Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T55o41m82á58š 65Z96e80m19a86n 3335318254405

Stát si neschopnost potrestat podvodníky kompenzuje trestáním těch, které má nejblíž poruce.

A je jedno jestli jde o ručení za DPH, pokuty za parkování nebo STK..

+54/0
doporučit
9.2.2017 22:40

J91a95r24o45m72í92r 80K78r30á16l 4970179444599

Podle technika z STK je možné, že by neprošla i velká část úplně nových aut. Metodiku, co se v ČR používá od letoška, v Německu přestali používat právě z tohoto důvodu.

+39/0
doporučit
10.2.2017 9:33

J80i18ř95í 10S35c79h93m86i30d79t 5480923784225

Stupňování buzerace nabývá obludných rozměrů, stále složitější a dražší je život normálního občana, STK stále dražší a složitější, víc ztraceného času a to už tu byly návrhy, že by se mělo jezdit každý rokRv, povinné revize komínů, kontroly čím topíte, zákazy určitých druhů kotlů, kupoval jsme plyňák tak chtěli hliníkový komín, tak jsem musel převložkovat komín, při výměně za nový musel být nerez, opět převložkování komínu, no a naposledy kondenzační plyňák a ten šel do umělé hmoty, se děsím toho, co vymyslí eurohujeři až budu opět měnit pec.

Politici produkují tolik dobra pro občany, že chudákům občanům se z toho návalu už podlamují kolena:-(.

+42/−1
doporučit
11.2.2017 15:18

P72e93t52r 76P31o80s34p37í44š74i66l 4268214226356

Mohu potvrdit vlastní zkušeností s benzínovou Fabií, která prošla až napotřetí a to má na tachometru cca 25 tisíc. Ještěže na ministerstvu sedí ten pravý odborník, že Ano...

+27/0
doporučit
10.2.2017 6:43

P35e84t51r 30D47v10o10r90a33k 3941450457149

V tom případě bych si od prodejce vozu vyžádal posouzení, zda vozidlo podle něho splňuje vše tak, jak bylo před lety prodáno a uvedeno do provozu a pak s tím šel na ministerstvo s požadavkem na náhradu škody = zaplacení kupní ceny vozu.

+22/0
doporučit
10.2.2017 7:55

J75i44ř95í 78Z23ý67k16a 9359633311840

evidentně je nejlepší mít starý křáp bez diagnostiky. Co jsem se tak bavil s jedním známým, technikem STK, tak prý vyhazují přibližně každé páté auto. A čím novější, tím větší pravděpodobnost neúspěchu. Přitom těm autům nic není, jen ta přiblblá diagnostika nefunguje tak, jak by měla.

+22/0
doporučit
10.2.2017 6:17

V63l35a52d72i31s42l19a67v 80N61o93h94e96j71l 7418227718131

STK je v CR neuveritelna sikana co nema ani v EU obdoby. Emise nemluve. Nedostal sem emise na auto z '99 protoze pocitac hlasil jakousi chybu, pritom na pocitac se maji auta pripojovat az od '02. Motorky je sikana na druhou jeste oproti autum. Hnus hnus. Vsechno je ne kvuli EU, ale protoze ceskej urednik je papezstejsi nez papez a navic ma nasypano od DEKRY, ktera na tom pak rejzuje (za schvalovani apod). RvRvRv

+20/0
doporučit
11.2.2017 0:09

J29a80k85u44b 29S61e10k77e87r12a 6536160986715

Na emisich se toho hodne zmenilo. Hlavne cena!

+19/0
doporučit
9.2.2017 22:45

T62o66m66á22š 57V36a68l89d84e76r 7633520809

V ČR od extrému k extrému. Vlastně úředníci ukazují jací jsou blbci. Nejdříve nechají podvádění dojít za hranu, kdy procházejí vozy i bez filtru DPF a pak zalomí všechny najednou tupým předpisem. A pokud neprojde vozidlo nové, kvůli počítačovému protokolu, je to na facku a nakopnutí úředníka s rozběhem.

+16/0
doporučit
11.2.2017 2:38

P48e98t17r 81H55o43f32m44a49n98n 6289154905710

Jel jsem na stk a emise. Prijedu tam, typek zadal mou RZ do pocitace a zacaly se dit veci. Zacal mi tykat a rikal, at ani nezajidim na emise dovnitr. A na samotnou stk jsem absolvoval bez cekani, proste VIP stk. Nechapal sem, co se deje. Az pak mi doslo, ze pred dvema lety jsem nechal auto v servisu na olej a rekl jsem jim, at s tim rovnou zajedou na technickou. A oni si me tam asi zapsali jako kamarada:).

+14/0
doporučit
10.2.2017 15:43

J53a54n 17J24e74m61e32l42k40a 1155290

Zajimavé, že Ťok a ANO se dělá z kytičkového Bruselového šilenství kvadrát. Kéž by už šel..

Co mě vytáčí, jejich způsob měření emisí u diselů. Standardní motor 1,9 TD a ti kreténi to vytáčí asi 30 krát z volnoběhu na maximální výkon do maximálních otáček (i za) - omezovače. A opakují to neustále dokola, protože kouřivost je sice v pohodě splněna, ale čísla se "příliš" podle nich liší.. Co je jim sakra do toho, kouřivost je splněna. Zodpovědnost za poškození motoru této někdy destrukční metody nenesou a nechtějí nést. A ten problém má hromada aut. Tedy ta metodika není reálná, pak se stejně musí zavírat oči, okna, dveře, trubky a pod. A ještě 2000 poplatek - ať si za ty peníze laskavě koupí brzdu a měří kouřivost v normálních provozních režimech a otáčkách.

Kdyby byl problém na autě s kouřívostí, na STK řeknou ať to řeší značkový servis. A když se zeptáte v servise, tak řeknou, že neví co s tím. Ano řešení by bylo pravděpodobně softwarové, ale to chtějí kriminalizovat.

A co mají říkat majitelé, kteří si koupili některé vrcholné benzínové EU motory, za 0,7M a pod, v domnění že kupují kvalitu. A díky EU kytičkovému šílenství, pseudokytíčkovým komponentám, překotnému vývoji, hledání perpetum, musí na generálku po 100, 200 tkm. Zvlášť když se s nimi jezdí úsporně. Ano řešení to má.. Ale opět Ťok jej chce "kriminalizovat". A to byla standardní životnost bezínového motoru ještě před 15 lety 300-400 tisíc km, před nástupem eurošílenství. Naftového 400-500tkm. Kde jsme dnes.. Vstřikovače, DPF 200 tkm.

+11/0
doporučit
11.2.2017 10:28
Foto

P63e44t43r 38N95o18v80o76t80ň61á77k 1795291963718

(Na takovém Zélandu to jde i bez přísného STK) To všechno má jenom jeden jediný účel a to navýšit počet prodaných aut a tím příjem statní kasy. Většina řemeslníků jezdí ve zhruba deset let starých dodávkách nebo starších, protože koupit nové auto za půl mega a víc jenom kvůli práci, si málo který živnostník může dovolit. Kupovat co čtyři roky nová auta si mohou dovolit firmy s mnoha milionovými obraty. Pokud a to se stane, nás legislativa donutí kupovat nová auta, povede to k jedinému a to ke zdražování, ti menší budou končit, protože kontrolní hlášení, už spousta účetních nechce dělat, do toho přijde EET, neustálá povinná školení, obrovská spousta nákladů navíc a na jednotlivé lidi toho pak může být příliš. Někteří skončí úplně jiní přejdou jenom na melouchy, velké firmy budou přebírat jejich práci, ale to samozřejmě povede jen a pouze ke zdražování pro konečného zákazníka. Negativně se to projeví především v menších obcích, protože majitel komplexu bytových domů někde ve městě na tu opravu mít bude, ale v obcích bude spousta lidí co si takovou legální opravu nebudou moci dovolit.

+9/0
doporučit
12.2.2017 20:54

M76i37r22o67s48l16a66v 63U25r44b77a62n 1886907571169

Na co se tu v poslednich letech sahlo, to se dopadlo katastrofalne (slusne vychovani mi nedovoli pouzit vhodnejsi vyraz). Od skolstvi pres ruzne statni databaze a registry az po STK. Na tomto je ovsem nejvic pikantni, ze vyzaduje to stat, plati majitel a kdyz to tomu co to chce nefunguje, tak na to dojede ten co to plati. Cim vykonnejsi vypocetni technika je k dispozici, tim komplikovanejsi procesty zakonodarci vymysli, namisto, aby veci zjednodusovali...

+9/0
doporučit
11.2.2017 13:27

K68a11r62e90l 97M88a15z53a89č 3477383196209

Ježíšmarjá, to tady nikdo nemá koule na nějakou protiakci? Na nějaký smysluplný tlak na toho zm... Ťoka, aby normální s normálníma autama, co jsou rádi, že jsou rádi, mohli normálně žít?

Vždyť všechny ty věci, které padají hůř a hůř na naší hlavu musí přeci vadit spoustě lidí...? Vždyť se mohou spojit třeba automechanici s autobazárníkama nebo občanská inciativa vzešlá třeba autoklubů a podobně.

+10/−1
doporučit
10.2.2017 15:18

A74d73a86m 26J12a83k94e29š 2716655226960

Hlavní cíl byl ale splněn. Lobbing Dekry a TÜV se vyplatil.

+7/0
doporučit
10.2.2017 9:31

J80a27n 93V27o55r90á85č 4329558192783

Tak hlavně o tom hodně pište ať neprojde nikdo. ;-D dřív to bylo tak zaplatíš - projdeš. Teď je to stejně a hlavně to bude pořád stejně - jen cena bude vyšší.

Vyšší riziko-cena nahoru. Myslí si někdo snad že si u nás budeme kupovat co pět let nové auto ?

+6/0
doporučit
11.2.2017 9:25

V66l16a73d87i31m68í76r 10F77i56b53i50g69e89r 5454861161614

No za 3 týdny jedu na stk se služebákem. Už několik let tam svítí kontrolka motoru. Řešilo se to i ve značkovém servisu. Vždycky to chvíli nesvítì a pak zas jo. STK udělá servis předpokládám s 0 závadami jako vždy, ale jet ta, sám tak nevim. STK je jen buzerace a tahání peněz, to by jinak nemohly jezdit vraky jaké čas od času potkám.

+5/0
doporučit
11.2.2017 8:26

D85a95v45i50d 92Z27a71h20r35a43d56n51í86č64e64k 3947307206371

Daší odborník z týmu anO - kobih, pan Ťok. Díky kobliháři, nezapomeňte jim to tam zase hoditRv.

+6/−1
doporučit
11.2.2017 10:33

J95i72ř59í 93S64c43h50m36i75d33t 5360203134795

Jestli chtějí opravdu dostat vraky z cest, tak nejlepší způsob je nakoupit několik pojízdných STK a s nimi jezdit po republice a dělat namátkové kontroly aut. Tam by si pohlídali ty odrbavací praktiky a jen těžko by se tam daly vybudovat vazby STK s místními servisy, které za úplatu zprostředkují STK. Ty klasické STK by mohli zrušit bez náhrady, víte kolik by to hodilo kvalifikovaných pracovních sil na trh práce a nemuseli by se dovážet Ukrajinci:-P.

+5/−1
doporučit
11.2.2017 11:47

P69a68v22e42l 26S22e55n25f20t 1428432536365

Neskutečná buzerace. Auta, co za nimi to smrdí potkám dvě do měsíce. Jeden Favorit a jeden Opel Corsa 1.2 s podpálenými kroužky.

+4/0
doporučit
12.2.2017 0:37

J68i88ř84í 74S69c35h58m19i88d35t 5110793164515

Takže si jen déle na STK počkáme, více zaplatíme a pak nás vyhodí s dobrým autem a vraky budou jezdit dál díky šidítku8-o tak to se opět Ťokovi povedloRv, tak jako snad vše na co šáhl, ANO bude líp;-D.

+4/0
doporučit
11.2.2017 11:32

J90i94ř86í 98P33e52l71c 3260948526611

Nevím proč blázníte. Já si vzal telefon, natočil jsem průběh emisí, SW se zasekl (technik naštěstí dost nahlas pornesl, něco ve smyslu " zase to nefunguje"). Zkusil to na mě, že to musí do servisu a bla,...A tak jsem řekl: "máte dvě možnosti, když vám nefunguje SW, že chci vráti peníze a zajedu si jinam, nebo auto projde". A....

A prošlo :-)

+3/−1
doporučit
12.2.2017 17:39

M13a96r81t79i61n 27V60a20c17e80k 1471899583653

v Liberci Vratislavicích na TK. Potřeboval jsem jen evidenční kontrolu před prodejem motocyklu. Čekal jsem 3 hodiny. V celých třech hodinách bral technik pouze odstavená vozidla na dvoře a klíčky lovil z kapsy jak králíky. Že u aut nekontroloval čepy, světla, brzdová světla a stav ani nemluvím. Jen s vozidlem zajel dovnitř poseděl ve vozidle a po 10 minutách odjížděl ven a zajížděl s novým králíkem. Škoda, že mě tam nechal čekat tak dlouho, nefunkční brzdová světla a jiné závady ani neřešil, natož aby na ně přišel. Byl jsem tak naštvaný, že jsem chtěl napsat na ministerstvo dopravy. Posléze jsem vychladl - stejně by se nic nezměnilo. Jen by mě zajímalo kolik si za den bokem vydělá - můj odhad 3 - 4 tisíce.

+3/−1
doporučit
12.2.2017 15:18

A84l53e69x80a42n21d62e20r 69N64o30v33á43k 2208115634524

ANO, bude líp.

+4/−3
doporučit
11.2.2017 23:43

D92a42v22i66d 37V76i38k36t18o50r68a 9974704525147

My na hen tu melounskou ekológyjy jednou dojedeme.

+2/0
doporučit
11.2.2017 11:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.