Diskuze

Nejdůležitější škoda chce být výrazná. První jízda se čtyřokou octavií

Škodováci říkají, že Octavia je srdcem značky. Nejdůležitější a nejprodávanější model teď chce být na první pohled jiný. Nová tvář se nemusí zamlouvat každému, ale své kvality si stále zanechává.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P42e69t80r 80H38l98a67d49í27k

10. 2. 2017 18:55

Super,bravo Jožko KabaňR^R^R^

0 0
možnosti
PH

P16e59t80r 92H17o72r79á41k

10. 2. 2017 18:32

Viděl jsem to na živo v tmavě šedé a je to opravdu lepší než na fotce. Už by to měl mít každý dealer.

1 0
možnosti
JS

já se "čtyřočkem" nemám problém, protože jen světla detailně nezkoumám a nepitvám a dívám se na auto jako celek a tam to začíná IMHO hrát.

Kdo detaily tak nesmyslně pitvá, nemůže dojít k tomu, že třeba "šestiočko" AR 159 je krásné auto, protože jen na těch šesti "bodovkách" v porovnání s celkovou masou auta nic moc hezkého zrovna taky nevidím....

0 0
možnosti
PP

"Nejvíce se nám líbil litrový tříválec" ... to jako vážně?? I v motorce mám litrový čtyřválec.

2 0
možnosti
JS

a co s tím má ta tvoje motorka společného? V motorkách bývaly, jsou a budou ještě mnohem větší motory, jejichž objem je větší než u spousty motorů vozového parku v ČR.

A kdybys četl pořádně (bohužel nejsi jediný) článek, tak z něj vyplývá, že ten 1.0TSI se jim libil nejvíce z těch, kterými jeli a jenom s nimi je porovnáván! A to byly pouze: 1.0TSI, 1.6TDI a 1.4 G-TEC.;-)

0 0
možnosti
JJ

Co to melete o tech tolerancich? Nejslozitejsi je tolerance na superbu, kde je kapota ve zlomu a prechazi v naraznik. Ohledne octavie je to cira lez, kaban si ve skodovce mohl delat co chtel, zadne tolerance nemaji vliv, takhle to proste chtel. Je to strojarina s presnosti na desetiny milimetru, tak tu nepiste hovadiny.

1 0
možnosti
PM

Lisování plechů na desetiny milimetru je problém. A když se pár desetin sejde, je to milimetr a na spáře to bije do očí. Mimochodem se podle toho dá na první pohled poznat opravované auto po nehodě, když to není udělané naprosto precizně. Podíváš se po liniích spár, srovnáš obě strany a hned to víš.

0 0
možnosti
MH

A ty proklete chromove ramecky kolem vydechu klimatizace zase zustaly ;-(

0 0
možnosti
JF

Nevím co furt kdo má. Podle mě je krásná. A ty čtyři světla jsou super. Gratuluji k odvaze. 

2 1
možnosti
DP

Faceliftovat povedené auto je hodně těžké a Octavia III byla opravdu hodně povedená.

Mnohem lépe se faceliftuje nepovedený model, jako byly Fabia II, Roomster a Superb II, hlavně zadek sedanu. Tam ty facelifty hodně pomohly, ale současné krásné Octavii III spíš ublíží.

0 0
možnosti
JH

J49a64n 53H97á22l84a

8. 2. 2017 10:15

Říká se, že z exkrementu bič neupleteš, autore... ta zoufalá snaha chválit za věci, za které by se normální značky styděly ve mne vzbudila zvědavost, kolik že to PR Škody aktuálně redakci platí?

1 0
možnosti
AS

Ja nemam garaz a parkuju venku ve vetsim meste. Takze pro mne je oktavka zapovezena. On by si to brzo pujcil nejaky mladik a uz by to nevratil..

0 0
možnosti
KB

Na tyhle "mladíky" trochu funguje zámek řadicí páky (ne zámek na volant).

0 0
možnosti