 - 5 let to stejně pustí překupníkům. Takže tím to pro ně končí.

Privátní zákazníci volí jiné modely či značky, stačí se podívat kolem sebe...

+8/0
doporučit
7.2.2017 15:14

J63a96n 82Ř11e81z81n82í94č43e22k 3951551403300

407 000,- za základní model je ambiciózní cena. Uvidíme, jak se bude prodávat. Za mě je to už moc...

+7/0
doporučit
7.2.2017 14:53

S92t62a68n92i36s74l56a60v 31K35o35z48d22e26r36k37a 8456527478135

Tak nám ještě napište, po kolika kilometrech se u toho 1l tříválcového zázraku dělají rozvody. ;-)

+7/0
doporučit
7.2.2017 14:04

M85a44r46i83a50n 27K88a23r68a74b39a 4403871430922

Tak celý čas nás škodovácky marketing presvedčuje že idú cestou designu "vybrúseného diamantu". Keď už nejaký konečne vybrúsia, tak ako by sa to malo správne volať? Za mňa, teda rozdelené svetlá sú nepekné ryhy,ktoré len znehodnotilo toto síce konzervatívne, ale nadčasové a pekné auto.

+6/0
doporučit
7.2.2017 20:09

P94a56v88e46l 59R49o42t71n57á61g69l 1645569664979

To jsme to dopracovali, že se u aut opěvuje přeplňovaný litrový motor. Prý na běžné ježdění stačí... To tedy běžné ježdění u auta takového formátu musí vypadat. Zatím se nemůžu rozhodnout, jestli je hnusnější facelift druhé nebo třetí generace :) Jsem zvědavý, až ji uvidím naživo.

Ještě k titulku - "...své kvality si stále zanechává." Může mi někdo přeložit tuto větu? Napsat smysluplnou větu, je pro dnešní novináře problém.

+7/−1
doporučit
7.2.2017 12:13

K69a57r51e54l 84B55l77á28h75a 1475616861859

Já patřím do skupiny těch, kterým světla nevadí. Ale to není zase tak podstatné. To podstatnější vidím v tom, že se tvar všech aut totálně sbližuje, samozřejmě vždy v daném segmentu. Protažené přední reflektory mají snad všechny automobily všech automobilek, rozdíly jsou v detailech, v pár centimetrech, možná méně. A když se Škodovka pokusila o odlišení, tak to schytala od mnoha "amatérských designerů", kteří by to na sto procent udělali mnohem lépe. Trochu tyto "designéry" podezírám z konzervatismu, kteří hůře přijímají změny (nemíněno hanlivě).

Dobré na té její produkci je to, že se docela dobře prodává ve světě. Ta fabrika je jedním z tahounů naší ekonomiky a má tedy alespoň nějaký přínos k tomu, že se tady trochu zvyšuje úroveň.

+5/0
doporučit
7.2.2017 15:40

J90i93r46k14a 28B31l79a47h97i91č 9974701249862

Auto nehodnotím, ale z článku mě zarazilo následující: RvRvRv

Nejvíce se nám líbil tříválec, přeplňovaný litrový motor je obstojně utlumený a auto s ním působí nejharmoničtějším dojmem.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-facelift-ctyri-svetla-dbk-/auto_testy.aspx?c=A170206_191515_auto_testy_fdv

+5/0
doporučit
7.2.2017 14:07

T83o24m84á69š 31H24l98a26v87á85č 1131875240

Vypadá to jako rozbitý.....

+5/0
doporučit
7.2.2017 11:55

J75o79s51e84f 71Z62e51l76i20n56k50a 5420763285988

Ty světla prostě NE

+5/0
doporučit
7.2.2017 11:14

J76a59n 80V39o96n70d63r43á15č25e46k 4872698129188

Smutné je, že kdyby to mělo normální předek, tak to mohlo být povedené auto. Teda až na tu cenu - v naší firemní konfiguraci 2.0 TDI s DSG ceníkových 700 tis. - to asi někdo upadl.

+6/−1
doporučit
7.2.2017 12:08

P43e26t14r 55M98a95r23e29č45e28k 1463761369728

Na fotkách hnus. Jsem zvědav na setkání v reálu. Ovšem to jak to šidí kde se dá. Nezakryjí žádným designem.

+4/0
doporučit
7.2.2017 16:13

P51a92v13e24l 31Š66v17e55s15t26k60a 3428745369

ano, světla zákaníky rozdělují na 2 poloviny. Patřím do té, komu se to nelíbí. Je to škoda, protože jinak je OIII pěkný auto.

+4/0
doporučit
7.2.2017 15:22

M48a83r92e48k 68J76a40n46e86č77k31a 1857566233611

Sice to vypadá blbě, má to v základu litrový 3válec, je to drahé, ale je to přece český sen Škoda Octavia, tak šup šup kupovat a nekafrat, ať je toho všude zase plno ;-D

+7/−5
doporučit
7.2.2017 13:38

F92r30a43n89t90i22š21e31k 65V12r94á61n37a 5989522223331

CNG by se mělo více rozšířit, z hlediska emisí i jízdních vlastností je lepší než nafta, i když chápu, že by pak stát chtěl zvyšovat i spotřební daně na CNG, aby na tom netratil.

Příliš nechápu povyk okolo designu - jestli má auto světla tak nebo onak nikoho soudného nezajímá, to spíš jestli došlo ke zlepšení nebo zhoršení aerodynamických vlastností (a v důsledku spotřeby, hluku a jízdních vlastností).

+5/−3
doporučit
7.2.2017 17:18

M69a74r45t51i78n 77K98ř95í35ž 9633242800387

Sto lidí, sto chutí. Za mě tedy ne-e.

+3/0
doporučit
7.2.2017 18:58

P74e52t54r 62K83o81m69á50r62e24k 8265273895531

Čeho je škoda? ;-)

Jako Škoda Octavia? :-P

+3/0
doporučit
7.2.2017 11:00

P16e48t40r 93L73e53h61k21o21ž70i81v 7247309479630

Tak a teď se pozná kdo všechno má fakt hroznej vkus a dokáže si tohle koupit..

+4/−2
doporučit
7.2.2017 13:55

J36a96k40u92b 90K59ř49e98č52e27k 9812719706559

Me to nadchlo. Kazdy ma jiny vkus.

+5/−4
doporučit
7.2.2017 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.