Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyřkolková rolba vyřízne krásnou stopu, sněžné kyblíky jsou na nic

Když se v běžkařské stopě ozve burácení terénní čtyřkolky a z dálky jsou vidět gejzíry sněhu od pásů, většina běžkařů se pohoršeně ohlédne a začne hartusit, kdo to tady dělá kravál? V okolí krušnohorských Klínů turisté na lyžích naopak na čtyřkolky v lese nedočkavě čekají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a51k19u44b 75K57r84o69u87p80a 5854417438783

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
14.3.2017 19:18

E66v12z46e13n 69S67o57u39k19u88p 1287774826308

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
13.3.2017 18:57

J17i42ř91í 53K52o36c59u55r67e17k 6845864425818

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
13.3.2017 20:09

E64v98z19e27n 13S58o83u80k42u98p 1807484246408

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
13.3.2017 21:37

J61i90ř66í 92K36r77a37u94s 2376433151836

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
13.3.2017 11:57

P33a98v94e60l 26S37o85b92o39t10k71a 5240284

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
13.3.2017 2:16

P97a49v73e43l 21J15e38ř95á97b63e10k 7241582194157

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
13.3.2017 8:45

J85a36k64u14b 43Š79a59f88a29n25d70a 7935547831391

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
13.3.2017 9:18

R88a76d48e93k 85V13o92k83á32l 1150188857694

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
13.3.2017 12:32

J97o80s12e17f 32Š98o65l74t95e38s 8444678190303

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
13.3.2017 21:02

P58a71v26e59l 54J65e18ř86á61b29e72k 7151212124147

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
13.3.2017 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.