- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže vítězem je i Mitsubishi? Kdo to auto opravdu vyrábí?
Když od Peugeotu získala 307 titul Auto roku, taky se zprvu nezdálo, že to bude takovej průšvih se spolehlivostí. Tak že je z praxe vidět, že aby auto získalo titul, nebusí bejt zas tak moc povedený.
Bude se situace opakovat?
hodnotí se auta, který se prodávají sotva pár měsíců, takže montovat do toho spolehlivost je poněkud "zavádějící"
Mám Peugeot 308 SW, na tachometru již přes 200 tkm a nikdy to auto nechtělo nic jiného než spotřební díly a náplně, jsem s ním velmi spokojen.
V širší rodině máme Peugeotů spoustu a nikdy nebyly žádné zásadní problémy, proto jsem i já šel do Peugeota, odrazován "Škodovkáři" (nic proti, mám i Fabii první generace a spokojenost).
Stačí se taky podívat, kolik jich v ČR jezdí, lidi si je určitě nekupují proto, že jsou to špatná auta.
Taky jste si všimli, jak tuto anketu ovládají auta, která se pak v reálu projeví spíše jako podprůměrná? V porotě je 6 Britů, 6 Francouzů, 6 Italů, 6 Němců a 6 Španělů. Britové, Španělé a malé státy jsou spíš do počtu k lobingu a Francouzi s Italy a Němci si pěkně rozdělují mezi sebou - když pominu "úlitby bohům" - Prius, Ampera, Leaf, tak v novém miléniu Němci mají 6 aut roku, Francouzi 6 aut roku a Italové 3 (zdálo by se to možná málo, ale za těch 17 let udělal Fiat/Alfa asi tak 7 nových modelů, z nichž 7 bylo "na bedně") Všechno je politikaření, o skutečnou hodnotu těch aut už dávno nejde...
P.S. Nově ohlášený koncern PSA-Opel bude se svými 7 tituly v průběhu15 let nedostižný. Teď ještě, jestli to tak ocení nejen novináři, ale i ti zákazníci a pomohou mu vybřednout z červených čísel...
Lobbing je tam určitě, na druhou strany Němci a Italové jsou dlouhodobě v automobilovém vývoji a inovacích na špici.
Kolik lidí zemře na jemný prach z tohoto Peugeota? Podle "vědců" z MIT v Evropě umře 1200 lidí ročně v důsledku vdechování prachu výhradně z výfuků VW.
Peugeotovi gratuluji ke koupi Opla. Opel měl před lety sice také problémy se spolehlivostí, je to ale přecejenom německé auto, jako i Ford z Leverkusenu u Kolína nad Rýnem. Kvalita i Opla se za poslední dekádu velmi zřetelně zlepšila, i když třeba na Škodu ještě nemají.
Škoda, že je tak podobný těm korejským autům, ale kvalita zpracování mu jistě pomůže k úspěchu.
Kdysi dávno jsem měl Peugeot. Tuto chybu již nikdy opakovat nebudu. Ostatně většina francouzských aut působí dojmem nahoře HUJ vespod FUJ. Teď jsem kolegovi měnil alternátor na Renaultu, skoro to působí, že konstruktéři to dělají schválně, nebo u toho nepoužívají mozek. Článek zajímavý, auto působivé, marketingová chvála vynesená do oblak, ale jako auto bych si to nikdy nekoupil.
Ten Peugeot se prodává také jako Mitsubishi. Stejný šrot.
To je nejaky prehled nepeknych aut, ne? V kazde kategorii...
Na designu je jasně vidět, že se všichni snaží lézt do zadku Číňanům. Takový tvarový myšmaš to se jen tak nevidí (krom hraček z vietnamské tržnice).
U mě teda letos vyhrála Giulia a to nejsem žádný alfista.
Za tu Alfu plusko, ale jinak si opravdu nemyslím, že někdo někomu někam leze. Auto by prostě mělo být o "dizajnu" a ten je o emocích. Emoce, to je třeba to, co mi naprosto chybí u VW a škodovky. Ta auta jsou naprosto bez emocí, nudná, až unylá. Neříkám, že špatná, nebo škaredá. Ještě jsem neviděl nikoho, kdo by se na ulici ohlédl za Škodovkou. A vůbec to není o cenovce.