Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté historii, je živočišné jak jen alfy umí být. Vyzkoušeli jsme ho jako první z Česka a rovnou v klikatých stoupáních národního parku Stelvio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K63a17r86e14l 97R59e10j10h82o61n 8653949777405

Auto nádherný, ale psát o Stelviu jako o řidičské nirváně? Možná na motorce ve směru od Bormia, jinak teda je to spíš za trest, na některých vracečkách se ani nedá vytočit, furt se stojí, dává pozor na cyklisty.....!!

0/0
31.3.2017 12:49

M92a20r41e42k 58M35a48l35ý 1762978841540

Já jen, že to trochu vyznělo, jako srovnání Alfa Romeo a Škoda. Protože třeba u Kodiaqa jsem podobnou poznámku o aerodynamice SUV od vás nečetl. Protože z vašich příspěvků cítím, že Škoda je vám blízká :-)

0/0
29.3.2017 22:46

M21a11r32e74k 64M26a16l87ý 1252808331330

Sakra... špatně zařazeno :-(

0/0
29.3.2017 22:47

J86i84ř47í 90S58c94h97w52a92c11h 8958724628346

;-)

0/0
30.3.2017 9:44

T18o73m95á38š 40Z88e28m52a48n 3975768184965

Škoda té mezinápravové spojky.. tomu by tak slušel samosvor (torsen) a trvalý pohon..alespoň v té verzi V6 a nejlépe s namuálem.

+1/0
29.3.2017 21:23

T48o87m89á24š 22T85a18t55í73č86e57k 5750802100428

Prej sexbomba. Kliknu na článek a vono je to vo plechovým vajíčku. :-(

0/0
29.3.2017 0:05

M60a19r15t58i21n 39L18a42c90o 7863506448

Zaujímavé, pre mňa je Stelvio toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_Stelvio

Dočkám sa motorky BMW R 1200 Panamera? Alebo JAWA 350 Octavia?

0/0
28.3.2017 23:56

J14i43ř46í 49S23c49h97w59a63c13h 8868824858536

pěkný příklad "aerodynamické efektivity karoserie SUV":

stejný motor 206kW jako v Superbu (stejná hmotnost), ten zvládne maximálku 250 (možná jen 250 díky omezovači?) Stelvio jen 230.

Stelvio s dieselem 210 koní, maximálka 215, v Civicu (ano je o něco lehčí) stačí na stejnou maximálku jen 140 koní....

Při provozu typu "německá dálnice" to auto v benzínu sežere nejen trávu ale i stromy okolo....;-)

0/0
28.3.2017 23:33

P78e43t85r 48M61a58r88e84č91e38k 1923271959668

To snad každému dojde, jak rozdílné síly působí při působení proudícího vzduchu na hranu nebo plnou plochu desky 1x1m :-)

+1/0
28.3.2017 23:49

J40i55ř97í 37S71c51h13w22a37c47h 8438354828496

Bohužel, při pohledu na papírovou spotřebu to naprosté většině potencionálních kupců nedojde....

0/0
29.3.2017 12:25

M78a56r32e31k 71M67a60l73ý 1552528341900

Myslím, že i průměrně inteligentnímu člověku je jasné, že sedan a SUV o stejné hmotnosti a se stejně výkonným motorem budou mít jiné parametry maximální rychlosti, akcelerace a spotřeby právě kvůli aerodynamice... ne?

Úplně stejně by dopadlo srovnání Kodiaq vs. nějaký podobný sedan od konkurence, nebo ne?

0/0
29.3.2017 12:39

J55i29ř50í 17S55c95h53w40a28c18h 8158594218446

samozřejmě že by to dopadlo stejně. Jak jsem uvedl je to jen jeden konkrétní příklad o "efektivnosti" karoserie SUV, který platí naprosto obecně napříč značkami v době, kdy se tolik "tlačí" na jakékoliv emise....;-)

0/0
29.3.2017 20:27

J50a66k15u48b 15S36e74k48e16r45a 6156710546385

No jo, kdyz velke mnozstvi zakazniku/nic prahnouci po tomto segmentu neumi ani zaparkovat do vymezeneho prostoru, tak nejake veci nad ramec designu a konektivity bych uz radeji neresil :-)

0/0
29.3.2017 22:39

R16a66d98e55k 12F79a95k83t70o30r 7914467811527

pokud by tam byla nafta V6 - 3.0 od VM motori (jako v jiných FCA autech) +8kvalt ZF, tak bych o tom přemýšlel. Takhle to je opět jen "naturbená" leštěnka....

Nicméně jako správná Alfička hezká.

+1/0
28.3.2017 23:14

J31a69n 51Š72á19l37e26k 8925673168465

VM Motori? To myslíte vážně?

0/0
29.3.2017 11:32

R97a26d16e22k 15F12a82k50t24o34r 7614187591567

zcela vážně. Kdo si myslíte, že vyrábí naftové motory pro koncern FCA? A je potřeba si neplést starou 2.8 (ano, ta byla přímo děsivá) s novou 3.0 V6. Mám s ní dobrou zkušenost - najeto 170t a 110t. Nicméně pokud bych neměl takový nájezd kilometrů co jezdím, tak bych bral benzin.

0/0
29.3.2017 17:08

P41e47t65r 94M84a56r67š53á32l26e45k 9935422624279

VM Motori vyrábí pro FCA pouze varianty V6 3,0. Menší si Fiat dělá sám. Jinak VM Motori je už nějaký ten pátek vlastněný FCA, takže je to vlastně jedno.

+1/0
30.3.2017 9:16

P21e22t97r 92M18a14r63š88á71l65e27k 9185952674279

Tak ještě můžete mít Levante s V6 multijetem.

0/0
30.3.2017 9:17

K68a61r90e25l 77B88a60r97t81a59k 9776541925896

Píšou

A tak má i SUV v jejím podání famózní řízení a charakterní motor uložený podélně a zadní náhon.

Já hlupák myslel, že tam konečně dali R6 cca 3,6l a transaxle. Takže další konfekce o ničemRv

0/0
28.3.2017 16:38

J75a21k68u30b 33F12e21i62f25a50r 7519779586939

První a asi i poslední SUV, které se mi líbí.R^

+2/−1
28.3.2017 16:15

J39i67ř48í 71S84v14o57b83o12d26a 3839377606

Pěkné,ale drahé, za tu cenu si mohu jít koupit třeba Jaguar F-PACE.

+2/0
28.3.2017 15:15

P24e26t42r 39M59a69r98š94á54l58e86k 9725642164159

F-Pace je taky přímý konkurent.;-)

+4/0
28.3.2017 16:16

R45o50b72i10n 40Ž65i67ž24k20a 2168684876416

Teda udělat řidičské auto i z SUVčka, to fakt umí jen Alfa :-)R^

Možná škoda, že tam není nějaká "ovladatelnější" převodovka, ale to už bych chtěl asi moc:-)

0/0
28.3.2017 14:59

P90a18v52e45l 94Š50e96d46l81b20a91u17e58r 7978831182605

Ještě to umí Subaru, s Boxerem to úžasně "sedí" ns cestě.

+1/0
29.3.2017 19:50

T97o30m97á51š 48Z60e52m83a96n 3945558114325

Jo, už starý Forester bylo auto, které umělo potrápit silniční konfekci v zatáčkách a i leckteré vyšší SUV v terénu..

0/0
29.3.2017 21:20
Foto

T33o90m80á66š 14D45v15o50ř76á23k 7185676637401

Ošklivé to není, to nemohu říct. ;-)

0/0
28.3.2017 12:22
Foto

D80a91n 80R66u83b15í59n 4173483899

No konečně auto, který neřeší nějakou spotřebu a jiný eko kecy. Prostě pořádný počet koňských sil, válců a jedéééééém R^

+6/−1
28.3.2017 10:58

J89i52ř57í 98P61e97l55n50á44ř 6595863116359

Co konečně? Vždyť je to čtyřválec a těch 280 koní taky není žádná sláva. To už lidi tak zblbli, že tohle považují za pořádný počet válců? :-P

+3/0
28.3.2017 13:25

P91e93t48r 12M19a31r16š88á82l83e29k 9715912254379

Tak můžete koupit i s V6.;-)

+1/0
28.3.2017 13:54

J71i95ř71í 25P52e90l76n60á87ř 6165883786679

Čímž bych si ovšem opět o dva válce pohoršil. Výkon by sice zůstal, ale i tak - děkuji nechci. S neprobádanou půdou jsem to zkusil posledně a nadšený z toho tak úplně nejsem...

0/0
28.3.2017 14:10

P67e33t13r 53M78a65r88š72á44l12e49k 9855412104169

Jen jsem reagoval na ty čtyřválce.;-)

+1/0
28.3.2017 16:13

J67a37r37o68s81l28a78v 48D86r70o58z44d 6243439600957

Tak ta V6ka je upraveny motor s technickym puvodem z Ferrari California, takze zklamani bych se opravud nebal. :)

0/0
28.3.2017 23:37

T30o51m48á31š 59V80a75l91d35e36r 7643360929

Přeji Vám osmiválec. A gratuluji. Ale určitě to není běžný motor jako 6, nebo 4-valc.

Pokud pominu USA, tak více než 6-ti válcové motory měli vždy pouze výkonné sportovní vozy a limuzíny. Druhý extrém jsou dvouválce a tříválce. :-)

0/0
2.4.2017 21:00

J32i38ř20í 90S70c91h59w78a29c96h 8488874838266

vzhledem k tomu, že použili jenom turbomomotory tak "nějakou spotřebu" prostě řeší.

Jo a že nepoužili dvouválec 0.9 TwinAir? 8-o

Jak je toto možný....to taky nechápu. ;-)

V autě v základu za 1.4 mega.... ;-D

Kdo by potom odolal, že ....

0/−1
28.3.2017 23:09

A81n29t31o73n38í83n 15D29o44u92b77e55k 3860609449

jako vzdy u alfy idealni pro masochisty :-))

+1/−9
28.3.2017 10:47

Z43b54y63n52ě54k 63H42a48l52u53z50a 5103270108542

Běž si koupit fábii.

+3/0
28.3.2017 14:39

J98a43k74u64b 93F71e14i62f35a51r 7869139936269

už má Duster;-D

+2/0
28.3.2017 16:16

P23e24t15r 97M43a85r51š84á45l39e61k 9485802774309

Škoda, že je mimo můj cenový rámec pro nákup auta.

+2/0
28.3.2017 9:57

R87o83m87a28n 89S93t43r79e32j66č71e39k 1913372105667

"karbonový kardan" - no tak ten bude stát milion :-/ Komponenty brzd z hliníku - ty se budou po prosolených zimních cestách sypat jedna radost. Jinak krása, držím AR palce, byl by bez ní ten automobilový svět zase o něco smutnější R^

+1/0
28.3.2017 9:39

O60n48d32ř39e38j 45S11t82a24r12o23c97h 5450133542904

Tohle je první, opravdu krásné SUV.

+14/0
28.3.2017 8:24

J35a41k47u67b 98S84e13k31e78r43a 6826410716565

Druhé,

první je Tucson...

+1/−9
28.3.2017 12:19
Foto

T59o57m44á71š 10D10v58o48ř90á51k 7815156147861

Myslíte?

0/0
28.3.2017 12:23
Foto

R80a45d44o28m22í79r 13Š59r89á42m67e74k 4448100606934

ale tak každý má právo na názor... i když s ním bude téměř sám na celém světě :-)

+5/0
28.3.2017 12:26

J61a69k20u67b 51S65e62k73e12r54a 6426850496945

Ee, v Evropě mělo v roce 2016 stejný nároz dalších 150tis lidí :-)

0/−2
28.3.2017 13:05

R84o92b80i26n 50Ž42i98ž63k29a 2908524106676

To je výsledek nějaké ankety nebo jen prodejní čísla? :-)

+1/0
28.3.2017 15:03

J12a13k34u64b 57S87e96k89e22r93a 6466450246815

Jen prodejní čísla... Ale taky ho nevlastním a přesto se mi líbí...

0/0
28.3.2017 15:13

T70o26m66á47š 27V19a93l56d73e93r 7283580279

No právě. Prodejní čísla nemusí korespondovat, zda se jim vůz líbí nebo nelíbí. Taky mám vůz, protože mi vyhovuje. Ale že bych skákal nadšením že se mi líbí ne. Je mi to fuk. Líbí se mi jiné vozy, ale nevyhovují mí v jiných parametrech například.

0/0
2.4.2017 21:05

J94a97k49u28b 24S50e97k60e69r76a 6886830976525

Nerad hodnotím design, protože se každému může líbit něco jiného, ale za mě je Tucson č. 1

0/−4
28.3.2017 12:43

P15e72t98r 44P79e36t59r 8381468618532

za mě je č.1 Mazda CX-5.

+1/−3
28.3.2017 13:22

P35e90t72r 54M39a40r46e98č69e11k 1903711749318

To CX3 je mnohem hezčí-

0/0
28.3.2017 23:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.