Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K60a42r19e63l 60M18a76z79a16č 3557143446319

Mladou Boleslaví prošly hvězdy světové extratřídy - škoda, že to dnes až Superb a možná Kodiaq není moc vidět.

Go je unylý nehezký auto, Rapid téměř totožný jako VW Jetta z roku 2010, Spaceback má změnou původní Kabaňovo zádě větší šmrnc, Octavii letmým pohledem od Rapida nepoznáte... atd. Takže dobrý, ale dělat z toho buhvíjaký designový skvosty, to fakt ne.

+15/−1
doporučit
9.2.2017 16:41

T19o53m54á40š 75P79í13c47l 3626603441717

Já práci pana Kabaně uznávám, ale jeho mistrovským kouskem byla současná Octavia před faceliftem, kterou považuji možná za nejhezčí masové auto na světě. Pak už se jí nepřiblížil a změna možná přichází v pravý čas. Na stejnou úroveň stavím i jedničkovou oktávku. Každopádně se těším, s čím přijde nástupce.

+5/0
doporučit
9.2.2017 19:20

J19o85s64e42f 11M12i34š59k35o82v92s62k55ý 9708811261698

Odvedl ve firmě skvělou práci a jde dál. Tak to má být. Zejména v designu je potřeba hledat nové výzvy.

+4/0
doporučit
10.2.2017 17:03

M50i64c65h61a33l 47F19i60n89s42t33e74r96l97e 7809740903508

A jéje...., tady se zase vyrojilo designových "odborníků", co o design nikdy nezakopli... . Jinak, článek kupodivu na velmi slušné úrovni.

+4/0
doporučit
10.2.2017 5:44

P31a22v47e14l 53R79y84m94e35š 8599902834155

Je škoda, že nemůžeme posoudit jakou volbou byl Kabaň pro Škodu. Co udělal s designem škodovek Kabaň, to vidíme, Ale nevidíme, jaký by byl design, kdyby na jeho místě byl jiný šéfdesignér, a tak nemůžeme porovnat jestli byl Kabaň pro Škodu dobrá volba a nebo byla možnost lepší volby. Za sebe musím říci, že některé jeho díla u mě vzbuzují spíš rozpaky a když srovnám letošní Tiguan s Kodiaqem, tak bych si po designové stránce vybral Tiguan. Stejně tak srovnání Oktávie a Seat Leon a to i přes rozdílné zaměření značek.

+3/0
doporučit
9.2.2017 15:56

J96a86n 76J21e95m77e20l85k47a 1555800

O1 je neskutečně nadčasová. Vyšší mohutný čumák (než konkurence typu Focus) a nižší střecha, sedan. Originální a dělá dojem robustnosti (a O1 robustní byla). Podle mě předstihlo nástup SUV a poptávku po bezpečí. Přitom je to stále úsporný sedan. Čistý design, žádné nesmysly. Žádné nesmyslné hrany.. I po 20 letech mi to auto přijde nezastaralé a není nic moc podobného.

+2/−5
doporučit
9.2.2017 22:02

P21e68t10r 83B38á83č22a 8875636305595

Skoda, ze to na tech autech neni videt, asi to takova extra trida zase nebyla.

+1/−10
doporučit
9.2.2017 18:29

J14a32n 45B20o85h75a38t22ý 7587690168372

Pořád je to lisovaný plech a spousta černého plastu montovaná otrokama, co mají 30 minut na oběd, drží to na silnici pár centimetrů čtverečních gumy a jezdí to na zetlelé rostliny. Jestli to je zakřivené, červené nebo naleštěné jak psí kulky je úplně jedno....

0/−1
doporučit
11.2.2017 10:41

M36a86r29e85k 84P95o80s64p83í65š65i92l 2835785101

Asi pan Kabaň byl tzv. "Odejit" a ne vyhozen a ne že sám ze své vůle jde jinam.

Ta nová OCT je příšerná. Bazarové kousky půjdou v průbehu let hodně dolů cenově. Experiment podle mého nevyšel.

0/−5
doporučit
10.2.2017 8:42

P66e51t47r 12P30a84l46e82č54e75k 3840915434562

Ví autor článku co je to tvarosloví?;-D

0/−2
doporučit
9.2.2017 20:10

Z35d95e21n14ě41k 73V95a18l96e36n91t81a 3645750478654

Hlavně extra světová třída Bača ze Slovenska ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D .....R^R^R^

0/−10
doporučit
9.2.2017 21:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.