Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné vejce, kterým Ferrari pohrdl, míří do dražby

Giannino Marzotto, ve své době populární závodník a dědic textilních továren, měl tolik odvahy, že o tehdejších Ferrariho výtvorech veřejně řekl, že jsou příliš těžké a mají špatnou aerodynamiku. Pro stavbu svého vysněného závoďáku si však nakonec vybral právě jeden z nich. Enzovi Ferrarimu se výsledek vůbec nelíbil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D61r17.47m42e96d83.52d86e21n65t25. 30J93i28ř14í 24W11. 22P17o94l54l89a15k96, 91s60c96. 2756605467676

Ošklivá rarita, a má spoustu bratrů a sestřiček i obdivovatelů, např. která vzácná bugatka je opravdu hezká? gustibus non est disputandum...

0/0
24.2.2017 8:41

J60o38s53e70f 69N85o92v25á46k 2252809243479

Vypadá jako z boků slisované. Rozšířit to tak o 30 cm a trochu snížit, tak by z toho mohlo být pěkné auto.

0/0
20.2.2017 21:22

J82o27s96e29f 59N28o27v78á11k 2102919703129

No vlastně by z toho Ferrari 212 :-)

0/0
20.2.2017 21:26

L49a49d46a 85N76o35v74a96k 4632903507

co je na tom krásného...? Vypadá to jako nějaký mutant....;-)

0/0
20.2.2017 0:05

M56i43c37h18a96e69l 79P73r74i66n23c 7735625770255

V něčem je to hezčí než Ferrari 212, v něčem je to horší. Možná to chtělo s commendatorem ještě přepracovat. ;-)

0/0
19.2.2017 22:44

M42i28c88h59a38l 60J10a67r45o52š 7784590482545

Jako unikátní rarita je to výborné, ale polosériová výroba by z toho udělala kandidáta na nejošklivější sporťák.

0/0
19.2.2017 22:04

M49i50l29a36n 56N71ě25m89e18c 1815400306286

Commendatore měl pravdu. Tohle je vážně spíš zvláštní než krásné.

+6/0
19.2.2017 14:58

M94i44l36a75n 82P18o60k92o55r18a 6149622884562

U spousty aut je lepší je vidět na živo, protože ve skutečnosti mnohdy vypadají lépe, než na fotkách. Tohle na fotkách vypadá dost divně. ;-)

+1/0
19.2.2017 14:56

L75i90b65o27r 19M41a29c35h26a93l46e16k 1154985515198

tvar je to krasny, skoda, ze ho tak nesikovne rozbiji ta dvoubarevna kombinace. Ta tmava barva je opravdu takova zlamujici v puli. Pripomina mi to jednu sochu v Plzni na sidlisti Bory. Byla tam takova naha zena, ktera byla posazena na podstavec na zadek a vypadala, jako kdyz dela nekonecnou sklapovacku. Vzdycky jsem s ni citil, kdyz jsem jel kolem autobusem.

0/0
19.2.2017 14:53

R16i29c18h42a14r32d 19K75o95v51a86n61d92a 9416242735660

Designersky opus přátele

0/0
19.2.2017 12:33

J25i49ř97í 52V64o30g87e97l 6682282416388

Ferrarimu se vůbec nedivím. Tuzing existoval už před 70 lety.

+2/0
19.2.2017 8:50

J76a13n 60D50l46o12u84h54ý 7564519530819

Takove "prefouknute" ferrari. I na dnesni dobu to auto vypada "divne". Ne ze by bylo osklivy, ale divny proste je.

+2/0
19.2.2017 7:56

Z88d31e67n53ě67k 42D84u78b72e48c88k59ý 3527664510978

Škoda, že chybí fotka motoru. Zajímalo by mně jak vypadá dvanáctiválec o objemu 2,6. Zvukový projev musí být krásný

+2/0
19.2.2017 4:22

M29a43r45t14i76n 47C28e47r35n20y 2568392398293

Dnes mame auta "skoro" dokonala. Neskutecne mnozstvi asistentu, pomocniku a radcu kteri nam maji "pomahat" a udelat z nas lepsi ridice. Mozna se nekoho dotknu a urazim jeho ego, ale ta skutecna auta, ktera mela jen ctyri kola, volant a tri pedaly uz jsou jen pisni davne historie. Nechci aby to znelo tak, ze mam nejake vyhrady okolo vyvoje nebo vylepsovani aut. To vubec ne. Jen si myslim, ze auta ktera mela jak se rika "koule" a chtela za volantem skutecneho ridice, se dnes uz nevyrabeji.

+7/0
19.2.2017 2:03

M20i73c95h26a63l 43R61e44j40z36e43k 5626657385231

Ale porad se daji jeste koupit. A levne. Treba Skoda Felicia

+1/0
19.2.2017 13:28

J11i96ř78í 59P85e34l22n15á48ř 6145513126309

Tímhle ani tenkrát nikdo denně do fabriky na šestou nejezdil, takže pokud to chceš srovnávat s dnešními auty, tak musíš ve stejné třídě. A s kolika takovými jsi jel, že si troufáš tvrdit, že nemají koule? :-P

0/0
19.2.2017 13:58

T27o56m85á54š 48T52a37t24í63č36e12k 5180452840138

Ať si dnes koupíš co chceš, obsluhuješ počítač, ne auto.

0/0
20.2.2017 0:01

L19i70b24o80r 89M33a34c22h76a78l53e93k 1974675565228

Martine, ja to citim podobne. Jenze vsechno ma svuj duvod. Vune benzinu je krasna ve velmi malem mnozstvi. Dnes je tolik aut, ze kdyby nebyla bezpecna, recyklovatelna, usporna, tak uz tu nejsme my, ale jenom auta. Ale uspech Dacie je prave v tom, co pisete, volant, pedaly a ctyri kola, je to ale takove vyklestene.

0/0
19.2.2017 14:48

J22i40ř41í 26K82o49c87u23r23e11k 6975464705768

Kdysi se jezdilo třeba Škodou 120. Až se divím, že tehdy bylo jenom 1000 mrtvých ročně. Dle vašeho vyjádření by totiž měl dřív nebo později umřít při bouračce každý. Bylo jich vyrobeno cca jeden milon. A některé neměly ani posilovač brzd. Vlastně podle všech těhcto pouček jsem dávno mrtvý a nejen já.

0/0
19.2.2017 15:13

L51i49b49o19r 95M77a88c69h22a95l91e44k 1194755945578

Kdepak, ja naopak bych bral kdyby auta mela 4 kola a volant. Spotreba pohonnych hmot jen od roku 1990 znasobila 2,5 x a auta jsou uspornejsi. Mrtvych je na silnici mene nez polovina. Nebyl by mrtvy kazdy, ale 5 az 10 x vice nez je to dnes, pokud by se jezdilo tehdejsimi auty. Muj nazor je, ze bezpecne auto ma pevny podvozek, silne brzdy, dobre gumy a motor s velkym M. Airbagama se bezpecnost auta uz moc nedozene.

0/0
19.2.2017 20:12

F38r56a16n24t89i76š14e67k 29I68n81g11r 6672870357

..jenom 1000 mrtvých ročně? Vzhledem k hustotě provozu je to dost vysoké číslo.. dnes je to při mnohonásobně vyšším počtu aut na silnicích kolem 700 mrtvých ročně. V letech 90-95 cca to bylo 45 mrtvých na 100.000 vozidel, dnes kolem 10 na 100.000 vozidel..

0/0
19.2.2017 20:23

L87i50b10o36r 13M54a88c71h77a32l51e28k 1454335485408

Take je treba zohlednit, kolik tech 100 000 vozidel najezdi kilometru. To zlepseni bezpecnosti je mnohem vetsi.

+1/0
19.2.2017 22:00

F21r28a64n71t51i39š56e85k 74I45n80g88r 6362940877

..nepopiratelně. A dle mého názoru se statistiky budou zlepšovat se vzrůstajícím zastoupením autonomních vozidel v provozu. Pokud je tedy zákonodárci ve svém hlubokém osvícenství nezatrhnou. Pak to nebudou stovky ročně, ale jen desítky a i to budou z velké části podnapilí cyklisté, co se rozplácnou někde cestou z hospody. A těch pár mrtvých, které bude mít na svědomí selhání programu autonomního vozidla je třeba brát jako neveselou daň za ty ostatní stovky ušetřených životů. A jestli je mi souzeno zabít se v autě, spíš bych vsadil na to, že mě sestřelí trouba co přehlédne stopku nebo idiot co předjíždí v zatáčce, než že by tak fatálním způsobem selhalo autonomní vozidlo..

+1/0
19.2.2017 22:40

J12a33n 70Š14l92é19g49l 8902130498833

Kupte si Ameriku... to jsou auta jak mají být :-)

0/−1
19.2.2017 19:15

J37i90ř48í 58S67c43h80w38a70c81h 8138264828576

to je tak vošklivý až je to krásný.

ale ta rezerva na tom řemínku ve výši hlavy....;-)

+8/0
19.2.2017 0:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.