- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Viděl jsem to na živo v tmavě šedé a je to opravdu lepší než na fotce. Už by to měl mít každý dealer.
já se "čtyřočkem" nemám problém, protože jen světla detailně nezkoumám a nepitvám a dívám se na auto jako celek a tam to začíná IMHO hrát.
Kdo detaily tak nesmyslně pitvá, nemůže dojít k tomu, že třeba "šestiočko" AR 159 je krásné auto, protože jen na těch šesti "bodovkách" v porovnání s celkovou masou auta nic moc hezkého zrovna taky nevidím....
"Nejvíce se nám líbil litrový tříválec" ... to jako vážně?? I v motorce mám litrový čtyřválec.
a co s tím má ta tvoje motorka společného? V motorkách bývaly, jsou a budou ještě mnohem větší motory, jejichž objem je větší než u spousty motorů vozového parku v ČR.
A kdybys četl pořádně (bohužel nejsi jediný) článek, tak z něj vyplývá, že ten 1.0TSI se jim libil nejvíce z těch, kterými jeli a jenom s nimi je porovnáván! A to byly pouze: 1.0TSI, 1.6TDI a 1.4 G-TEC.
Co to melete o tech tolerancich? Nejslozitejsi je tolerance na superbu, kde je kapota ve zlomu a prechazi v naraznik. Ohledne octavie je to cira lez, kaban si ve skodovce mohl delat co chtel, zadne tolerance nemaji vliv, takhle to proste chtel. Je to strojarina s presnosti na desetiny milimetru, tak tu nepiste hovadiny.
Lisování plechů na desetiny milimetru je problém. A když se pár desetin sejde, je to milimetr a na spáře to bije do očí. Mimochodem se podle toho dá na první pohled poznat opravované auto po nehodě, když to není udělané naprosto precizně. Podíváš se po liniích spár, srovnáš obě strany a hned to víš.
A ty proklete chromove ramecky kolem vydechu klimatizace zase zustaly
Nevím co furt kdo má. Podle mě je krásná. A ty čtyři světla jsou super. Gratuluji k odvaze.
Faceliftovat povedené auto je hodně těžké a Octavia III byla opravdu hodně povedená.
Mnohem lépe se faceliftuje nepovedený model, jako byly Fabia II, Roomster a Superb II, hlavně zadek sedanu. Tam ty facelifty hodně pomohly, ale současné krásné Octavii III spíš ublíží.
Říká se, že z exkrementu bič neupleteš, autore... ta zoufalá snaha chválit za věci, za které by se normální značky styděly ve mne vzbudila zvědavost, kolik že to PR Škody aktuálně redakci platí?
Ja nemam garaz a parkuju venku ve vetsim meste. Takze pro mne je oktavka zapovezena. On by si to brzo pujcil nejaky mladik a uz by to nevratil..
Na tyhle "mladíky" trochu funguje zámek řadicí páky (ne zámek na volant).