Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

R37o87b22e96r84t 51S22e82d57l63á30r 4677722

Tých 6,4 l / 100 km pri 221 kW je podľa platnej metodiky merania spotreby????? lebo ked áno čakajme 9 - 10 l .....

0/0
doporučit
9.3.2017 7:31

M26i96c31h77a36e97l 76K69a42d51e24r87a88v24e77k 8831164398184

Doufám že už se bude vyrábět v Nitře.

0/0
doporučit
8.3.2017 9:35

J87o19z12e57f 29H37r48i78c23i17š88i72n 4943630810936

nevím proč doufáte ale nedávalo by to logiku.

SOP Velaru je S1 2017 a SOP Nitry bude S2 2018.

V Nitře nejspíše budou nabíhat nové modely, a jestli se bude dělat transfer tak možná u příležitosti nějakého faceliftu a podobně. Transfer výroby totiž znamená aby veškeří dodavatelé, kteří jsou po většíně v blízkosti anglie měli pobočku i čr/sr/pl/hu a tam přesunuli tu výrobu včetné zdlouhavého nastavování a validací co je strašné nákladné. (dvojí nástroje, čas, riziko že to někdo nezvládne atd atd.) anebo pak vozili komponenty ze západu na východ co taky postrádá ekonomický význam.

Osobně typuji levnější auta ve větších sériích. (menší jaguary, nástupce evoque a hlavně land rovery.) mylsím že někde proběhlo že zatím bude LR Discovery a LR Defender.

0/0
doporučit
8.3.2017 18:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.