Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hogo-fogo citroeny mění plán: DS nabídne SUV s kamerou hledající díry

Stávající počínání značky DS, což je luxusní divize Citroënu, po impozantním startu zásadní úspěchy nepřineslo. Francouzi proto mění směr a velí: SUV do každého segmentu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K78a42r65e84l 42V58a96c47h88u32t 9533732329193

Francouzská auta prý nejčastěji trpí elektrickými zkraty a nenadálými požáry. 8-o;-(

Nebude to stejné i u DS? 8-o:-/

+1/−5
8.3.2017 10:48

J48i42r66i 21F18i83n32k 6117699277668

Prý...

A nějaký podklad ("Pepa v hospodě říkal.." se nepočítá) by nebyl?

+4/0
8.3.2017 13:14

V98l25a62d47i67m24í37r 72F93i84b96i91g88e94r 5294121861394

Za 9 let mi krom pár žárovek kterým skončila životnost žádný problém s elektroinstalací nebyl. Citroen C4 Coupé

+2/0
8.3.2017 13:30

P86a51v46e92l 52H14o35d52r 8229279767

Pokud ten systém na díry nebudou testovat tady v Čechách, tak bych si to nikdy nekoupil...

+1/0
8.3.2017 10:19
Foto

L74u77k72á47š 27N42o42v43o10t30n17ý 6256117388348

Doufám, že ta kamera bude pro zaostalé trhy jako je ČR nabízet i inverzní režim. Tj. bude hledat silnici mezi dírama. :-P

+10/0
8.3.2017 9:48

M51i50c76h26a88e81l 45K70a82d75e30r16a72v58e22k 8241124198954

Fakt dělo,jdu se napsat do pořadníku........ ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.3.2017 9:31

M28a16r33e54k 71M61a85l67ý 1852188781360

No já nevím... může to vypadat jak chce, ale pořád je to "jenom" Citroen. Kupovat auto v této kategorii a ceně, tak dnes určitě dám přednost Q5 nebo BMW 3. Možná za 10 let bude DS jako značka vnímána jinak, podobně jak je na tom Lexus. Někdo ani neví, že je to vlastně Toyota :-)

+2/−9
8.3.2017 8:54
Foto

M45i64c28h61a83l 75J95a38n93o39v17á89č 8717966365693

Audi je VW, navic to vsecko vypada stejne blbe, to vubec. BMW je fajn, ale jizdnim komfortem se Hydractivu nevyrovna ani nahodou. A jsme u toho. Bez Hydractivu opravdu nevidim duvod si kupovat jakekoli DS. A to sem mel dycky francouzske auta.

0/0
8.3.2017 13:33

M83a87r16e15k 15M15a19l28ý 1272948141630

Nejde ani tak o jízdní komfort. Jde o to, jestli člověk je ochoten zaplatit za obyčejný Citroen tolik peněz co za Audi nebo BMW. Není to racionální, jde o to, že za ty peníze může zákazník mít "prémiové" auto a ne nějaký Citroen. A někteří to tak prostě berou, tak to je. Jak jsem psal, možná za 10 let už bude mít DS srovnatelnou pozici (jako Lexus), ale dnes je to prostě "jenom" Citroen, nic víc.

+1/−1
8.3.2017 13:47

J13i24r59i 61F13i48n84k 6507549957378

Koupit si premiovku není nikdy racionální..

Racionalita hraje roli maximálně při výběru firemní flotily pro obchoďáky..

+1/0
8.3.2017 17:17

M48a15r80e11k 88M98a43l82ý 1742358251820

Ano. A proto platí, co jsem napsal... že koupí toho BMW, Audi nebo Mercedesu, Lexusu si člověk kupuje prémiovku, nebo pocit, že má něco víc, což u tohoto Citroenu, podle mě, ten pocit nemá. Alespoň já bych teda neměl ten pocit...

0/0
8.3.2017 17:25

J97a12r72o30s39l54a98v 44K88a70d42l34e79c 5791549852321

Všechny mají stejné tlamy... a fotograf se stal fotografem protože neumí udělat fotku...:-P

+1/0
8.3.2017 7:56

J21a84r25o87s59l66a98v 33L13e30b28e82d22a 3396389877400

http://auto.idnes.cz/modelky-autosalon-zeneva-0yf-/automoto.aspx?c=A170308_150622_automoto_fdv ?

0/0
9.3.2017 8:30

J60i58r39i 27F54i95n54k 6617489767728

Jsem zvědavý na to odpružení. Ač jsem takřka militantním zastáncem Hydry, tak musím uznat kvality adaptivních tlumičů a ve spojení s jakousi predikcí děr a připravením tlumiče to může fungovat...

Jinak za tohle DS chválim - design dává najevo že to není běžný mainstream a přitom jení zaměnitelný s D3.

Interiery uměl DS už v předchozích modelech, například design kůže sedadel byl perfektní, ale přece jen zbytek modelů je už za zenitem a zoufale potřebuje novou generaci...

0/0
8.3.2017 7:20

S56t31a19n54i57s59l62a49v 98R94o48s44e72c95k36ý 9345809601759

U nás se díry hledat nemusejí, máme jich všude dost.

+2/0
8.3.2017 5:41

M41i13c46h48a28e95l 55K14a66d88e70r35a20v89e36k 8761814218734

Jestli to bude upozorňovat pípnutím na každou díru tak to můžou rovnou vypnout jinak to bude vzhledem ke stavu našich vozovek pořád aktivně pípat.

0/0
8.3.2017 9:33

V35l61a75d87i87m44í22r 23F65i30b28i71g72e11r 5724441681204

DS sice vypadá pěkně, ale uvnitř je poskládáno ze stejných komponent jako ostatní Citroeny s tučnou přirážkou. Nová C3 mi přijde zajímavější než zastaralé DS3 o 1/4 dražší s 8 let starým designem.

+1/−1
8.3.2017 4:19

J81i89r57i 12F54i95n60k 6387699377548

Možná by stálo za to si najít foto jak vypadá interier - http://www.autoweb.cz/fotogalerie-ds7-crossback-chce-byt-luxusnim-suv-ma-i-hybridni-ctyrkolku-2017/4/

Myslím že ze stávajících DS, natož Citroenů, tam není vůbec nic. Vše mi přijde nové..

+1/0
8.3.2017 7:10

M46i29r53e22k 17G35a23j65e25r 5571136169810

Vypada z venku pekne. O uspechu ci neuspechu rozhodne cena (ne te verze s motorem ze sekacky), spotreba a rychlost, s jakou vychytaji zavady prvni generace. S cenou pres 900 tisic Kc budou mit velke problemy kvuli konkurenci, obzvlaste s pouhou predokolkou.

0/0
8.3.2017 2:38

M88a82r48c27e97l 34S47t55a66r65ý 9988304253339

francouzi jsou holt chaotický střelci. anebo je to nějaká geniální strategie: nasekat 10 modelů a zkalkulovat, že na černý čísla stačí prodávat jen 4....

+1/0
8.3.2017 0:10

M16i79c37h59a74e83l 68K29a11d73e58r64a75v58e78k 8531614788824

;-D;-D;-D;-D;-D máte velké plus za velkou pravdu .

0/0
8.3.2017 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.