Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Úpravy jsou ovšem jen mírné. Pod kapotou zůstávají atmosferické litrové tříválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O33l34d51ř58i45c96h 84S50m83u94t21n57ý 2920122364465

Na co TSI ? Vždyť těch 55 kW na takovou nákupní tašku stačí. A jezdí spousta jedničkových oktávek s 1.6 55 kW :D

+1/0
10.2.2017 22:38

J67i97ř50í 16S13c89h63w54a28c89h 8248584158536

nějakej koník navíc, třeba při předjíždění se vždycky hodí, zvyšuje to aktivní bezpečnost.

0/−1
10.2.2017 23:58

V90o32k12o31u55n 36V50l69a10d55i73m57i46r 8362208669718

Dnes jsem kolem ni sel. Jen se jmenovala SEAT.

+1/0
9.2.2017 21:08

M37a22r97t28i21n 41K15a32r42á69s96e40k 9558823368448

No az tam casem nacpou elektromotor a baterku za rozumnou cenu, tak bych to i koupil...

0/0
9.2.2017 17:34

J40a14k88u55b 71S55e10k94e97r97a 6936420546535

Dyt si to uz muzete takhle koupit v kazdem hrackarstvi :-)

0/0
9.2.2017 23:10

P36e44t60r 27B85á45č16a 8345786905955

jak si tuhle nezajimavou nakupni tasku za takovy penize muze nekdo koupit, to mi hlava uplne nebere.

+1/−3
9.2.2017 14:25

J98i23ř65í 53S38c53h72w47a23c16h 8328314218106

bohužel to je problém tvé hlavy a lidi co si ty tašky kupují, tvé problémy až tak nezajímají, oni mají dost svých....;-)

+3/−2
9.2.2017 16:23

J81a22k13u30b 23N46o72v76á88k 8420623780372

Tady s tím vidím jenom vozit pizzu.

0/0
10.2.2017 8:30

P95e89t37r 15B34á97č58a 8725426435505

Asi tak :-)

0/0
10.2.2017 13:17

T68o53m 30K93l41í46č14n23í48k 5270134335125

Jistá automobilka ze severu Moravy by to jistě měla snahu označit za prostorný rodinný vůz...

Ale jo, po faceliftu je ten čumák dynamičtější, líbí se mi.

+2/−5
9.2.2017 12:34

J14a65k53u32b 31S33e33k90e59r25a 6756570846115

Pletete si diskuzi

0/0
9.2.2017 12:59

Z96d32e62n37e48k 78Z62a60j69í26c78e45k 1511376492407

Myslíš velkého , nejlepšího výrobce nejprostornějších, vozů Hnůjdaj??????

0/0
10.2.2017 19:59

T20o92m66á34š 10R67a54d35n50i18c 2193588194371

mě spíš překvapuje, že právě u lehkého miniauta do města netlačí mild hybrid. Umím si představit, že 5kW elektromotor, co by rekuperoval brzdění a pomáhal v rozjezdech, by přidal autu pořádně na dynamice i atraktivitě.

+2/0
9.2.2017 12:30

R54u46d56o45l17f 89P85e89k63á53r49e53k 9952371539843

Hm, a za dvojnásobnou cenu byste pak do kufru nacpal už jen notebook a malou PETku...

+6/0
9.2.2017 12:39

T80o94m51á28š 15R82a89d59n10i38c 2773368854401

tak ne nutně. Mild hybrid nebo micro hybrid se dá realizovat posíleným startérem nebo eventuelně zástavbou malého elektromotoru do převodovky (na tom myslím koncern stejně pracuje) a malými bateriemi. Teoreticky, pro správnou funkci městského KERSu, by vám stačila taková kapacita, aby pobrala celé elektro brzdění z 80 na 0 a pak ho uměla dát zase ven. Takže prakticky i baterky 5ti násobné kapacity pořád neváží nic moc a asi by nestály nic moc.

0/0
10.2.2017 8:39

M68a13r50t41i70n 41K88a16r30á58s53e30k 9388223848568

No to asi pridal, ale cenovka by tu atraktivitu nejspis vymazala...

+4/0
9.2.2017 13:27

D71a26v80i65d 36H24o17l89m31a70n 5554950457

Atraktivitě ? Jezdí to za 5L a je to jednoduché. Po Vaší úpravě, eko-dotaci kterou zatáhnou jiní, mne to bude stát o 100 litrů víc a budu jezdit možná za 3L/100km. Fakt "dobrá" myšlenka.... 8-o

+2/0
9.2.2017 14:03

J77i21ř58í 14S33c83h46w12a63c65h 8228954748736

to "nenáviděné turbo" by Citigu "slušelo".

Na druhou stranu Up ho nabízí jen s nejvyšší výbavou, "jen" 66kW za cenu takřka stejnou jako Fabia 1.2/TSI 81kW, tedy se stejnou dynamikou. To ztrácí na atraktivitě.

Jo kdyby za tutéž cenu byla klidně nižší výbava, ale TSI/85kW, to by byla mnohem zajímavější "kombinace".;-)

0/−1
9.2.2017 12:24

L91i74b84o54r 77M74a53l66í60č55e29k 6138545946602

To se prostě nebude prodávat.

0/0
9.2.2017 13:54

D19a98v84i91d 69H52o47l94m25a14n 5384480537

S TSÍčkem bych si to v životě nekoupil. To by postrádalo vzhledem k určení smysl a vzhledem k pohrkávání po městě i problémy se zanášením motoru. V tomto případě rozhodně platí, že v jednoduchosti je krása.

+4/0
9.2.2017 14:00

J17i60ř68í 68S61c50h25w25a46c26h 8778314918206

a já klidně ano. Po městě jezdím většinou MHD a můj obvyklý jízdní úsek měří cca 30 km.

0/0
9.2.2017 14:06

J59a13k83u30b 39S50e51k54e65r36a 6136140306535

Ten cvrcek turbo nepotrebuje... To je vuz pro nezne pohlavi a pizzare... Obzvlaste pizzare je potreba drzet na uzde :-/

0/0
9.2.2017 23:16

J78i68ř50í 48S35c98h59w10a86c60h 8508134798446

nj ale tu pizzu by dovezli teplejší ;-)

+1/0
9.2.2017 23:42
Foto

A72l82e17š 70B77a42l87o91u41n 3825988969125

No ano, YETI uvolnil své místo v Kvasinách a nyní se vyrábí v Rusku, v Nižním Novgorodu. Nový YETI je shodný se SEATem ATECA a pojede na stejné lince v Kvasinách...

+1/0
9.2.2017 10:36

P94e41t65r 56T29. 70D45v77o74ř38á94k 4914608593

A Yeti se vyrábí kde?

+1/0
9.2.2017 10:27

P25a33v78e35l 69R17y81m81e29š 8429362864655

Za mě dobrý. Bylo pěkný před FL, je pěkné i po něm. Kdo v tom jel tak ví, že místa je tam dostatek a svezení solidní. Jen ty ceny vybavenějších verzí moc neodpovídají konkurenci. Asi proto jich jezdí docela málo.

+6/−1
9.2.2017 10:15

D86a36v67i49d 37H96o96l15m54a93n 5934820197

Jojo. Taky mne mile překvapilo to místo, solidní jízdní vlastnosti a hlavně ten slabší motor. Jede to moc pěkně, jen nechápu, proč u primárně městského vozítka jsou tak šíleně dlouhé převody. Na dvojku to jede skoro 80 a na pětku po městě 50kou se s tím jet nedá.

0/0
9.2.2017 10:47

M97a93r17t77i74n 84K81a37r75á18s13e72k 9378933798228

No nevim, ja radsi pojedu po meste na 4ku (ve svem aute musim na 3ku), nez abych pak i na okresce tocil pri stovkce motor do vysokych otacek a pri prilzitostne jizde po dalnici mi motor malem vyletel z kapoty...

0/0
9.2.2017 13:39

D21a32v30i41d 14H58o50l17m88a67n 5944620547

Rozumný toť názor, ale u Citiga je to prostě už moc dlouhé zbytečně. Fakt je ten, že se s tím dá naprosto v klidu valit i po dálnici trvalých 120km bez jakéhokoliv "násilí". Ale pořád zapomínáme na to, že se jedná o vozidlo převážně do města a ta 5ka by tomu při 50km prostě slušela. Další zajímavostí je i to, že verze 55kW má převodovku kupodivu kratší (příjemnější) než 44kW...

0/0
9.2.2017 13:58

M70a38r84t51i60n 18K86a74r51á67s50e15k 9378213278638

No to je asi vas nazor, podle me je jezdeni na petku ve meste blbost (jaka je vyhoda v tom je mestem na 5 misto na 4 pri stejnych otackach? mne teda zadna nepada, ale zatimco z te 4 mate mimo mesto moznost preradit na 5, tak z petky uz nikam nepreradite....

Stejne jako u me mojeho auta nestve ze pri 50ce jedu na trojku a motor toci nejakych 1500 otacek - k cemu by mi pomohlo, kdyby tech 1500 pri 50ce mel na 4ku? jedine efekt by byla jeho nepozutelnost na dalnici, prinos nula...

Mimochodem i predstava toho, ze pri akceleraci z nuly na 50 budu radit celkem 5 stupnu mi prijde spise usmevna nez prakticka...

0/0
9.2.2017 14:02

D76a10v12i26d 91H43o71l73m50a14n 5484520987

Nevidím v tom až tak velký problém. U 1/4 století staré motorky mi motor umožňuje na 5ku plynule zrychlit z 50km na 200km a není s tím naprosto žádný problém. Nevidím důvod proč by Citigo nemohlo z 1900ot. (50km) pružně zrychlit na 4300ot. (130km). Po tom městě a okreskách totiž s tímto vozem budu jezdit z více jak 90%. Pokud chcete jezdit po dálnici, tak doufám, že máte rozum a nepořídíte si Citigo.

0/0
9.2.2017 14:10

M88a16r89t28i82n 15K79a27r30á75s84e92k 9478693648798

No a v cem je teda ta vyhoda ze jedete po meste na 5?

Jinak nevim co je spaneho na citigu a dalnici - z domu to mam do mesta 30 km, z toho asi 10km po dalnici - mam sive vetsi auto, ale nevidim duvod pro by se to nedalo jezdit i malym autem...

Navic pri vasi udajich by i na blbe okresce ten motor tocil 3500 otacek

0/0
9.2.2017 14:21

P36a75v47e32l 53V21a66l92e46n61t37a 7651211117563

Tohle přesně mi vadilo na Nissanu Juke, hrozně nakrátko zpřevodovaný a 5ka už u 90 km/h docela v otáčkách takže i vyšší hlasitost. Na dálnici si to nedokážu představit, při 130 by tam muselo být tak 5000 ot/min

0/0
9.2.2017 13:58

Z68d43i74s62l60a59v 85H54e15c47z45k55o 2331265320540

Ale je to jen Škodovka, tak co chceme.

0/0
9.2.2017 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.