- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyb páni redaktoři nebyli hloupí, věděli by, co na motorkáře platí, a pustili by tam ten přenádherný zvuk motoru téhle Hondy.
Jenže....
"Nerovnosti, hrubou dlažbu, propadlé nebo naopak vystouplé kanály a obrubníky si můžete dovolit velkopansky přehlížet. Esháčko je polyká s naprostou samozřejmostí vycházející z letité praxe." - tohle u své SH125 úplně říct nemohu. Jo žádná díra nerozhodí řízení, ale do zadku se přenese všechno. Tlumiče jsou dost tvrdé. Na kvalitní silnici však jezdí jako pán.
Kolik asi je reálných těch 115 km/h tachometrových...
Popravdě je to asi úplně jedno.
Cílovou skupinou jsou hlavně mladí a pak řidiči osobních aut, znudění postáváním v kolonách, toužící zažít nějaké" moto-vzrůšo" bez nutnosti návštěvy autoškoly. U této cílové skupiny není tak podstatná maximální rychlost, jako spíše dynamika 0-80, obratnost a náklady na dopravu. Používat se bude primárně pro přepravu po městě (domov ->práce->škola->domov). Tohle prostě není dálniční křižník nejenom motoricky ale i konstrukčně..
Ja mam 300cc 07 moc moc spokojenej.Jen by me zajimala cena nove SH 300i
Mě u SH300 fascinuje že dochází k downrade výkonu. Mívala 20KW a dnes jsou nové na 18KW. Uvažuji výměnu za Runnera, něco silnějšího. Nejvíc se mi líbí 350ccm mltor Piaggio z 24,5KW. Navíc je úsporný, píšou kolem 3-3,5l já teď jezdím kolem 4,5, ale pravda motor nešetřím.