Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Ženevský autosalon je přehlídka SUV, supersportů a politiky

Velké autosalony jsou dobrou nápovědou, jaké trendy hýbou světem čtyř kol. Vedle odhalení hlavních automobilových novinek na nejbližší měsíce tak můžeme odtušit, v čem automobilky momentálně spatřují největší tržní potenciál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18e27t87r 43B26á17č29a 8305796835335

Elektromobilita slepa vetev, proc by taky mela mit nejaky vyrazny prostor.

A snizovani emisi si taky nechte vite kam...

+2/0
6.3.2017 14:49

M77a54r81e22k 55J52a89n64e89č69k12a 1197786963401

Úpadek automobilismu má hodně příčin, mimo jiné to, že výrobci chrlí jeden model za druhým a z auta se tím stala naprosto spotřební věc, akorát proti takovému mobilu citelně dražší. Dále nezájem mladých o auta jako takové a rovněž díky diktování a kecání EU do všeho a magickému slůvku ECO, tlačení na pilu ve všech směrech, aniž by se to vždy setkávalo s přáním zákazníka a ceny vs. kvalita a užitná hodnota automobilů jako takových. Navíc standardní karoserie vozů začínají být spíše okrajová záležitost a v neposlední řadě protlačování aut na elektřinu i s jejich značnými nedostatky. Přesto, že mám auta rád, nové evropské vozy díky výše uvedenému už mě taky nějak nelákají a raději půjdu na výstavu za chvíli spíše rarit a veteránů.

+1/0
6.3.2017 14:13

J31i79ř83í 87S79c59h21w90a50c59h 8248284268716

jakýpak "úpadek automobilismu", aut rozhodně neubývá a výroba neklesá. Pod pojmem "úpadek" si představuji něco úplně jiného. A "standardní" karosérie stále zaujímají nějakých 60-75% tomu bych okrajová záležitost také neříkal.

+2/0
6.3.2017 14:53

L49a55d34i59s92l68a98v 71K42a79l41o48u58s 7715606281610

Mě připadá, že nastal úpadek automobilismu. Byl jsem za to kamenován. No a teď vyšla zpráva, kdy Bill Gates prohlásil, že kdyby se automobilismus vyvíjel tak, jako třeba SW, tak by třeba GM musel vyrábět auta za 50 $, a na galon by auto ujelo 100 mil.

0/−1
6.3.2017 13:39
Foto

R97a73d23e96k 50D32o48m62i52n93i65k 11Š61e43f60r49á15n74e51k 7848474382519

Bill Gates? Kdyby auta fungovala jako jeho Windows, asi bychom se hodně divili. Zkusme vzpomenout na Win95, Milenium, Vista, atd. Buďme rádi, že ten do toho může jen kecat.

+3/0
6.3.2017 13:54

L16a70d86i24s88l18a26v 41K59a11l10o51u66s 7975206501810

Třeba myslel aplikace, ne ten jeho "operační systém". Na druhou stranu mě opravdu připadá, že nastal úpadek. Motory se rozpadají, vydrží někdy jen 100 tis. km. Spotřeba se nesnižuje, díky tlaku na emise. Kvůli dodržení emisí se do toho cpe čím dál více "kurvítek" , + chemikálie typu add blue. Aby to tolik nežralo, tak z toho udělali HYBRID, t.j. navíc baterie, + kilogramy navíc. Nafťáky více méně končí, a i automobilky o dalším vývoji moc neuvažují. Řada měst zakáže vjezd naftovým motorům. Přímovstřikové motory se po 100 tis. km karbonují a i ty budou muset mít DPF. Takže pokud majitel není jen v roli designového setišisty, tak žádný velký pokrok vskutku není.

0/0
6.3.2017 14:36

J20a61n 51D45l59o18u89h84ý 7744469960389

Teda nevim jake SUV mate na mysli, ale filozofie SUV je v kufru "na vejsku". Ja narvu sebe, matku dite a do kufru kocarek + kramy sebou do auta jako je Opel Agila. A to jsem si myslel, ze to tam v zivote nemuze vejit :-D nez jsem to tam skutecne nalozil. Cili si nedokazu predstavit jake SUV nezvladne nalozit kocar, kdyz se kocar vejde do mini-MPV.

0/0
6.3.2017 13:36

A10n77t56o32n31í38n 59S21e80b41e90r64a 7783768920449

Mám kombíka střední třídy. No řekl jsem is ok, mrknu jestli by to šlo nahradit nějakým SUV. No nešlo. Ve všech směrech je SUV horší. Jako auto do kterého mi nejvejde ani kočárek a dva kufry, to si můžete.........

+7/0
6.3.2017 13:28

J11i10r47i 14G32a83z86d36a 8864683944184

mozna nevejde, ale mam jej radsi;-) kazdopadne se velmi tesim na novou CX5

0/−2
6.3.2017 13:31

P45e77t38r 98B36á55č83a 8645136235665

Doufam, ze ten kombik stredni tridy neni oktavka ;-D

+1/−3
6.3.2017 14:50

P29e63t28r 59H81o12r39á64k 1289273349164

Tam se vejde kočár a deset kufrů.

+3/0
6.3.2017 15:36

J97á52n 61K36o98t39ú51č 2986474508326

Plne súhlasím. Malý kufor, menší priestor v kabíne, vyššia spotreba, zákonite horšie jazdné vlastnosti na normálnom asfalte (aj ked asistenty sa snažia to vylepšiť), drahšie všetko (hlavne kolesá), nedostupná strecha, vyššia poistka...

A plusy? Okrem objektívne lepšieho nastupovania a priechodnosti terénom (ktoré ale pre človeka s normálnou pohyblivosťou a pre človeka, ktorý s tým nejazdí na chalupu, nemajú význam) je to jedine ego a imidž... nič viac.

+2/0
6.3.2017 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.