Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda s Japoncem z Itálie. Honda SH potěší vychytávkami

Itálie je zemí skútrům zaslíbenou a spousta z nich se tam také vyrábí. Je to také země proslulá pro našince někdy těžko pochopitelným dopravním chaosem. Asi není lepší příležitost, jak sáhnout testovanému skútru až na dno jeho schopností. Novou Hondu SH 125 jsme proto otestovali právě tady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a31n 29Z68í34m21a 3583565603697

Kdyb páni redaktoři nebyli hloupí, věděli by, co na motorkáře platí, a pustili by tam ten přenádherný zvuk motoru téhle Hondy.

Jenže....!!

0/0
2.3.2017 21:46

P20e80t27r 80N16e29c94h54a49n23i72c43k13ý 7343796428320

"Nerovnosti, hrubou dlažbu, propadlé nebo naopak vystouplé kanály a obrubníky si můžete dovolit velkopansky přehlížet. Esháčko je polyká s naprostou samozřejmostí vycházející z letité praxe." - tohle u své SH125 úplně říct nemohu. Jo žádná díra nerozhodí řízení, ale do zadku se přenese všechno. Tlumiče jsou dost tvrdé. Na kvalitní silnici však jezdí jako pán. R^

+1/0
27.2.2017 12:44

P15a42v86e82l 81Š16ť15a27s50t12n85ý 6654978634798

Kolik asi je reálných těch 115 km/h tachometrových...

0/−1
27.2.2017 8:54

R43o20m98a36n 63Č38e64s81l97á88r 6771724361220

Popravdě je to asi úplně jedno.

Cílovou skupinou jsou hlavně mladí a pak řidiči osobních aut, znudění postáváním v kolonách, toužící zažít nějaké" moto-vzrůšo" bez nutnosti návštěvy autoškoly. U této cílové skupiny není tak podstatná maximální rychlost, jako spíše dynamika 0-80, obratnost a náklady na dopravu. Používat se bude primárně pro přepravu po městě (domov ->práce->škola->domov). Tohle prostě není dálniční křižník nejenom motoricky ale i konstrukčně..

+4/0
27.2.2017 12:26

P26e85t80r 50N38e51c51h43a28n18i94c60k82ý 7513496608430

Dálniční křižník to není, ale když dokážete držet krok s autobusem nebo kamionem, tak těch 30km po dálnici není větší problém

0/0
27.2.2017 12:45

R49o85m19a14n 48Č51e80s52l54á41r 6151744661940

Asi ano, ale přeci jenom je to jen 125cm3 s měničem, člověk od toho nemůže chtít zázraky. S něčím tak lehkým a bez výkonové rezervy bych se já osobně na dálnici bál, při tom jaké piloty F1 občas potkávám, se bojím i v autě..

+1/0
27.2.2017 14:42

P35e63t87r 97N60e51c46h89a67n28i60c68k59ý 7753296878780

Mě přijdou nebezpečnější dlouhé silnice I. třídy (např. I/35,13,55,38,6). Tam totiž jezdí ti samí střelci a jezdí dost rychle a vrhají se do předjíždění i v místech, kde to je o hubu. Na dálnici mají aspoň místo a motorka má solidní odstavný pruh.

0/0
27.2.2017 14:46

R71o92m50a35n 91Č83e66s83l79á15r 6831424261870

Já se nebráním motorce na dálnici, jen konkrétně malý a lehký skútr s výkonem 9kW při 8500ot./min mi tam prostě nějak nepasuje a je jedno jakou má maximální rychlost.

0/0
27.2.2017 14:56

P55e29t56r 53N23e92c82h30a10n74i89c20k89ý 7263696798860

To tam opravdu pocitově nepasuje, jen narážím na to, že co do bezpečnosti to závratný rozdíl není. Problém je naše silniční kultura. Ale nemůžeme jezdit po okolí v tanku Abrams.

0/0
27.2.2017 14:58

V11l29a49d31i17m81í25r 29F78i54b81i72g95e27r 5424241141674

Já bych na dálnici asi nejel ani se svým 14,5KW skůtrem Mám naměřeno, že se mnou jede něco přes 110km pravejch cca 120 tachometrových a na předjíždění to není ani na obyč silnici. Alespoň ne u nás s tím provozem co tu je. Ale bude brzy silnější skůtřík:-)

0/0
27.2.2017 16:39

I84v39a75n 53M97i68n81á76ř 7802544147811

Na takovémto skútříku je člověk i na okreskách vystavován neustálému předjíždění automobilistů - protože, podvědomě vás chce mít již každý za sebou. Je-li silnice příliš frekventovaná, radost z jízdy se trochu vytrácí.

0/0
27.2.2017 17:38

V47o44k57o97u11n 27V95l18a10d47i83m56i95r 8592678269418

A kdo s motorkou taky jezdi po dalnici? Ta je ve svem zivlu na klikaty silnici, a skutr je myslenej v prvni rade do mesta.

0/−1
27.2.2017 18:01

V88l59a43d45i27m11í97r 19F30i73b44i49g69e47r 5664311771374

Tipuji max 105 ale spíš kolem 100km. S 9KW to o moc víc nejde. Variátor má velké ztráty.

0/0
27.2.2017 16:41

J84i63ř95í 78K58o66c17u17r26e23k 6435634475348

Mno dal by se udělat srovnávací test: Jawa 350 vs Honda 125

Ale mám jisté pochybnosti, že to ta Jawa vyhraje.

0/0
27.2.2017 18:40

V45l58a79d56i94m60í72r 10F18i38b63i59g74e40r 5724621291604

Jawa 350 je zastaralá a těžká. Maximálku by asi 350 vyhrála, ale na rozjezdy určitě nemá sebemenší šanci.

0/0
28.2.2017 14:01

V27l10a10d18i33m72í46r 98J81o79n75a61s 2601502263492

Jezdím na minulé generaci, SH125i (2013), měla by se od té nové lišit jen elektronikou, kapotáží a možná pár ložisky. V techničáku je max. rychlost 97 km/h. Aby mi radary v obci ukazovaly 50, musím mít na rychloměru asi 56. Když jedu na plný plyn po rovince tak ukazuje 105-110, to bude těch 97 (což je i má hmotnost :-D). Když jedu z kopce ukazuje 120 a občas sebou cukne dozadu, podle mě se motor dostává do omezovače. Když jedu do kopce tak rychlost postupně klesne až na tachometrových 78... což je na devadesátce docela problém, takže na dálnici určitě ne. Od toho tu je SH300i. Ta 125 je do města a občas zajet do sousední vesnice a sám.

0/0
1.3.2017 16:51

P87e95t47r 58N91e24c76h19a33n32i26c39k16ý 7893176258150

Mám model 2016. Do kopce je to spíš podle větru, jinak drží tachometrových 90, už jsem na tom jel po dálnici z Prostějova do Olomouce, protože to vycházelo nejlíp a po dobrém povrchu to tu tacho 100 taky drželo i když na 80 to je opravdu pohodovější pro ten skutr. Takže krátké vzdálenosti po dálnici by problém být neměly. Jeden borec jezdí na PCX z Trnavy do Blavy, to je taky kus cesty a na jednom blogu jsem četl jak na Piaggio Fly jeli na elefant Treffen a Olomouc-Jihlava jeli po dálnici a ještě v zimě. To už i mě přijde šílený.

0/0
2.3.2017 21:03

P19e90t10r 34B62e78l13a94n 3438205569

Ja mam 300cc 07 moc moc spokojenej.Jen by me zajimala cena nove SH 300i

0/0
27.2.2017 0:58

V59l30a41d25i11m81í26r 94F52i94b37i11g70e93r 5274261561414

Mě u SH300 fascinuje že dochází k downrade výkonu. Mívala 20KW a dnes jsou nové na 18KW. Uvažuji výměnu za Runnera, něco silnějšího. Nejvíc se mi líbí 350ccm mltor Piaggio z 24,5KW. Navíc je úsporný, píšou kolem 3-3,5l já teď jezdím kolem 4,5, ale pravda motor nešetřím.

0/0
27.2.2017 5:48

M89o90j78m50í97r 81P46o31p15p 8769497866370

Měl jsem P X10 350 a motor je to skvělý, příjemný zátah a spotřeba 3,2-3,3, na delší trase těsně pod 3. Vloni jsem ho po 3 sezonách prodal. Jinak SH125 opravdu hlavně po městě a blízkém okolí. Kousek dál bych se v této kubatuře pustil snad jen na Forze... ale taky s rozumem :-) Tomu dokonalému "žehlení" nerovností úplně nevěřím. Ale o víkendu v Praze bude na výstavišti třeba k vyzkoušení.

0/0
27.2.2017 15:16

V59l97a75d37i17m37í72r 43F77i88b45i31g86e92r 5434671441714

Já si brousím zuby na P Beverly 350. X10 a podobné křižníky mě moc nelákají, mám raději sportovnější vzhled. Kdyby dělali Runnera s tou 350 jdu do ní. Dnes už Gilera dělá snad jen 50ccm alespoň podle toho co je na jejich italskách strínkách. Mám Runnera 200 z roku 2007. Je fajn, ale výkon mi už moc nestačí, chtěl bych něco živějšího a 200ccm to má jen o 2KW víc než co mám, tak se musí skočit dál.

0/0
27.2.2017 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.