Diskuze
Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat
Děkujeme za pochopení.
M12i33r33o30s43l87a66v 86M30a30c83h88á60č71e61k
Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...
J72a31r47o23s82l59a76v 32M53o77u88č39k84a
Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.
Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.
O46d58s20t43r21a71n97ě33n47ý 32U49ž23i80v88a74t92e71l
K52a29r14e23l 60F79i85l54i34p
Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?
L11u78k52á54š 58S80e26d74l82á35č77e27k
Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.
K60a88r73e96l 98F89i42l45i95p
Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.
R78i84c26h85a64r65d 41N84o78c34a87r
ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů
L70a28d80i92s73l67a96v 15M16a49t24u54l91a
Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.
P39e40t25r 60S89k52á19c38e68l
Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.
J10i66ř37í 72S26c59h43w96a56c53h
to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc
D73a28v54i26d 16Š26a74f47r89á35n39e70k
Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.
Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.
T70o92m35á35š 26V33a88l80d78e56r
Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě?
J12o28s23e65f 10K51o46m71á18r92e69k
A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)
M26i27r20o84s97l54a72v 77S70t48e42i70n95e66r
Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.
J78i89ř34í 26S73t67e72j58s27k26a36l
Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.
J13a49r25o32s11l27a27v 46K10o54h75o24u49t
Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:
https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč