Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P93r70e58m33y50s22l 36K46y80s35e10l97a47k 5645953884719

A co teprve Číňani a Lithium. Skupují po světě co se dá a za jakoukoliv cenu. Myslím, že se onen "levný" způsob dopravy, který má nahradit ropu asi pěkně prodraží.

+12/0
doporučit
1.3.2017 10:06

L96u97d96v78í66k 18G60a34j88d41o60š61í12k 2785223924592

Je to přece evidentní, že rozmach aut na baterky stojí a padá s nerostnými surovinami, kterých je na výrobu baterek na této planetě málo.

Tohle bylo jasné už před několika lety a dnes se to jen potvrzuje.

Je to taky hlavní důvod, proč jsou auta na baterky slepá cesta vývoje.

+12/−1
doporučit
1.3.2017 10:29

J57a34r29o22s11l75a72v 73P87o93r28t 7679757139705

Pokud někdo vymyslí definici ,,konfliktních kovů ,, tak elektromobily tiše skončí i když prakticky ještě nezačaly .;-D

+8/0
doporučit
1.3.2017 8:58

J93a64k38u24b 95K64o36s 3616962970614

Hm, to se nám ten krásný bezemisní svět nějak komplikuje.

+11/−2
doporučit
1.3.2017 0:35

D80e75n83i77s 55H86u14m87l 4162715685586

Hedgeové fondy evidentně nevěží neustálým zprávám o nové zázračné baterii;-D

+8/−1
doporučit
1.3.2017 1:08

Z94b31y34n15ě77k 24J42a66n22d38a 7883662465501

Takže umíme teď vytěžit kobalt na 3,5 miliónu aut ročně, kdyby tedy šel všechen do baterek...

+5/0
doporučit
1.3.2017 6:29

M97a96r94t30i72n 32H24o49u94b95a 6883201479408

Jaci spelulanti. Trh si to žádá, tak roste cena.

+2/0
doporučit
1.3.2017 12:33

P62e87t95r 98B35á16č42a 8915706585575

Problemy slepe vetve alias elektromobilu? Nase radost R^

+1/−6
doporučit
1.3.2017 14:10

T47o63m41á48š 52K85u26c40h14a87ř 3177911848971

Beztak se to vyřeší tak, že se zvýší dotace a další státní (naše) penízky půjdou malá domů těm "potřebným". :-P

0/−1
doporučit
1.3.2017 12:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.