Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a64k10u45b 87K27r64o80u78p34a 5424127358793

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
doporučit
14.3.2017 19:18

E65v62z11e27n 66S67o98u63k15u58p 1607694396878

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
doporučit
13.3.2017 18:57

J24i85ř84í 29K71o72c51u13r73e27k 6365894155558

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
doporučit
13.3.2017 20:09

E83v78z34e42n 48S34o96u36k11u22p 1927914406148

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
doporučit
13.3.2017 21:37

J58i50ř84í 27K87r76a65u91s 2486233401616

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
doporučit
13.3.2017 11:57

P37a61v87e83l 90S75o62b52o78t36k34a 5280314

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
doporučit
13.3.2017 2:16

P14a89v86e84l 71J35e78ř42á46b53e32k 7421182124377

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
doporučit
13.3.2017 8:45

J89a91k39u21b 12Š85a95f44a47n27d31a 7265397871341

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
doporučit
13.3.2017 9:18

R32a25d65e95k 82V85o78k17á76l 1860608297904

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
doporučit
13.3.2017 12:32

J18o65s50e81f 73Š34o62l86t95e23s 8264458170553

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
doporučit
13.3.2017 21:02

P48a66v49e19l 48J54e22ř30á16b75e22k 7281512204837

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
doporučit
13.3.2017 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.