Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI

Němečtí řidiči, kteří nenechají ze svých volkswagenů odstranit podvodný software, riskují, že neprojdou STK. Bavorská policie se však se svými 500 hlídkovými passaty odmítá svolávací akce zúčastnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e48t80r 70M29i45c28h18a55l 2960704441332

Vím, proč jsem upgrade toho softwaru odmítl.

+1/0
28.2.2017 16:25

K34a13r59e60l 75V52a41c96h85u34t 9953762669493

Pěkné, moc "pěkné"! - v USA vyměňují kromě SW taky katalyzátor + nějaké další díly... Zatímco u nás (ČR) chce VW motoristy uspokojit pouze výměnou SW + nějakého korunového plastového dílu... :-/Rv

+1/0
28.2.2017 11:52

P98e94t59r 34Č91e26r56m79á53k 9328355889690

Tak logicky, v EU nic neporušili tak proč by utráceli peníze za něco když je k tomu nic nenutí...

+1/0
28.2.2017 12:17
Foto

M27i83r83o69s95l81a79v 88S73t47e50i44n31e25r 6708334243845

Před rokem 2013 se ekologové soustřeďovali hlavně na jemný prach. Že při jízdě z kopce, kdy je nadbytek vzduchu a málo paliva dochází k syntéze NOx se zjistilo poměrně pozdě, ale na VW se z toho udělalal pogrom.

Však také VW patří už roky mezi 3 největší výrobce na světě, konkurence mu musí přistřihnout křídélka.

Co uděláme ale s vozy s normou E4? Těch jezdí ještě snad milióny po celé Evropě.

0/0
27.2.2017 23:58

V92á61c94l28a22v 94K71o78v27á76ř 1532591367354

S E4,3,2, neuděláte nic. Pokud spl|ňují normu, pro kterou byly vyrobeny, jsou v pořádku a není co řešit. Mimo to, požadavky "odborníků" z EU komise hraničí se zákony fyziky.

0/0
1.3.2017 19:58

J86a81k23u22b 11K64o98s 3946862600344

Neskutečné do jakých rozměrů tahle pseudokauza dokázala vyrůst.

+3/−1
27.2.2017 21:40

A57n19t89o69n11í85n 56S39e47b41e36r74a 7983708880969

Diesly samozrejme maji za dusledek zvyseni spotreby i benzinovych motoru. Totiz kdyz jedu za dieslem, to je takovy smrad, ze ho musim okamzite predjet. Na vnitrni okruj se da jet je par minut nez se udusite. Predjeti sezere mnoho benzinu a vyrobi mnoho emisi. Takze rozhodne jsem proti nafte...

+4/−6
27.2.2017 21:15

J27a63k13u44b 24K20o24s 3566492110574

Ale no tak, za moderním dieslem není cítit vůbec nic.

+3/−1
27.2.2017 21:42
Foto

M32i58r85o96s74l44a92v 64S85t81e19i26n89e96r 6308874923605

Nostalgie, za Avií nebo V3S.

+5/0
27.2.2017 23:59

M17a24r50c22e66l 81S40t83a25r20ý 9468934423309

nesmysl

+1/0
28.2.2017 8:33

P98e37t34r 79V61o44j61t39a 4154161123255

Pořád jsem nepochopil, čím je poškozený majitel auta a za co má dostat odškodnění?

Já chci taky odškodnění, protože ta auta pouští (pouštěla) čmoudíky a ty mě zabíjí. Majitel auta jim ujede :-)

0/0
27.2.2017 19:58

A18n46t22o47n92í31n 30Š95v41i85h16n19o90s 8138657891282

Kateřino, zapomněla jste na poslance, těm za jeden rok stouply příjmy daleko více!

0/0
27.2.2017 18:52

A81n27t90o48n87í26n 62Š72v49i36h58n97o76s 8188447191502

Pardon, patří jinam.

0/0
27.2.2017 18:53

P73e93t70r 77Č26e24r72m45á87k 9238305249870

Takhle slabý a nesmyslný článek už tu dlouho nebyl... Proč si autor alespoň něco o tématu nezjisti??

Jednak neexistuje nic jako podvodný sw, existuje jen verze sw s inkriminovanou funkcí která analyzuje zdali není vozidlo v nedc cyklu.

Systém svolávacích akcí je sice skutečně po legislativní stránce ošetřen jinak než u nás a dá se tedy říct že jsou povinné, ovšem absolutně nijak nesouvisí s homologací! Homologace není něco co by se nějak obnovovalo či potvrzovalo, ta je pouze získaná a platná, a německá homologační autorita KBA jasně potvrdila že homologace jsou získané v souladu s předpisy a tedy zcela platné i s původní verzi sw. Naopak ta úprava kde se krom jiného sw (což by schválení KBA nepodléhalo, update sw je bežná servisní akce) instaloval i usměrňovač vzduchu prošla KBA až napodruhé.

Každopádně platí že homologaci mají a budou mít jak auta s původní verzí sw tak po úpravě. R^

+6/0
27.2.2017 18:51

K57a77r70e20l 32V87a21c76h29u29t 9593732539943

Každopádně platí, že ani němečtí policisté nechtějí své vozy připravit o VÝKON.

0/0
28.2.2017 11:49

P71e96t63r 77Č71e10r50m39á71k 9298505659130

Tak o výkon je to připravit ani nemůže, to je deklarovaný parametr který se nesmí změmit.

0/0
28.2.2017 12:16

J28i12ř10í 13K41o58c60u78r80e37k 6655844555978

Občané! Někteří z vás jsou si rovnější!

0/0
27.2.2017 18:46

A53n73t21o13n72í29n 11Š48v34i45h58n23o47s 8288157501692

"Hrozí jim totiž, že neprojdou na technické prohlídce a že jejich vozidlu bude odebrána homologace."

Mám dojem, že nedávno média uváděla, že na STK - měření emisí podvodný SW nemá vliv.

0/0
27.2.2017 18:42
Foto

J66i84ř91í 73D29v26o28ř25á91k 5255899690968

Nejde o STK, ale o SME. Tam se nyní připojují na SW ECU.

0/0
27.2.2017 18:48

P91e25t12r 75Č84e97r18m47á91k 9828265639740

Přestně tak, s homologací to nemá co dělat, v článku uvedená informace je blud.

0/0
27.2.2017 18:52

R67o81m44a23n 60V75o85c95e27t70k15a 9983341566918

Byl jsem na sevisu 90.000km, zeptali se, já odmítl a vyloženě do objednávky napsal - Nezasahovat do SW. Následně jsem byl na STK, zeptal jsem se zda se něco děje, prý nic..... Jinak 2 dopisy už VW mi zaslalo, ale jasné info žádné, tak asi tak.

Jestli v USA odškodňují a vyměňují díly na autech, je asi pro nový SW potřeba něco udělat a ne jen nahrát data......

0/0
27.2.2017 18:08

J86i79n14d20ř77i36c52h 43Š21k71o42p16e42k 4315731120745

je to nesmysl celý. Pokud je v pořádku udávat spotřebu a emise na základě simulace nereálného provozu, tak proč je najednou problém, že si výrobci pomohli takhle

+5/0
27.2.2017 18:17
Foto

J20i53ř57í 45D79v78o64ř24á83k 5105739540958

Znovu. Ani na STK,kde emise neměří, ani na SME u naftových aut nic nepoznají. U naftových aut je měření emisí komparační. Porovnávací.Na základě empirických měření je stanoven tzv. Koeficient absorpce K na -1.Porovnává se barva kouře . Ledka o určité vlnové délce a na druhé straně senzor..Měří se koeficient absorbce, ne přímo látky ve splodinách.A kupodivu NOx jsou bezbarvé.

P.S. Někdy kolem roku 2 000 testoval jeden výrobce nákladních aut, mimi jiné patří pod VW,přídání 5 % MĚŘO ( řepky) do nafty. Vozy EURO II., nezvládly limity na NOx ani pro EURO 0.

+2/0
27.2.2017 18:43

J75a59r50o25m59í22r 78K16r84á48l 4240489334509

Auta byla schválena k provozu za určitých podmínek, které VW splnil. Nevím, co tedy chtějí řešit.

+13/−1
27.2.2017 18:05
Foto

J27i68ř52í 74D53v68o39ř88á80k 5985569170118

Podvodem.

+3/−6
27.2.2017 18:49

P48e94t93r 35Č78e88r24m94á82k 9658275709610

Nikoliv.

+7/−2
27.2.2017 18:53

M32i68c34h14a42l 96P56l37e46š55t40i35l 2305841665

Aha, tak jsem asi udělal blbost, když jsem si to nechal přehrát. :-/

0/0
27.2.2017 17:22

L86a78d51i68s52l20a39v 20Z90o23c45h 8592188544448

Ovšem pouze cizozemských.

0/0
27.2.2017 17:19

L13a35d13i90s45l69a63v 75Z65o58c59h 8722118494638

Sorry vole, ERROR! Patří jinam.

0/0
27.2.2017 17:20

J98a58k13u57b 18S13e23k57e28r51a 6926570436905

Myslim, ze pisete ve spravne diskuzi;-D

0/0
27.2.2017 22:47

P96e47t48e81r 12N52e14š32v38a49r95a 8328136842197

Mám nepříjemný dojem, že tlak na likvidaci dieselových osobních vozů má nějaké jiné pozadí. Dovolil bych si například spekulaci, že - pokud se u osobáků vrátíme stoprocentně k benzínu - tak se rozejde spotřební daň za naftu a za benzín. Kdyby se dnes výrazně zvýšila daň za benzín, tak si každý koupí diesela. A výrazně zvýšit daň za naftu by byl průšvih pro nákladní dopravu, který si stát nemůže dovolit. Takže bych si tipnul, že plán je následující - zlikvidovat odobní diesely přes ekologii a potom ždímat a ždímat řidiče osobáků přes daně na benzín. Únik do dieselu mít nebudou, zbude jen plyn (LPG nebo CNG) nebo elektroauta. A to je přesně to, co ekoteroristi chtějí. Nahnat část běžného obyvatelstva, která si nebude moci dovolit nehorázně zdaněný benzín, do hromadné dopravy a bohatší zbytek ždímat z peněz, aby panstvo (co se jim benzín do služebních limuzín bude platit z daní těch blbců, co je platí a budou muset jezdit) mohlo jezdit po prázdných silnicích bez dopravních zácp ve svých limuzínách.

+10/−2
27.2.2017 16:52

M91a47r38t70i36n 23M86o55t59y46č40k88a 6761847497524

to je hodně velká fantasmagorie:-) Nehledal bych za ekoteroristy nějaké velké plány... historie ukazuje, že nevidí dál než za první smrk...

+5/−2
27.2.2017 17:07
Foto

J22i30ř83í 68D21v21o89ř98á95k 5585769290638

Tak velká fantasmagorie, že je to demagogie.

0/0
27.2.2017 18:47

T61o85m10á38š 48L35u13d64v85í16k 1770197904872

Zas tak chytré úředníky nemáme :) Stačí si jen všímat na článků co denně vychází na idnes a ten tlak je na likvidaci celé osobní automobilové přepravy.

+3/0
27.2.2017 17:13
Foto

J45i70ř63í 36D47v88o95ř82á11k 5285259960808

A co takhle Chemtrails, Prý ti bohatí tímto chtějí pozabíjet chudé ? Nebo to očkování, ....

0/0
27.2.2017 18:52

T56o38m74á77š 45R67a91d97n60i40c 2593388584451

no, já si pamatuju, že ještě před 15 lety se řešil problém, že v ropě není dost veliký podíl benzínu pro flotily osobních aut a bylo potřeba draze situaci řešit. A záhy po tom přišly diesely a po pár letech zažily obrovský rozmach a u některých modelů tvořily až 80% všech prodejů. Třeba jsme zase najeli do druhého extrému, kde není v surové ropě dost veliký podíl složek nafty. Jsou to tak tři, čtyři roky zpátky, co se do menších aut začaly zase tlačit menší ale výkonné benzínové motory a potom přišel dieselgate.

Pravdou je, že se z ekologie stává v dnešní době sprosté slovo, přitom skutečně máme v čase nové poznatky a snažíme se situace nějak přijatelně řešit. Může v tom být souhra náhod nebo třeba skutečně tlak ropného lobby. To se ale obávám se, jako u každé konspirační teorie, nikdy nedovíme :-) do té doby je to pravda i není

+1/0
1.3.2017 8:11

D87a35v24i15d 58R30y33c53h37e42t32s39k39ý 9666771830800

Co třeba zabývat se něčím důležitým, třeba přísunem migroteroristů a ne "problémem" co 5 let problém nebyl a dnes to děsí v Německu cca 2-7 nesvéprávných ekopsychopatů.

+10/−1
27.2.2017 16:24

R22a50d54o55v35a21n 38S42ý51k97o89r84a 6404135964870

Bubububu.

0/−4
27.2.2017 18:25

D52a18v57i86d 23R65y76c57h13e11t41s54k15ý 9376351290760

Moc vtipne, kdyby si nekdo z vasi rodiny vyjel na vanocni trhy do berlina tak je v hrobe nebo na voziku..

0/0
27.2.2017 18:30
Foto

J58i47ř87í 14D89v62o23ř85á72k 5175319430688

Počátkem devadesátých let přišlo do Německa asi 2 - 3 000 000 lidí z Ruska.Něco s Jugoslávie, Rumunska, Bulharska ,.... . Kolik z nich bylo migromafiánů ????

0/0
27.2.2017 18:56

T96o39m34á51š 85K57u30c95h67a55ř 3727951528331

Vzhledem k tomu, co těch aut jezdí a lidi to dýchají, by se ty "drahé expertní posudky" snad udělat měly, ne?

+3/−1
27.2.2017 15:40

I79v82a36n 24P72š69e17n80č64í19k 6827620559436

Němci němcům 8-o....eko eko a pak leda h. To samé jak se v Paříži Ti blázni dohodli, že do 2030 vypnou všechny uhelné elektrárny, až na to , že nemají plán jak je nahradit...větrem a sluncem asi těžko..protože nemusí foukat a svítit třeba měsíc

0/0
27.2.2017 15:39

P11e49t58r 54T24y43č14k12a 6295632509762

Na Frantíci ty uhelné nahradí celkem snadno když vyrábí 80% elektřiny z jádra. Ty uhelné pak můžou snadno nahradit i větrnými a FVE.

0/0
27.2.2017 16:02

P98e79t90r 90T25y17č46k38a 6435122469922

A že by nastala kombinace faktorů že by od Atlantiku nefoukalo a zároveň na riviéře nesvítilo slunce je málo pravděpodobné.

0/0
27.2.2017 16:07

M58a72r60t25i73n 25M67o32t12y85č94k27a 6961277817194

základní zatížení musíte mít 100% pokryto ze zdrojů, který fungujou bez ohledu na počasí....

+4/0
27.2.2017 17:06

J29a76r62o71m72í94r 69K37r88á73l 4930749264269

No, ono je jádro ještě víc fuj, takže si asi budou třít ocasy ebonitovou tyčí. ;-D

0/−1
27.2.2017 18:07

M10i97l13o65š 94V50o81n87d37r14u94š28k73a 5235841727934

A pak je ještě výhodně prodají Němcům, kteří se zřekli jádar...

0/0
27.2.2017 16:35

P96e35t37r 18B65á49č73a 8295636125335

Taky bych se na ne vyflakl na ekoposuky.

+1/−1
27.2.2017 15:36

P35e10t31r 92N16o84v85á95k 1245407312415

Oni ale hlavně chtějí odškodnění od VW.

+1/0
27.2.2017 17:45

R36o41m49a58n 76F53o30j56t52í26k 4791959498885

Samozřejmě to se dalo čekat a kdo za to může komunisti = eurohujeřiRv

0/0
27.2.2017 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.