Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté historii, je živočišné jak jen alfy umí být. Vyzkoušeli jsme ho jako první z Česka a rovnou v klikatých stoupáních národního parku Stelvio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K90a24r46e90l 95R89e70j95h93o31n 8573299957445

Auto nádherný, ale psát o Stelviu jako o řidičské nirváně? Možná na motorce ve směru od Bormia, jinak teda je to spíš za trest, na některých vracečkách se ani nedá vytočit, furt se stojí, dává pozor na cyklisty.....!!

0/0
31.3.2017 12:49

M11a68r31e50k 67M12a48l51ý 1762118491200

Já jen, že to trochu vyznělo, jako srovnání Alfa Romeo a Škoda. Protože třeba u Kodiaqa jsem podobnou poznámku o aerodynamice SUV od vás nečetl. Protože z vašich příspěvků cítím, že Škoda je vám blízká :-)

0/0
29.3.2017 22:46

M49a86r91e16k 87M12a61l47ý 1832348331630

Sakra... špatně zařazeno :-(

0/0
29.3.2017 22:47

J26i93ř55í 42S51c59h40w77a71c56h 8848504938746

;-)

0/0
30.3.2017 9:44

T49o65m52á72š 68Z89e55m79a31n 3185128244685

Škoda té mezinápravové spojky.. tomu by tak slušel samosvor (torsen) a trvalý pohon..alespoň v té verzi V6 a nejlépe s namuálem.

+1/0
29.3.2017 21:23

T27o44m95á87š 76T45a67t33í72č56e16k 5980262700718

Prej sexbomba. Kliknu na článek a vono je to vo plechovým vajíčku. :-(

0/0
29.3.2017 0:05

M47a91r12t50i22n 23L61a94c94o 7213646428

Zaujímavé, pre mňa je Stelvio toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_Stelvio

Dočkám sa motorky BMW R 1200 Panamera? Alebo JAWA 350 Octavia?

0/0
28.3.2017 23:56

J17i46ř72í 46S39c36h90w22a42c75h 8678174158356

pěkný příklad "aerodynamické efektivity karoserie SUV":

stejný motor 206kW jako v Superbu (stejná hmotnost), ten zvládne maximálku 250 (možná jen 250 díky omezovači?) Stelvio jen 230.

Stelvio s dieselem 210 koní, maximálka 215, v Civicu (ano je o něco lehčí) stačí na stejnou maximálku jen 140 koní....

Při provozu typu "německá dálnice" to auto v benzínu sežere nejen trávu ale i stromy okolo....;-)

0/0
28.3.2017 23:33

P51e76t19r 45M72a52r28e83č41e38k 1163601129558

To snad každému dojde, jak rozdílné síly působí při působení proudícího vzduchu na hranu nebo plnou plochu desky 1x1m :-)

+1/0
28.3.2017 23:49

J65i48ř10í 76S22c12h59w86a98c19h 8758714358576

Bohužel, při pohledu na papírovou spotřebu to naprosté většině potencionálních kupců nedojde....

0/0
29.3.2017 12:25

M38a71r34e93k 45M85a71l84ý 1852588471210

Myslím, že i průměrně inteligentnímu člověku je jasné, že sedan a SUV o stejné hmotnosti a se stejně výkonným motorem budou mít jiné parametry maximální rychlosti, akcelerace a spotřeby právě kvůli aerodynamice... ne?

Úplně stejně by dopadlo srovnání Kodiaq vs. nějaký podobný sedan od konkurence, nebo ne?

0/0
29.3.2017 12:39

J23i33ř14í 44S39c77h34w44a56c93h 8748894938126

samozřejmě že by to dopadlo stejně. Jak jsem uvedl je to jen jeden konkrétní příklad o "efektivnosti" karoserie SUV, který platí naprosto obecně napříč značkami v době, kdy se tolik "tlačí" na jakékoliv emise....;-)

0/0
29.3.2017 20:27

J75a64k76u98b 69S11e27k70e54r69a 6136210256265

No jo, kdyz velke mnozstvi zakazniku/nic prahnouci po tomto segmentu neumi ani zaparkovat do vymezeneho prostoru, tak nejake veci nad ramec designu a konektivity bych uz radeji neresil :-)

0/0
29.3.2017 22:39

R83a80d62e51k 39F11a87k36t81o64r 7794967471897

pokud by tam byla nafta V6 - 3.0 od VM motori (jako v jiných FCA autech) +8kvalt ZF, tak bych o tom přemýšlel. Takhle to je opět jen "naturbená" leštěnka....

Nicméně jako správná Alfička hezká.

+1/0
28.3.2017 23:14

J11a44n 95Š43á10l43e20k 8175173858885

VM Motori? To myslíte vážně?

0/0
29.3.2017 11:32

R93a52d77e44k 40F27a62k18t60o75r 7404337601927

zcela vážně. Kdo si myslíte, že vyrábí naftové motory pro koncern FCA? A je potřeba si neplést starou 2.8 (ano, ta byla přímo děsivá) s novou 3.0 V6. Mám s ní dobrou zkušenost - najeto 170t a 110t. Nicméně pokud bych neměl takový nájezd kilometrů co jezdím, tak bych bral benzin.

0/0
29.3.2017 17:08

P23e49t81r 21M29a71r62š36á68l20e73k 9695212814169

VM Motori vyrábí pro FCA pouze varianty V6 3,0. Menší si Fiat dělá sám. Jinak VM Motori je už nějaký ten pátek vlastněný FCA, takže je to vlastně jedno.

+1/0
30.3.2017 9:16

P76e72t76r 61M92a17r44š57á47l34e61k 9445392394359

Tak ještě můžete mít Levante s V6 multijetem.

0/0
30.3.2017 9:17

K13a71r82e16l 29B70a34r94t65a26k 9826661835676

Píšou

A tak má i SUV v jejím podání famózní řízení a charakterní motor uložený podélně a zadní náhon.

Já hlupák myslel, že tam konečně dali R6 cca 3,6l a transaxle. Takže další konfekce o ničemRv

0/0
28.3.2017 16:38

J69a70k16u80b 12F82e12i63f70a67r 7859779906449

První a asi i poslední SUV, které se mi líbí.R^

+2/−1
28.3.2017 16:15

J86i67ř37í 33S96v43o16b11o86d15a 3619457526

Pěkné,ale drahé, za tu cenu si mohu jít koupit třeba Jaguar F-PACE.

+2/0
28.3.2017 15:15

P76e20t45r 19M49a60r89š76á62l55e63k 9375552324499

F-Pace je taky přímý konkurent.;-)

+4/0
28.3.2017 16:16

R11o24b29i50n 78Ž88i18ž96k88a 2588684496606

Teda udělat řidičské auto i z SUVčka, to fakt umí jen Alfa :-)R^

Možná škoda, že tam není nějaká "ovladatelnější" převodovka, ale to už bych chtěl asi moc:-)

0/0
28.3.2017 14:59

P68a83v11e28l 66Š40e35d52l35b57a45u27e10r 7678341222725

Ještě to umí Subaru, s Boxerem to úžasně "sedí" ns cestě.

+1/0
29.3.2017 19:50

T95o50m21á65š 10Z71e84m21a65n 3625688224555

Jo, už starý Forester bylo auto, které umělo potrápit silniční konfekci v zatáčkách a i leckteré vyšší SUV v terénu..

0/0
29.3.2017 21:20
Foto

T59o80m21á38š 17D78v54o44ř70á24k 7955956747661

Ošklivé to není, to nemohu říct. ;-)

0/0
28.3.2017 12:22
Foto

D83a33n 77R31u83b84í25n 4623273379

No konečně auto, který neřeší nějakou spotřebu a jiný eko kecy. Prostě pořádný počet koňských sil, válců a jedéééééém R^

+6/−1
28.3.2017 10:58

J94i68ř21í 25P16e10l77n65á39ř 6785963646159

Co konečně? Vždyť je to čtyřválec a těch 280 koní taky není žádná sláva. To už lidi tak zblbli, že tohle považují za pořádný počet válců? :-P

+3/0
28.3.2017 13:25

P71e59t54r 67M37a35r35š24á68l34e14k 9105872864419

Tak můžete koupit i s V6.;-)

+1/0
28.3.2017 13:54

J84i37ř39í 96P62e82l43n48á66ř 6385383696469

Čímž bych si ovšem opět o dva válce pohoršil. Výkon by sice zůstal, ale i tak - děkuji nechci. S neprobádanou půdou jsem to zkusil posledně a nadšený z toho tak úplně nejsem...

0/0
28.3.2017 14:10

P40e66t94r 68M28a27r16š70á38l27e86k 9375902234359

Jen jsem reagoval na ty čtyřválce.;-)

+1/0
28.3.2017 16:13

J43a17r25o28s23l46a80v 12D49r10o12z32d 6383219870387

Tak ta V6ka je upraveny motor s technickym puvodem z Ferrari California, takze zklamani bych se opravud nebal. :)

0/0
28.3.2017 23:37

T98o64m88á83š 12V38a45l81d69e80r 7693560199

Přeji Vám osmiválec. A gratuluji. Ale určitě to není běžný motor jako 6, nebo 4-valc.

Pokud pominu USA, tak více než 6-ti válcové motory měli vždy pouze výkonné sportovní vozy a limuzíny. Druhý extrém jsou dvouválce a tříválce. :-)

0/0
2.4.2017 21:00

J51i69ř70í 68S17c15h59w23a19c56h 8108594638556

vzhledem k tomu, že použili jenom turbomomotory tak "nějakou spotřebu" prostě řeší.

Jo a že nepoužili dvouválec 0.9 TwinAir? 8-o

Jak je toto možný....to taky nechápu. ;-)

V autě v základu za 1.4 mega.... ;-D

Kdo by potom odolal, že ....

0/−1
28.3.2017 23:09

A68n26t93o76n59í49n 87D87o71u12b39e32k 3140719429

jako vzdy u alfy idealni pro masochisty :-))

+1/−9
28.3.2017 10:47

Z42b75y34n92ě96k 40H40a63l30u15z38a 5253890188872

Běž si koupit fábii.

+3/0
28.3.2017 14:39

J34a48k82u75b 64F75e13i20f16a31r 7639969676399

už má Duster;-D

+2/0
28.3.2017 16:16

P84e10t87r 79M60a23r33š34á70l58e38k 9845402564539

Škoda, že je mimo můj cenový rámec pro nákup auta.

+2/0
28.3.2017 9:57

R21o71m96a62n 23S15t83r31e94j77č81e38k 1653272705427

"karbonový kardan" - no tak ten bude stát milion :-/ Komponenty brzd z hliníku - ty se budou po prosolených zimních cestách sypat jedna radost. Jinak krása, držím AR palce, byl by bez ní ten automobilový svět zase o něco smutnější R^

+1/0
28.3.2017 9:39

O42n72d33ř45e14j 49S45t38a94r64o98c77h 5330463782444

Tohle je první, opravdu krásné SUV.

+14/0
28.3.2017 8:24

J55a65k93u58b 65S44e53k34e10r78a 6916110776835

Druhé,

první je Tucson...

+1/−9
28.3.2017 12:19
Foto

T67o17m98á25š 95D22v16o20ř49á71k 7365676677581

Myslíte?

0/0
28.3.2017 12:23
Foto

R15a15d96o58m97í46r 82Š10r33á22m76e97k 4288980446354

ale tak každý má právo na názor... i když s ním bude téměř sám na celém světě :-)

+5/0
28.3.2017 12:26

J57a43k60u20b 95S90e78k18e50r66a 6376450266325

Ee, v Evropě mělo v roce 2016 stejný nároz dalších 150tis lidí :-)

0/−2
28.3.2017 13:05

R31o96b75i94n 28Ž94i81ž43k13a 2408114666826

To je výsledek nějaké ankety nebo jen prodejní čísla? :-)

+1/0
28.3.2017 15:03

J85a48k97u93b 17S74e24k23e91r17a 6576610236365

Jen prodejní čísla... Ale taky ho nevlastním a přesto se mi líbí...

0/0
28.3.2017 15:13

T87o18m41á19š 46V83a11l89d78e31r 7333790499

No právě. Prodejní čísla nemusí korespondovat, zda se jim vůz líbí nebo nelíbí. Taky mám vůz, protože mi vyhovuje. Ale že bych skákal nadšením že se mi líbí ne. Je mi to fuk. Líbí se mi jiné vozy, ale nevyhovují mí v jiných parametrech například.

0/0
2.4.2017 21:05

J52a23k40u29b 18S39e18k91e69r51a 6716290696125

Nerad hodnotím design, protože se každému může líbit něco jiného, ale za mě je Tucson č. 1

0/−4
28.3.2017 12:43

P18e38t88r 28P42e14t67r 8921358708312

za mě je č.1 Mazda CX-5.

+1/−3
28.3.2017 13:22

P64e82t81r 94M68a76r70e37č35e70k 1103611879488

To CX3 je mnohem hezčí-

0/0
28.3.2017 23:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.