Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Ženevský autosalon je přehlídka SUV, supersportů a politiky

Velké autosalony jsou dobrou nápovědou, jaké trendy hýbou světem čtyř kol. Vedle odhalení hlavních automobilových novinek na nejbližší měsíce tak můžeme odtušit, v čem automobilky momentálně spatřují největší tržní potenciál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54e44t62r 65B55á97č74a 8515346445455

Elektromobilita slepa vetev, proc by taky mela mit nejaky vyrazny prostor.

A snizovani emisi si taky nechte vite kam...

+2/0
6.3.2017 14:49

M38a13r28e58k 30J37a77n96e89č58k21a 1577146313231

Úpadek automobilismu má hodně příčin, mimo jiné to, že výrobci chrlí jeden model za druhým a z auta se tím stala naprosto spotřební věc, akorát proti takovému mobilu citelně dražší. Dále nezájem mladých o auta jako takové a rovněž díky diktování a kecání EU do všeho a magickému slůvku ECO, tlačení na pilu ve všech směrech, aniž by se to vždy setkávalo s přáním zákazníka a ceny vs. kvalita a užitná hodnota automobilů jako takových. Navíc standardní karoserie vozů začínají být spíše okrajová záležitost a v neposlední řadě protlačování aut na elektřinu i s jejich značnými nedostatky. Přesto, že mám auta rád, nové evropské vozy díky výše uvedenému už mě taky nějak nelákají a raději půjdu na výstavu za chvíli spíše rarit a veteránů.

+1/0
6.3.2017 14:13

J58i61ř98í 30S25c56h75w57a61c11h 8208574548626

jakýpak "úpadek automobilismu", aut rozhodně neubývá a výroba neklesá. Pod pojmem "úpadek" si představuji něco úplně jiného. A "standardní" karosérie stále zaujímají nějakých 60-75% tomu bych okrajová záležitost také neříkal.

+2/0
6.3.2017 14:53

L12a20d50i51s50l32a87v 52K81a72l54o20u51s 7815676421860

Mě připadá, že nastal úpadek automobilismu. Byl jsem za to kamenován. No a teď vyšla zpráva, kdy Bill Gates prohlásil, že kdyby se automobilismus vyvíjel tak, jako třeba SW, tak by třeba GM musel vyrábět auta za 50 $, a na galon by auto ujelo 100 mil.

0/−1
6.3.2017 13:39
Foto

R58a44d41e48k 22D51o14m28i88n62i55k 65Š56e20f79r33á43n86e47k 7708154632979

Bill Gates? Kdyby auta fungovala jako jeho Windows, asi bychom se hodně divili. Zkusme vzpomenout na Win95, Milenium, Vista, atd. Buďme rádi, že ten do toho může jen kecat.

+3/0
6.3.2017 13:54

L35a16d78i36s74l14a15v 92K88a29l24o61u22s 7225236891670

Třeba myslel aplikace, ne ten jeho "operační systém". Na druhou stranu mě opravdu připadá, že nastal úpadek. Motory se rozpadají, vydrží někdy jen 100 tis. km. Spotřeba se nesnižuje, díky tlaku na emise. Kvůli dodržení emisí se do toho cpe čím dál více "kurvítek" , + chemikálie typu add blue. Aby to tolik nežralo, tak z toho udělali HYBRID, t.j. navíc baterie, + kilogramy navíc. Nafťáky více méně končí, a i automobilky o dalším vývoji moc neuvažují. Řada měst zakáže vjezd naftovým motorům. Přímovstřikové motory se po 100 tis. km karbonují a i ty budou muset mít DPF. Takže pokud majitel není jen v roli designového setišisty, tak žádný velký pokrok vskutku není.

0/0
6.3.2017 14:36

J46a32n 61D68l41o85u35h62ý 7744869170939

Teda nevim jake SUV mate na mysli, ale filozofie SUV je v kufru "na vejsku". Ja narvu sebe, matku dite a do kufru kocarek + kramy sebou do auta jako je Opel Agila. A to jsem si myslel, ze to tam v zivote nemuze vejit :-D nez jsem to tam skutecne nalozil. Cili si nedokazu predstavit jake SUV nezvladne nalozit kocar, kdyz se kocar vejde do mini-MPV.

0/0
6.3.2017 13:36

A29n70t80o93n45í16n 42S42e24b38e24r82a 7683668450429

Mám kombíka střední třídy. No řekl jsem is ok, mrknu jestli by to šlo nahradit nějakým SUV. No nešlo. Ve všech směrech je SUV horší. Jako auto do kterého mi nejvejde ani kočárek a dva kufry, to si můžete.........

+7/0
6.3.2017 13:28

J57i66r20i 29G96a79z34d82a 8114393924294

mozna nevejde, ale mam jej radsi;-) kazdopadne se velmi tesim na novou CX5

0/−2
6.3.2017 13:31

P53e73t10r 27B97á98č68a 8575426665765

Doufam, ze ten kombik stredni tridy neni oktavka ;-D

+1/−3
6.3.2017 14:50

P15e80t56r 53H17o18r78á98k 1749493919144

Tam se vejde kočár a deset kufrů.

+3/0
6.3.2017 15:36

J75á86n 95K49o46t97ú92č 2166234228886

Plne súhlasím. Malý kufor, menší priestor v kabíne, vyššia spotreba, zákonite horšie jazdné vlastnosti na normálnom asfalte (aj ked asistenty sa snažia to vylepšiť), drahšie všetko (hlavne kolesá), nedostupná strecha, vyššia poistka...

A plusy? Okrem objektívne lepšieho nastupovania a priechodnosti terénom (ktoré ale pre človeka s normálnou pohyblivosťou a pre človeka, ktorý s tým nejazdí na chalupu, nemajú význam) je to jedine ego a imidž... nič viac.

+2/0
6.3.2017 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.