Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A19n96t14o11n60í19n 32S86e74b50e44r56a 7363828550569

Mám kombíka střední třídy. No řekl jsem is ok, mrknu jestli by to šlo nahradit nějakým SUV. No nešlo. Ve všech směrech je SUV horší. Jako auto do kterého mi nejvejde ani kočárek a dva kufry, to si můžete.........

+7/0
doporučit
6.3.2017 13:28

P64e31t68r 33B18á30č33a 8435486175845

Elektromobilita slepa vetev, proc by taky mela mit nejaky vyrazny prostor.

A snizovani emisi si taky nechte vite kam...

+2/0
doporučit
6.3.2017 14:49

M96a53r18e90k 44J66a75n45e16č70k11a 1577856813201

Úpadek automobilismu má hodně příčin, mimo jiné to, že výrobci chrlí jeden model za druhým a z auta se tím stala naprosto spotřební věc, akorát proti takovému mobilu citelně dražší. Dále nezájem mladých o auta jako takové a rovněž díky diktování a kecání EU do všeho a magickému slůvku ECO, tlačení na pilu ve všech směrech, aniž by se to vždy setkávalo s přáním zákazníka a ceny vs. kvalita a užitná hodnota automobilů jako takových. Navíc standardní karoserie vozů začínají být spíše okrajová záležitost a v neposlední řadě protlačování aut na elektřinu i s jejich značnými nedostatky. Přesto, že mám auta rád, nové evropské vozy díky výše uvedenému už mě taky nějak nelákají a raději půjdu na výstavu za chvíli spíše rarit a veteránů.

+1/0
doporučit
6.3.2017 14:13

L70a87d76i58s28l47a62v 14K54a97l28o11u54s 7885726691610

Mě připadá, že nastal úpadek automobilismu. Byl jsem za to kamenován. No a teď vyšla zpráva, kdy Bill Gates prohlásil, že kdyby se automobilismus vyvíjel tak, jako třeba SW, tak by třeba GM musel vyrábět auta za 50 $, a na galon by auto ujelo 100 mil.

0/−1
doporučit
6.3.2017 13:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.