- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja na vsechno tohle mam mobil, nepotrebuju tyhle nesmysly v aute.
Treba vyhledavani vozu pres GPS pres telefon nebo info o aute mam uz nyni v telefonu... njn Mercedes je Mercedes ;)
To nemusíte mít Mercedes, stačí jakékoliv auto s portem OBD II a může to za pár korun umět.
tak Seat je hlavne uplne v haji .. mel by prestat brecet, ze je Skodovka moc levna a delat neco sam se sebou
No auto nabité elekonikou je zhouba! Co všechno potřebuje běžný řidič. Standartní ovládání. Ostatní hovadinky jen rozptylují pozornost.
VW roky toužil po Alfa Romeo, avšak SM vždy Piecha odpálil. Sportovní značka tak koncernu chybí. Může tuto roli zastávat SEAT? Možná ano...Ale Cupra je málo. Převléknout koncernový vůz a dát mu logo nestačí. Toledo/Rapid. K naplnění tohoto bude muset SEAT dostat to nejlepší z koncernové techniky a vlastní svébytný design = více jedinečných dílů = vyšší náklady a vyšší prodejní cena. A je otázkou jestli na toto je koncern v době škrtání nákladů připraven a jestli zákazníci SEAT přijmou jako synonymum sportovních vozů...
Ale jste minimálně 16 let pozadu v hodnocení. VW tohle vyhlásil už někdy kolem roku 2000 a první vlaštovkou tehdy byla 1. gen. Leonu (Leon Cupra, Leon 4). Takže to sportimage budují už cca 16 let.
Na dálku si zaplatit parkovací senzory i přes to, že jsou v autě namontovaný? Takovejhle nesmysl mě fakt nenaláká.
To už je jen krůček od toho, aby se za ty senzory platilo každej měsíc.
Já už to ani celý nečtu. Pokud se bude dávat důraz na nějaké nesmysly, místo abychom se věnovali především podstatě auta, jako stroje, tak je to o ničem. Na co je mi hafo elektroniky, kterou vlastně vůbec nepotřebuju, když to má motor na h..., jízdní vlastnosti nic moc a ve finále do toho po třech letech budu sypat, protože kvalita chybí.
Jenže lidi jako Vás ubývá, jsou víc a víc hračkové, kteří tyto funkce chtějí