Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P25ř85e69m23y74s44l 96L35u69k37á90š 2715432910111

Vylepseny rapid? 8-o Tim, ze mu sebrali valec, tak ho vylepsili? ;-D Aha..

+44/−1
doporučit
22.2.2017 11:42

A70n76t29o65n85í29n 25S35e49b34e27r38a 7173828210249

Zase tříválec. Jděte s tím už někam. Auto co nemá symetrický motor, bych si nikdy nekupil. Základ dynamiky je sudé číslo. 2 na 2. Jen tyto motory mají reálnou šanci najet bez potíží apoň 300 tisíc km.

A největší děs je se s tím rozjíždět na křižovatce, protože turbo se zapíná až do dvojky a určitého počtu otáčet. Jednička je u těchto motoru velká tragedie.

+35/−1
doporučit
22.2.2017 11:26

J17a69n 43J17e90m46e50l13k12a 1635730

Vyladili 1,2 tsi a končí.

Já prostě nerozumím, proč v EU parlamentu to pseudo "EKO" zvěrstvo někdo nezastaví. Opravdu si někdo myslí, že půjde ještě o dalších 30 % snížit emise? Ano, pokud papírově elektromobil má 0, tak jo. Ale, že se to vyrobí v elektrárně.. Hlavně, že oni jezdi v 4L, 8 válcích Audi, protože se snad bere průměr automobilky.

+19/0
doporučit
22.2.2017 12:46

R54a90d90i12m 80K10o86ž16u47š70n26í48k 5494100598301

Litrový obsah je akorát. Ale tak do motorky. A i tak by jí chyběl jeden válec!

+18/0
doporučit
22.2.2017 16:23

E87m57i16l 88P52r57c23h82a12l 5980840198334

Treba prijde i verze na setrvacnik

+17/0
doporučit
22.2.2017 12:22

J35o26s63e32f 55K69o44p57e32c46k37y 9304752735

Pro me je Rapid promarnena sance. Chapu konzervativni zamereni znacky, je to z obchodniho hlediska logicke a od nemcu nelze snad ani cekat nic jineho. Presto kdyby Rapid nebyl low costem Octavie, ale vzhledem v rade Skodovky vyjimecny mestsky hatchback pro mlade /popr i kombik/, tak bych si ty znacky vazil jeste daleko vice. myslim,k ze Skodovka si to ve sve ekonomicke situaci muze dovolit a treba by to byl jeste vetsi prodejni hit nez je soucasna varianta... ;-)

+15/0
doporučit
22.2.2017 11:48

A52n89t30o92n16í41n 25F62i55d94l73e30r 9955763185986

Dnes, kdy už se všeobecně ví a už se o tom i nahlas hovoří, že maloobjemové motory byl krok stranou, se škoda vytahuje s ještě zmenšeným motorem?

+12/0
doporučit
22.2.2017 13:11

P80a25v76e81l 21S53e62d26l93á39k 3240726648201

Těším se na 1L jednohrnek s výkonem 150 kW. To bude mít jistě životnost ... nejmíň 100 tisíc km. No považte, taková dálka ...

+12/0
doporučit
22.2.2017 12:54

O78n68d75r83e70j 92M80a15r77e77c18e72k 3700678570345

1,0TSI? To musí jet jak kráva!

+11/−1
doporučit
22.2.2017 15:09

M72a67r49t32i64n 21K52a93r61á97s37e14k 9988763278528

A co cena? Jako u octavie? Ubereme valec, tak zdrazime o 50 000?

+8/0
doporučit
22.2.2017 17:39

P96a44v26e14l 54B22r16n25a 1272753471986

Automatické brždění chválím. Dneska za mnou nouzově zabrzdila Fabia, protože ženská něco hledala v autě. R^

+8/0
doporučit
22.2.2017 11:57

R73o47b82e93r67t 69V66i55l33i42m54o66v26s80k31ý 1719645764168

Než ptákoviny na palubce, které akorát kradou pozornost, bych ocenil motor, co jede i do kopce s 3 chlapama a nalítá v pohodě půl míče.

+9/−1
doporučit
23.2.2017 8:55

M11a60r64e75k 36J51a52n78e60č61k33a 1147886733531

Ještě trochu více osekat a už nemusejí vyvíjet ani nový lidový vůz pro Indii ;-D

+7/0
doporučit
22.2.2017 15:34

M30a23r25t43i46n 38Š19i70m28e63k 4880594878735

A už má dojezdy u všech oken? ;-D

+7/0
doporučit
22.2.2017 12:22
Foto

M89i43c59h50a68l 46N48a18j71m56a51n 7259903156930

Tady všichni naříkají, jako by je někdo nutil auto s motorem 1.0 TSI kupovat.....

..... bohudík, je na současném trhu možnost si vybrat cokoli jiného.

+5/0
doporučit
22.2.2017 22:33
Foto

J98i37ř65í 91D72v60o17ř56á30k 5395769900888

Internet na palubě ? Proč ?

+6/−1
doporučit
22.2.2017 19:18

R46o21m46a91n 63P15o69l28á73č62e29k 5376159215

Všichni budou nadávat na 1,0 TSI a hádejte, který se bude prodávat nejvíc ;-D;-D

+6/−2
doporučit
22.2.2017 12:12

K51a68r90e30l 47H13o75r29á36k 2328669253223

Já bych ho chtěl s dvouválcem.

+5/−1
doporučit
22.2.2017 18:41

M82a85r38t20i90n 54B58a70ž59a19n59t 6605848459752

Co máte všichni proti tříválcům? Náhodou, v Triumphu Tiger Explorer to jede slušně aj bez turba :-);-D;-D

+4/0
doporučit
22.2.2017 20:15

J35i74ř46í 64S67m48e65t87a38n19a 7395869232278

ŠKODA korun.;-D

+4/0
doporučit
22.2.2017 18:49

M84a23r35t48i91n 86L41a44c51o 7373816558

Trojvalce so zhruba rovnakým výkonom používa už roky Triumph, ale do motoriek.;-)

+4/0
doporučit
22.2.2017 14:16
Foto

M49i91l58a41n 69C61a67i10s 2927616853122

jo, místo řízení se bude surfovat na netu...

+4/0
doporučit
22.2.2017 12:48

D57a73l27i97b98o11r 61H67o44d53i74s 1943346225913

Proč?;-(

+4/0
doporučit
22.2.2017 11:43

J58a44n 89U32l18m 7810219976722

Škoda, že neudělaji něco fakt hezkýho.. :-/

+4/−1
doporučit
23.2.2017 7:33

P38e96t48r 76B29á22č33a 8335376325895

A to si jako nekdo koupi?

Ted vyjmecne nemylsim nemeckou dacie, ale ty trapny tri valce, za to by zaslouzili bojkot, aby jim ty kramy nikdo nekupoval a trosku se zamysleli.

+4/−1
doporučit
22.2.2017 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.