Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a32r88t89i67n 42K82ř50í14ž 9113532610537

A to jsem chtěl koupit Bentley sobě, manželce i dětem... nu což, bude Daihatsu. :-)

+39/0
doporučit
16.2.2017 9:22

J80a57n 34U54l83m 7100589116932

Tohle Škodofilové nikdy nepochopí a dám budou nakupovat ty svoje předražený Octávie TDI combi "co táhnou krutě odspoda" ;-D;-D;-D;-D

+42/−7
doporučit
16.2.2017 7:40

T34o55m88á62š 87H50a77l11u21z85a 6523963966258

Hlavně, že se každej koncernovej škodofil posmívá, že "fordem tam o vlakem zpátky". ;-D

+24/−2
doporučit
16.2.2017 10:25

J38o88s83e61f44f 74M69u38s40i26l 7439445746780

Jak to že na prvních místech nejsou ty nejlepší a nejspolehlivější auta na světě? Tzn. Passat, Golf, Audi. Jak to, když "německý auta jsou největší držáky". Tady něco nehraje;-D

+23/−3
doporučit
16.2.2017 11:07

M77a74r77t13i65n 93K38o63ž43í77n 1795946981350

Právě se se slzou v oku zbavuji osmnáct let starého Civica, který mě patnáct let spolehlivě sloužil a jehož jedinou vážnou poruchou byla nutnost repasu starteru před dvěma roky. Jinak olej, filtry, destičky a 1x čepy a přední kotouče.

Příští auto bude opět Civic, i když moc nevěřím, že to bude takový držák.

+14/0
doporučit
16.2.2017 10:28

J98a41n 74K10o83n60v18a25l94i25n96k65a 5280631271585

Konečně se Škoda Superb postavila po bok takovým velikánům jako MB S-klasse a BMW 7. Při každém "testu" ve zdejším mediální prostoru se jim vyrovná a leckde je i překoná. Vtipné je však to, v jaké disciplíně to je ;-D - v poruchovosti ;-D

+13/0
doporučit
16.2.2017 11:02

T46o53m15á12š 31K43u21c74h92a40ř 3317101358501

Jsou vyhodnocována pojištěná auta stará průměrně 4..5 let najeto průměrně 70 tisíc. Proč by tak málo ojeté auto vůbec mělo mít nějakou závadu? 8-o Takové auto má nárok pouze na výměny oleje a jedny brzdové destičky. Pokud to tak není, tak je někde problém. :-/

+18/−2
doporučit
16.2.2017 0:28

J83a64r79o70s13l40a83v 68P43e90l28d68a 1589814871687

Ja se divim, ze ta nejdrazsi milionova auta jsou na chvostu spolehlivosti. Clovek by cekal, ze to za ty prachy bude chvili drzet. Anebo to je ve smyslu: "Hele, muzu jezdit do servisu 2x mesicne, protoze ja na to mam" ... ?

[ironic] A japato, ze ty nejlepsi nemecke "drzaky" jsou povetsinou v cervenych cislech, zatimco ty od frantiku spise v zelenych? To bude nejakej renonc, ne? Vsichni preci vime, ze to nejlepsi z nejlepsich je o bozsky koncern. A vozy zacinajici na "F" nebrat - Ford, Fiat a Fsecko Francouzske .... :-/ [/ironic]

+12/0
doporučit
16.2.2017 11:24

M37a19r98e25k 28J42a50n93e32č77k97a 1637356893291

To musí být pro českého Pepíka šok, že národní poklad Škodovku válcuje ve spolehlivosti Ford, Renault a Peugeot, natož pak Korejec a prohlásí tudíž statistiky za blábol ;-D Lancer je kvalitní vůz, leč poněkud opomíjený, za což zřejmě může i slabá nabídka motorizací, pokud pominu vrcholovou verzi Evo a poněkud roky stagnující modernizaci vozu. Nicméně přesto se za tímhle vozem vždycky rád ohlédnu.

+29/−7
doporučit
16.2.2017 2:33

L85a25d68i74s22l10a48v 92J24a28r61o84š 6714219130747

Mitsubishi Lancer, za deset let výměna čepů, brzdových destiček a kotoučů. Jinak jen provozní kapaliny + filtry. Když nepočítám ťuknuté světlo (manželka na pumpě potkala rám stojanu), tak nic. Škrtnu a jedu.

+11/0
doporučit
16.2.2017 10:44

T62o91m15á71š 92K89o35v34a64n31d38a 2757797624851

Nějak mi tam v popředí chybí zástupce Das Auto. ;-D;-D;-D

+6/0
doporučit
16.2.2017 14:38

T15o18m11á97š 81K42u22c22h55a36ř 3697151118101

Kámoš s novou Fábií II dojel 2x jen pár desítek metrů od prodejce a museli ho odtáhnout. Výmluvy na benzín, pak výměna zapalovacích cívek, pak vsyřiků. Až po třech letech zlobení a výměně všeho možného to přestalo po výměně kabelového svazku od ŘJ. Dva roky nato mu měnili celý startér jen kvůli pitomému vaklu na konektoru. Jestliže ani po desítkách let vývoje není zvládnutá ani technologie konektorů u zavedené firmy, zvlášť když navíc elektroniky přibývá, tak to mi přijde jako dost velký průšvih.:-/

+6/0
doporučit
16.2.2017 11:13

D65a32v21i73d 33J10i42n83d56r92a 6340434506574

No to se zase směji z té "německé preciznosti". Všichni říkají, jak jsou korejci na prd, a ejhle, to že mi auto nechladí, nebo není tak komfortní při jízdě je pro mě zanedbatelné, protože dojede, na rozdíl od škody... a docela mě rozesmál fakt, že češi, jakožto zastánci "českých" vozů (čti škoda) a říkají, jak jsou to super spolehlivá auta, jsou v žebříčku pouze o 1 lepší, než pro čechy absolutně nespolehlivý italský křáp jako Fiat :-D... inu, časy se mění. Já mám z dob podobných testů absolutně nejméně spolehlivé auto, tedy fiat stilo, a až na jednu výměnu palivového čerpadla (po 10 letech to za 3 tisíce přežiju) jsem vždy dojel, vždy zabrzdil a vždy na semaforu ujedu TDi nadšencům :-D. Jo kdo tam vymýšlel elektriku musel být fakt zlitej, ale jinak motorově nemůžu vytknout vůbec nic.

Co se týče japonců, tak se vůbec nedivím. Když jsem viděl, že stará impréza jen na hloupej spodní kryt motoru používá osazené šrouby... jo to je jiná než samořezy do plastu. To auto nestárne, furt je krásný, furt jede jako utrženej vagón, drží na silnici, drží si cenu a je to kvalitně udělaný. Než rádoby luxusní superb si za ty prachy radši koupim wrx sti a budu mít něco extra

+5/0
doporučit
16.2.2017 11:43

M78a19r26e43k 65K74l78u62f19a 3148914294786

Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti (Honda Accord) VR^

+5/0
doporučit
16.2.2017 8:42

L26u65b30o29m33í64r 49N72ě53m68e87c 7625140759261

Tak kluci, Japonec až nakonec. Koncernoví nadšenci nepochopí, kdo s tím jezdí, rozumí velice dobře. Já od roku 2001 neměl nic jiného a nikdo mně to nevymluví!

+7/−2
doporučit
16.2.2017 14:35

P50e88t17r 78A71g96u57l59á87r 4667448160854

Je zvláštní, že jsou v tabulce zřejmě sloučené různé ročníky, tedy modely, vozů. Nevím co bylo záměrem, ale údaje v tom případě musí být zkreslené. Občas se objeví zpráva, že určitý model výrobce v letech 2010-2012 trpěl z výroby nějakou vadou, kterou následně vyřešili, nebo zavedli nový model. Tohle ale tabulka neukáže. A přitom by bylo o dost užitečnější, kdyby tam bylo, že třeba Opel model xxx do roku 2010 neměl vady a pak se objevily vady na brzdách, Nebo naopak. Takhle to o ničem nevypovídá. Protože málokterý vůz se vyráběl za posledních 12 let beze změny.

+5/−1
doporučit
16.2.2017 7:51

M68a11r68e40k 79M63a90l40ý 1362148231260

Už tady byl "japan power"? Jinak je ta diskuze nekompletní :-)

+4/0
doporučit
16.2.2017 13:26

P91e38t46r 72S74p77a21t74z86i92e63r12e21r 7104302285184

no tak oktávky nic moc...a protože takové zprávy mají na mnoho lidí dostatečný rozhodovací efekt tak nákup ojetých oktávek se může snížit...;-D a když vezmu kolik jich končí teď po operativním leasingu a ještě se neoblíbeným motorem 1.6 TDI 77 kW...tak nevím co s těma autama budou dělat...na aukcích jsou jich stovky a nikdo to nechce...i když ten motor není tak špatnej..taky to jede...:-) a cenu jen tak nesníží..protože by na tom prodělali...tak to bude někde stát a hnít...;-D

+3/0
doporučit
16.2.2017 11:56

P69e40t65r 30M43i85c83h66a28l 2310334221342

Když se na tu tabulku dívám, vychází mi z toho, že hlavním kritériem je cena opravy. Ale co čekat od pojišťovny jiného.

+3/0
doporučit
16.2.2017 11:17

J20a62k13u64b 54S15e29k22e25r90a 6656930216815

Zajimave, jak se veci ve skutecnosti maji...

+3/0
doporučit
16.2.2017 8:24

P18e15t37r 67B63á70č21a 8275446815605

Japan power R^

+3/−1
doporučit
16.2.2017 14:53

L71á93ď60a 87V18r58a88n50ý 7748678538497

No statistika dobrá pro pojišťovnu a pro úpravu cen komplexních pojistek.

Pro výběr auta úplně naprd.

+4/−4
doporučit
16.2.2017 13:02

V18l44a74d23a 88S56i25m73o63n49i73k 3129573223935

Problém toho přehledu je, že je to britská pojišťovna, statistika na bázi UK, omezení stářím a nájezdem. Není to komplexní a vypovídajcící informace.

+2/0
doporučit
16.2.2017 10:11

J64a58k63u97b 44K68o82s 3936432340614

Takže bych si měl podle statitik značek radši koupit Renaulta než Porsche. Díky, ne. I když - nechystám se ani na jedno z nich :-)

+2/−1
doporučit
16.2.2017 1:10

V37i82k17t14o70r 17J50o61h87á59n28e94k 4974384878660

Článek uměle se snažící vyvolat kontroverzi. Už při pohledu na oba konce tabulky by soudnému člověku měla začít blikat kontrolka.

Popis první tabulky ve smyslu, že "čím vysšší index, tím horší auto" je kravina už vzhledem k těžko definovatelnému pojmu "horší". Každý má jiné preference (někdo chce a může si dovolit auto s mnohem vyšším komfortem a jízdními vlastnostmi i za cenu vyšších nákladů na údržbu a v případě výpadku pro něj není problém si dočasně vzít jiné auto, pro jinoho jsou náklady klíčové) a ta tabulka je především pohled pojišťovny.

Je logické, že dražší auta bude v průměru dražší, složitější a časově náročnéjší opravit, že jejich majitelé na nich najezdí víc km a případně je méně šetří (buď protože na to mají, nebo že mimo jiné i proto si to nabušené auto pořídili). Z hlediska posuzování spolehlivosti má smysl porovnávat průměrná četnost poruch (vážený průměr dle jejich závažnosti a rozsahu) přepočtená na najeté km s určitou menší časovou korekcí (auto stárne i když stojí).

Bohužel článek se snaží ve čtenáři vyvolat dojem, že kvalita aut a v prvním zmíněném (pojišťováckém) smyslu je chápána v tomto smyslu.

+2/−3
doporučit
16.2.2017 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.