Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T22o83m37á60š 18Z54e73m92a61n 3965698644325

Stát si neschopnost potrestat podvodníky kompenzuje trestáním těch, které má nejblíž poruce.

A je jedno jestli jde o ručení za DPH, pokuty za parkování nebo STK..

+54/0
doporučit
9.2.2017 22:40

J58a72r47o26m46í47r 25K56r63á78l 4610469504679

Podle technika z STK je možné, že by neprošla i velká část úplně nových aut. Metodiku, co se v ČR používá od letoška, v Německu přestali používat právě z tohoto důvodu.

+39/0
doporučit
10.2.2017 9:33

J36i74ř48í 77S29c81h30m56i90d85t 5710973764415

Stupňování buzerace nabývá obludných rozměrů, stále složitější a dražší je život normálního občana, STK stále dražší a složitější, víc ztraceného času a to už tu byly návrhy, že by se mělo jezdit každý rokRv, povinné revize komínů, kontroly čím topíte, zákazy určitých druhů kotlů, kupoval jsme plyňák tak chtěli hliníkový komín, tak jsem musel převložkovat komín, při výměně za nový musel být nerez, opět převložkování komínu, no a naposledy kondenzační plyňák a ten šel do umělé hmoty, se děsím toho, co vymyslí eurohujeři až budu opět měnit pec.

Politici produkují tolik dobra pro občany, že chudákům občanům se z toho návalu už podlamují kolena:-(.

+42/−1
doporučit
11.2.2017 15:18

P85e57t38r 95P35o25s28p57í36š83i90l 4838534766586

Mohu potvrdit vlastní zkušeností s benzínovou Fabií, která prošla až napotřetí a to má na tachometru cca 25 tisíc. Ještěže na ministerstvu sedí ten pravý odborník, že Ano...

+27/0
doporučit
10.2.2017 6:43

P14e75t24r 67D85v47o27r23a29k 3491820127119

V tom případě bych si od prodejce vozu vyžádal posouzení, zda vozidlo podle něho splňuje vše tak, jak bylo před lety prodáno a uvedeno do provozu a pak s tím šel na ministerstvo s požadavkem na náhradu škody = zaplacení kupní ceny vozu.

+22/0
doporučit
10.2.2017 7:55

J80i61ř53í 47Z70ý83k69a 9159503651200

evidentně je nejlepší mít starý křáp bez diagnostiky. Co jsem se tak bavil s jedním známým, technikem STK, tak prý vyhazují přibližně každé páté auto. A čím novější, tím větší pravděpodobnost neúspěchu. Přitom těm autům nic není, jen ta přiblblá diagnostika nefunguje tak, jak by měla.

+22/0
doporučit
10.2.2017 6:17

V34l49a77d48i64s85l45a37v 52N97o86h20e56j40l 7908927678441

STK je v CR neuveritelna sikana co nema ani v EU obdoby. Emise nemluve. Nedostal sem emise na auto z '99 protoze pocitac hlasil jakousi chybu, pritom na pocitac se maji auta pripojovat az od '02. Motorky je sikana na druhou jeste oproti autum. Hnus hnus. Vsechno je ne kvuli EU, ale protoze ceskej urednik je papezstejsi nez papez a navic ma nasypano od DEKRY, ktera na tom pak rejzuje (za schvalovani apod). RvRvRv

+20/0
doporučit
11.2.2017 0:09

J19a55k52u23b 26S75e73k40e53r23a 6696170526635

Na emisich se toho hodne zmenilo. Hlavne cena!

+19/0
doporučit
9.2.2017 22:45

T19o14m42á46š 69V77a57l42d14e54r 7593130939

V ČR od extrému k extrému. Vlastně úředníci ukazují jací jsou blbci. Nejdříve nechají podvádění dojít za hranu, kdy procházejí vozy i bez filtru DPF a pak zalomí všechny najednou tupým předpisem. A pokud neprojde vozidlo nové, kvůli počítačovému protokolu, je to na facku a nakopnutí úředníka s rozběhem.

+16/0
doporučit
11.2.2017 2:38

P50e96t17r 78H89o11f70m40a19n66n 6219324115730

Jel jsem na stk a emise. Prijedu tam, typek zadal mou RZ do pocitace a zacaly se dit veci. Zacal mi tykat a rikal, at ani nezajidim na emise dovnitr. A na samotnou stk jsem absolvoval bez cekani, proste VIP stk. Nechapal sem, co se deje. Az pak mi doslo, ze pred dvema lety jsem nechal auto v servisu na olej a rekl jsem jim, at s tim rovnou zajedou na technickou. A oni si me tam asi zapsali jako kamarada:).

+14/0
doporučit
10.2.2017 15:43

J34a41n 31J67e45m54e32l11k52a 1965530

Zajimavé, že Ťok a ANO se dělá z kytičkového Bruselového šilenství kvadrát. Kéž by už šel..

Co mě vytáčí, jejich způsob měření emisí u diselů. Standardní motor 1,9 TD a ti kreténi to vytáčí asi 30 krát z volnoběhu na maximální výkon do maximálních otáček (i za) - omezovače. A opakují to neustále dokola, protože kouřivost je sice v pohodě splněna, ale čísla se "příliš" podle nich liší.. Co je jim sakra do toho, kouřivost je splněna. Zodpovědnost za poškození motoru této někdy destrukční metody nenesou a nechtějí nést. A ten problém má hromada aut. Tedy ta metodika není reálná, pak se stejně musí zavírat oči, okna, dveře, trubky a pod. A ještě 2000 poplatek - ať si za ty peníze laskavě koupí brzdu a měří kouřivost v normálních provozních režimech a otáčkách.

Kdyby byl problém na autě s kouřívostí, na STK řeknou ať to řeší značkový servis. A když se zeptáte v servise, tak řeknou, že neví co s tím. Ano řešení by bylo pravděpodobně softwarové, ale to chtějí kriminalizovat.

A co mají říkat majitelé, kteří si koupili některé vrcholné benzínové EU motory, za 0,7M a pod, v domnění že kupují kvalitu. A díky EU kytičkovému šílenství, pseudokytíčkovým komponentám, překotnému vývoji, hledání perpetum, musí na generálku po 100, 200 tkm. Zvlášť když se s nimi jezdí úsporně. Ano řešení to má.. Ale opět Ťok jej chce "kriminalizovat". A to byla standardní životnost bezínového motoru ještě před 15 lety 300-400 tisíc km, před nástupem eurošílenství. Naftového 400-500tkm. Kde jsme dnes.. Vstřikovače, DPF 200 tkm.

+11/0
doporučit
11.2.2017 10:28
Foto

P33e88t85r 75N51o97v62o22t81ň33á42k 1465441783158

(Na takovém Zélandu to jde i bez přísného STK) To všechno má jenom jeden jediný účel a to navýšit počet prodaných aut a tím příjem statní kasy. Většina řemeslníků jezdí ve zhruba deset let starých dodávkách nebo starších, protože koupit nové auto za půl mega a víc jenom kvůli práci, si málo který živnostník může dovolit. Kupovat co čtyři roky nová auta si mohou dovolit firmy s mnoha milionovými obraty. Pokud a to se stane, nás legislativa donutí kupovat nová auta, povede to k jedinému a to ke zdražování, ti menší budou končit, protože kontrolní hlášení, už spousta účetních nechce dělat, do toho přijde EET, neustálá povinná školení, obrovská spousta nákladů navíc a na jednotlivé lidi toho pak může být příliš. Někteří skončí úplně jiní přejdou jenom na melouchy, velké firmy budou přebírat jejich práci, ale to samozřejmě povede jen a pouze ke zdražování pro konečného zákazníka. Negativně se to projeví především v menších obcích, protože majitel komplexu bytových domů někde ve městě na tu opravu mít bude, ale v obcích bude spousta lidí co si takovou legální opravu nebudou moci dovolit.

+9/0
doporučit
12.2.2017 20:54

M81i32r98o46s31l23a67v 14U33r11b82a85n 1236587701499

Na co se tu v poslednich letech sahlo, to se dopadlo katastrofalne (slusne vychovani mi nedovoli pouzit vhodnejsi vyraz). Od skolstvi pres ruzne statni databaze a registry az po STK. Na tomto je ovsem nejvic pikantni, ze vyzaduje to stat, plati majitel a kdyz to tomu co to chce nefunguje, tak na to dojede ten co to plati. Cim vykonnejsi vypocetni technika je k dispozici, tim komplikovanejsi procesty zakonodarci vymysli, namisto, aby veci zjednodusovali...

+9/0
doporučit
11.2.2017 13:27

K53a20r34e65l 21M84a64z66a68č 3577193296499

Ježíšmarjá, to tady nikdo nemá koule na nějakou protiakci? Na nějaký smysluplný tlak na toho zm... Ťoka, aby normální s normálníma autama, co jsou rádi, že jsou rádi, mohli normálně žít?

Vždyť všechny ty věci, které padají hůř a hůř na naší hlavu musí přeci vadit spoustě lidí...? Vždyť se mohou spojit třeba automechanici s autobazárníkama nebo občanská inciativa vzešlá třeba autoklubů a podobně.

+10/−1
doporučit
10.2.2017 15:18

A90d94a86m 87J39a72k10e11š 2166745406650

Hlavní cíl byl ale splněn. Lobbing Dekry a TÜV se vyplatil.

+7/0
doporučit
10.2.2017 9:31

J84a61n 74V68o21r49á63č 4209838882353

Tak hlavně o tom hodně pište ať neprojde nikdo. ;-D dřív to bylo tak zaplatíš - projdeš. Teď je to stejně a hlavně to bude pořád stejně - jen cena bude vyšší.

Vyšší riziko-cena nahoru. Myslí si někdo snad že si u nás budeme kupovat co pět let nové auto ?

+6/0
doporučit
11.2.2017 9:25

V19l23a92d95i67m41í76r 72F13i47b63i42g15e95r 5964821841704

No za 3 týdny jedu na stk se služebákem. Už několik let tam svítí kontrolka motoru. Řešilo se to i ve značkovém servisu. Vždycky to chvíli nesvítì a pak zas jo. STK udělá servis předpokládám s 0 závadami jako vždy, ale jet ta, sám tak nevim. STK je jen buzerace a tahání peněz, to by jinak nemohly jezdit vraky jaké čas od času potkám.

+5/0
doporučit
11.2.2017 8:26

D47a47v44i93d 10Z36a32h88r97a56d18n55í19č65e11k 3687767746461

Daší odborník z týmu anO - kobih, pan Ťok. Díky kobliháři, nezapomeňte jim to tam zase hoditRv.

+6/−1
doporučit
11.2.2017 10:33

J75i42ř68í 38S12c37h27m31i28d69t 5720243654785

Jestli chtějí opravdu dostat vraky z cest, tak nejlepší způsob je nakoupit několik pojízdných STK a s nimi jezdit po republice a dělat namátkové kontroly aut. Tam by si pohlídali ty odrbavací praktiky a jen těžko by se tam daly vybudovat vazby STK s místními servisy, které za úplatu zprostředkují STK. Ty klasické STK by mohli zrušit bez náhrady, víte kolik by to hodilo kvalifikovaných pracovních sil na trh práce a nemuseli by se dovážet Ukrajinci:-P.

+5/−1
doporučit
11.2.2017 11:47

P49a45v50e90l 24S23e66n72f77t 1438302646575

Neskutečná buzerace. Auta, co za nimi to smrdí potkám dvě do měsíce. Jeden Favorit a jeden Opel Corsa 1.2 s podpálenými kroužky.

+4/0
doporučit
12.2.2017 0:37

J38i96ř40í 45S28c32h46m18i37d77t 5190423664815

Takže si jen déle na STK počkáme, více zaplatíme a pak nás vyhodí s dobrým autem a vraky budou jezdit dál díky šidítku8-o tak to se opět Ťokovi povedloRv, tak jako snad vše na co šáhl, ANO bude líp;-D.

+4/0
doporučit
11.2.2017 11:32

J15i13ř29í 34P42e51l75c 3680298606771

Nevím proč blázníte. Já si vzal telefon, natočil jsem průběh emisí, SW se zasekl (technik naštěstí dost nahlas pornesl, něco ve smyslu " zase to nefunguje"). Zkusil to na mě, že to musí do servisu a bla,...A tak jsem řekl: "máte dvě možnosti, když vám nefunguje SW, že chci vráti peníze a zajedu si jinam, nebo auto projde". A....

A prošlo :-)

+4/−1
doporučit
12.2.2017 17:39

M61a61r79t13i63n 34V18a46c78e88k 1331869333543

v Liberci Vratislavicích na TK. Potřeboval jsem jen evidenční kontrolu před prodejem motocyklu. Čekal jsem 3 hodiny. V celých třech hodinách bral technik pouze odstavená vozidla na dvoře a klíčky lovil z kapsy jak králíky. Že u aut nekontroloval čepy, světla, brzdová světla a stav ani nemluvím. Jen s vozidlem zajel dovnitř poseděl ve vozidle a po 10 minutách odjížděl ven a zajížděl s novým králíkem. Škoda, že mě tam nechal čekat tak dlouho, nefunkční brzdová světla a jiné závady ani neřešil, natož aby na ně přišel. Byl jsem tak naštvaný, že jsem chtěl napsat na ministerstvo dopravy. Posléze jsem vychladl - stejně by se nic nezměnilo. Jen by mě zajímalo kolik si za den bokem vydělá - můj odhad 3 - 4 tisíce.

+3/−1
doporučit
12.2.2017 15:18

A90l29e70x21a66n41d58e57r 40N61o68v57á19k 2868225804684

ANO, bude líp.

+4/−3
doporučit
11.2.2017 23:43

D77a79v67i65d 70V66i15k72t53o11r94a 9864914805267

My na hen tu melounskou ekológyjy jednou dojedeme.

+2/0
doporučit
11.2.2017 11:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.