Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI

Němečtí řidiči, kteří nenechají ze svých volkswagenů odstranit podvodný software, riskují, že neprojdou STK. Bavorská policie se však se svými 500 hlídkovými passaty odmítá svolávací akce zúčastnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10e96t16r 74M61i51c72h63a64l 2890534131392

Vím, proč jsem upgrade toho softwaru odmítl.

+1/0
28.2.2017 16:25

K68a82r60e50l 23V90a85c28h10u16t 9913192589513

Pěkné, moc "pěkné"! - v USA vyměňují kromě SW taky katalyzátor + nějaké další díly... Zatímco u nás (ČR) chce VW motoristy uspokojit pouze výměnou SW + nějakého korunového plastového dílu... :-/Rv

+1/0
28.2.2017 11:52

P86e43t26r 89Č83e82r24m78á23k 9578565679560

Tak logicky, v EU nic neporušili tak proč by utráceli peníze za něco když je k tomu nic nenutí...

+1/0
28.2.2017 12:17
Foto

M33i52r22o77s67l80a51v 44S42t60e45i33n65e74r 6128984903235

Před rokem 2013 se ekologové soustřeďovali hlavně na jemný prach. Že při jízdě z kopce, kdy je nadbytek vzduchu a málo paliva dochází k syntéze NOx se zjistilo poměrně pozdě, ale na VW se z toho udělalal pogrom.

Však také VW patří už roky mezi 3 největší výrobce na světě, konkurence mu musí přistřihnout křídélka.

Co uděláme ale s vozy s normou E4? Těch jezdí ještě snad milióny po celé Evropě.

0/0
27.2.2017 23:58

V64á13c10l84a30v 47K98o69v29á25ř 1892681137924

S E4,3,2, neuděláte nic. Pokud spl|ňují normu, pro kterou byly vyrobeny, jsou v pořádku a není co řešit. Mimo to, požadavky "odborníků" z EU komise hraničí se zákony fyziky.

0/0
1.3.2017 19:58

J55a44k61u74b 87K37o34s 3386172160544

Neskutečné do jakých rozměrů tahle pseudokauza dokázala vyrůst.

+3/−1
27.2.2017 21:40

A81n80t66o27n18í21n 79S32e43b91e64r56a 7473328740789

Diesly samozrejme maji za dusledek zvyseni spotreby i benzinovych motoru. Totiz kdyz jedu za dieslem, to je takovy smrad, ze ho musim okamzite predjet. Na vnitrni okruj se da jet je par minut nez se udusite. Predjeti sezere mnoho benzinu a vyrobi mnoho emisi. Takze rozhodne jsem proti nafte...

+4/−6
27.2.2017 21:15

J97a60k35u54b 72K56o51s 3776302220374

Ale no tak, za moderním dieslem není cítit vůbec nic.

+3/−1
27.2.2017 21:42
Foto

M20i62r88o36s95l92a40v 47S66t42e51i21n13e20r 6458684113895

Nostalgie, za Avií nebo V3S.

+5/0
27.2.2017 23:59

M87a24r51c23e58l 35S76t80a61r80ý 9358384883969

nesmysl

+1/0
28.2.2017 8:33

P94e83t68r 68V53o64j68t62a 4164841173465

Pořád jsem nepochopil, čím je poškozený majitel auta a za co má dostat odškodnění?

Já chci taky odškodnění, protože ta auta pouští (pouštěla) čmoudíky a ty mě zabíjí. Majitel auta jim ujede :-)

0/0
27.2.2017 19:58

A56n49t31o44n37í86n 50Š86v42i97h84n96o14s 8628597241402

Kateřino, zapomněla jste na poslance, těm za jeden rok stouply příjmy daleko více!

0/0
27.2.2017 18:52

A58n22t37o52n54í25n 29Š51v75i25h45n31o34s 8178667151212

Pardon, patří jinam.

0/0
27.2.2017 18:53

P78e36t58r 27Č53e47r87m11á63k 9958985709630

Takhle slabý a nesmyslný článek už tu dlouho nebyl... Proč si autor alespoň něco o tématu nezjisti??

Jednak neexistuje nic jako podvodný sw, existuje jen verze sw s inkriminovanou funkcí která analyzuje zdali není vozidlo v nedc cyklu.

Systém svolávacích akcí je sice skutečně po legislativní stránce ošetřen jinak než u nás a dá se tedy říct že jsou povinné, ovšem absolutně nijak nesouvisí s homologací! Homologace není něco co by se nějak obnovovalo či potvrzovalo, ta je pouze získaná a platná, a německá homologační autorita KBA jasně potvrdila že homologace jsou získané v souladu s předpisy a tedy zcela platné i s původní verzi sw. Naopak ta úprava kde se krom jiného sw (což by schválení KBA nepodléhalo, update sw je bežná servisní akce) instaloval i usměrňovač vzduchu prošla KBA až napodruhé.

Každopádně platí že homologaci mají a budou mít jak auta s původní verzí sw tak po úpravě. R^

+6/0
27.2.2017 18:51

K90a15r53e31l 56V71a78c92h11u33t 9123922609713

Každopádně platí, že ani němečtí policisté nechtějí své vozy připravit o VÝKON.

0/0
28.2.2017 11:49

P14e65t17r 89Č27e91r91m82á32k 9648235159740

Tak o výkon je to připravit ani nemůže, to je deklarovaný parametr který se nesmí změmit.

0/0
28.2.2017 12:16

J49i50ř89í 28K29o79c22u33r40e76k 6135594935358

Občané! Někteří z vás jsou si rovnější!

0/0
27.2.2017 18:46

A28n76t13o56n34í91n 74Š82v45i56h16n80o77s 8718177811872

"Hrozí jim totiž, že neprojdou na technické prohlídce a že jejich vozidlu bude odebrána homologace."

Mám dojem, že nedávno média uváděla, že na STK - měření emisí podvodný SW nemá vliv.

0/0
27.2.2017 18:42
Foto

J17i51ř96í 39D51v21o14ř81á22k 5485489720878

Nejde o STK, ale o SME. Tam se nyní připojují na SW ECU.

0/0
27.2.2017 18:48

P14e40t33r 65Č73e16r29m18á88k 9228985659150

Přestně tak, s homologací to nemá co dělat, v článku uvedená informace je blud.

0/0
27.2.2017 18:52

R43o22m47a12n 49V26o57c88e94t18k95a 9953761656978

Byl jsem na sevisu 90.000km, zeptali se, já odmítl a vyloženě do objednávky napsal - Nezasahovat do SW. Následně jsem byl na STK, zeptal jsem se zda se něco děje, prý nic..... Jinak 2 dopisy už VW mi zaslalo, ale jasné info žádné, tak asi tak.

Jestli v USA odškodňují a vyměňují díly na autech, je asi pro nový SW potřeba něco udělat a ne jen nahrát data......

0/0
27.2.2017 18:08

J73i22n53d36ř20i57c52h 74Š57k22o96p11e62k 4795281380975

je to nesmysl celý. Pokud je v pořádku udávat spotřebu a emise na základě simulace nereálného provozu, tak proč je najednou problém, že si výrobci pomohli takhle

+5/0
27.2.2017 18:17
Foto

J72i46ř77í 90D44v20o97ř31á24k 5985189310368

Znovu. Ani na STK,kde emise neměří, ani na SME u naftových aut nic nepoznají. U naftových aut je měření emisí komparační. Porovnávací.Na základě empirických měření je stanoven tzv. Koeficient absorpce K na -1.Porovnává se barva kouře . Ledka o určité vlnové délce a na druhé straně senzor..Měří se koeficient absorbce, ne přímo látky ve splodinách.A kupodivu NOx jsou bezbarvé.

P.S. Někdy kolem roku 2 000 testoval jeden výrobce nákladních aut, mimi jiné patří pod VW,přídání 5 % MĚŘO ( řepky) do nafty. Vozy EURO II., nezvládly limity na NOx ani pro EURO 0.

+2/0
27.2.2017 18:43

J69a95r49o30m44í76r 68K72r55á56l 4890479894889

Auta byla schválena k provozu za určitých podmínek, které VW splnil. Nevím, co tedy chtějí řešit.

+13/−1
27.2.2017 18:05
Foto

J51i24ř94í 19D76v79o97ř32á39k 5865179390118

Podvodem.

+3/−6
27.2.2017 18:49

P55e14t94r 58Č43e52r31m51á10k 9608425449500

Nikoliv.

+7/−2
27.2.2017 18:53

M68i34c27h89a86l 53P53l30e55š17t29i88l 2415511375

Aha, tak jsem asi udělal blbost, když jsem si to nechal přehrát. :-/

0/0
27.2.2017 17:22

L46a66d61i22s15l74a23v 68Z60o96c56h 8932678464508

Ovšem pouze cizozemských.

0/0
27.2.2017 17:19

L63a61d73i35s20l73a15v 49Z10o62c84h 8802988954748

Sorry vole, ERROR! Patří jinam.

0/0
27.2.2017 17:20

J68a12k11u92b 15S43e97k29e39r74a 6556640666915

Myslim, ze pisete ve spravne diskuzi;-D

0/0
27.2.2017 22:47

P40e59t85e82r 14N53e66š25v15a41r63a 8418266612597

Mám nepříjemný dojem, že tlak na likvidaci dieselových osobních vozů má nějaké jiné pozadí. Dovolil bych si například spekulaci, že - pokud se u osobáků vrátíme stoprocentně k benzínu - tak se rozejde spotřební daň za naftu a za benzín. Kdyby se dnes výrazně zvýšila daň za benzín, tak si každý koupí diesela. A výrazně zvýšit daň za naftu by byl průšvih pro nákladní dopravu, který si stát nemůže dovolit. Takže bych si tipnul, že plán je následující - zlikvidovat odobní diesely přes ekologii a potom ždímat a ždímat řidiče osobáků přes daně na benzín. Únik do dieselu mít nebudou, zbude jen plyn (LPG nebo CNG) nebo elektroauta. A to je přesně to, co ekoteroristi chtějí. Nahnat část běžného obyvatelstva, která si nebude moci dovolit nehorázně zdaněný benzín, do hromadné dopravy a bohatší zbytek ždímat z peněz, aby panstvo (co se jim benzín do služebních limuzín bude platit z daní těch blbců, co je platí a budou muset jezdit) mohlo jezdit po prázdných silnicích bez dopravních zácp ve svých limuzínách.

+10/−2
27.2.2017 16:52

M29a92r23t71i84n 37M54o91t74y41č17k64a 6411447597634

to je hodně velká fantasmagorie:-) Nehledal bych za ekoteroristy nějaké velké plány... historie ukazuje, že nevidí dál než za první smrk...

+5/−2
27.2.2017 17:07
Foto

J18i48ř57í 68D13v98o97ř94á52k 5175539950688

Tak velká fantasmagorie, že je to demagogie.

0/0
27.2.2017 18:47

T39o73m27á46š 69L19u81d42v92í80k 1630857664202

Zas tak chytré úředníky nemáme :) Stačí si jen všímat na článků co denně vychází na idnes a ten tlak je na likvidaci celé osobní automobilové přepravy.

+3/0
27.2.2017 17:13
Foto

J50i96ř87í 35D80v54o77ř54á91k 5685919550308

A co takhle Chemtrails, Prý ti bohatí tímto chtějí pozabíjet chudé ? Nebo to očkování, ....

0/0
27.2.2017 18:52

T94o27m28á76š 83R57a33d44n67i89c 2273718344771

no, já si pamatuju, že ještě před 15 lety se řešil problém, že v ropě není dost veliký podíl benzínu pro flotily osobních aut a bylo potřeba draze situaci řešit. A záhy po tom přišly diesely a po pár letech zažily obrovský rozmach a u některých modelů tvořily až 80% všech prodejů. Třeba jsme zase najeli do druhého extrému, kde není v surové ropě dost veliký podíl složek nafty. Jsou to tak tři, čtyři roky zpátky, co se do menších aut začaly zase tlačit menší ale výkonné benzínové motory a potom přišel dieselgate.

Pravdou je, že se z ekologie stává v dnešní době sprosté slovo, přitom skutečně máme v čase nové poznatky a snažíme se situace nějak přijatelně řešit. Může v tom být souhra náhod nebo třeba skutečně tlak ropného lobby. To se ale obávám se, jako u každé konspirační teorie, nikdy nedovíme :-) do té doby je to pravda i není

+1/0
1.3.2017 8:11

D30a25v66i92d 82R45y87c57h97e63t81s72k50ý 9906831800570

Co třeba zabývat se něčím důležitým, třeba přísunem migroteroristů a ne "problémem" co 5 let problém nebyl a dnes to děsí v Německu cca 2-7 nesvéprávných ekopsychopatů.

+10/−1
27.2.2017 16:24

R53a23d88o85v25a73n 14S79ý37k42o75r82a 6174705634550

Bubububu.

0/−4
27.2.2017 18:25

D76a57v39i34d 75R19y19c42h47e29t63s94k21ý 9176421600850

Moc vtipne, kdyby si nekdo z vasi rodiny vyjel na vanocni trhy do berlina tak je v hrobe nebo na voziku..

0/0
27.2.2017 18:30
Foto

J41i73ř57í 45D90v15o50ř62á23k 5545129220738

Počátkem devadesátých let přišlo do Německa asi 2 - 3 000 000 lidí z Ruska.Něco s Jugoslávie, Rumunska, Bulharska ,.... . Kolik z nich bylo migromafiánů ????

0/0
27.2.2017 18:56

T90o92m28á26š 73K42u54c55h81a43ř 3147561488951

Vzhledem k tomu, co těch aut jezdí a lidi to dýchají, by se ty "drahé expertní posudky" snad udělat měly, ne?

+3/−1
27.2.2017 15:40

I19v18a68n 29P10š25e95n74č95í15k 6207840529876

Němci němcům 8-o....eko eko a pak leda h. To samé jak se v Paříži Ti blázni dohodli, že do 2030 vypnou všechny uhelné elektrárny, až na to , že nemají plán jak je nahradit...větrem a sluncem asi těžko..protože nemusí foukat a svítit třeba měsíc

0/0
27.2.2017 15:39

P71e61t64r 16T29y72č37k69a 6755932439982

Na Frantíci ty uhelné nahradí celkem snadno když vyrábí 80% elektřiny z jádra. Ty uhelné pak můžou snadno nahradit i větrnými a FVE.

0/0
27.2.2017 16:02

P15e39t58r 39T53y88č52k18a 6415532539342

A že by nastala kombinace faktorů že by od Atlantiku nefoukalo a zároveň na riviéře nesvítilo slunce je málo pravděpodobné.

0/0
27.2.2017 16:07

M12a96r76t25i95n 22M15o87t89y65č83k29a 6781967367754

základní zatížení musíte mít 100% pokryto ze zdrojů, který fungujou bez ohledu na počasí....

+4/0
27.2.2017 17:06

J67a48r42o73m85í11r 19K66r26á66l 4610319424439

No, ono je jádro ještě víc fuj, takže si asi budou třít ocasy ebonitovou tyčí. ;-D

0/−1
27.2.2017 18:07

M56i27l17o39š 14V32o94n22d73r62u88š54k18a 5485541387594

A pak je ještě výhodně prodají Němcům, kteří se zřekli jádar...

0/0
27.2.2017 16:35

P55e61t75r 50B91á21č79a 8485116865205

Taky bych se na ne vyflakl na ekoposuky.

+1/−1
27.2.2017 15:36

P98e39t59r 83N55o56v19á66k 1215497912135

Oni ale hlavně chtějí odškodnění od VW.

+1/0
27.2.2017 17:45

R79o55m74a78n 84F40o91j69t21í86k 4161169688655

Samozřejmě to se dalo čekat a kdo za to může komunisti = eurohujeřiRv

0/0
27.2.2017 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.