Diskuze

Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI

Němečtí řidiči, kteří nenechají ze svých volkswagenů odstranit podvodný software, riskují, že neprojdou STK. Bavorská policie se však se svými 500 hlídkovými passaty odmítá svolávací akce zúčastnit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P54e67t16r 29M57i71c48h18a46l

28. 2. 2017 16:25

Vím, proč jsem upgrade toho softwaru odmítl.

1 0
možnosti
KV

Pěkné, moc "pěkné"! - v USA vyměňují kromě SW taky katalyzátor + nějaké další díly... Zatímco u nás (ČR) chce VW motoristy uspokojit pouze výměnou SW + nějakého korunového plastového dílu... :-/Rv

1 0
možnosti

Tak logicky, v EU nic neporušili tak proč by utráceli peníze za něco když je k tomu nic nenutí...

1 0
možnosti
Foto

Před rokem 2013 se ekologové soustřeďovali hlavně na jemný prach. Že při jízdě z kopce, kdy je nadbytek vzduchu a málo paliva dochází k syntéze NOx se zjistilo poměrně pozdě, ale na VW se z toho udělalal pogrom.

Však také VW patří už roky mezi 3 největší výrobce na světě, konkurence mu musí přistřihnout křídélka.

Co uděláme ale s vozy s normou E4? Těch jezdí ještě snad milióny po celé Evropě.

0 0
možnosti
VK

S E4,3,2, neuděláte nic. Pokud spl|ňují normu, pro kterou byly vyrobeny, jsou v pořádku a není co řešit. Mimo to, požadavky "odborníků" z EU komise hraničí se zákony fyziky.

0 0
možnosti
JK

J89a37k86u56b 73K93o22s

27. 2. 2017 21:40

Neskutečné do jakých rozměrů tahle pseudokauza dokázala vyrůst.

3 1
možnosti
AS

Diesly samozrejme maji za dusledek zvyseni spotreby i benzinovych motoru. Totiz kdyz jedu za dieslem, to je takovy smrad, ze ho musim okamzite predjet. Na vnitrni okruj se da jet je par minut nez se udusite. Predjeti sezere mnoho benzinu a vyrobi mnoho emisi. Takze rozhodne jsem proti nafte...

4 6
možnosti
JK

J87a86k82u33b 82K43o73s

27. 2. 2017 21:42

Ale no tak, za moderním dieslem není cítit vůbec nic.

3 1
možnosti
PV

P30e71t67r 19V83o17j73t52a

27. 2. 2017 19:58

Pořád jsem nepochopil, čím je poškozený majitel auta a za co má dostat odškodnění?

Já chci taky odškodnění, protože ta auta pouští (pouštěla) čmoudíky a ty mě zabíjí. Majitel auta jim ujede :-)

0 0
možnosti

Kateřino, zapomněla jste na poslance, těm za jeden rok stouply příjmy daleko více!

0 0
možnosti

Takhle slabý a nesmyslný článek už tu dlouho nebyl... Proč si autor alespoň něco o tématu nezjisti??

Jednak neexistuje nic jako podvodný sw, existuje jen verze sw s inkriminovanou funkcí která analyzuje zdali není vozidlo v nedc cyklu.

Systém svolávacích akcí je sice skutečně po legislativní stránce ošetřen jinak než u nás a dá se tedy říct že jsou povinné, ovšem absolutně nijak nesouvisí s homologací! Homologace není něco co by se nějak obnovovalo či potvrzovalo, ta je pouze získaná a platná, a německá homologační autorita KBA jasně potvrdila že homologace jsou získané v souladu s předpisy a tedy zcela platné i s původní verzi sw. Naopak ta úprava kde se krom jiného sw (což by schválení KBA nepodléhalo, update sw je bežná servisní akce) instaloval i usměrňovač vzduchu prošla KBA až napodruhé.

Každopádně platí že homologaci mají a budou mít jak auta s původní verzí sw tak po úpravě. R^

6 0
možnosti
KV

Každopádně platí, že ani němečtí policisté nechtějí své vozy připravit o VÝKON.

0 0
možnosti
JK

Občané! Někteří z vás jsou si rovnější!

0 0
možnosti

"Hrozí jim totiž, že neprojdou na technické prohlídce a že jejich vozidlu bude odebrána homologace."

Mám dojem, že nedávno média uváděla, že na STK - měření emisí podvodný SW nemá vliv.

0 0
možnosti
Foto

Nejde o STK, ale o SME. Tam se nyní připojují na SW ECU.

0 0
možnosti