Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné vejce, kterým Ferrari pohrdl, míří do dražby

Giannino Marzotto, ve své době populární závodník a dědic textilních továren, měl tolik odvahy, že o tehdejších Ferrariho výtvorech veřejně řekl, že jsou příliš těžké a mají špatnou aerodynamiku. Pro stavbu svého vysněného závoďáku si však nakonec vybral právě jeden z nich. Enzovi Ferrarimu se výsledek vůbec nelíbil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D50r48.86m70e74d31.97d68e28n11t96. 76J59i92ř57í 70W43. 59P86o27l66l20a61k97, 10s66c70. 2966455677846

Ošklivá rarita, a má spoustu bratrů a sestřiček i obdivovatelů, např. která vzácná bugatka je opravdu hezká? gustibus non est disputandum...

0/0
24.2.2017 8:41

J88o58s62e31f 47N58o61v97á61k 2842549813909

Vypadá jako z boků slisované. Rozšířit to tak o 30 cm a trochu snížit, tak by z toho mohlo být pěkné auto.

0/0
20.2.2017 21:22

J31o82s63e30f 97N31o62v85á75k 2112819403859

No vlastně by z toho Ferrari 212 :-)

0/0
20.2.2017 21:26

L88a69d18a 59N11o32v59a26k 4172273967

co je na tom krásného...? Vypadá to jako nějaký mutant....;-)

0/0
20.2.2017 0:05

M71i19c21h81a61e34l 41P22r37i70n75c 7265135490975

V něčem je to hezčí než Ferrari 212, v něčem je to horší. Možná to chtělo s commendatorem ještě přepracovat. ;-)

0/0
19.2.2017 22:44

M23i15c97h23a56l 79J89a61r68o90š 7884120832315

Jako unikátní rarita je to výborné, ale polosériová výroba by z toho udělala kandidáta na nejošklivější sporťák.

0/0
19.2.2017 22:04

M32i74l24a65n 66N58ě87m19e79c 1345500696696

Commendatore měl pravdu. Tohle je vážně spíš zvláštní než krásné.

+6/0
19.2.2017 14:58

M13i25l23a52n 14P19o12k19o54r27a 6929692264802

U spousty aut je lepší je vidět na živo, protože ve skutečnosti mnohdy vypadají lépe, než na fotkách. Tohle na fotkách vypadá dost divně. ;-)

+1/0
19.2.2017 14:56

L57i52b90o71r 32M57a89c15h94a61l60e46k 1904195135348

tvar je to krasny, skoda, ze ho tak nesikovne rozbiji ta dvoubarevna kombinace. Ta tmava barva je opravdu takova zlamujici v puli. Pripomina mi to jednu sochu v Plzni na sidlisti Bory. Byla tam takova naha zena, ktera byla posazena na podstavec na zadek a vypadala, jako kdyz dela nekonecnou sklapovacku. Vzdycky jsem s ni citil, kdyz jsem jel kolem autobusem.

0/0
19.2.2017 14:53

R73i72c86h20a86r46d 55K47o83v91a80n22d76a 9566302945490

Designersky opus přátele

0/0
19.2.2017 12:33

J76i40ř66í 88V61o28g22e79l 6962292616908

Ferrarimu se vůbec nedivím. Tuzing existoval už před 70 lety.

+2/0
19.2.2017 8:50

J67a28n 91D15l29o53u30h82ý 7154939210969

Takove "prefouknute" ferrari. I na dnesni dobu to auto vypada "divne". Ne ze by bylo osklivy, ale divny proste je.

+2/0
19.2.2017 7:56

Z52d86e39n75ě76k 37D48u41b65e95c23k78ý 3467454210538

Škoda, že chybí fotka motoru. Zajímalo by mně jak vypadá dvanáctiválec o objemu 2,6. Zvukový projev musí být krásný

+2/0
19.2.2017 4:22

M73a40r88t26i93n 55C26e73r88n17y 2578122988213

Dnes mame auta "skoro" dokonala. Neskutecne mnozstvi asistentu, pomocniku a radcu kteri nam maji "pomahat" a udelat z nas lepsi ridice. Mozna se nekoho dotknu a urazim jeho ego, ale ta skutecna auta, ktera mela jen ctyri kola, volant a tri pedaly uz jsou jen pisni davne historie. Nechci aby to znelo tak, ze mam nejake vyhrady okolo vyvoje nebo vylepsovani aut. To vubec ne. Jen si myslim, ze auta ktera mela jak se rika "koule" a chtela za volantem skutecneho ridice, se dnes uz nevyrabeji.

+7/0
19.2.2017 2:03

M43i82c29h69a46l 73R88e46j12z69e80k 5296357705141

Ale porad se daji jeste koupit. A levne. Treba Skoda Felicia

+1/0
19.2.2017 13:28

J22i68ř82í 42P76e18l74n14á93ř 6135953706649

Tímhle ani tenkrát nikdo denně do fabriky na šestou nejezdil, takže pokud to chceš srovnávat s dnešními auty, tak musíš ve stejné třídě. A s kolika takovými jsi jel, že si troufáš tvrdit, že nemají koule? :-P

0/0
19.2.2017 13:58

T85o69m78á45š 41T53a61t40í59č75e97k 5460642370388

Ať si dnes koupíš co chceš, obsluhuješ počítač, ne auto.

0/0
20.2.2017 0:01

L28i45b73o30r 54M68a75c48h73a69l32e13k 1684775345668

Martine, ja to citim podobne. Jenze vsechno ma svuj duvod. Vune benzinu je krasna ve velmi malem mnozstvi. Dnes je tolik aut, ze kdyby nebyla bezpecna, recyklovatelna, usporna, tak uz tu nejsme my, ale jenom auta. Ale uspech Dacie je prave v tom, co pisete, volant, pedaly a ctyri kola, je to ale takove vyklestene.

0/0
19.2.2017 14:48

J49i13ř33í 59K42o90c45u87r80e19k 6735624915838

Kdysi se jezdilo třeba Škodou 120. Až se divím, že tehdy bylo jenom 1000 mrtvých ročně. Dle vašeho vyjádření by totiž měl dřív nebo později umřít při bouračce každý. Bylo jich vyrobeno cca jeden milon. A některé neměly ani posilovač brzd. Vlastně podle všech těhcto pouček jsem dávno mrtvý a nejen já.

0/0
19.2.2017 15:13

L94i21b80o46r 84M58a38c75h25a94l20e31k 1144745195508

Kdepak, ja naopak bych bral kdyby auta mela 4 kola a volant. Spotreba pohonnych hmot jen od roku 1990 znasobila 2,5 x a auta jsou uspornejsi. Mrtvych je na silnici mene nez polovina. Nebyl by mrtvy kazdy, ale 5 az 10 x vice nez je to dnes, pokud by se jezdilo tehdejsimi auty. Muj nazor je, ze bezpecne auto ma pevny podvozek, silne brzdy, dobre gumy a motor s velkym M. Airbagama se bezpecnost auta uz moc nedozene.

0/0
19.2.2017 20:12

F92r62a34n19t58i42š40e77k 94I37n98g85r 6492450947

..jenom 1000 mrtvých ročně? Vzhledem k hustotě provozu je to dost vysoké číslo.. dnes je to při mnohonásobně vyšším počtu aut na silnicích kolem 700 mrtvých ročně. V letech 90-95 cca to bylo 45 mrtvých na 100.000 vozidel, dnes kolem 10 na 100.000 vozidel..

0/0
19.2.2017 20:23

L22i55b88o73r 20M32a32c91h75a37l73e86k 1374485215858

Take je treba zohlednit, kolik tech 100 000 vozidel najezdi kilometru. To zlepseni bezpecnosti je mnohem vetsi.

+1/0
19.2.2017 22:00

F69r77a39n26t21i38š82e35k 61I80n12g50r 6572580527

..nepopiratelně. A dle mého názoru se statistiky budou zlepšovat se vzrůstajícím zastoupením autonomních vozidel v provozu. Pokud je tedy zákonodárci ve svém hlubokém osvícenství nezatrhnou. Pak to nebudou stovky ročně, ale jen desítky a i to budou z velké části podnapilí cyklisté, co se rozplácnou někde cestou z hospody. A těch pár mrtvých, které bude mít na svědomí selhání programu autonomního vozidla je třeba brát jako neveselou daň za ty ostatní stovky ušetřených životů. A jestli je mi souzeno zabít se v autě, spíš bych vsadil na to, že mě sestřelí trouba co přehlédne stopku nebo idiot co předjíždí v zatáčce, než že by tak fatálním způsobem selhalo autonomní vozidlo..

+1/0
19.2.2017 22:40

J36a79n 10Š96l74é24g10l 8982280698693

Kupte si Ameriku... to jsou auta jak mají být :-)

0/−1
19.2.2017 19:15

J57i80ř83í 55S12c38h83w51a39c17h 8198284828836

to je tak vošklivý až je to krásný.

ale ta rezerva na tom řemínku ve výši hlavy....;-)

+8/0
19.2.2017 0:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.