Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a48r98o12s47l64a59v 53P70r17o78c75h72á19z70k59a 3870744514584

Přední vidlice ze 634? Paráda.

+2/0
doporučit
20.2.2017 19:04

J30i10ř71í 26K46o31c77u38r96e52k 6985834465448

Jen si říkám, proč se tyhle vylepšené stroje nikde neprodávaly? A tak to zůstalo až do hořkého konce značky.

+1/0
doporučit
20.2.2017 19:33

J22a63n 62B64a58l68o20u74n 5942231353984

Ten rám je hodně podobný jako na Bizonu.

+1/0
doporučit
20.2.2017 10:58

S42e75i48d95l 84P28e22t89r 1731941755824

Ach jo, další fachidiot ... "čtyřpístové bubnové brzdy" ??? 8-o

To je tak těžký si autore zjistit co je to za druh brzd?

Za prvé ty brzdy jsou mechanicky ovládané, takže se žádné "písty" jaksi nekonají a pak se jedná se o tzvn. "dvounáběžné brzdy".

Neboli obě čelisti v bubnu jsou "náběžné" čímž se dá docílít zvýšení účinnosti téměř na dvojnásobek oproti klasickému provedení bubnové brzdy s jednou náběžnou a jednou úběžnou čelistí.

Do sériové výroby toto řešení dostala Jawa s typem 634 a vyráběla jej až do doby než konečně (asi tak o 25 let později oproti zbytku světa) začala používat na předku kotouče.

V hydraulickém provedení tento princip pak využívala na přední nápravě např. Š 1203 nebo rusky uaz.

+1/−7
doporučit
20.2.2017 8:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.