Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

R63o93b25e54r18t 28S21e53d38l41á91r 4907872

Tých 6,4 l / 100 km pri 221 kW je podľa platnej metodiky merania spotreby????? lebo ked áno čakajme 9 - 10 l .....

0/0
doporučit
9.3.2017 7:31

M59i68c66h84a52e75l 88K37a37d14e78r90a73v24e43k 8611884838514

Doufám že už se bude vyrábět v Nitře.

0/0
doporučit
8.3.2017 9:35

J23o71z81e78f 60H16r27i56c10i36š73i21n 4743580390236

nevím proč doufáte ale nedávalo by to logiku.

SOP Velaru je S1 2017 a SOP Nitry bude S2 2018.

V Nitře nejspíše budou nabíhat nové modely, a jestli se bude dělat transfer tak možná u příležitosti nějakého faceliftu a podobně. Transfer výroby totiž znamená aby veškeří dodavatelé, kteří jsou po většíně v blízkosti anglie měli pobočku i čr/sr/pl/hu a tam přesunuli tu výrobu včetné zdlouhavého nastavování a validací co je strašné nákladné. (dvojí nástroje, čas, riziko že to někdo nezvládne atd atd.) anebo pak vozili komponenty ze západu na východ co taky postrádá ekonomický význam.

Osobně typuji levnější auta ve větších sériích. (menší jaguary, nástupce evoque a hlavně land rovery.) mylsím že někde proběhlo že zatím bude LR Discovery a LR Defender.

0/0
doporučit
8.3.2017 18:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.