Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seat chce být digitální jedničkou koncernu Volkswagen, začne příští rok

Španělské automobilce se po řadě slabších let konečně docela daří a výrazně roste a i finanční výsledky jsou mnohem optimističtější než v minulých letech. Seat, který se v rámci koncernu VW dlouho hledal a hledal i svou roli, se snad konečně našel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P70e53t96r 65B79á97č18a 8945626595125

Ja na vsechno tohle mam mobil, nepotrebuju tyhle nesmysly v aute.

0/0
19.3.2017 8:48

I60v48o 62B12o98u61r72a 7735695248664

Treba vyhledavani vozu pres GPS pres telefon nebo info o aute mam uz nyni v telefonu... njn Mercedes je Mercedes ;)

0/0
9.3.2017 21:26

J44a34k80u53b 63N61o48v61á67k 8630593910932

To nemusíte mít Mercedes, stačí jakékoliv auto s portem OBD II a může to za pár korun umět.

0/0
10.3.2017 13:53

L81i49b12o54r 85M11o70u71č13k91a 1738157545862

tak Seat je hlavne uplne v haji .. mel by prestat brecet, ze je Skodovka moc levna a delat neco sam se sebou

0/0
9.3.2017 10:18

M82a18r50e85k 17P19o13s18p71í83š36i43l 2565555111

No auto nabité elekonikou je zhouba! Co všechno potřebuje běžný řidič. Standartní ovládání. Ostatní hovadinky jen rozptylují pozornost.

+1/0
9.3.2017 7:09

J91a48n 10M56a68l29ý 3582582282865

VW roky toužil po Alfa Romeo, avšak SM vždy Piecha odpálil. Sportovní značka tak koncernu chybí. Může tuto roli zastávat SEAT? Možná ano...Ale Cupra je málo. Převléknout koncernový vůz a dát mu logo nestačí. Toledo/Rapid. K naplnění tohoto bude muset SEAT dostat to nejlepší z koncernové techniky a vlastní svébytný design = více jedinečných dílů = vyšší náklady a vyšší prodejní cena. A je otázkou jestli na toto je koncern v době škrtání nákladů připraven a jestli zákazníci SEAT přijmou jako synonymum sportovních vozů...

0/0
9.3.2017 6:47

K94a40r42e16l 48M19a74z64a53č 3277773516829

Ale jste minimálně 16 let pozadu v hodnocení. VW tohle vyhlásil už někdy kolem roku 2000 a první vlaštovkou tehdy byla 1. gen. Leonu (Leon Cupra, Leon 4). Takže to sportimage budují už cca 16 let. :-P

0/0
9.3.2017 8:22

J65a17n 76M39a76l87ý 3342812902575

A že jim to budování jde;-D;-D;-D

0/0
9.3.2017 8:33

J69a58k73u76b 55N80o41v10á44k 8230383350292

Blbost, Volkswagen Group jako koncern má tyto značky: Volkswagen, Audi , Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, MAN, Scania, SEAT, Škoda Auto, Volkswagen Užitkové vozy a Ducati.

Opravdu v tom chybí sportovní značka?

+1/0
9.3.2017 9:37

J87a42n 89M32a17l40ý 3932932792125

To se zeptejte důchodce Piecha, proč po AR toužil. Ovšem nechcete mi namluvit, že Lambo či Porsche je sportovní značkou napříč segmenty za dostupné ceny....

0/0
10.3.2017 6:31

J26o82s95e47f 49N39o27v72a33k 5218462836248

Na dálku si zaplatit parkovací senzory i přes to, že jsou v autě namontovaný? Takovejhle nesmysl mě fakt nenaláká.

To už je jen krůček od toho, aby se za ty senzory platilo každej měsíc.

+3/0
9.3.2017 6:42

P83a18v21e53l 26S31o62b35o37t81k57a 5500444

jj, Skoda ztrácí.

0/0
9.3.2017 1:20

K97a11r73e59l 62M78a88z55a56č 3937593426909

Já už to ani celý nečtu. Pokud se bude dávat důraz na nějaké nesmysly, místo abychom se věnovali především podstatě auta, jako stroje, tak je to o ničem. Na co je mi hafo elektroniky, kterou vlastně vůbec nepotřebuju, když to má motor na h..., jízdní vlastnosti nic moc a ve finále do toho po třech letech budu sypat, protože kvalita chybí.

+8/0
9.3.2017 0:26
Foto

R70o27m50a14n 23V82i14e27t15z24e 9951852779720

Jenže lidi jako Vás ubývá, jsou víc a víc hračkové, kteří tyto funkce chtějí

+1/0
9.3.2017 6:38

J27a76n 88M11a48l95ý 3152412252975

Už se těším na hlášky typu : connection lost , system failure apod.

+3/0
9.3.2017 6:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.