Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M47a20r57e30k 46M44a85l67ý 1962488361530

Já bych elektroauto koupil, pokud by:

- mělo podobný dojezd jako benzínové auto stejné velikosti a určení

- nabití trvalo podobnou dobu (tak do 10-15 min.)

- poskytlo stejný komfort cestování (zejména topení a klimatizace neubírající nějak brutálně dojezd)

- síť dobiječek byla hustější a hlavně, abych nemusel čekat ve frontě na nabití

- cena by nepřesáhla klasické benzinové auto o víc než cca. 20 procent

Takové auto zatím není, takže si klidně počkám, až první nadšenci zafinancují vývoj a do té doby budu v klidu jezdit "fosilem" :-)

+18/−1
doporučit
24.2.2017 10:47

J90i54ř37í 46H36n18ě61d35ý 1396866315613

Já bych nejdříve elektrifikoval zadní okna.

+13/−2
doporučit
24.2.2017 10:59

H70y48n15e82k 37M75r49t12v21ý 2850617929681

vzhledem k tomu, že to stejně bude s.ajda s dojezdem do 200 km.. tak spíš citigo. na víc nemaj

+6/−1
doporučit
24.2.2017 12:46

V19l31a69s97t54i20m20i17l 70T25e68n63c45e58r 4770830307670

A co tak místo nějakého chcípáčka na baterku představit luxusní benzínový dvanáctiválec?

+9/−6
doporučit
24.2.2017 12:53

A60l87e94š 58V96í39t12e40k 2305982347421

Jděte s elektroauty do háje. Stejně se energie do nich někde musí vyrobit a výsledkem je akorát mnohem dražší auto, které v zimě netopí a ujede jen pár km. Baterka se opotřebuje jako v mobilu, takže za dva roky bude dojezd na polovině. A to se z elektřiny neplatí spotřební daň jako u benzínu..

+11/−9
doporučit
24.2.2017 12:26

R14o92m44a77n 26M86a91r36t83í76n20e54k 3103330450298

domnívám se, že to s elektro pohonem zas tak horké nebude,alespoň v nejbližších 50-100 letech

+6/−3
doporučit
24.2.2017 16:15

A90n26t70o27n89í28n 10D14o72u60b34e39k 3940249889

vzhledem k silene prehnane cene citigo diky ktere se moc neprodava by vyssi cena elektromobilu auto zazdila asi uplne. ostavia je hodne prodavana i kdyz take predrazena a u ni by sance byla vetsi. citogo s benzinem, litymi koly, vyhrovanymi sedadly a aut. klimou za 150 - 200.000 bych koupil hned ale aktualni ceny jsou silene

+4/−1
doporučit
24.2.2017 11:51

J21o81z37e21f 75K28o67s42t90e91l93a82n83s77k50ý 8575732939826

Veľmi by ma zaujímalo, čo chce škodovka na tých svojich elektromobiloch vyvíjať. Pretože u Citigo stačí len vymeniť prednú masku, zadné svetlá a logo na volante a z elektrického Up!-u je elektrické Citigo.

A u Octavie, ktorá stojí na rovnakej podvozkovej platforme ako Golf (aj ten elektrický), stačí len prevziať techniku od Volkswagenu. Spoločné platformy boli vyvíjané práve z tohto dôvodu. A navyše nové platformy boli vyvíjané tak, aby ako pohon mohol byť použitý aj elektromobil poháňaný batériami.

Koncern VW pripravuje ešte jednu podvozkovú platformu a tá bude určená výlučne pre elektromobily. Teda sa na nej nebudú musieť robiť žiadne kompromisy kvôli tomu, aby vyhovovala aj elektrickému, aj spaľovaciemu motoru. Je logické, že na tejto platforme potom elektromobily nebude vyrábať len Volkswagen, ale aj iné značky koncernu. A v tom prípade by už samostatný vývoj Škodovky dával úplne iný význam, pretože by sa jednalo o úplne nový model.

+3/0
doporučit
24.2.2017 16:16

L48u13k37á16š 52K85m91e40n15t 5649617614400

Tak smysl by mělo Citigo jako malé městské autíčko, kde to má největší smysl. Pro provoz typu brzda plyn a popojíždění v kolonách je to lepší, jak do auta pro meziměsto, kde je třeba už nějaký dojezd. Ale chápu, že O3 má zase uvnitř trochu víc místa na baterky a prodá se jich podstatně víc, jak Citigo.

+3/0
doporučit
24.2.2017 12:25

J69a86n 97B71a71r21t69á10č33e83k 6795355940459

Až bude v elektromobilech jezdit jeho veličenstvo, členové vlády a poslanci, tak pak to bude známka toho, že se něco děje. Zatím se vozí v 6-8 válcovými vozy na benzín či naftu. Jen promile pozérů jezdí na CNG, který tak propagují. Prozatím akceptuju, že elektromotor by se mi líbil, ale energii v bateriích díky nepraktičnosti nepovažuju za tak vyspělou, aby to mohlo v střednědobém horizontu masověji nahradit spalovací motory.

+3/0
doporučit
24.2.2017 11:25

J26i35ř32í 13K59o45c21u74r85e83k 6745844345828

CItyGO v elektrice? Na rozvoz pizzy dobré, ale neskutečně drahé.

+2/0
doporučit
24.2.2017 21:04

R87o62m76a38n 39P62o22l95á78č77e84k 5616349825

Jestli bude CITIGO za 500-600 000 a Octavia za 700-800 000 Kč tak to asi extra velké prodeje nebudou ;-D;-D;-D

+1/0
doporučit
24.2.2017 14:56

J25o28s56e80f 56D50o75h14n82a61l 6123267282931

Až bude síť nabíjecích stanic a auto se nabije za půl hodiny na přijatelnou úroveň, tak o tom budu uvažovat. Na zimu a delší cesty je to asi zatím nepraktické.

+1/0
doporučit
24.2.2017 10:23
Foto

M11i24l95a86n 86C85a22i70s 2177506943412

už se velmi těším na konec spalovacích motorů, kdybych měl moc, zakázal bych je postupně prodávat, začal bych u nesmyslů V8, pak V6 , nafták by šel jako první, co to je za smrady , to je katastrofa, některý auta řvou žeby člověku upadli uši

+3/−15
doporučit
24.2.2017 12:41

J32i30ř56í 53J27i97r21k38ů 5596663363935

Mylíte, že kdyby byla Octavia předražená, tak by se hodně prodávala? Pokud chcete auto s nějakou lepší výbavou (Climatronic, vyhřívané sedačky, parkovací senzory, Front Assist, adaptivní tempomat...), vychází Škodovka neuvěřitelně dobře.

0/−4
doporučit
24.2.2017 14:56

P38e83t17r 82B78á24č36a 8235446285945

Dyt je to uplne jedno. Nemecka popelnice elektricka nebo popelnice na benzin, nevidim v tom rozdil.

0/−6
doporučit
24.2.2017 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.