Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat

Škoda 22. února oficiálně zahájila prodej modelu Kodiaq, auto šlo ovšem už dlouhé týdny dopředu objednávat. V tomto týdnu by se měly dostat vozy k prvním zákazníkům. Důležitý moment však narušila nečekaná patálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54i59r53o59s76l89a84v 91M71a12c31h93á20č41e38k 4653534937560

Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...

0/0
10.3.2017 7:02

J45a98r58o26s98l91a36v 57M16o31u55č13k53a 3587327128509

Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.

Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.

0/0
8.3.2017 1:18

T35o89m80á69š 76V74e41l50č51o97v12s50k78ý 4773238349808

Jistě, BMW nutně potřebuje know how Škody R^;-D;-D

0/0
8.3.2017 19:31

K67a32r95e42l 53F67i49l42i78p 3708265970760

Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?

0/0
7.3.2017 23:01

L45u86k38á87š 39S63e23d85l68á34č26e75k 1573927347160

Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. ;-D A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.Rv

0/−5
27.2.2017 17:51

K37a53r41e78l 72F89i10l15i18p 3808315400370

Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.

0/−1
7.3.2017 23:09

P97e14t24r 52Č73e62r24m21á90k 9488595219930

A co má co plat dělníka v čr dělat s platem dělníka v d? Jiné země, jiná životní úroveň, jiné náklady...

+1/0
7.3.2017 23:34

R97i97c78h66a95r74d 25N35o50c27a83r 7295147545862

ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů Rv

+1/−1
27.2.2017 17:30

L32a79d57i42s81l58a70v 30M11a32t83u39l19a 3941469140812

Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.

+2/0
27.2.2017 19:59

P67e77t91r 12S35k50á84c56e24l 6124569859

Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.

+2/0
26.2.2017 23:17

J40i33ř68í 18S37c87h20w89a26c38h 8458374778766

to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc ;-)

0/0
4.3.2017 10:20

D43a21v44i16d 40Š14a22f11r60á35n62e84k 5967384717843

Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.

Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.

+1/0
26.2.2017 20:17

T67o55m24á43š 70V98a24l31d81e16r 7353230649

Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě? :-)

0/0
26.2.2017 18:46

J38o42s63e34f 57K17o72m21á17r71e51k 5734382714429

A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)

0/−1
24.2.2017 21:17
Foto

M55i51r90o81s28l41a70v 88S22t43e16i43n96e23r 6348334783975

Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.

0/0
25.2.2017 22:43

J46i31ř92í 97S60t48e31j97s73k59a83l 8712689428373

Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.

+11/0
24.2.2017 9:56

J80a75r39o24s53l94a33v 67K52o51h89o51u72t 7751973825

Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:

https://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/skoda-rapid-intro.jpg?itok=wO2wFHa0

https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg

+1/−6
25.2.2017 10:27

J47i72ř74í 91S49t49e56j89s52k59a29l 8662209148503

Rapid byl slepá ulička. Myslím, že projekt upadl manažerskou chybou - nasazením cen. Dovedl bych si představit, že to bude šlágr. Mazdy se mi vždycky líbily, sám jsem měl dva Xedosy. Ale říct, že Škodovky jsou designově 100 let za opicema hodně smrdí antipatií. Mazdí šestka byla obdivuhodná, když byla nová. Dneska je designově passé. Tu blbě nafocenou Oktávku jste musel hledat dlouho. Mně se práce toho pána prostě líbí.

+7/0
25.2.2017 16:10

L74u72k16á25š 47S93e19d34l13á22č63e49k 1563707957580

No nevím, ale Rapid měl být původně auto pro Indický trh. Až potom si někdo rozmyslel, že by se to mohlo prodávat i v Evropě.

+1/0
27.2.2017 18:02

P32e74t75r 46Č97e92r50m87á41k 9288495719920

Kdepak, v Indii se sice prodává Rapid, ale nemá s tím evropským nic společného, je to polo s jiným předkem. Evropský Rapid vznikl jako nástupce octavie tour, kterou z mnoha důvodů nechtěla škoda dále vyrábět.

+1/0
28.2.2017 18:07
Foto

M75i65r57o48s10l24a77v 66S59t60e88i38n47e71r 6788854983105

Jste si jistý, že ty návrhy pocházejí výhradně od Josefa Kabaně? Jak znám ty konstrukční kanceláře, je tam dost velký tým a Kabaň spíš jenom vybíral ty nejlepší nápady.

Ostatně, dřív, než za dva- tři roky to nebude možné posoudit.

0/0
25.2.2017 22:47

J29i55ř11í 95S91t43e67j51s80k32a27l 8832289548463

To já samozřejmě nevím, většinou auta bývají prací týmů. Ale on je pod tím podepsán. Chápu, že nevytvářel držák baterie. Ale pokud se o něj přetahovaly takové automobilky, nebude se jednat jen o "vybírače". Nechápu, co by se mělo posuzovat za dva-tř roky? Je to jako s módou: Co platí teď, pozďěji může být passé.

+1/0
26.2.2017 1:57

J41a37n 55S15t11e55h55l28í90k 1719249866184

Tak to je zase moudro. Samozřejmě, že s jiným šéfem budou jiné výsledky. Šéf určuje směr a potom "jenom vybírá ty nejlepší nápady".

0/0
28.2.2017 8:34

K59a30r71e11l 41N27o29v26o90t78n73y 2231805579420

Docela se divim, ze takto dulezita osoba nemela v pracovni smlouve konkurecni dolozku... Myslel jsem, ze v tehle branzi je to bezna praxe.

0/0
24.2.2017 9:08

J55i48ř75í 41S44t90e16j44s32k79a97l 8532729378193

Tam je to jako u fotbalistů.

0/0
24.2.2017 9:57

P34e77t56r 58T90y60č60k26a 6525112349302

Konkurenční doložka je běžná maximálně u Českých drah. Člověk o kterého stojí kde kdo na to nepřistoupí a když už tak za pěkně mastný zlatý padák. A jak jsem pasl níže. Těžko lze předpokládat, že ho BMW přatáhlo kvůli tomu aby z něj tahalo knowhow Škody.

+4/0
24.2.2017 18:19

J49i58ř81í 90S30t96e23j71s52k94a81l 8512269538853

U Českých drah konkurenční doložku chápu. Jejich know-how se penězi nedá zaplatit.

+2/0
25.2.2017 16:12
Foto

A48n31d42r72e56a 87Š81r53e95t66r31o65v81á 7941325330398

;-DR^

0/0
5.3.2017 20:42

R20o70b66e85r50t 87S77e56d58l65á66r 4387942

Konkurenčná doložka by snáď mohla platiť vtedy, keby ku konkurencii odišiel....ale on ku konkurencii neodišiel :-P

+1/0
4.3.2017 8:07

E14v42a 47B73e21r93a19n37o76v41á 3672147856345

přesně tak ;-D

0/0
7.3.2017 15:33

L97u40b40o75š 30B71ř51e41z55i85n10a 2962423640261

Já myslel, že je to Tonda Blaník.

+1/0
24.2.2017 8:39

L96u32c25i24a10n 61P88a28p17a82z37i24a12n 5424387971805

Škoda, že mu škodovka nemohla nabídnout lepší pracovní podmínky včetně odměny za jeho práci. Jistě i to bylo důvodem odchodu ke konkurenci, která platí jako v Německu.

0/0
23.2.2017 23:34

P64e63t78r 25Č28e88r45m66á52k 9728855609730

V tom problém nebyl, ve škodovce byl ohodnocený jako král. Limitem byla seberealizace - člověk jeho charakteru (mj. Bugatti Veyron) se zkrátka nesmíří s tím že může navrhovat jen rodinné kombíky a SUV.

+5/0
23.2.2017 23:46

L24u60c53i21a79n 19P52a88p84a71z19i22a33n 5914917571495

U BMV bude dělat to samé co ve škodovce, tedy rodinné kombíky a SUV. To by musel jít jinam. Ale máte pravdu, že pro seberealizaci u konkurence udělala škodovka dost ač mohla udělat méně.

0/0
23.2.2017 23:54

A97n26t86o28n42í78n 85S10e78b43e78r57a 7563888120669

Opravdu? A další verzi BMW i8? To už je zajímavé....

0/0
24.2.2017 9:57

P43e68t75r 69Č89e62r29m55á91k 9788905689120

Ale nebude, BMW má to spektrum daleko širší - od sporťáků, kabrioletů přes sedany vyšších třídy až po luxusní limuzínu...

0/0
24.2.2017 13:16

J94i95ř52í 18J12a73n69o73t55a 2809805673

no co na to říct? prostě škodovka si nevidí na špičku nosu Rv

+2/0
23.2.2017 20:53

K20a10r74e72l 40K38o81š17ť55á88l 8337251870595

Neblázněte, pokud měl našlápnuto do Audi, tak pro Škodu už byl stejně "mrtvý". Tyhle opatření budou mít původ ve vedení VW, kde zuří, že člověk, profesně spjatý s koncernem, odešel úplně mimo.

0/0
25.2.2017 10:08

J45a96n 41D35u63d87e26k 2970832467353

Kdyby byli chytří tak toho využijí. Teďka můžou říkat, že Škoda má design by BMW :)

0/0
23.2.2017 20:14

P48e54t25r 42U92t87ě87k94a11l 9780618538

Obráceně.

+1/0
24.2.2017 7:50

J82i60ř50í 18N61o56v15o72t37n30ý 6525377726416

"Kubisticky čistý design" anebo škodovácká designová nuda?

+1/−4
23.2.2017 20:03
Foto

M29i26r92o51s22l26a38v 47S91t82e66i74n62e11r 6458304853795

Král je mrtev,

ať žije král!

0/−1
23.2.2017 18:58

K83o52n58r74a23d 78S64l50a77d72e97k 3287118869682

To jste ale napsal jenom aby řeč nestála.

+2/0
23.2.2017 21:06
Foto

J60a67r70o11s59l66a44v 24B45e68ň66o 2506857927130

Favorit=Bertone

Yeti a Kodiaq=Kaban

S tym nic nenarobia. Aj Ivana Lendla vymazali z fotky Davis cupu... a predsa bol za jeho uspechom.

+1/0
23.2.2017 17:57

O37n16d43ř72e53j 29R82a54i13s 3248853704478

Všichni dobře víme, že pan Kabaň nenavrhnul celý design sám. Je tam tým lidí na který všichni zapomínají. Ach jo. To je v každé firmě stejné. Vždycky je vidět jenom ta persona co umí dobře povídat na veřejnosti a s managementem a majiteli, ale lidi, kteří opravdu pracují a vymýšlí dostanou jako benefit za dobře odvedenou práci jednu stravenku navíc.

+5/−1
23.2.2017 17:26

P64e48t73r 81Č79e15r12m43á73k 9298365239480

Což je v pořádku, funkční systém potřebuje oba prvky. Kdyby nebyl ten kdo to umí řídit, vést či dobře prezentovat a prodat, tak ani ten zbytek týmu není tak kde je a kreslí krabice na boty.

A vzhledem k tomu že i dělník u pásu má ve škodovce bonusy v řádech desítek tisíc korun, nemějte obavu že by se designerský tým nechal odbýt stravenkou ;-)

+1/0
23.2.2017 21:36

L37u22d15v56í37k 77G56a73j45d91o83š38í42k 2495763224662

Tenhle slovenský Dalibor Janda to jistě sám nenavrhl, ale nepochybně rozhodl o výsledku. JEHO vkus, intuice a zkušenost určili, která varianta bude nakonec zvolena. Jednotlivá dílčí řešení zpracovávali jiní. ON ale musel rozhodnout, jestli tak jak to udělali je to v pořádku nebo ne.

0/0
23.2.2017 23:59

J85i72ř94í 95S59t95e94j83s70k80a90l 8692629858173

Proč je "slovenský Dalibor Janda"?

0/−1
24.2.2017 7:52

J58a14n 91Š69e49s56t86á18k 3248729299564

asi že má podobný harizony jako Janda v osmdesátkách;-D

0/0
24.2.2017 9:42

J88i52ř46í 65S34t30e17j42s63k27a52l 8772269198713

Tvl!

0/0
24.2.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.