Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P54e10t35r 65W98o32l35f 9237195796164

Záleží asi na povaze každého z nás. I když se nepovažuji ani trochu za geeka tak o podobném autu dlouho sním a již šetřím alespoň na elektromobil s nějakou tou asistencí řízení. A určitě nejsem sám ( i když na této diskusi asi ano:)

+7/−1
doporučit
28.2.2017 18:37

K20a45r13e86l 49M52a67z23a49č 3537463536159

Jsem zásadně proti.

Jde totiž o další omezování osobní svobody, o další špiclování, o další možnost kyberútoku.

Nechci, aby kdokoliv na síti věděl kdy a kam jedu, nechci, aby mi někdo nařizoval jak rychle a kdy pojedu a podobně. Je to špatně, špatně a špatně!

Navíc lidi opět o něco zhloupnou, ztratí další um atd. A hlavně vadí to plíživé omezování, které se na nás hrne ze všech stran. Za chvíli bude jednodušší vydat seznam, co vlastně ještě smíme - co smíme dělat, co smíme kupovat, co smíme používat a jaký smíme mít názor.

+4/0
doporučit
1.3.2017 0:16

J57a46n16a 14N88ě44m77e41č98k79o63v12á 3193374771206

Může mi někdo vysvětlit, co je tak těžkého na řazení, parkování a pár dopravních předpisech, event. na zaměstnání řidiče, když už to auto mám k práci??? Já to pořád nechápu, k čemu jsou tyhle kraviny potřeba - teda kromě mega zisků automobilek...

+4/−1
doporučit
28.2.2017 23:05

J26o88z57e92f 93K48o17s86t76e47l18a28n24s55k79ý 8185562299176

O 30 rokov budú autonómne vozidlá také samozrejmé ako sú teraz lety do kozmu.

Na rozdiel od ľudí sa počítače so senzormi nikdy neunavia a počítač auta dokáže spracovávať údaje z oveľa viac zdrojov ako vodič, ktorého reakcie sú navyše biologicky obmedzené rýchlosťou šírenia impulzov v nervoch. Aj tí najlepší vodiči zareagujú až po 2 desatinách sekundy. Počítače to dokážu aj 100x rýchlejšie.

Navyše senzory a systémy budú v autonómnych vozidlách zdvojené či strojené. Obraz z kamery bude poskytovať podobné informácie ako radary a ešte budú doplnené o GPS údaje a online údaje o aktuálnom stave na konkrétnej ceste /silnici/.

Najväčší problém bude psychologický. Tragická nehoda zavinená vodičom - pokiaľ nie je veľká - nikoho moc nevzruší. Ale tragická nehoda zavinená autopilotom bude rozpitvávaná v médiách celého sveta. A to aj v prípade, že automatickí "šoféri" budú jazdiť 100x bezpečnejšie ako ľudskí.

+3/−1
doporučit
28.2.2017 22:28

O61n25d30ř34e73j 11Š73v21e64j49d83a 4391259887130

Na takové auto čekám. Už aby byl konec řízení lidmi...R^

+6/−7
doporučit
28.2.2017 20:26

P32e63t88r 59B21á19č39a 8295376505365

Chtit muzou, ja zas podobny auto nechci ve sve garazi ani citit.

+6/−7
doporučit
28.2.2017 16:47

L59u26k53á10š 55T55o88m29a26n 9946954641827

Pořád přemýšlím nad tím kdo taková auta bude chtít vlastnit popř." řídit". Pro většinu lidí je řízení přece zabava. Nebo se pletu?

+5/−7
doporučit
28.2.2017 13:58

R90o30m36a51n 47P92o17l92á39č21e33k 5266289955

Jedna rýpavá...

Máme obavy nechat jezit bez řidiče metro, které je samo o sobě hodně autonomní.

Máme obavy pustit klasický vlak, který sice není tak autonomní jako metro, ale taky má poměrně hodně segredovanou trasu.

Ale do reálného provozu, mnohokrát hustšího než je v metru, pustíme auto bez řidiče... Když se budeme bavit o vlaku, tak je tam tisíc a jedna věc, která se řeší... Přitom u auta jsou takových věcí miliony...Je v tom logika?

+2/−1
doporučit
28.2.2017 21:19

M18i96c32h95a92l 82M47a51r56c67i64á93n 1389509941725

Irenko! Řekni proč?

+2/−1
doporučit
28.2.2017 15:36

M18i35c97h16a68e90l 82K87o81n43e42č43n30ý 6152293839369

Dnes nešlo v Lídlu EET a tvořili se fronty, až nepůjde jedna ze součástí globálního systému podporující autonomní ovládání vozů, bude to asi větší průser:-P

+1/−1
doporučit
28.2.2017 22:19

M59a80r31e92k 97J13a80n 2443492724682

Při známé zkostnatělosti všech vlád v EU nevěřím, že by do roku 21 byla vyřešena legislativa tak aby Ford mohl jezdit všude po Evropě.

+1/−1
doporučit
28.2.2017 18:42

S86t52a64n66i96s65l13a96v 27C22h37y27t24r43a 3234583507149

Chtít může. Otázkou zůstává, zda je někdo bude chtít kupovat. Každopádně to bude docela zajímavý oříšek pro pojišťovny.

+1/−1
doporučit
28.2.2017 15:05

J31i51n47d80ř66i78c68h 72L78u19k32e26š 3709294273230

To je jak mor, konektivita, autonomie, asistenty, elektromobilita... Valí to do nás den co den. Kdyby se radši lidi naučili pořádně jezdit a nespoléhali na kde co.

Jak v mým oblíbeným filmu s Terencem Hillem: Ajajaj, ostnatej drát, to je další pokrok...

+1/−2
doporučit
28.2.2017 22:22

J10i38n78d75ř45i63c11h 32L65u23k31e63š 3179594843530

Když udělá chybu řidič, tak platí nebo jde sedět. Pokud to zaviní autonomní auto, půjde sedět programátor, šéf firmy? Nebo kdo? Nebo řekneme, to udělal stroj a nic se neděje? A kdo naprogramuje auto a jak, když se proti Vám v protisměru vyřítí kamion a na choníku budou děti? Zabije to Vás nebo ty chodce? V takové situaci se řidič nějak zachová a nese následky, co s autonomním strojem? Cesta na půl je na nic, řidiči prý u toho usínají a robota nehlídají, já bych usnul taky. No, zatím nejezdí autonomně ani metro,,, A doufám, že mě nechají občas projet ve veteránu...

0/−1
doporučit
28.2.2017 22:11

L40i40b27o31r 31F16i85e85d96l33e85r 6939737119510

Fordem tam, vlakem zpet...

0/−9
doporučit
28.2.2017 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.