Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Úpravy jsou ovšem jen mírné. Pod kapotou zůstávají atmosferické litrové tříválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O54l45d25ř59i30c87h 16S18m82u93t92n20ý 2960602844325

Na co TSI ? Vždyť těch 55 kW na takovou nákupní tašku stačí. A jezdí spousta jedničkových oktávek s 1.6 55 kW :D

+1/0
10.2.2017 22:38

J94i31ř34í 18S78c87h62w61a17c13h 8928444408476

nějakej koník navíc, třeba při předjíždění se vždycky hodí, zvyšuje to aktivní bezpečnost.

0/−1
10.2.2017 23:58

V85o79k75o47u12n 62V16l27a78d41i34m82i92r 8532418379708

Dnes jsem kolem ni sel. Jen se jmenovala SEAT.

+1/0
9.2.2017 21:08

M78a20r60t49i28n 93K19a40r65á81s62e52k 9268933718778

No az tam casem nacpou elektromotor a baterku za rozumnou cenu, tak bych to i koupil...

0/0
9.2.2017 17:34

J45a18k22u43b 59S58e31k26e77r52a 6916830946945

Dyt si to uz muzete takhle koupit v kazdem hrackarstvi :-)

0/0
9.2.2017 23:10

P18e30t78r 42B23á33č78a 8965666855665

jak si tuhle nezajimavou nakupni tasku za takovy penize muze nekdo koupit, to mi hlava uplne nebere.

+1/−3
9.2.2017 14:25

J16i45ř80í 52S73c61h47w62a15c56h 8448284938206

bohužel to je problém tvé hlavy a lidi co si ty tašky kupují, tvé problémy až tak nezajímají, oni mají dost svých....;-)

+3/−2
9.2.2017 16:23

J30a87k44u71b 75N12o34v45á70k 8720423720832

Tady s tím vidím jenom vozit pizzu.

0/0
10.2.2017 8:30

P79e47t97r 47B50á36č75a 8535236505725

Asi tak :-)

0/0
10.2.2017 13:17

T13o90m 53K30l88í47č73n11í84k 5320924455445

Jistá automobilka ze severu Moravy by to jistě měla snahu označit za prostorný rodinný vůz...

Ale jo, po faceliftu je ten čumák dynamičtější, líbí se mi.

+2/−5
9.2.2017 12:34

J35a90k83u41b 70S74e17k20e11r76a 6676250176185

Pletete si diskuzi

0/0
9.2.2017 12:59

Z92d91e27n65e17k 47Z71a67j83í57c14e55k 1321986402867

Myslíš velkého , nejlepšího výrobce nejprostornějších, vozů Hnůjdaj??????

0/0
10.2.2017 19:59

T60o85m12á62š 22R59a51d43n82i47c 2433618124231

mě spíš překvapuje, že právě u lehkého miniauta do města netlačí mild hybrid. Umím si představit, že 5kW elektromotor, co by rekuperoval brzdění a pomáhal v rozjezdech, by přidal autu pořádně na dynamice i atraktivitě.

+2/0
9.2.2017 12:30

R84u14d81o38l79f 18P67e65k85á96r72e66k 9162351379243

Hm, a za dvojnásobnou cenu byste pak do kufru nacpal už jen notebook a malou PETku...

+6/0
9.2.2017 12:39

T51o17m79á23š 25R80a23d53n95i43c 2493828824681

tak ne nutně. Mild hybrid nebo micro hybrid se dá realizovat posíleným startérem nebo eventuelně zástavbou malého elektromotoru do převodovky (na tom myslím koncern stejně pracuje) a malými bateriemi. Teoreticky, pro správnou funkci městského KERSu, by vám stačila taková kapacita, aby pobrala celé elektro brzdění z 80 na 0 a pak ho uměla dát zase ven. Takže prakticky i baterky 5ti násobné kapacity pořád neváží nic moc a asi by nestály nic moc.

0/0
10.2.2017 8:39

M13a19r65t70i71n 98K73a92r29á31s29e94k 9108143898558

No to asi pridal, ale cenovka by tu atraktivitu nejspis vymazala...

+4/0
9.2.2017 13:27

D52a25v16i67d 94H36o81l88m96a14n 5904370427

Atraktivitě ? Jezdí to za 5L a je to jednoduché. Po Vaší úpravě, eko-dotaci kterou zatáhnou jiní, mne to bude stát o 100 litrů víc a budu jezdit možná za 3L/100km. Fakt "dobrá" myšlenka.... 8-o

+2/0
9.2.2017 14:03

J45i68ř84í 81S27c93h62w11a45c63h 8378494588866

to "nenáviděné turbo" by Citigu "slušelo".

Na druhou stranu Up ho nabízí jen s nejvyšší výbavou, "jen" 66kW za cenu takřka stejnou jako Fabia 1.2/TSI 81kW, tedy se stejnou dynamikou. To ztrácí na atraktivitě.

Jo kdyby za tutéž cenu byla klidně nižší výbava, ale TSI/85kW, to by byla mnohem zajímavější "kombinace".;-)

0/−1
9.2.2017 12:24

L57i92b30o80r 19M63a50l90í34č75e24k 6728765376762

To se prostě nebude prodávat.

0/0
9.2.2017 13:54

D73a67v17i46d 59H83o62l44m22a81n 5194360537

S TSÍčkem bych si to v životě nekoupil. To by postrádalo vzhledem k určení smysl a vzhledem k pohrkávání po městě i problémy se zanášením motoru. V tomto případě rozhodně platí, že v jednoduchosti je krása.

+4/0
9.2.2017 14:00

J16i61ř77í 28S46c48h33w94a75c32h 8818734918536

a já klidně ano. Po městě jezdím většinou MHD a můj obvyklý jízdní úsek měří cca 30 km.

0/0
9.2.2017 14:06

J44a18k66u54b 27S34e33k70e94r29a 6126970136945

Ten cvrcek turbo nepotrebuje... To je vuz pro nezne pohlavi a pizzare... Obzvlaste pizzare je potreba drzet na uzde :-/

0/0
9.2.2017 23:16

J58i17ř98í 98S36c95h83w71a97c95h 8358374148806

nj ale tu pizzu by dovezli teplejší ;-)

+1/0
9.2.2017 23:42
Foto

A96l45e35š 72B67a39l28o35u55n 3375918119305

No ano, YETI uvolnil své místo v Kvasinách a nyní se vyrábí v Rusku, v Nižním Novgorodu. Nový YETI je shodný se SEATem ATECA a pojede na stejné lince v Kvasinách...

+1/0
9.2.2017 10:36

P45e65t57r 25T47. 45D38v45o67ř33á82k 4464958683

A Yeti se vyrábí kde?

+1/0
9.2.2017 10:27

P71a19v70e28l 88R30y52m72e59š 8939392404725

Za mě dobrý. Bylo pěkný před FL, je pěkné i po něm. Kdo v tom jel tak ví, že místa je tam dostatek a svezení solidní. Jen ty ceny vybavenějších verzí moc neodpovídají konkurenci. Asi proto jich jezdí docela málo.

+6/−1
9.2.2017 10:15

D75a32v61i70d 17H34o75l48m16a49n 5794860917

Jojo. Taky mne mile překvapilo to místo, solidní jízdní vlastnosti a hlavně ten slabší motor. Jede to moc pěkně, jen nechápu, proč u primárně městského vozítka jsou tak šíleně dlouhé převody. Na dvojku to jede skoro 80 a na pětku po městě 50kou se s tím jet nedá.

0/0
9.2.2017 10:47

M74a45r38t21i51n 35K70a69r56á26s83e19k 9128793768718

No nevim, ja radsi pojedu po meste na 4ku (ve svem aute musim na 3ku), nez abych pak i na okresce tocil pri stovkce motor do vysokych otacek a pri prilzitostne jizde po dalnici mi motor malem vyletel z kapoty...

0/0
9.2.2017 13:39

D15a62v85i17d 71H61o22l16m61a75n 5224300297

Rozumný toť názor, ale u Citiga je to prostě už moc dlouhé zbytečně. Fakt je ten, že se s tím dá naprosto v klidu valit i po dálnici trvalých 120km bez jakéhokoliv "násilí". Ale pořád zapomínáme na to, že se jedná o vozidlo převážně do města a ta 5ka by tomu při 50km prostě slušela. Další zajímavostí je i to, že verze 55kW má převodovku kupodivu kratší (příjemnější) než 44kW...

0/0
9.2.2017 13:58

M65a69r90t40i96n 55K16a44r47á51s14e68k 9128293168778

No to je asi vas nazor, podle me je jezdeni na petku ve meste blbost (jaka je vyhoda v tom je mestem na 5 misto na 4 pri stejnych otackach? mne teda zadna nepada, ale zatimco z te 4 mate mimo mesto moznost preradit na 5, tak z petky uz nikam nepreradite....

Stejne jako u me mojeho auta nestve ze pri 50ce jedu na trojku a motor toci nejakych 1500 otacek - k cemu by mi pomohlo, kdyby tech 1500 pri 50ce mel na 4ku? jedine efekt by byla jeho nepozutelnost na dalnici, prinos nula...

Mimochodem i predstava toho, ze pri akceleraci z nuly na 50 budu radit celkem 5 stupnu mi prijde spise usmevna nez prakticka...

0/0
9.2.2017 14:02

D61a14v53i97d 76H10o85l93m79a30n 5224320327

Nevidím v tom až tak velký problém. U 1/4 století staré motorky mi motor umožňuje na 5ku plynule zrychlit z 50km na 200km a není s tím naprosto žádný problém. Nevidím důvod proč by Citigo nemohlo z 1900ot. (50km) pružně zrychlit na 4300ot. (130km). Po tom městě a okreskách totiž s tímto vozem budu jezdit z více jak 90%. Pokud chcete jezdit po dálnici, tak doufám, že máte rozum a nepořídíte si Citigo.

0/0
9.2.2017 14:10

M59a75r22t50i49n 89K56a91r77á15s34e70k 9378673218808

No a v cem je teda ta vyhoda ze jedete po meste na 5?

Jinak nevim co je spaneho na citigu a dalnici - z domu to mam do mesta 30 km, z toho asi 10km po dalnici - mam sive vetsi auto, ale nevidim duvod pro by se to nedalo jezdit i malym autem...

Navic pri vasi udajich by i na blbe okresce ten motor tocil 3500 otacek

0/0
9.2.2017 14:21

P47a68v42e15l 38V10a70l67e32n52t65a 7821961597753

Tohle přesně mi vadilo na Nissanu Juke, hrozně nakrátko zpřevodovaný a 5ka už u 90 km/h docela v otáčkách takže i vyšší hlasitost. Na dálnici si to nedokážu představit, při 130 by tam muselo být tak 5000 ot/min

0/0
9.2.2017 13:58

Z43d83i21s87l75a91v 28H62e38c59z84k82o 2981295370490

Ale je to jen Škodovka, tak co chceme.

0/0
9.2.2017 14:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.