Diskuze

ANALÝZA: Koupí Opelu spouští PSA obrovskou automobilovou rošádu

Všechno je propojeno se vším, říká se občas. A aktuální akvizice německého Opelu francouzskou skupinou PSA toho může být jasným důkazem. Francouzi totiž tímto krokem nastartovali vlnu změn, která může mít za následek i zániky některých automobilek či zrození zcela nových koncernů a aliancí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Na velkých dodávkách ale Mercedes pracuje s VW."

Jestli se myslí Crafter/Sprinter, tak to už přeci skončilo.

0 0
možnosti

Nějak mi v té analýze chybí ta jediná jasná věc - VW se chystá koupit celý koncern FCA - to si štěbetají vrabci na střechách headquarters po celém světě. Vše ostatní jsou bohapusté prázdné fabulace.

0 0
možnosti

to je analyza?

to jsou smitana fakta a fabulace, kdo a co s kym, franta s markou,pepik s ancou a le obcas si to muzou vymenit a pribrat karla s maruskou

2 0
možnosti

Pane Vokáči, MB a VW už na dodávkách nespolupracují. Nový Sprinter a Crafter už nejsou sourozenci ale rozvedenci.

4 0
možnosti

P29e42t83r 57F64i68l14i51p

7. 3. 2017 10:40

PSAO? Co bude následovat? PSAOFMŠT?

0 0
možnosti

Já měl za to, že Mazda patří do koncernu Ford (zejména poté, co se z 323 cca okolo 1998 stala krátká a kvalitativně dost hrozná Fiesta), ale automobilovou branži nějak vyloženě zblízka nesleduji, tak jsem se mohl splést.

0 0
možnosti

Fiesta byla u Mazdy 121, další provázanost byla s SUV Mazda Tribute a Ford Maverick někdy před 15 lety..

1 0
možnosti

Článek je to sice zajímavý, nicméně koupě nějakého lepšího auta se pro nás stává čím dál tím méně naléhavá a potřebná - s rostoucím znečištěním moří a přírody vůbec a s rostoucím počtem lidí v Evropě ztrácíme motivaci někam dál jezdit (jak k moři, tak i na ty hory)

Přemístění v rámci republiky o "pár" kolimetrů? = na to nám BOHATĚ stačí jakékoli přemisťovadlo trochu slušné úrovně za pár peněz (i jako dosud věrný zákazník Škody se čím dál více zajímám např. o značku Dácia, vychází z ověřených modelů a to stačí, proč chtít něco víc, že?) :-P

Kromě toho silnice a dálnice = to je čím dál divočejší džungle, prostor, o který se policie skoro nestará a kde se dějou strašné věci. Čím dál horší... :-P Nakonec je v tomto světě vlastně otázkou, zda je (či není?) "lepší" zemřít v pomačkaném plechu, než na rakovinu, že... ;-D

2 3
možnosti

No prosím, prý: Duster porazil Yetiho ... ;-)

0 0
možnosti

Rošády by francouzům šly. Ještě by to chtělo, aby začali vyrábět pořádná auta.

6 2
možnosti

JJ, hlavně nekupovat auta na F: Fiat, Ford, fšechny francouzský ;-D. Ten Ford se do ftipu hodí, jinak peace.

Přijde mi, že když jsou investoři v kopru, tak udělají nějakou tu fúzi a zakryjí neschopnost managementu. Jak může PSA, které je v loji koupit Opel, který je v loji pořád 8-o

0 0
možnosti

Je to vcelku očekávaný vývoj. Už dnes je automobilový průmysl až nekutečně propojený - a nejde jen o automobilky jako takové, ale zejména o dodavatele a subdodavatele. Postupem času se stane, že se auta budou lišit jen vzhledem a znakem. Technicky budou totožná. Značka pak bude jen záležitostí marketingu a osobních preferencí zákazníků. Mně osobně se to nelíbí. Bojovat s tím ale nemá cenu :-/

6 0
možnosti

Vzhledem se neliší už teď.

4 0
možnosti

Tak hlavně aby jim nedošly Kačáky...

0 0
možnosti