Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné vejce, kterým Ferrari pohrdl, míří do dražby

Giannino Marzotto, ve své době populární závodník a dědic textilních továren, měl tolik odvahy, že o tehdejších Ferrariho výtvorech veřejně řekl, že jsou příliš těžké a mají špatnou aerodynamiku. Pro stavbu svého vysněného závoďáku si však nakonec vybral právě jeden z nich. Enzovi Ferrarimu se výsledek vůbec nelíbil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D47r69.19m67e17d98.28d84e36n91t76. 98J53i26ř77í 34W78. 92P62o67l36l54a35k53, 95s64c88. 2226515587656

Ošklivá rarita, a má spoustu bratrů a sestřiček i obdivovatelů, např. která vzácná bugatka je opravdu hezká? gustibus non est disputandum...

0/0
24.2.2017 8:41

J77o53s62e12f 69N26o17v11á16k 2742759393369

Vypadá jako z boků slisované. Rozšířit to tak o 30 cm a trochu snížit, tak by z toho mohlo být pěkné auto.

0/0
20.2.2017 21:22

J40o38s50e30f 67N96o59v63á39k 2762439503159

No vlastně by z toho Ferrari 212 :-)

0/0
20.2.2017 21:26

L29a54d65a 49N62o17v82a38k 4732383377

co je na tom krásného...? Vypadá to jako nějaký mutant....;-)

0/0
20.2.2017 0:05

M19i75c27h13a27e32l 40P95r25i84n33c 7385675390585

V něčem je to hezčí než Ferrari 212, v něčem je to horší. Možná to chtělo s commendatorem ještě přepracovat. ;-)

0/0
19.2.2017 22:44

M21i81c31h36a48l 43J56a14r75o54š 7934330462115

Jako unikátní rarita je to výborné, ale polosériová výroba by z toho udělala kandidáta na nejošklivější sporťák.

0/0
19.2.2017 22:04

M98i30l62a32n 26N49ě74m28e67c 1235910196226

Commendatore měl pravdu. Tohle je vážně spíš zvláštní než krásné.

+6/0
19.2.2017 14:58

M47i89l95a53n 67P40o79k43o94r26a 6349602644812

U spousty aut je lepší je vidět na živo, protože ve skutečnosti mnohdy vypadají lépe, než na fotkách. Tohle na fotkách vypadá dost divně. ;-)

+1/0
19.2.2017 14:56

L92i66b25o31r 41M74a62c61h16a87l92e20k 1894965885228

tvar je to krasny, skoda, ze ho tak nesikovne rozbiji ta dvoubarevna kombinace. Ta tmava barva je opravdu takova zlamujici v puli. Pripomina mi to jednu sochu v Plzni na sidlisti Bory. Byla tam takova naha zena, ktera byla posazena na podstavec na zadek a vypadala, jako kdyz dela nekonecnou sklapovacku. Vzdycky jsem s ni citil, kdyz jsem jel kolem autobusem.

0/0
19.2.2017 14:53

R23i11c52h60a60r18d 23K23o89v50a84n75d47a 9656792385590

Designersky opus přátele

0/0
19.2.2017 12:33

J60i39ř12í 33V54o78g15e55l 6772282666428

Ferrarimu se vůbec nedivím. Tuzing existoval už před 70 lety.

+2/0
19.2.2017 8:50

J51a65n 73D51l50o68u13h25ý 7404549920189

Takove "prefouknute" ferrari. I na dnesni dobu to auto vypada "divne". Ne ze by bylo osklivy, ale divny proste je.

+2/0
19.2.2017 7:56

Z82d32e56n63ě49k 34D96u46b59e19c89k56ý 3737544140408

Škoda, že chybí fotka motoru. Zajímalo by mně jak vypadá dvanáctiválec o objemu 2,6. Zvukový projev musí být krásný

+2/0
19.2.2017 4:22

M94a55r57t97i29n 12C95e25r20n35y 2448932978913

Dnes mame auta "skoro" dokonala. Neskutecne mnozstvi asistentu, pomocniku a radcu kteri nam maji "pomahat" a udelat z nas lepsi ridice. Mozna se nekoho dotknu a urazim jeho ego, ale ta skutecna auta, ktera mela jen ctyri kola, volant a tri pedaly uz jsou jen pisni davne historie. Nechci aby to znelo tak, ze mam nejake vyhrady okolo vyvoje nebo vylepsovani aut. To vubec ne. Jen si myslim, ze auta ktera mela jak se rika "koule" a chtela za volantem skutecneho ridice, se dnes uz nevyrabeji.

+7/0
19.2.2017 2:03

M83i76c17h55a69l 14R53e18j18z28e18k 5766847775201

Ale porad se daji jeste koupit. A levne. Treba Skoda Felicia

+1/0
19.2.2017 13:28

J68i20ř54í 22P55e26l20n51á96ř 6915713966229

Tímhle ani tenkrát nikdo denně do fabriky na šestou nejezdil, takže pokud to chceš srovnávat s dnešními auty, tak musíš ve stejné třídě. A s kolika takovými jsi jel, že si troufáš tvrdit, že nemají koule? :-P

0/0
19.2.2017 13:58

T69o51m41á22š 69T51a62t29í51č29e46k 5950222860788

Ať si dnes koupíš co chceš, obsluhuješ počítač, ne auto.

0/0
20.2.2017 0:01

L71i30b18o43r 84M70a97c79h27a82l55e94k 1914155205438

Martine, ja to citim podobne. Jenze vsechno ma svuj duvod. Vune benzinu je krasna ve velmi malem mnozstvi. Dnes je tolik aut, ze kdyby nebyla bezpecna, recyklovatelna, usporna, tak uz tu nejsme my, ale jenom auta. Ale uspech Dacie je prave v tom, co pisete, volant, pedaly a ctyri kola, je to ale takove vyklestene.

0/0
19.2.2017 14:48

J98i62ř22í 94K48o75c54u56r43e57k 6735724975678

Kdysi se jezdilo třeba Škodou 120. Až se divím, že tehdy bylo jenom 1000 mrtvých ročně. Dle vašeho vyjádření by totiž měl dřív nebo později umřít při bouračce každý. Bylo jich vyrobeno cca jeden milon. A některé neměly ani posilovač brzd. Vlastně podle všech těhcto pouček jsem dávno mrtvý a nejen já.

0/0
19.2.2017 15:13

L42i83b94o12r 18M21a31c73h26a93l86e94k 1454305645418

Kdepak, ja naopak bych bral kdyby auta mela 4 kola a volant. Spotreba pohonnych hmot jen od roku 1990 znasobila 2,5 x a auta jsou uspornejsi. Mrtvych je na silnici mene nez polovina. Nebyl by mrtvy kazdy, ale 5 az 10 x vice nez je to dnes, pokud by se jezdilo tehdejsimi auty. Muj nazor je, ze bezpecne auto ma pevny podvozek, silne brzdy, dobre gumy a motor s velkym M. Airbagama se bezpecnost auta uz moc nedozene.

0/0
19.2.2017 20:12

F29r29a87n17t50i56š46e41k 32I37n72g43r 6692860137

..jenom 1000 mrtvých ročně? Vzhledem k hustotě provozu je to dost vysoké číslo.. dnes je to při mnohonásobně vyšším počtu aut na silnicích kolem 700 mrtvých ročně. V letech 90-95 cca to bylo 45 mrtvých na 100.000 vozidel, dnes kolem 10 na 100.000 vozidel..

0/0
19.2.2017 20:23

L64i95b31o79r 46M83a70c40h92a49l22e67k 1764745825448

Take je treba zohlednit, kolik tech 100 000 vozidel najezdi kilometru. To zlepseni bezpecnosti je mnohem vetsi.

+1/0
19.2.2017 22:00

F35r36a54n50t33i25š60e35k 20I55n32g68r 6482330277

..nepopiratelně. A dle mého názoru se statistiky budou zlepšovat se vzrůstajícím zastoupením autonomních vozidel v provozu. Pokud je tedy zákonodárci ve svém hlubokém osvícenství nezatrhnou. Pak to nebudou stovky ročně, ale jen desítky a i to budou z velké části podnapilí cyklisté, co se rozplácnou někde cestou z hospody. A těch pár mrtvých, které bude mít na svědomí selhání programu autonomního vozidla je třeba brát jako neveselou daň za ty ostatní stovky ušetřených životů. A jestli je mi souzeno zabít se v autě, spíš bych vsadil na to, že mě sestřelí trouba co přehlédne stopku nebo idiot co předjíždí v zatáčce, než že by tak fatálním způsobem selhalo autonomní vozidlo..

+1/0
19.2.2017 22:40

J18a30n 71Š16l57é61g58l 8332470798173

Kupte si Ameriku... to jsou auta jak mají být :-)

0/−1
19.2.2017 19:15

J30i40ř74í 73S11c15h94w82a32c19h 8538354768546

to je tak vošklivý až je to krásný.

ale ta rezerva na tom řemínku ve výši hlavy....;-)

+8/0
19.2.2017 0:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.