Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V48a87c42l27a63v 69M18e88d18e24k 5221142325165

jasně, nikdo o ničem nevěděl, a podvodný software instalovali z vlastní vůle dělníci na lince

+15/−1
doporučit
9.2.2017 12:27

Z75d56e24n29ě81k 77M63á10č79a75l71a 1183615899300

To je jasný že to nemohli vědět. Dle posledních informací tuto funkci do řídící jednotky vozů VW vložil ze své vlastní iniciativy a bez vědomí kohokoliv jiného montážník z linky, který měl na starosti montáž stahovacího mechanismu oken na levé straně vozu. Ihned po zjištění této skutečnosti byl na hodinu propuštěn a nyní je nezvěstný.

+10/0
doporučit
9.2.2017 13:42

W29a83l82t72e29r 91D39i11v21i90š 6237532812792

Fascinuje mne, jak se neustále drží názor, že viníkem je EU, která nastavila nesmyslné normy. Jenže ty normy nenastavila EU sama, za ně dost tvrdě lobovaly evropské automobilky, protože to pro ně byla obrovská konkurenční výhoda - spolupracovaly na definici, měly čas se na to připravit, vytlačovaly tím americkou a asijskou konkurenci, která na tento způsob "testů" nemá stavěné procesy.

Projděte si někdy historii vzniku norem, uvidíte sami, kdo se na nich podílel v postavení různých poradců, kdo dával evropské komisi různá doporučení. VW si naběhl sám, když si myslel, že mu evropský ojeb (to už není sprstý slovo, když to používá premiér, že jo) projde i na zásadně jinak postaveném americkém trhu.

+7/0
doporučit
9.2.2017 15:53

J11a64k25u90b 47M41i42k93u93l40a36c67e16k 7308886126673

To že to věděli je jasný, težko si to tam přidal nějaký inženýr a osobně si myslím že kauzu odstartoval sám Piech jako pomstu.

+5/0
doporučit
9.2.2017 13:54

T70o65m85á47š 12L93u39d53v40í46k 1550127384682

Divím se že je dřív nenapráskala nějaká jiná automobilka. V Evropě podváděli a prodávali všichni. V USA byl VW jediný který prodával osobní dieslová auta bez adblue.

+5/0
doporučit
9.2.2017 12:21

P33e81t29r 77M21i55c27h24a58l 2860354881522

Ne že by o tom nikdo z vedení vědět nemohl, ale nejvíc mi to připadá na Piëchovu pomstu.

+3/0
doporučit
9.2.2017 13:28

J46a60r85o 18S21i18m32o 4510863941

...a koho by jako mělo překvapit, že o tak velké akci / podvodu by nevědělo vedení, vždyť již jen systém takového holdingu to znemožňuje... ale jak říkal MUDr. Plzák i když v jiné souvislosti, zatloukat, zatloukat, zatloukat ... ;-D!!!!!!

+3/0
doporučit
9.2.2017 13:23

L42u97d70v85í46k 17O93n85d90ř65í71č12e85k 8860515770558

Komedie pokračuje. Samozřejmě, že vědělo.. a nejen ve vedení VW

http://dfens-cz.com/volksfraud/

+2/0
doporučit
9.2.2017 14:27

M50i56c17h97a21e23l 50K92a92d53e38r43a93v15e26k 8461854868794

Pomsta je sladká.Myslím že to Piech trochu popostrčil. Tohle bylo jasné ihned jak byl odejit.

+2/0
doporučit
9.2.2017 13:34

P49a69v79e17l 63M11e44d33e80k 1430742981665

Skutečný viník (nejenom) této kauzy je jasný: euroouřada, který ze své zateplené sesličky sesílá na hlavy výrobců automobilů stále nesmyslnější euronormy, které vznikají zcela mimo souvislost s úrovní a aktuálními možnostmi používané technologie.Výdobytkem je pak downsizovaný trivalec a blizici se plosny zakaz dieslovych motoru do osobnich aut.

+3/−5
doporučit
9.2.2017 14:02

B43ě61l80a 94H79o95r30á84k29o92v53á 1628652529950

Prvořadý je opravdový podvod a to test který neodpovídá skutečnému provozu!! Přeci když udělám normu pro zátěžový test třeba mostu na 100 tun, tak nemůžu nastavit zkoušku na 50 tun a po spadnutí tvrdit že se obcházela norma!!

Pravý viník je tvůrce testu a schvalovatel!!Rv EU

+2/−2
doporučit
9.2.2017 14:37
Foto

J59i54ř65í 98D98v71o37ř84á70k 5495529960768

Specifikace testů jsou jasně nastaveny. Možná je jiné značky zvládou splnit jenom v určitých podmínkách.Ale VW nikdy mimo zkušební stolici. Neznám přesně detailní zprávu . Alo troufnu si tvrdit, že WV šel k těmto testům, stejným spůsobem, jako ostatní značky( přelepené mezery na karoserii,jiná geometrie kol. Přehuštěné pneumatiky,speciální oleje v motoru, převodovce, ....... . Ale ostatním značkám stačily pouze mezery ve specifikaci. Ale VW , protože se dal na "levnější " cestu PD, musel použít vědomí podvod. A v německé firmě,která bývá tak akurátní, že bez svolení vedení si nemůžeš ani ( vypustit metan)?? Že by o tom vedení nevědělo ??

0/−1
doporučit
9.2.2017 18:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.