- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Octavia 3 a Superb 3 vypadaji (pred faceliftem) urcite lepe nez predchozi generace, takze rict ze Kaban neumi, to nelze. Na druhou stranu "nabourany kufr" nebo rozdelena svetla Octavie po faceliftu dokazuji ze i mistr tesar se utne. A tento clanek plny superlativu je velmi nekriticky. Boxik nadepsany Genius je uz vylozene komicky.
Ještě že nestihl udělat čtyřokého Superba a Fabii
Lupo a Arosa? No potěš...
Mňa by zaujímalo kam ide šefdizajnér BMW.?
JK pravdepodobne bude mať v BMW "voľnejšie ruky", ale aj viac sa od neho bude očakavať.
Predsa len škodovky sa až tak kvôli dizajnu nekupujú.
Skodovky se nekupuji kvuli dizajnu. Tak to mate sakra pravdu, jinak by druhou fabii nebo roomster nikdo nekoupil :)
Kabáň vzhled povznesl z paskvilů na umění... o tom nelze polemizovat. V BMW bude No.1 .. otázka je, kdo jej nahradí a proč tato změna nastala - že by tvar škoda vozů konkuroval VW a jejich "krabice konzervativní" byly špatně prodejné ? Změna a její vývoj bude dále zajímavý.
Jsem trochu překvapen, kolik tady je superlativů. Za mě, ze subjektivního hlediska jeho práci hodnotím 50/50. Něco se povedlo super a něco katastrofa. Takže jeho práce za mě taková slabší 2.
Mám jinou představu o slově katastrofa, třeba zemětřesení, tsunami, větrná smršť, atd. ... jiný design není katastrofa.
novy design oktavky je proste krok dopredu .. ne bokem .. nekomu se nemusi libit, nekomu se libi hodne moc .. ja patrim do kategorie lidi, ktera rika - ano, je to krok dopredu ;)
a je to auto, za ktere bych se urcite nestydel .. manzelka ma jine priority, tak jsem ji koupil Yetinu, ale tohle bych vazne snesl .. mozna pro sebe casem
Přeji mnoho pracovnich uspěch v nove praci,myslim že BMW potřebovalo trošku oživit .
Škoda. Škoda, ze Škoda prisla o cloveka, diky kteremu se designa aut vysvihl na vybornou uroven.
Vždyť jsou dneska auta všechny stejné. Liší se jenom značkou vepředu.
Kabaňovu práci můžeme vidět v podobě dnešní výrobní řady Škody. Bohužel nemůžeme vidět jak by dnes vypadal škodovácký design pod jiným designérem. Ale většinou, když třeba v Autobildu vychází odhad toho jak bude vypadat příští model, tak ten jejich odhad se mi líbí mnohem víc, než s čím potom přijde Kabaň. Takže za sebe přeji Kabaňovi mnoho úspěchů u konkurence, jsem rád, že odchází a těším se na příštího šéfdesignéra.
ty malůvky v Autobildu, jsou prostě jen malůvky, které jsou návrhem někoho jiného, který nemá vůbec žádná omezení a to ani finanční ani ergonomická natož technologická....