Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat

Škoda 22. února oficiálně zahájila prodej modelu Kodiaq, auto šlo ovšem už dlouhé týdny dopředu objednávat. V tomto týdnu by se měly dostat vozy k prvním zákazníkům. Důležitý moment však narušila nečekaná patálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81i86r30o80s69l14a13v 56M65a91c91h40á36č47e27k 4623264827230

Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...

0/0
10.3.2017 7:02

J28a93r84o61s16l27a20v 98M80o64u41č58k88a 3447227568679

Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.

Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.

0/0
8.3.2017 1:18

T70o15m23á24š 19V76e90l44č51o77v13s34k18ý 4343488249888

Jistě, BMW nutně potřebuje know how Škody R^;-D;-D

0/0
8.3.2017 19:31

K85a29r97e72l 12F85i84l52i95p 3388545920210

Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?

0/0
7.3.2017 23:01

L74u94k87á37š 28S13e36d55l57á88č70e46k 1953497297630

Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. ;-D A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.Rv

0/−5
27.2.2017 17:51

K39a86r38e34l 80F20i73l41i77p 3838855250500

Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.

0/−1
7.3.2017 23:09

P17e90t16r 91Č54e48r57m41á96k 9588535359610

A co má co plat dělníka v čr dělat s platem dělníka v d? Jiné země, jiná životní úroveň, jiné náklady...

+1/0
7.3.2017 23:34

R67i25c71h27a53r95d 23N15o10c87a35r 7385807875662

ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů Rv

+1/−1
27.2.2017 17:30

L63a56d17i39s93l76a72v 13M54a94t88u58l23a 3711849470792

Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.

+2/0
27.2.2017 19:59

P92e82t60r 30S16k26á26c69e53l 6334629939

Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.

+2/0
26.2.2017 23:17

J91i85ř53í 60S32c12h25w70a85c70h 8158594848766

to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc ;-)

0/0
4.3.2017 10:20

D49a79v91i67d 19Š20a38f21r65á95n50e85k 5707724567193

Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.

Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.

+1/0
26.2.2017 20:17

T86o60m56á42š 11V71a35l64d30e84r 7403850569

Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě? :-)

0/0
26.2.2017 18:46

J89o67s89e43f 44K20o65m84á75r82e81k 5114332764429

A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)

0/−1
24.2.2017 21:17
Foto

M31i20r46o29s29l10a10v 42S12t75e89i88n32e59r 6668474843735

Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.

0/0
25.2.2017 22:43

J89i80ř64í 63S39t80e15j66s75k52a49l 8902579358873

Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.

+11/0
24.2.2017 9:56

J52a63r96o18s96l64a45v 53K47o69h43o44u77t 7621183845

Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:

https://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/skoda-rapid-intro.jpg?itok=wO2wFHa0

https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg

+1/−6
25.2.2017 10:27

J93i58ř51í 66S39t57e57j30s64k63a64l 8692299368453

Rapid byl slepá ulička. Myslím, že projekt upadl manažerskou chybou - nasazením cen. Dovedl bych si představit, že to bude šlágr. Mazdy se mi vždycky líbily, sám jsem měl dva Xedosy. Ale říct, že Škodovky jsou designově 100 let za opicema hodně smrdí antipatií. Mazdí šestka byla obdivuhodná, když byla nová. Dneska je designově passé. Tu blbě nafocenou Oktávku jste musel hledat dlouho. Mně se práce toho pána prostě líbí.

+7/0
25.2.2017 16:10

L10u46k49á41š 11S40e58d41l19á92č72e67k 1983937377660

No nevím, ale Rapid měl být původně auto pro Indický trh. Až potom si někdo rozmyslel, že by se to mohlo prodávat i v Evropě.

+1/0
27.2.2017 18:02

P95e42t18r 70Č37e48r49m92á93k 9228405779480

Kdepak, v Indii se sice prodává Rapid, ale nemá s tím evropským nic společného, je to polo s jiným předkem. Evropský Rapid vznikl jako nástupce octavie tour, kterou z mnoha důvodů nechtěla škoda dále vyrábět.

+1/0
28.2.2017 18:07
Foto

M16i25r87o83s15l72a24v 50S27t18e47i53n26e49r 6358794263475

Jste si jistý, že ty návrhy pocházejí výhradně od Josefa Kabaně? Jak znám ty konstrukční kanceláře, je tam dost velký tým a Kabaň spíš jenom vybíral ty nejlepší nápady.

Ostatně, dřív, než za dva- tři roky to nebude možné posoudit.

0/0
25.2.2017 22:47

J36i91ř95í 64S75t90e69j48s67k38a78l 8142629908643

To já samozřejmě nevím, většinou auta bývají prací týmů. Ale on je pod tím podepsán. Chápu, že nevytvářel držák baterie. Ale pokud se o něj přetahovaly takové automobilky, nebude se jednat jen o "vybírače". Nechápu, co by se mělo posuzovat za dva-tř roky? Je to jako s módou: Co platí teď, pozďěji může být passé.

+1/0
26.2.2017 1:57

J46a96n 61S93t28e91h77l49í81k 1909689926294

Tak to je zase moudro. Samozřejmě, že s jiným šéfem budou jiné výsledky. Šéf určuje směr a potom "jenom vybírá ty nejlepší nápady".

0/0
28.2.2017 8:34

K19a39r11e49l 76N71o15v96o31t68n87y 2941865499950

Docela se divim, ze takto dulezita osoba nemela v pracovni smlouve konkurecni dolozku... Myslel jsem, ze v tehle branzi je to bezna praxe.

0/0
24.2.2017 9:08

J32i80ř78í 50S19t74e22j86s44k24a78l 8502739978773

Tam je to jako u fotbalistů.

0/0
24.2.2017 9:57

P72e96t51r 86T57y97č45k58a 6945322889252

Konkurenční doložka je běžná maximálně u Českých drah. Člověk o kterého stojí kde kdo na to nepřistoupí a když už tak za pěkně mastný zlatý padák. A jak jsem pasl níže. Těžko lze předpokládat, že ho BMW přatáhlo kvůli tomu aby z něj tahalo knowhow Škody.

+4/0
24.2.2017 18:19

J69i34ř56í 95S95t33e89j53s94k50a71l 8692489408883

U Českých drah konkurenční doložku chápu. Jejich know-how se penězi nedá zaplatit.

+2/0
25.2.2017 16:12
Foto

A91n73d64r84e70a 82Š52r27e23t96r19o76v98á 7791925300528

;-DR^

0/0
5.3.2017 20:42

R72o25b26e64r54t 97S19e25d27l11á80r 4487172

Konkurenčná doložka by snáď mohla platiť vtedy, keby ku konkurencii odišiel....ale on ku konkurencii neodišiel :-P

+1/0
4.3.2017 8:07

E97v91a 16B35e74r20a64n43o96v50á 3152497856235

přesně tak ;-D

0/0
7.3.2017 15:33

L53u15b75o56š 84B73ř72e88z55i19n45a 2282573470301

Já myslel, že je to Tonda Blaník.

+1/0
24.2.2017 8:39

L25u83c42i12a95n 94P37a37p90a81z10i24a26n 5974157611305

Škoda, že mu škodovka nemohla nabídnout lepší pracovní podmínky včetně odměny za jeho práci. Jistě i to bylo důvodem odchodu ke konkurenci, která platí jako v Německu.

0/0
23.2.2017 23:34

P57e57t13r 75Č40e87r37m42á41k 9508165429620

V tom problém nebyl, ve škodovce byl ohodnocený jako král. Limitem byla seberealizace - člověk jeho charakteru (mj. Bugatti Veyron) se zkrátka nesmíří s tím že může navrhovat jen rodinné kombíky a SUV.

+5/0
23.2.2017 23:46

L85u64c55i96a77n 92P66a29p70a38z20i13a78n 5614567451815

U BMV bude dělat to samé co ve škodovce, tedy rodinné kombíky a SUV. To by musel jít jinam. Ale máte pravdu, že pro seberealizaci u konkurence udělala škodovka dost ač mohla udělat méně.

0/0
23.2.2017 23:54

A16n54t94o29n30í51n 85S98e67b36e39r36a 7643178100949

Opravdu? A další verzi BMW i8? To už je zajímavé....

0/0
24.2.2017 9:57

P58e41t92r 80Č62e22r50m16á33k 9788635459550

Ale nebude, BMW má to spektrum daleko širší - od sporťáků, kabrioletů přes sedany vyšších třídy až po luxusní limuzínu...

0/0
24.2.2017 13:16

J69i58ř26í 38J61a88n59o95t79a 2789195593

no co na to říct? prostě škodovka si nevidí na špičku nosu Rv

+2/0
23.2.2017 20:53

K76a57r50e80l 29K13o12š79ť76á23l 8537561490325

Neblázněte, pokud měl našlápnuto do Audi, tak pro Škodu už byl stejně "mrtvý". Tyhle opatření budou mít původ ve vedení VW, kde zuří, že člověk, profesně spjatý s koncernem, odešel úplně mimo.

0/0
25.2.2017 10:08

J74a61n 23D65u18d11e79k 2740872717933

Kdyby byli chytří tak toho využijí. Teďka můžou říkat, že Škoda má design by BMW :)

0/0
23.2.2017 20:14

P79e94t57r 82U65t95ě52k43a83l 9820428418

Obráceně.

+1/0
24.2.2017 7:50

J55i55ř30í 23N64o35v66o55t45n61ý 6475447126556

"Kubisticky čistý design" anebo škodovácká designová nuda?

+1/−4
23.2.2017 20:03
Foto

M56i14r57o46s20l49a48v 10S54t24e40i85n95e28r 6958724833365

Král je mrtev,

ať žije král!

0/−1
23.2.2017 18:58

K32o27n38r82a74d 68S34l28a67d57e39k 3537388129462

To jste ale napsal jenom aby řeč nestála.

+2/0
23.2.2017 21:06
Foto

J14a57r17o41s37l35a38v 83B19e45ň79o 2736637807510

Favorit=Bertone

Yeti a Kodiaq=Kaban

S tym nic nenarobia. Aj Ivana Lendla vymazali z fotky Davis cupu... a predsa bol za jeho uspechom.

+1/0
23.2.2017 17:57

O25n58d64ř29e48j 38R71a30i80s 3398173374748

Všichni dobře víme, že pan Kabaň nenavrhnul celý design sám. Je tam tým lidí na který všichni zapomínají. Ach jo. To je v každé firmě stejné. Vždycky je vidět jenom ta persona co umí dobře povídat na veřejnosti a s managementem a majiteli, ale lidi, kteří opravdu pracují a vymýšlí dostanou jako benefit za dobře odvedenou práci jednu stravenku navíc.

+5/−1
23.2.2017 17:26

P79e75t35r 56Č81e56r52m89á93k 9358785779240

Což je v pořádku, funkční systém potřebuje oba prvky. Kdyby nebyl ten kdo to umí řídit, vést či dobře prezentovat a prodat, tak ani ten zbytek týmu není tak kde je a kreslí krabice na boty.

A vzhledem k tomu že i dělník u pásu má ve škodovce bonusy v řádech desítek tisíc korun, nemějte obavu že by se designerský tým nechal odbýt stravenkou ;-)

+1/0
23.2.2017 21:36

L85u10d57v45í84k 25G82a86j82d74o71š85í85k 2865483384682

Tenhle slovenský Dalibor Janda to jistě sám nenavrhl, ale nepochybně rozhodl o výsledku. JEHO vkus, intuice a zkušenost určili, která varianta bude nakonec zvolena. Jednotlivá dílčí řešení zpracovávali jiní. ON ale musel rozhodnout, jestli tak jak to udělali je to v pořádku nebo ne.

0/0
23.2.2017 23:59

J12i65ř14í 56S53t11e17j15s93k86a55l 8942429118223

Proč je "slovenský Dalibor Janda"?

0/−1
24.2.2017 7:52

J38a53n 12Š91e52s66t53á16k 3798389939604

asi že má podobný harizony jako Janda v osmdesátkách;-D

0/0
24.2.2017 9:42

J51i69ř98í 81S79t14e17j47s40k49a54l 8832449528883

Tvl!

0/0
24.2.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.