Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyřkolková rolba vyřízne krásnou stopu, sněžné kyblíky jsou na nic

Když se v běžkařské stopě ozve burácení terénní čtyřkolky a z dálky jsou vidět gejzíry sněhu od pásů, většina běžkařů se pohoršeně ohlédne a začne hartusit, kdo to tady dělá kravál? V okolí krušnohorských Klínů turisté na lyžích naopak na čtyřkolky v lese nedočkavě čekají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89a44k40u24b 47K42r82o31u71p17a 5784147248333

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
14.3.2017 19:18

E60v35z53e33n 22S59o14u94k10u91p 1397824206788

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
13.3.2017 18:57

J76i98ř62í 89K98o78c34u61r25e60k 6145404225128

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
13.3.2017 20:09

E28v38z26e11n 81S42o41u66k61u74p 1377514666948

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
13.3.2017 21:37

J43i47ř84í 64K31r14a53u71s 2536873151446

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
13.3.2017 11:57

P97a97v20e92l 29S81o46b12o75t70k75a 5380104

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
13.3.2017 2:16

P77a47v20e47l 87J61e56ř21á38b27e76k 7751482184187

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
13.3.2017 8:45

J57a55k84u37b 94Š46a44f42a55n68d55a 7545157641291

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
13.3.2017 9:18

R72a71d56e64k 53V66o43k34á64l 1360588327684

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
13.3.2017 12:32

J79o42s27e79f 73Š38o53l30t85e47s 8424638420143

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
13.3.2017 21:02

P63a78v42e17l 51J56e19ř54á15b29e83k 7631502244317

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
13.3.2017 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.