Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M41a72r44t34i38n 78V62y57s86k74o22c35i59l 3842478655790

Divný stát, kde před pomocí člověku v nouzi si musíte nechat podepsat zřeknutí se vymáhání škod, pak až můžete s klidným svědomím někomu pomoct. Nehledě na to, že chtít zaplatit škodu např. při tom prasklém laně je na přesdžku a na nechání toho exota v -20 v závěji aspoň 10 hodin. Chápu, když si zaplatím službu, která je přímo určená k danému a způsobí škodu. Ale když mi praskne odpad a je u mě zrovna návštěva a v zápalu snahy pomoct shodí vázu, chtít to zaplatit by mě hanba fackovala.

+10/0
doporučit
8.2.2017 8:32

L79i52b38o63r 91N91á39b35ě19l50e94k 3375653272482

Ono to závěsné zařízení bývá schováno u rezervy, musí se našroubovat. Ti by se ale majitelé museli podívat do kufru... Jinak bývá nějaké oko přivařeno...

+5/−1
doporučit
8.2.2017 7:36

P23a42v63e25l 10D76u23d44a 3610135466562

Vážení cestáři a i jiní řidiči, kteří jste ochotni pomoci někomu v nouzi - dovolte mi abych Vám vyjádřil obdiv a poděkování. V dnešní době už není tak samozřejmé, aby někdo slevil ze svého pohodlí v kabině vozu a nezištně pomohl. Mrzí mne, že když máme Správu silnic a dálnic placenou z kapsy daňových poplatníků a ještě dalšími odvody peněz za užití silnice, či vlastnictví vozu, že tato pomoc není řidičům sypačů a jiné techniky vřazena jako součást pracovních povinnosti. Bylo by asi morální, ze strany firmy, která je placena za služby na pozemních komunikacích aby, pomáhala těm co se na nich pohybují. A hlavně aby, ti kteří pomáhají to mohli dělat bez strachu z vyhazovu, či finančního postihu. Zde by byl prostor pro zlepšení podmínek řidičů posypových vozů a jiné techniky, aby dostali odměnu za pomoc v nouzi a tím napomohli i k zlepšení stavu silnice.

+4/0
doporučit
8.2.2017 13:01

B29ě41l74a 86H73o30r44á42k14o89v89á 1488802159980

To bylo křiku, když nikdo údajně nepomohl silničáři a nyní se ukáže, že samy nesmí pomáhat...

+1/0
doporučit
9.2.2017 11:19

D29a37v66i29d 31R56y73c22h26e30t31s65k12ý 9666171760600

Parazitující byrokracie radši nechá někoho x hodin ve sněhu než aby se zabývala nějakým rozbitým sklem po prasklém laně. "To né Venco, s tim by byla práce"... Vyrazit...

+1/0
doporučit
8.2.2017 17:11

P54e44t19r 92M43i63c30h16a30l 2840444321522

Já se ani nedivím. Někoho vytáhne ze škarpy a ten pak bude chtít zaplatit poškozený podvozek, který si rozbil sám.

+1/0
doporučit
8.2.2017 8:23

M25i43c93h77a92l 17B93a82š25t98a 6554290585664

Pokud budou cestáři dělat svojí práci pořádně, není důvod zapadnout. A pak mne ale vůbec nezajímá kolik jich je, kolik mají techniky atd. Přísnost na obě strany, je-li libo.

+2/−6
doporučit
8.2.2017 18:45

J52i63ř42í 75Z95ý23k39a 9929453941150

vytahovat auto na laně je nesmysl. Tažné lano je záměrně pevné jen tak, aby se v případě problému přetrhlo. A když se přetrhne, tak se může vymrštit a napáchat škody. Tudíž slouží jen k tažení nepojízdného auta.

Když už odněkud vytahovat auto, tak na upínacím popruhu lidově zvaném "kurta" ideálně s nosností dvojnásobku hmotnosti vytahovaného auta. Tedy vozit s sebou kurtu s nosností kolem 4-5t. Ideálně ne jednu. V případě extra nouze (za poslední hodinu nikdo neprojel, není signál na zavolání pomoci) se s její pomocí můžete vytáhnout sami, pokud je poblíž nějaký strom na protější straně silnice.

A samozřejmě k vytahování používat jen k tomu určené kotevní body nebo tažné zařízení. Nikdy ne za nápravu nebo nárazník.

Také nedoporučuji používat kurtu k tažení vozidla. Proč? Protože v podstatě nejde přetrhnout. Na tohle je zase lepší lano. Přetržení se hodí např. v situaci, kdy táhnoucí auto vjede na kruhový objezd, mezitím se tam nacpe nějaký rychlík a došlo by ke kolizi s taženým vozidlem. Taženému vozidlu stačí zabrzdit. Lano praskne. Autům se nic nestane, maximálně to vymlátí někomu sklo, nebo nakřápne plastový kryt nárazníku.

0/−1
doporučit
8.2.2017 11:10

M85a73r46e23k 11H71r39u89b72y 6157862701348

Vetsinu problemu maji na svedomi tiraci s pristupem - pojedu dokud muzu, a kdyz zapadnu, prioritne me vytahnou, protoze prekazim.:-P

Takze opet chybi praxe bezna v zahranici - pri vyskytu snezeni kamiony okamzite odstavit.:-/

0/−2
doporučit
8.2.2017 16:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.