Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsilnějšímu motorkářskému SUV moderní elektronika skvěle pomáhá

Stejně jako u aut je i u motorek stále vyhledávanější kategorie SUV, které se ovšem v jednostopém světě říká „cestovní enduro“. Jenže u motorek místo downsizingu naopak probíhají neustálé závody ve zbrojení a na trh jdou stále větší objemy a maximální výkony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P67a98v67e28l 45H22r12a57d74e16k 2854856914152

Proč článek o 2 roky staré motorce, když právě vyšla řada SA1290S, případně SA1290R.

0/0
9.3.2017 15:51

R68o24b47e30r39t 13G67o47r85c 6622253553

Vždyť to má jen jeden výfuk :O

0/0
2.3.2017 12:22

B78o81h13u31s41l12a37v 48D43u37š95e63k 5670805544625

Paradox až na půdu je, že to je furt: asistent tohoto, asistent támhletoho, rozjezdy, svícení, prokluzy. .. A když přijede borec co tohle všechno ještě zvládá sám s poctivým kusem železa, tak je mezi lakýrkama za exota. Dodatek: asistent rozjezdu do kopce na motorce ... mě drbne. na GoldWingu nebo RŤáku jakš takš pochopím, ale .. jsem asi starej

+1/0
2.3.2017 7:49
Foto

J40i53ř21í 84D47v53o10ř14á98k 5485399890108

Největší a nejsilnější cestovní enduro na trhu nabízí KTM. Rakouská značka do vysokého cestovního korábu osadila rovnou třináctistovku vyladěnou na sto šedesát koní.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/ktm-1290-super-adventure-0bo-/motorky.aspx?c=A170301_093217_motorky_fdv

A není to málo ?

0/0
1.3.2017 19:56

J61a81n 65V30a66l33e74n70t84i54n 6837634668

Konečně motorka pro vysoké pány. Motor musí bý skvělý. Elektronickým hračičkám jsem ale nepřišel na chuť. Jednou si motorku nastavím, doladím a jezdím. A kdo se sám nerozjede do kopce, ať jezdí raději na kole.

+3/0
1.3.2017 15:51

B35o40h27u83s62l58a57v 14D16u41š50e40k 5170345804985

před rozjezdem změřit: teplotu, vlhkost, rosný bod a podle toho nastavit trakci, provést analýzu povrchu terénu trasy a nastavit tlumiče, zvážit sebe, užovku a zavazadla pro nastavení správné mapy vstřikování a podle nálady či požadovaného dojezdu nastavit režim automatické převodovky a můžete vyrazit přece.

+1/0
2.3.2017 7:55

L32u91k71á47š 48K81u55b40ů 5424103570797

Však, vždyť dnes je každý se 4x4 a ESP,ABS rally jezdec, řidič rychle ztratí přehled o fyzikálních zákonech.... jen do doby, než se čidlo "rozbije". A tady to může být to stejné. Rychle se na asistenty zvyká, hůře pak je, když o ně přijdeme. Samozřejmě pokrok nezastavíme """"a když to zachrání alespoň jeden lidský život, tak se čidla tlaku v pneumatikach vyplatí."""""" Já si počkám na motorku, která bude mít asistenta vyměšování. Nebaví mě zastavovat jednou za 500km.

0/0
5.3.2017 11:28

K91a55r98e37l 30C80e28r69n85y 2245850809417

Kde je rozum a hlavně krasa symetrie-proc je mohutny vyfuk na prave strane a na leve prazdny prostor nad retezovkou.Vzdycky komplikace jak pro spolujezdce tak i pro kufry- Ach jo,zlata devadesata

+1/0
1.3.2017 15:04

M94a54r49t24i88n 59L97a92c71o 7623616218

Druhý výfuk = +15 kg. Časy Benelli Sei sú preč.

0/0
1.3.2017 17:01

T25o27m52á84š 86H50o61r10s77k22ý 1600424233194

Vtipný jak se všichni snažej nahnat výkon, a přitom přes polovinu prodejů drží BMW GS "enom" se 120 koníky. Důkaz toho že s velkým endurem stejně na běžný silnici víc než 120 koní nikdy nedostaneš.

0/0
1.3.2017 14:21

V35l16a21d22i17s16l89a16v 52N36o16h25e53j49l 7588857298911

nikdy? kdykoliv. GS drzi pres pulku kvuli necemu jinymu.

0/0
1.3.2017 22:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.