Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a93k25u43b 14F88e59i57f42a44r 7359929716299

Tak speciální asfalt co je po pěti letech samá díra. To je asi základ problému.

Že to chlápek pak nějak zaplácne je už celkem jedno.

+23/−1
doporučit
4.3.2017 8:48

K32a55r28e84l 47E42r40b37e95n 1518849564479

Musím říct, že je pár věcí, které mě u nás rozčilují. Banky. To se mění výrazně k lepšímu (jasný nikdy nic nebude růžové). Telefoní operátoři, tak tam se snad už taky dočkáme (už se o tom aspoň veřejně mluví), ale to jak se u nás opravují silnice a to především II a III třídy je neuvěřitelný bordel. Hošánci a tohle není o penězích! Tohle je o tom, že si ty svoje lidi nekontrolujete. Když vidím jak to sypou do díry, která je plná bordelu, tak bych brečel.

+21/−2
doporučit
4.3.2017 6:31

J39o62s77e88f 15M59u10ž53á18t97k34o 5175673827623

Stavět silnice na pět let, v tom jsme mistři. O smyslu oprav ani nemluvím. Se nedivím, že nás všichni vnímají jako rozvojovou zemi, jedno s druhým.

+13/0
doporučit
4.3.2017 12:59
Foto

J33i84ř21í 51D36v82o65ř60á49k 5825849710678

Předloni ( 2015 , dokončeno někdy začátek září ) prošla silnice č.602 v našem městě celkovou rekonstrukcí. Voda, kanalizace, chodníky, osvětlení, povrch. Údajně použili "nízkohlukový" speciální povrch.První oprava 2016 ( podzim) Na některých místech podélné praskliny přes celou šířku vozovky ve vzdálenosti zhruba metr.Takže nízkohlukový povrch nemá význam. Jakékoli vozidlo vydává podobné zvuky, jako vlak na kolejích. Konec zimy 2017. Vedle již opravených prasklin jsou vidět další praskliny.Plus vyjeté koleje. Zadavatel "kraj " , zhotovitel Skanska. "Dobrá práce " obou organizací.

+13/0
doporučit
4.3.2017 11:04

H13o97n72z57a 56T51a30r 3939632544292

Kolega v práci nám popisoval jak ve Švýcarsku obdivovali "obyčejnou" záplatu na silnici. Chlapi absolutní rovina žádný přechod, žádný hrbol / díra. Prostě dokonalá precizní práce. Spise to vypadalo jako by ji někdo na tu silnici namaloval . To ti naši místní fušeři neumí .

Staví se další silnice / dálnice přitom nejsou schopni udržovat už ty postavené provozované okrsky .

Také u západních sousedu když se něco opravuje, tak to je vidět podle postupu prací, že Chtějí aby byl opravovaný úsek co nejdříve zprovozněn .

+10/0
doporučit
4.3.2017 12:27

O43n70d74ř23e56j 93Š77i78m58e76k 5143202397438

Nejhorsi je, ze nikoho ze zodpovednych to nezajima. Manana... Hlavne brat prachy a kaslat na praci...

+14/−2
doporučit
4.3.2017 8:51

J30a63n 72M12o38t16ů29r86e42k 7500202341769

A proc by se opravou trapili? Priste ji zase opravi a zase si necha zaplatit.....

Pritom je to tak jednoduche: pozadovat na opravu zaruku, nevydrzi, opravi si za sve naklady.

+7/0
doporučit
4.3.2017 20:11

J59i26ř62í 68R69a39f91a18j 8646184528132

Když čtu tuto diskuzi, hned vedle svítí reklama na IZOL***, Studenou asfaltovou směs ;-D;-D;-D

+6/0
doporučit
4.3.2017 17:47

P55a14v16e23l 89J98e86ř43á24b36e86k 7561902354477

Ještě je to dobrý. Viděl jsem, jak směs sypou přímo do jámy s vodou.

Nicméně - jak jsem v posledních dnech v médiích slyšel - tak takovéto opravy jsou skutečně velmi provizorní, aby v povrchu nebyly hluboké jámy. A opravy se mají lépe udělat za většího tepla.

Sice to nechápu, protože jsem naopak viděl dokumenty oprav silnic na Aljašce, Prakticky jámy opravili za mrazivého počasí a kupodivu vše udělali najednou a pořádně. A údajně tuto technologii někdo nabídl i našemu státu, ale nebyl zájem.

Nebo, zřejmě technologii nabízel naivní Američan a nedal dostatečný "výklad" jak je technologie dobrá, nenašla u nás vhodné uplatnění.;-(

+7/−1
doporučit
4.3.2017 1:00

R98a55d38e34k 13H31o27l28í61k 1958174440806

....dotaz, ......jaký je požadavek na hmotnost cestáře zašlapáváče? (kamarád zrovínko hledá práci)....[>-][>-];-)

+6/−1
doporučit
4.3.2017 8:47

V47l35a65d55i30m97í82r 12F23i73b51i51g32e90r 5614331381164

Tohle nejsou opravy, ale vyhazování peněz za nic, podobně jako výsprava kamennou drtí a emulzí. Tyto opravy by se měly zakázat. Stejně to nevydrží a stojí to spoustu peněz.

Ten kdo to opravuje za to nemůže. Nerozhoduje o tom a ten kdo ho tam posílá plýtvá penězi. Má toho kdo to dělá kvalitně vybavit. Ale když mu dá pytel a lopatu, co má dělat, než to udusat. I kdyby se silnice opravovaly kvalitně, že oprava vydrží hodně let, stejně je stav silnic havarijní a opravy budou potřeba stále. Klidně mohou pořídit nejkvalitnější technologie.

+6/−1
doporučit
4.3.2017 6:25
Foto

J76a43k91u91b 61S36o83b49o80t38k85a 6534268827646

Článek moc nechápu. Jde o opravu pytlovanou studenou směsí. Nic lepšího se nyní dělat nedá. Klasický asfalt, aby se to dalo odfrézovat a zalít, se ještě dobrý měsíc vyrábět nebude. Tak jak ty díry chcete opravit?

+7/−2
doporučit
4.3.2017 19:02

M16i94c87h69a41e35l 92S52t45a85n81o85v82s79k40ý 6647945328894

Tzv. studena smes je jina technologie, nez radna oprava, jak popisuje dalsi clanek. Je to drazsi, rychlejsi, nevydrzi tak dlouho, jako radna oprava, ale da se tim docasne silnice opravit uz v zime a necekat na jaro, do kdy malou diru rozmlati kamiony na pul silnice. Silnice se muze opravit poradne az bude teplo (viz uvodni kapitola Mnackova Jak chutná moc :-). Nicmene technologie studene smesi vypada trochu jinak. Dira se musi ofrezovat, vycistit, smes poradne zhutnit nejakym strojem. Objednatel to musi zkontrolovat, coz se nezridka nedeje. Tahle silnice mozna nebude ve sprave RSD, vede mestem, tak muze byt i ve sprave mesta. Tam tomu dost casto nerozumeji a SUSce bezmezne veri. A nebo RSD na malinky opravy kasle. Kazdopadne pulnocni oprava vypovida za sebe. Urcite nepracovali v noci aby neprekazeli autakum.

+4/0
doporučit
5.3.2017 13:11

L39a10d87i55s73l38a70v 80K26a54l25o68u56s 7685856261940

Už zhruba před více jak 15 lety naši konstruktéři vyrobili nahřívací čelo na PB. Flexou se udělá obdélník, do něho se vsype recyklát. Nahřívací čelo rozehřeje vše asi na 600 st.,voda se vypaří,

asfalt homogenizuje. Vše umístěno na avii A15,celý komplet za 3 mio.

+4/0
doporučit
5.3.2017 9:39

L73u62b96o79s 83K90o55p15e78c49k11y 3697501725907

dle navodu postupoval spravne, jen lopatu vymenil za dupani

http://www.denbraven.cz/doc/letaky_file/studena-obalovana-asfaltova-smes-denbit-rv-84.pdf

+4/0
doporučit
4.3.2017 13:38

V30l36a52d64i27m49í24r 41F70i54b75i96g29e27r 5354271951624

Tohle by bylo řešení

http://www.siltek.cz/-silkot-70-80-

Oprava teplem, jedna díra cca 20 minut a oprava až do -10 stupňů. Provozní náklady minimální, kvalita opravy dobrá.

+4/0
doporučit
4.3.2017 11:32

L44a90d41a 35N19o55v18a41k 4492933877

normální provizorní oprava studenou směsí.. Slečna co ani neví kolikátého je, bude pravděpodobně běžná potížistka... Úplně vidim ty její peníze co do toho natekly....;-D

+5/−2
doporučit
5.3.2017 17:43

J68a21n 75Z80á34v47e29s25k31ý 1985553589

Sorry jako, ale přijde mi kapku trapné natáčet někoho jak pracuje a pak se s tím chlubit na internetu a přidat k tomu nářky jak je všude asfalt.

+5/−3
doporučit
4.3.2017 18:54

J31i35r35i 18O92s36v86a53l32d 2155164156817

Škoda že autor článku dává přednost bulvárnímu pojetí své práce místo toho aby se někoho zeptal. Nemuseli jsme poslouchat laické komentářů ve videu, ale přečíst si o tom, jak se provádí akutní oprava výtluků, že totiž směs vážně stačí jen udusat a ta později zbytní tím jak přes ni jezdí auta.

Zamyslete se nad sebou pane redaktore.

+3/0
doporučit
6.3.2017 9:39

F58i93l26i96p 55V84a98l29d52e11r 1428108264934

A já už myslel (čistě podle titulku), že zoufalost některých řidičů ze stavu našich silnic nezná mezí, tak si radši s sebou v autě vozí kyblík asfaltu a patřičné náčiní. 8-o;-D

+3/0
doporučit
5.3.2017 20:35

M79i15r11e73k 63T88u41r20e98č83e47k 4243152620502

Typicka ukazka jak vypada cela republika - jako tyto záplaty. Ale zase jsme nejlepsi, nejchytrejsi a vsichni naokolo jsou hlupaci. Ale co jsme ci vycyngali, to mame... :-)

+3/0
doporučit
4.3.2017 17:53

J65i63ř14í 69S97c74h52m13i28d74t 5230553384775

Ještě je jeden způsob, který snad v EU používají jen naší cestáři, zalití něčím tekutým a zasypání kamínky, tím jak projedete na kole a pokud na tom rovnou nespadnete, tak jste stejně obsypáni přilepenými kamínky, ta hmota je lepkavá a černá a nejde to ani vyprat, jízda na motocyklu tímto je taky zážitek k nezaplacení, za to by měl jít někdo sedětRv.

+3/0
doporučit
4.3.2017 17:20

J34i91ř17í 76K41r17u47t30i40l 8528263505481

Speciální asfalt = speciální oprava.

+3/0
doporučit
4.3.2017 8:08
Foto

J94i42ř59í 41D79v46o78ř86á46k 5375409280288

V Rusku jsou dál : https://www.youtube.com/watch?v=euT00Ir5Xb4.

+3/−1
doporučit
4.3.2017 6:13

J12o82s97e50f 42K12a41r74f90í39k 7472725546130

Bombastický článek za každou cenu:-P

btw - tohle je docela běžný postup na akutní záplaty. Studenou směs opravdu stačí trochu udusat a hotovo. Větší opravy v podobě frézování a lití horkého asfaltu přijdou na řadu až na jaře...

+2/0
doporučit
6.3.2017 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.