Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a92k83u61b 58K88r61o40u41p33a 5734527158253

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
doporučit
14.3.2017 19:18

E18v54z86e41n 45S74o29u23k13u81p 1837374226518

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
doporučit
13.3.2017 18:57

J82i39ř58í 83K82o12c44u83r86e71k 6965774155638

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
doporučit
13.3.2017 20:09

E47v25z12e51n 48S35o41u15k16u48p 1917444266858

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
doporučit
13.3.2017 21:37

J79i79ř79í 74K60r49a87u58s 2926253671326

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
doporučit
13.3.2017 11:57

P22a73v69e98l 69S48o95b23o58t64k66a 5800854

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
doporučit
13.3.2017 2:16

P72a26v51e34l 51J44e89ř66á27b97e16k 7901262134537

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
doporučit
13.3.2017 8:45

J24a59k66u18b 36Š80a13f28a40n45d48a 7325957291711

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
doporučit
13.3.2017 9:18

R31a24d22e92k 74V75o71k16á68l 1720328427554

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
doporučit
13.3.2017 12:32

J56o71s92e77f 31Š92o68l43t15e10s 8714588910223

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
doporučit
13.3.2017 21:02

P32a93v15e94l 67J70e96ř35á83b75e13k 7191782474867

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
doporučit
13.3.2017 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.