Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hogo-fogo citroeny mění plán: DS nabídne SUV s kamerou hledající díry

Stávající počínání značky DS, což je luxusní divize Citroënu, po impozantním startu zásadní úspěchy nepřineslo. Francouzi proto mění směr a velí: SUV do každého segmentu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K44a56r20e78l 12V76a19c96h96u84t 9713662439743

Francouzská auta prý nejčastěji trpí elektrickými zkraty a nenadálými požáry. 8-o;-(

Nebude to stejné i u DS? 8-o:-/

+1/−5
8.3.2017 10:48

J21i44r49i 88F44i32n53k 6747249287118

Prý...

A nějaký podklad ("Pepa v hospodě říkal.." se nepočítá) by nebyl?

+4/0
8.3.2017 13:14

V72l58a91d21i49m27í10r 42F31i18b18i95g15e51r 5574951331884

Za 9 let mi krom pár žárovek kterým skončila životnost žádný problém s elektroinstalací nebyl. Citroen C4 Coupé

+2/0
8.3.2017 13:30

P29a52v93e81l 24H57o78d67r 8239169717

Pokud ten systém na díry nebudou testovat tady v Čechách, tak bych si to nikdy nekoupil...

+1/0
8.3.2017 10:19
Foto

L53u98k16á31š 44N79o33v43o82t77n82ý 6976177508638

Doufám, že ta kamera bude pro zaostalé trhy jako je ČR nabízet i inverzní režim. Tj. bude hledat silnici mezi dírama. :-P

+10/0
8.3.2017 9:48

M71i27c48h55a22e23l 44K78a18d76e52r76a35v13e90k 8961334288284

Fakt dělo,jdu se napsat do pořadníku........ ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.3.2017 9:31

M73a39r49e82k 98M79a14l95ý 1262668841720

No já nevím... může to vypadat jak chce, ale pořád je to "jenom" Citroen. Kupovat auto v této kategorii a ceně, tak dnes určitě dám přednost Q5 nebo BMW 3. Možná za 10 let bude DS jako značka vnímána jinak, podobně jak je na tom Lexus. Někdo ani neví, že je to vlastně Toyota :-)

+2/−9
8.3.2017 8:54
Foto

M69i47c40h78a94l 68J16a64n17o81v81á67č 8747316655873

Audi je VW, navic to vsecko vypada stejne blbe, to vubec. BMW je fajn, ale jizdnim komfortem se Hydractivu nevyrovna ani nahodou. A jsme u toho. Bez Hydractivu opravdu nevidim duvod si kupovat jakekoli DS. A to sem mel dycky francouzske auta.

0/0
8.3.2017 13:33

M73a11r39e31k 80M47a71l73ý 1922298371480

Nejde ani tak o jízdní komfort. Jde o to, jestli člověk je ochoten zaplatit za obyčejný Citroen tolik peněz co za Audi nebo BMW. Není to racionální, jde o to, že za ty peníze může zákazník mít "prémiové" auto a ne nějaký Citroen. A někteří to tak prostě berou, tak to je. Jak jsem psal, možná za 10 let už bude mít DS srovnatelnou pozici (jako Lexus), ale dnes je to prostě "jenom" Citroen, nic víc.

+1/−1
8.3.2017 13:47

J83i94r94i 19F96i48n79k 6187459157348

Koupit si premiovku není nikdy racionální..

Racionalita hraje roli maximálně při výběru firemní flotily pro obchoďáky..

+1/0
8.3.2017 17:17

M62a79r87e93k 43M79a75l44ý 1712328231580

Ano. A proto platí, co jsem napsal... že koupí toho BMW, Audi nebo Mercedesu, Lexusu si člověk kupuje prémiovku, nebo pocit, že má něco víc, což u tohoto Citroenu, podle mě, ten pocit nemá. Alespoň já bych teda neměl ten pocit...

0/0
8.3.2017 17:25

J90a63r16o81s82l65a77v 64K47a35d26l44e17c 5871479472821

Všechny mají stejné tlamy... a fotograf se stal fotografem protože neumí udělat fotku...:-P

+1/0
8.3.2017 7:56

J81a92r68o64s13l90a50v 71L11e66b49e40d48a 3486539507240

http://auto.idnes.cz/modelky-autosalon-zeneva-0yf-/automoto.aspx?c=A170308_150622_automoto_fdv ?

0/0
9.3.2017 8:30

J29i74r34i 26F66i59n54k 6517279797968

Jsem zvědavý na to odpružení. Ač jsem takřka militantním zastáncem Hydry, tak musím uznat kvality adaptivních tlumičů a ve spojení s jakousi predikcí děr a připravením tlumiče to může fungovat...

Jinak za tohle DS chválim - design dává najevo že to není běžný mainstream a přitom jení zaměnitelný s D3.

Interiery uměl DS už v předchozích modelech, například design kůže sedadel byl perfektní, ale přece jen zbytek modelů je už za zenitem a zoufale potřebuje novou generaci...

0/0
8.3.2017 7:20

S31t26a77n42i50s27l36a24v 34R20o53s80e34c88k23ý 9115739731969

U nás se díry hledat nemusejí, máme jich všude dost.

+2/0
8.3.2017 5:41

M62i25c77h66a57e97l 97K38a40d77e48r89a77v73e83k 8211564248314

Jestli to bude upozorňovat pípnutím na každou díru tak to můžou rovnou vypnout jinak to bude vzhledem ke stavu našich vozovek pořád aktivně pípat.

0/0
8.3.2017 9:33

V59l51a27d36i71m80í78r 56F97i11b41i49g10e69r 5924901831304

DS sice vypadá pěkně, ale uvnitř je poskládáno ze stejných komponent jako ostatní Citroeny s tučnou přirážkou. Nová C3 mi přijde zajímavější než zastaralé DS3 o 1/4 dražší s 8 let starým designem.

+1/−1
8.3.2017 4:19

J52i14r44i 86F12i57n56k 6767219547518

Možná by stálo za to si najít foto jak vypadá interier - http://www.autoweb.cz/fotogalerie-ds7-crossback-chce-byt-luxusnim-suv-ma-i-hybridni-ctyrkolku-2017/4/

Myslím že ze stávajících DS, natož Citroenů, tam není vůbec nic. Vše mi přijde nové..

+1/0
8.3.2017 7:10

M92i20r73e21k 94G98a23j50e68r 5621446969560

Vypada z venku pekne. O uspechu ci neuspechu rozhodne cena (ne te verze s motorem ze sekacky), spotreba a rychlost, s jakou vychytaji zavady prvni generace. S cenou pres 900 tisic Kc budou mit velke problemy kvuli konkurenci, obzvlaste s pouhou predokolkou.

0/0
8.3.2017 2:38

M80a12r68c95e69l 42S79t71a52r71ý 9558534383689

francouzi jsou holt chaotický střelci. anebo je to nějaká geniální strategie: nasekat 10 modelů a zkalkulovat, že na černý čísla stačí prodávat jen 4....

+1/0
8.3.2017 0:10

M67i95c83h67a46e90l 54K49a53d63e38r55a28v98e79k 8191194568144

;-D;-D;-D;-D;-D máte velké plus za velkou pravdu .

0/0
8.3.2017 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.