Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seat chce být digitální jedničkou koncernu Volkswagen, začne příští rok

Španělské automobilce se po řadě slabších let konečně docela daří a výrazně roste a i finanční výsledky jsou mnohem optimističtější než v minulých letech. Seat, který se v rámci koncernu VW dlouho hledal a hledal i svou roli, se snad konečně našel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e81t88r 58B35á67č31a 8515286215535

Ja na vsechno tohle mam mobil, nepotrebuju tyhle nesmysly v aute.

0/0
19.3.2017 8:48

I41v64o 63B67o15u82r53a 7805465598454

Treba vyhledavani vozu pres GPS pres telefon nebo info o aute mam uz nyni v telefonu... njn Mercedes je Mercedes ;)

0/0
9.3.2017 21:26

J20a22k62u85b 12N36o74v21á62k 8770963630222

To nemusíte mít Mercedes, stačí jakékoliv auto s portem OBD II a může to za pár korun umět.

0/0
10.3.2017 13:53

L26i50b74o23r 40M90o97u50č61k31a 1928377175682

tak Seat je hlavne uplne v haji .. mel by prestat brecet, ze je Skodovka moc levna a delat neco sam se sebou

0/0
9.3.2017 10:18

M74a46r66e11k 43P14o61s46p77í46š72i81l 2295255531

No auto nabité elekonikou je zhouba! Co všechno potřebuje běžný řidič. Standartní ovládání. Ostatní hovadinky jen rozptylují pozornost.

+1/0
9.3.2017 7:09

J10a89n 63M67a10l55ý 3872412782665

VW roky toužil po Alfa Romeo, avšak SM vždy Piecha odpálil. Sportovní značka tak koncernu chybí. Může tuto roli zastávat SEAT? Možná ano...Ale Cupra je málo. Převléknout koncernový vůz a dát mu logo nestačí. Toledo/Rapid. K naplnění tohoto bude muset SEAT dostat to nejlepší z koncernové techniky a vlastní svébytný design = více jedinečných dílů = vyšší náklady a vyšší prodejní cena. A je otázkou jestli na toto je koncern v době škrtání nákladů připraven a jestli zákazníci SEAT přijmou jako synonymum sportovních vozů...

0/0
9.3.2017 6:47

K15a68r46e68l 59M40a91z73a28č 3167453256219

Ale jste minimálně 16 let pozadu v hodnocení. VW tohle vyhlásil už někdy kolem roku 2000 a první vlaštovkou tehdy byla 1. gen. Leonu (Leon Cupra, Leon 4). Takže to sportimage budují už cca 16 let. :-P

0/0
9.3.2017 8:22

J95a29n 17M63a14l95ý 3762662182775

A že jim to budování jde;-D;-D;-D

0/0
9.3.2017 8:33

J35a18k31u12b 73N49o67v28á58k 8340323750972

Blbost, Volkswagen Group jako koncern má tyto značky: Volkswagen, Audi , Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, MAN, Scania, SEAT, Škoda Auto, Volkswagen Užitkové vozy a Ducati.

Opravdu v tom chybí sportovní značka?

+1/0
9.3.2017 9:37

J98a18n 85M42a88l55ý 3952462632735

To se zeptejte důchodce Piecha, proč po AR toužil. Ovšem nechcete mi namluvit, že Lambo či Porsche je sportovní značkou napříč segmenty za dostupné ceny....

0/0
10.3.2017 6:31

J52o71s79e47f 34N37o81v89a47k 5598672436508

Na dálku si zaplatit parkovací senzory i přes to, že jsou v autě namontovaný? Takovejhle nesmysl mě fakt nenaláká.

To už je jen krůček od toho, aby se za ty senzory platilo každej měsíc.

+3/0
9.3.2017 6:42

P19a89v98e78l 47S27o66b85o73t52k18a 5690144

jj, Skoda ztrácí.

0/0
9.3.2017 1:20

K87a90r34e29l 32M39a71z66a37č 3317773866799

Já už to ani celý nečtu. Pokud se bude dávat důraz na nějaké nesmysly, místo abychom se věnovali především podstatě auta, jako stroje, tak je to o ničem. Na co je mi hafo elektroniky, kterou vlastně vůbec nepotřebuju, když to má motor na h..., jízdní vlastnosti nic moc a ve finále do toho po třech letech budu sypat, protože kvalita chybí.

+8/0
9.3.2017 0:26
Foto

R33o96m49a85n 60V43i40e74t44z32e 9981552269970

Jenže lidi jako Vás ubývá, jsou víc a víc hračkové, kteří tyto funkce chtějí

+1/0
9.3.2017 6:38

J45a16n 65M96a37l38ý 3632332922985

Už se těším na hlášky typu : connection lost , system failure apod.

+3/0
9.3.2017 6:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.