- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A není to takhle náhodou jen žebříček cen náhradních dílů...
Uff. A já už si myslel, že s mým focusem je něco špatně, když furt jenom jezdí a nekazí se.
Ford Ka mezi 10 nejspolehlivejsimi ???
Zase samozřejmě jde o ochotu pojistit si auto. Pokud mám (abych nedělal reklamu, vybral jsem značku, která v hodnocení není) Dacii, a vím, že cena dílů, hodinová sazba ve značkovém servisu není vysoká, nemá spousty funkcí, které prakticky nepotřebuji ( elektrické zavírání kufru, pneumatické odpružení, vícezónovou klimatizaci,........) .Proč utrácet peníze za pojistku ?
Pokud si koupíte levné auto, nejspíš nemáte zbytečné peníze na servis a zároveň máte levnější pojistku. Určitě to nechcete?;-)
Článek uměle se snažící vyvolat kontroverzi. Už při pohledu na oba konce tabulky by soudnému člověku měla začít blikat kontrolka.
Popis první tabulky ve smyslu, že "čím vysšší index, tím horší auto" je kravina už vzhledem k těžko definovatelnému pojmu "horší". Každý má jiné preference (někdo chce a může si dovolit auto s mnohem vyšším komfortem a jízdními vlastnostmi i za cenu vyšších nákladů na údržbu a v případě výpadku pro něj není problém si dočasně vzít jiné auto, pro jinoho jsou náklady klíčové) a ta tabulka je především pohled pojišťovny.
Je logické, že dražší auta bude v průměru dražší, složitější a časově náročnéjší opravit, že jejich majitelé na nich najezdí víc km a případně je méně šetří (buď protože na to mají, nebo že mimo jiné i proto si to nabušené auto pořídili). Z hlediska posuzování spolehlivosti má smysl porovnávat průměrná četnost poruch (vážený průměr dle jejich závažnosti a rozsahu) přepočtená na najeté km s určitou menší časovou korekcí (auto stárne i když stojí).
Bohužel článek se snaží ve čtenáři vyvolat dojem, že kvalita aut a v prvním zmíněném (pojišťováckém) smyslu je chápána v tomto smyslu.
Tak se zkuste podívat na jiné tabulky spolehlivosti a ten konec bude podobný. Např M-B třídy M je na konci snad v každé takové tabulce a to mám meďoury rád.
Galaxy nema s Sharanem a Alhambrou nic spolecneho uz od roku 2006
Mám Mazdicu 323 1.5 už 10 let a až na opravy spíš drobnějšího charakteru je stále v pohodě, onehdá jsem ji kupoval jetou z áček, byl to dobrej kauf
Jako jo. Fabia 37 bodů stále v zeleném, to je dobré. Tak vím co koupit zase příště.
Jen to není žádné mimiauto. Fabia II combi je jedno z mála aut kde se s výškou přes 190 pohodlně vejdu za volant a jsem schopný vystupovat jako člověk a ne žížala.
A kufr 480 litrů (90x90x70 to mi moc mini nepříjde)
Fabie2 je hlavně jedno z mála aut co je tak neskutečně ošklivé. Tomu může konkurovat už jen Dacia.
Nějak mi tam v popředí chybí zástupce Das Auto.