Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M45a86r37t31i94n 42K38ř69í41ž 9413552720387

A to jsem chtěl koupit Bentley sobě, manželce i dětem... nu což, bude Daihatsu. :-)

+39/0
doporučit
16.2.2017 9:22

T57o29m21á73š 45H95a49l87u22z94a 6773553946378

Hlavně, že se každej koncernovej škodofil posmívá, že "fordem tam o vlakem zpátky". ;-D

+24/−1
doporučit
16.2.2017 10:25

J44a85n 54U97l65m 7440119536432

Tohle Škodofilové nikdy nepochopí a dám budou nakupovat ty svoje předražený Octávie TDI combi "co táhnou krutě odspoda" ;-D;-D;-D;-D

+42/−7
doporučit
16.2.2017 7:40


J74o35s59e35f46f 17M10u16s53i51l 7779365336800

Jak to že na prvních místech nejsou ty nejlepší a nejspolehlivější auta na světě? Tzn. Passat, Golf, Audi. Jak to, když "německý auta jsou největší držáky". Tady něco nehraje;-D

+23/−2
doporučit
16.2.2017 11:07

M52a40r23t36i71n 33K91o58ž74í10n 1155936821850

Právě se se slzou v oku zbavuji osmnáct let starého Civica, který mě patnáct let spolehlivě sloužil a jehož jedinou vážnou poruchou byla nutnost repasu starteru před dvěma roky. Jinak olej, filtry, destičky a 1x čepy a přední kotouče.

Příští auto bude opět Civic, i když moc nevěřím, že to bude takový držák.

+14/0
doporučit
16.2.2017 10:28

J42a89n 37K36o13n85v45a48l84i69n13k79a 5210881331145

Konečně se Škoda Superb postavila po bok takovým velikánům jako MB S-klasse a BMW 7. Při každém "testu" ve zdejším mediální prostoru se jim vyrovná a leckde je i překoná. Vtipné je však to, v jaké disciplíně to je ;-D - v poruchovosti ;-D

+13/0
doporučit
16.2.2017 11:02

T26o11m20á15š 11K67u51c17h39a30ř 3517261598591

Jsou vyhodnocována pojištěná auta stará průměrně 4..5 let najeto průměrně 70 tisíc. Proč by tak málo ojeté auto vůbec mělo mít nějakou závadu? 8-o Takové auto má nárok pouze na výměny oleje a jedny brzdové destičky. Pokud to tak není, tak je někde problém. :-/

+18/−2
doporučit
16.2.2017 0:28

J30a52r33o24s72l63a23v 51P32e47l44d14a 1559534331907

Ja se divim, ze ta nejdrazsi milionova auta jsou na chvostu spolehlivosti. Clovek by cekal, ze to za ty prachy bude chvili drzet. Anebo to je ve smyslu: "Hele, muzu jezdit do servisu 2x mesicne, protoze ja na to mam" ... ?

[ironic] A japato, ze ty nejlepsi nemecke "drzaky" jsou povetsinou v cervenych cislech, zatimco ty od frantiku spise v zelenych? To bude nejakej renonc, ne? Vsichni preci vime, ze to nejlepsi z nejlepsich je o bozsky koncern. A vozy zacinajici na "F" nebrat - Ford, Fiat a Fsecko Francouzske .... :-/ [/ironic]

+12/0
doporučit
16.2.2017 11:24

M21a12r34e69k 83J13a83n77e83č74k47a 1297966823441

To musí být pro českého Pepíka šok, že národní poklad Škodovku válcuje ve spolehlivosti Ford, Renault a Peugeot, natož pak Korejec a prohlásí tudíž statistiky za blábol ;-D Lancer je kvalitní vůz, leč poněkud opomíjený, za což zřejmě může i slabá nabídka motorizací, pokud pominu vrcholovou verzi Evo a poněkud roky stagnující modernizaci vozu. Nicméně přesto se za tímhle vozem vždycky rád ohlédnu.

+29/−7
doporučit
16.2.2017 2:33

L29a87d34i48s59l55a96v 25J69a90r74o78š 6714699960227

Mitsubishi Lancer, za deset let výměna čepů, brzdových destiček a kotoučů. Jinak jen provozní kapaliny + filtry. Když nepočítám ťuknuté světlo (manželka na pumpě potkala rám stojanu), tak nic. Škrtnu a jedu.

+11/0
doporučit
16.2.2017 10:44

T97o83m47á18š 48K90o89v74a27n67d55a 2397967254921

Nějak mi tam v popředí chybí zástupce Das Auto. ;-D;-D;-D

+6/0
doporučit
16.2.2017 14:38

T53o48m12á24š 25K30u14c72h45a24ř 3857641788191

Kámoš s novou Fábií II dojel 2x jen pár desítek metrů od prodejce a museli ho odtáhnout. Výmluvy na benzín, pak výměna zapalovacích cívek, pak vsyřiků. Až po třech letech zlobení a výměně všeho možného to přestalo po výměně kabelového svazku od ŘJ. Dva roky nato mu měnili celý startér jen kvůli pitomému vaklu na konektoru. Jestliže ani po desítkách let vývoje není zvládnutá ani technologie konektorů u zavedené firmy, zvlášť když navíc elektroniky přibývá, tak to mi přijde jako dost velký průšvih.:-/

+6/0
doporučit
16.2.2017 11:13

D34a21v18i86d 62J49i45n59d74r94a 6380974586314

No to se zase směji z té "německé preciznosti". Všichni říkají, jak jsou korejci na prd, a ejhle, to že mi auto nechladí, nebo není tak komfortní při jízdě je pro mě zanedbatelné, protože dojede, na rozdíl od škody... a docela mě rozesmál fakt, že češi, jakožto zastánci "českých" vozů (čti škoda) a říkají, jak jsou to super spolehlivá auta, jsou v žebříčku pouze o 1 lepší, než pro čechy absolutně nespolehlivý italský křáp jako Fiat :-D... inu, časy se mění. Já mám z dob podobných testů absolutně nejméně spolehlivé auto, tedy fiat stilo, a až na jednu výměnu palivového čerpadla (po 10 letech to za 3 tisíce přežiju) jsem vždy dojel, vždy zabrzdil a vždy na semaforu ujedu TDi nadšencům :-D. Jo kdo tam vymýšlel elektriku musel být fakt zlitej, ale jinak motorově nemůžu vytknout vůbec nic.

Co se týče japonců, tak se vůbec nedivím. Když jsem viděl, že stará impréza jen na hloupej spodní kryt motoru používá osazené šrouby... jo to je jiná než samořezy do plastu. To auto nestárne, furt je krásný, furt jede jako utrženej vagón, drží na silnici, drží si cenu a je to kvalitně udělaný. Než rádoby luxusní superb si za ty prachy radši koupim wrx sti a budu mít něco extra

+5/0
doporučit
16.2.2017 11:43

M91a10r66e27k 53K96l30u39f68a 3548804904936

Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti (Honda Accord) VR^

+5/0
doporučit
16.2.2017 8:42

L20u12b92o61m35í20r 65N91ě56m46e52c 7445740569931

Tak kluci, Japonec až nakonec. Koncernoví nadšenci nepochopí, kdo s tím jezdí, rozumí velice dobře. Já od roku 2001 neměl nic jiného a nikdo mně to nevymluví!

+7/−2
doporučit
16.2.2017 14:35

P73e17t85r 27A70g81u80l44á57r 4677218800874

Je zvláštní, že jsou v tabulce zřejmě sloučené různé ročníky, tedy modely, vozů. Nevím co bylo záměrem, ale údaje v tom případě musí být zkreslené. Občas se objeví zpráva, že určitý model výrobce v letech 2010-2012 trpěl z výroby nějakou vadou, kterou následně vyřešili, nebo zavedli nový model. Tohle ale tabulka neukáže. A přitom by bylo o dost užitečnější, kdyby tam bylo, že třeba Opel model xxx do roku 2010 neměl vady a pak se objevily vady na brzdách, Nebo naopak. Takhle to o ničem nevypovídá. Protože málokterý vůz se vyráběl za posledních 12 let beze změny.

+5/−1
doporučit
16.2.2017 7:51

M94a51r62e15k 70M55a34l57ý 1812438121860

Už tady byl "japan power"? Jinak je ta diskuze nekompletní :-)

+3/0
doporučit
16.2.2017 13:26

P91e38t44r 62S24p82a77t50z36i65e61r67e62r 7304212395664

no tak oktávky nic moc...a protože takové zprávy mají na mnoho lidí dostatečný rozhodovací efekt tak nákup ojetých oktávek se může snížit...;-D a když vezmu kolik jich končí teď po operativním leasingu a ještě se neoblíbeným motorem 1.6 TDI 77 kW...tak nevím co s těma autama budou dělat...na aukcích jsou jich stovky a nikdo to nechce...i když ten motor není tak špatnej..taky to jede...:-) a cenu jen tak nesníží..protože by na tom prodělali...tak to bude někde stát a hnít...;-D

+3/0
doporučit
16.2.2017 11:56

P45e93t24r 38M77i96c14h83a46l 2720294311462

Když se na tu tabulku dívám, vychází mi z toho, že hlavním kritériem je cena opravy. Ale co čekat od pojišťovny jiného.

+3/0
doporučit
16.2.2017 11:17

J91a73k82u39b 77S52e45k81e42r84a 6426400616395

Zajimave, jak se veci ve skutecnosti maji...

+3/0
doporučit
16.2.2017 8:24

P88e93t52r 50B44á94č90a 8455486875585

Japan power R^

+3/−1
doporučit
16.2.2017 14:53

L24á40ď39a 78V76r19a58n28ý 7898728878847

No statistika dobrá pro pojišťovnu a pro úpravu cen komplexních pojistek.

Pro výběr auta úplně naprd.

+4/−4
doporučit
16.2.2017 13:02

V33l51a67d92a 83S12i19m80o96n25i67k 3259883933325

Problém toho přehledu je, že je to britská pojišťovna, statistika na bázi UK, omezení stářím a nájezdem. Není to komplexní a vypovídajcící informace.

+2/0
doporučit
16.2.2017 10:11

J83a36k54u55b 34K94o80s 3626212160134

Takže bych si měl podle statitik značek radši koupit Renaulta než Porsche. Díky, ne. I když - nechystám se ani na jedno z nich :-)

+2/−1
doporučit
16.2.2017 1:10

V65i74k83t22o71r 65J10o19h29á97n75e12k 4164434398170

Článek uměle se snažící vyvolat kontroverzi. Už při pohledu na oba konce tabulky by soudnému člověku měla začít blikat kontrolka.

Popis první tabulky ve smyslu, že "čím vysšší index, tím horší auto" je kravina už vzhledem k těžko definovatelnému pojmu "horší". Každý má jiné preference (někdo chce a může si dovolit auto s mnohem vyšším komfortem a jízdními vlastnostmi i za cenu vyšších nákladů na údržbu a v případě výpadku pro něj není problém si dočasně vzít jiné auto, pro jinoho jsou náklady klíčové) a ta tabulka je především pohled pojišťovny.

Je logické, že dražší auta bude v průměru dražší, složitější a časově náročnéjší opravit, že jejich majitelé na nich najezdí víc km a případně je méně šetří (buď protože na to mají, nebo že mimo jiné i proto si to nabušené auto pořídili). Z hlediska posuzování spolehlivosti má smysl porovnávat průměrná četnost poruch (vážený průměr dle jejich závažnosti a rozsahu) přepočtená na najeté km s určitou menší časovou korekcí (auto stárne i když stojí).

Bohužel článek se snaží ve čtenáři vyvolat dojem, že kvalita aut a v prvním zmíněném (pojišťováckém) smyslu je chápána v tomto smyslu.

+2/−3
doporučit
16.2.2017 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.