Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M84a58r77t37i33n 44K74ř40í80ž 9493472400217

A to jsem chtěl koupit Bentley sobě, manželce i dětem... nu což, bude Daihatsu. :-)

+39/0
doporučit
16.2.2017 9:22

J90a91n 34U24l42m 7300239796522

Tohle Škodofilové nikdy nepochopí a dám budou nakupovat ty svoje předražený Octávie TDI combi "co táhnou krutě odspoda" ;-D;-D;-D;-D

+42/−7
doporučit
16.2.2017 7:40

T20o12m41á53š 94H96a87l66u12z75a 6323983646458

Hlavně, že se každej koncernovej škodofil posmívá, že "fordem tam o vlakem zpátky". ;-D

+24/−2
doporučit
16.2.2017 10:25

J66o16s56e37f39f 72M17u30s56i77l 7769965936450

Jak to že na prvních místech nejsou ty nejlepší a nejspolehlivější auta na světě? Tzn. Passat, Golf, Audi. Jak to, když "německý auta jsou největší držáky". Tady něco nehraje;-D

+23/−3
doporučit
16.2.2017 11:07

M30a63r72t76i62n 42K48o75ž95í79n 1485776511230

Právě se se slzou v oku zbavuji osmnáct let starého Civica, který mě patnáct let spolehlivě sloužil a jehož jedinou vážnou poruchou byla nutnost repasu starteru před dvěma roky. Jinak olej, filtry, destičky a 1x čepy a přední kotouče.

Příští auto bude opět Civic, i když moc nevěřím, že to bude takový držák.

+14/0
doporučit
16.2.2017 10:28

J46a70n 18K22o36n55v67a17l84i91n83k17a 5440881541625

Konečně se Škoda Superb postavila po bok takovým velikánům jako MB S-klasse a BMW 7. Při každém "testu" ve zdejším mediální prostoru se jim vyrovná a leckde je i překoná. Vtipné je však to, v jaké disciplíně to je ;-D - v poruchovosti ;-D

+13/0
doporučit
16.2.2017 11:02

T75o97m13á52š 45K47u13c54h45a32ř 3957891208761

Jsou vyhodnocována pojištěná auta stará průměrně 4..5 let najeto průměrně 70 tisíc. Proč by tak málo ojeté auto vůbec mělo mít nějakou závadu? 8-o Takové auto má nárok pouze na výměny oleje a jedny brzdové destičky. Pokud to tak není, tak je někde problém. :-/

+18/−2
doporučit
16.2.2017 0:28

J88a61r30o93s82l84a69v 64P70e47l76d22a 1779794921557

Ja se divim, ze ta nejdrazsi milionova auta jsou na chvostu spolehlivosti. Clovek by cekal, ze to za ty prachy bude chvili drzet. Anebo to je ve smyslu: "Hele, muzu jezdit do servisu 2x mesicne, protoze ja na to mam" ... ?

[ironic] A japato, ze ty nejlepsi nemecke "drzaky" jsou povetsinou v cervenych cislech, zatimco ty od frantiku spise v zelenych? To bude nejakej renonc, ne? Vsichni preci vime, ze to nejlepsi z nejlepsich je o bozsky koncern. A vozy zacinajici na "F" nebrat - Ford, Fiat a Fsecko Francouzske .... :-/ [/ironic]

+12/0
doporučit
16.2.2017 11:24

M96a58r30e42k 13J50a74n97e76č97k67a 1627756143581

To musí být pro českého Pepíka šok, že národní poklad Škodovku válcuje ve spolehlivosti Ford, Renault a Peugeot, natož pak Korejec a prohlásí tudíž statistiky za blábol ;-D Lancer je kvalitní vůz, leč poněkud opomíjený, za což zřejmě může i slabá nabídka motorizací, pokud pominu vrcholovou verzi Evo a poněkud roky stagnující modernizaci vozu. Nicméně přesto se za tímhle vozem vždycky rád ohlédnu.

+29/−7
doporučit
16.2.2017 2:33

L76a96d17i13s32l85a50v 16J69a92r21o37š 6644749330697

Mitsubishi Lancer, za deset let výměna čepů, brzdových destiček a kotoučů. Jinak jen provozní kapaliny + filtry. Když nepočítám ťuknuté světlo (manželka na pumpě potkala rám stojanu), tak nic. Škrtnu a jedu.

+11/0
doporučit
16.2.2017 10:44

T32o61m89á34š 47K68o76v73a48n85d32a 2267837274161

Nějak mi tam v popředí chybí zástupce Das Auto. ;-D;-D;-D

+6/0
doporučit
16.2.2017 14:38

T87o65m87á10š 24K69u76c70h69a56ř 3527601498901

Kámoš s novou Fábií II dojel 2x jen pár desítek metrů od prodejce a museli ho odtáhnout. Výmluvy na benzín, pak výměna zapalovacích cívek, pak vsyřiků. Až po třech letech zlobení a výměně všeho možného to přestalo po výměně kabelového svazku od ŘJ. Dva roky nato mu měnili celý startér jen kvůli pitomému vaklu na konektoru. Jestliže ani po desítkách let vývoje není zvládnutá ani technologie konektorů u zavedené firmy, zvlášť když navíc elektroniky přibývá, tak to mi přijde jako dost velký průšvih.:-/

+6/0
doporučit
16.2.2017 11:13

D23a19v33i53d 38J44i11n84d79r21a 6180304436634

No to se zase směji z té "německé preciznosti". Všichni říkají, jak jsou korejci na prd, a ejhle, to že mi auto nechladí, nebo není tak komfortní při jízdě je pro mě zanedbatelné, protože dojede, na rozdíl od škody... a docela mě rozesmál fakt, že češi, jakožto zastánci "českých" vozů (čti škoda) a říkají, jak jsou to super spolehlivá auta, jsou v žebříčku pouze o 1 lepší, než pro čechy absolutně nespolehlivý italský křáp jako Fiat :-D... inu, časy se mění. Já mám z dob podobných testů absolutně nejméně spolehlivé auto, tedy fiat stilo, a až na jednu výměnu palivového čerpadla (po 10 letech to za 3 tisíce přežiju) jsem vždy dojel, vždy zabrzdil a vždy na semaforu ujedu TDi nadšencům :-D. Jo kdo tam vymýšlel elektriku musel být fakt zlitej, ale jinak motorově nemůžu vytknout vůbec nic.

Co se týče japonců, tak se vůbec nedivím. Když jsem viděl, že stará impréza jen na hloupej spodní kryt motoru používá osazené šrouby... jo to je jiná než samořezy do plastu. To auto nestárne, furt je krásný, furt jede jako utrženej vagón, drží na silnici, drží si cenu a je to kvalitně udělaný. Než rádoby luxusní superb si za ty prachy radši koupim wrx sti a budu mít něco extra

+5/0
doporučit
16.2.2017 11:43

M45a62r34e31k 51K85l32u70f76a 3748184984556

Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti (Honda Accord) VR^

+5/0
doporučit
16.2.2017 8:42

L89u30b76o93m18í37r 82N35ě76m98e71c 7555820159131

Tak kluci, Japonec až nakonec. Koncernoví nadšenci nepochopí, kdo s tím jezdí, rozumí velice dobře. Já od roku 2001 neměl nic jiného a nikdo mně to nevymluví!

+7/−2
doporučit
16.2.2017 14:35

P85e75t90r 93A36g23u34l16á32r 4307188620674

Je zvláštní, že jsou v tabulce zřejmě sloučené různé ročníky, tedy modely, vozů. Nevím co bylo záměrem, ale údaje v tom případě musí být zkreslené. Občas se objeví zpráva, že určitý model výrobce v letech 2010-2012 trpěl z výroby nějakou vadou, kterou následně vyřešili, nebo zavedli nový model. Tohle ale tabulka neukáže. A přitom by bylo o dost užitečnější, kdyby tam bylo, že třeba Opel model xxx do roku 2010 neměl vady a pak se objevily vady na brzdách, Nebo naopak. Takhle to o ničem nevypovídá. Protože málokterý vůz se vyráběl za posledních 12 let beze změny.

+5/−1
doporučit
16.2.2017 7:51

M51a42r57e45k 39M88a20l64ý 1122278981910

Už tady byl "japan power"? Jinak je ta diskuze nekompletní :-)

+3/0
doporučit
16.2.2017 13:26

P60e38t68r 63S61p75a68t79z29i83e10r82e23r 7714422645244

no tak oktávky nic moc...a protože takové zprávy mají na mnoho lidí dostatečný rozhodovací efekt tak nákup ojetých oktávek se může snížit...;-D a když vezmu kolik jich končí teď po operativním leasingu a ještě se neoblíbeným motorem 1.6 TDI 77 kW...tak nevím co s těma autama budou dělat...na aukcích jsou jich stovky a nikdo to nechce...i když ten motor není tak špatnej..taky to jede...:-) a cenu jen tak nesníží..protože by na tom prodělali...tak to bude někde stát a hnít...;-D

+3/0
doporučit
16.2.2017 11:56

P54e72t98r 73M24i82c44h50a35l 2260934941472

Když se na tu tabulku dívám, vychází mi z toho, že hlavním kritériem je cena opravy. Ale co čekat od pojišťovny jiného.

+3/0
doporučit
16.2.2017 11:17

J83a58k90u12b 75S83e65k51e69r54a 6486820486675

Zajimave, jak se veci ve skutecnosti maji...

+3/0
doporučit
16.2.2017 8:24

P41e73t32r 66B55á54č50a 8575536105285

Japan power R^

+3/−1
doporučit
16.2.2017 14:53

L45á54ď34a 23V36r59a74n83ý 7808108518907

No statistika dobrá pro pojišťovnu a pro úpravu cen komplexních pojistek.

Pro výběr auta úplně naprd.

+4/−4
doporučit
16.2.2017 13:02

V21l95a57d98a 72S83i28m59o90n74i25k 3129753133595

Problém toho přehledu je, že je to britská pojišťovna, statistika na bázi UK, omezení stářím a nájezdem. Není to komplexní a vypovídajcící informace.

+2/0
doporučit
16.2.2017 10:11

J47a50k96u36b 14K90o82s 3396392410374

Takže bych si měl podle statitik značek radši koupit Renaulta než Porsche. Díky, ne. I když - nechystám se ani na jedno z nich :-)

+2/−1
doporučit
16.2.2017 1:10

V43i93k73t97o66r 66J88o82h21á69n97e54k 4764724358490

Článek uměle se snažící vyvolat kontroverzi. Už při pohledu na oba konce tabulky by soudnému člověku měla začít blikat kontrolka.

Popis první tabulky ve smyslu, že "čím vysšší index, tím horší auto" je kravina už vzhledem k těžko definovatelnému pojmu "horší". Každý má jiné preference (někdo chce a může si dovolit auto s mnohem vyšším komfortem a jízdními vlastnostmi i za cenu vyšších nákladů na údržbu a v případě výpadku pro něj není problém si dočasně vzít jiné auto, pro jinoho jsou náklady klíčové) a ta tabulka je především pohled pojišťovny.

Je logické, že dražší auta bude v průměru dražší, složitější a časově náročnéjší opravit, že jejich majitelé na nich najezdí víc km a případně je méně šetří (buď protože na to mají, nebo že mimo jiné i proto si to nabušené auto pořídili). Z hlediska posuzování spolehlivosti má smysl porovnávat průměrná četnost poruch (vážený průměr dle jejich závažnosti a rozsahu) přepočtená na najeté km s určitou menší časovou korekcí (auto stárne i když stojí).

Bohužel článek se snaží ve čtenáři vyvolat dojem, že kvalita aut a v prvním zmíněném (pojišťováckém) smyslu je chápána v tomto smyslu.

+2/−3
doporučit
16.2.2017 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.