Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její české ceny začínají zhruba o 100 tisíc níže než konkurenční Ford Mondeo nebo VW Passat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L30u44b27o13s 97K59o88c21m68a53n 4378432224432

Taky tam vidíte Mazdu 6? I ta barva :-)

0/0
24.3.2017 6:38

J24a60n 20D36l27o98u38h79ý 7764419750899

Motorova nabidka v duchu bruselu. Na operak je to cloveku jedno, jako auto na 10 let s moznosti prestavby je to neprodejne. Zbyvaj dneska v podstate akorat japonci... a nebo dovoz z usa.

0/0
23.3.2017 7:06

J72i52ř54í 16S59c15h28w11a27c89h 8738724728556

soustavná propagace amerik od někoho, kdo i Agilu má předělanou na LPG mě vždycky pobaví....;-)

0/0
23.3.2017 9:06

J58a14n 43D63l42o18u62h55ý 7324789970239

Vadi ti snad ze jezdim za "americke ceny"? Prave tak se pozna kvalitni motor, ta agila bez jedine zavady na motoru protocila 200 000km na LPG a stale toci dalsi!!! S Fordem jezdim na LPG za 5,6L na 100km - take neprimo-vstrik. Nevidim sebemensi duvod koupe motoru s primym vstrikovanim v podobe benzinu. Mimo jine staci se podivat k VW jak dopadly primo-vstriky tovarne postavene papajici CNG. Jeden velkej pruser za 150 000kc / 1 auto.

0/−1
24.3.2017 8:24

V79o17k67o50u66n 85V37l17a86d45i65m62i92r 8312248219268

Jo USA,

v testech techto aut se velice casto vyskytuje v kolonce kvalita zpracovani odpoved: se nekona.

0/0
23.3.2017 13:22

P34e86t46r 62N70ě50m34e45c 4220973670377

Zadní pohled na kombíka a vidím Alfu. Jinak moc pěkný.

0/0
22.3.2017 23:50

J26o30s74e18f 46B34a20b42k75a 3330869452647

Však oni to Francouzi zase ozdobně upraví vykrajovanými světly a jinými vychytávkami ala háčkovaná dečka.;-)

0/−1
22.3.2017 23:02

P68a22v47e79l 69M21a92t50o39u97š91e60k 4598190664

Konečně francouzské auto, které nevypadá dvakrát laciněji, než kolik stojí a u kterého by mohly kontrolky svítit jen když opravdu svítit mají...

+1/0
22.3.2017 21:15

J43i14ř54í 87H68a79v69l25í90č54e56k 6964146786495

Loni jsem si koupil Astru, a myslím že je to lepší než nejziskovější albánsqá vesnice

0/0
22.3.2017 19:19

M11a98r11t97i11n 38H86o65u51b85a 6733861859318

sorry, ten bonmot je prilis inteligentni. nepochopil jsem

0/0
22.3.2017 21:17

J56i85ř25í 53S98c70h77w98a75c84h 8978954568346

to je bonmot na to jak "pejsek a kočička vařili dort".

0/0
22.3.2017 22:08

J23i24ř88í 71T89e96p92r 4587610175375

Vystvětlení té "albánské vesnice"

--------------

Yetíka na podzime přejmenují podle albánské vesnice

http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-karoq-02w-/automoto.aspx?c=A170321_113748_automoto_fdv

0/0
22.3.2017 22:36

M55a48r12t11i94n 91H83o93n17s96a 8708806593792

Já ten váš příměr pochopil... ale těžko odsuzovat něco co ještě nedorazilo.

0/0
24.3.2017 10:21

J78a32n 98M34a22c13h42á40č 3407386713842

Prej mondeo nabídne ,,silnější" motor....jenže se pořád bavíme o 1,5 litr motorech,kde nějakej kW moc nerozhoduje.V takhle velkým autě je to pořád bída.Dvoulitr je O.K.,škoda že nenechali pro Evropu 3,6 l V6 s Commodoru.To by byla pecka.

0/−1
22.3.2017 18:31

P25e95t34r 88H96o33r17á25k 1529313759964

To je nějaká odvážná teorie, že nerozhodují kilowatty motoru. To bude asi pěkný blábol.

+1/−1
22.3.2017 19:04

O80n91d24ř12e48j 36F51r42a38n91c 4209741928

Pár jednotek opravdu nerozhoduje. Důležitější než špičky je jak u výkonu, tak točivého momentu průběh jejich křivek v závislosti na otáčkách.

+3/0
22.3.2017 19:07

J34i49ř14í 94S25c18h72w38a19c76h 8878684288106

no jsem rád, že to tak zdůrazňuješ, protože průběh těchto křivek je u 1.5T obdobný jak u atmosférické 2.5 ;-)

0/0
22.3.2017 19:21

J46a73n 44D36l56o55u11h53ý 7294889390919

Jenze ta atmo 2.5 bude mit lepsi zvuk, zadne NOx, zadne saze v motoru a jeste to pujde prestavet treba na LPG a to vse za "hubicku" toho kolik stoji ten "radoby" eko turbo motor s radoby mensi spotrebouR^

0/−1
23.3.2017 7:01

J13i86ř39í 55S33c84h59w95a72c83h 8128294378236

Jenže to nic nemění na tom, co jsem napsal....

+1/0
23.3.2017 8:42

V13o67k70o25u35n 42V29l36a15d67i92m64i63r 8282908809298

Jak pro koho. Kdo se vyzna, kouka spis na tocivej moment a jeho prubeh.

0/0
22.3.2017 20:11

P25e65t33r 14H85o98r63á53k 1129193329364

Kdo se vyzná, tak ví, že sám kroutící moment nic neznamená.

0/0
22.3.2017 20:24

V62o70k25o97u42n 52V42l81a14d62i96m71i75r 8802708619678

A proto ten znalec jezdi nadupanym pionyrem.

+1/0
22.3.2017 23:35

P30e40t14r 91H63o86r63á14k 1189263689174

Jasně, znalec jezdí na traktoru, ten má krouťák jako hrom. ;-D

+2/0
23.3.2017 17:41
Foto

M71i33r32o96s98l51a95v 77S66t30e75i58n97e25r 6628674603385

Trochu méně přeplňovaný dvoulitr nemá problém s NOxx, i benzinové motory tohoto typu vyhovují. Dvoustupňový kompresor a downsizing narazí právě na ty dusičňanany a to i u benzinových motorů, dokonce začne za těch vysokých teplot i benzin vyrábět jemný dehet.

Dospěli jsme ke konci vývoje spalovacích motorů, další přiškrcování norem se už nepodaří dostat do sériové produkce.

CO2 se už o mnoho zredukovat nedá, běžné auto s 5 osobami pod 5 litrů čehokoliv nepojede. Kyselina dusičná pak vadí hlavně ve velkoměstech při inverzním počasí- pak je třeba bez velkého bádání jednoduše spustit závoru před středověkým centrem. Všechno nahnat do metra.

Realističtější, než nové emisní normy jsou parkoviště u konečných metra, tramvají a autobusů.

+1/0
22.3.2017 20:00

J14o37s11e85f 80N77o28v44a97k 5838602936348

Souhlas. Jen by na magistrátu musel velet někdo inteligentnější než Krnda.

0/0
24.3.2017 23:28

V35a73c73l41a39v 73M73e75d39e74k 5831112105645

tak nevím, ale mám pocit, že design, se kterým přišla v roce 2013 Mazda6 okopírovali úplně všichni (kromě VW goup)

+5/−1
22.3.2017 15:55

J54a92n 48B34u94b52i79k 9222401162847

No, Němci na svých odborných webech tvrdí, že Opel v zásadě skončil. GM si prý vyhradilo používat patenty Opelu i nadále, naopak svoje si odnese do USa. PSA které nemá silnou posici na východě (Němci píší Ostern, aniž by specifikovali, zda tím myslí střední Evropu či Rusko) si s Opelem kupuje trh. Sami Němci předpokládájí, že Opel nejdříve i přes sliby Merkelové zruší pár fabrik (Eisenach nejdříve, Maďarsko poté) a za pár let zanikne......

0/0
22.3.2017 15:45

G51e54o78r64g 53K22o26m71b95e49r83e34c 9824321936861

Němci píší Ostern... 8-o8-o8-o to jsem z toho jelen. Co maji Velikonoce spolecnyho s auty?

0/0
28.3.2017 21:31

V61á74c62l26a84v 80S23v72o50b59o59d65a 3501539230420

jako nejsem fanoušek Opelu, tak tohle se mi líbí, toho kombika bych bral hned

+5/0
22.3.2017 15:32

M66i56c86h29a93l 21Z84e62m66a38n 2143249704

Az donedavna se mi to na fotkach moooc libilo. Ted uz to pro me ovsem ma jednu neprijemnou pachut - uz je to francouzsky auto:-)

+1/−1
22.3.2017 15:07

M68i64r11e11k 65G28a46j77e88r 5101696409160

Jeste ne. Ted je spravna doba pro koupi Opla.

+2/0
22.3.2017 15:12

J23i93r62i 60F31i51n36k 6507669367458

Myslím že např. nad konstrukční spolehlivostí dieselů HDi může celý koncern VW jen skřípat zuby závistí...

+3/0
22.3.2017 19:07
Foto

M74i91r49o89s10l59a56v 76S97t11e80i93n57e64r 6848354753645

Při těch miliónech motorů a převodovek, které vyrábí ročně V.A.G. je poměr těch vadných k dobrým minimální. U Opla bývaly problém kuličková a válečková ložiska, kavalita těch VW byla vždy snad nejlepší. Nesrovnatelně horší byly ale ložiska z Francie a Itálie. Panda mé dcery měla po 56 tisích veškerá ložiska v kolech na výměnu.

0/0
22.3.2017 20:07
Foto

P55a27v87e87l 96K90a10l16u16s 6614876296122

Tak to jste v omylu. Prakticky každý motor od VW měl konstrukční vady. Jeden vedle druhého. A nezapomeňte kde všude PSA Hdi jezdí. Vedle Peugeota, Citroëna je to Ford, Suzuki, Volvo a to jsem ještě něco zapomněl. Určitě ho nebrali proto, že je špatný.

0/0
22.3.2017 20:55
Foto

P38a65v35e72l 77K56a76l39u53s 6924426146422

A vlastně, v Ženevě už teď byly vystaveny dva nové Oply, převlečené Peugeoty, samozřejmě s Hdi...

0/0
22.3.2017 20:58

J98i14ř95í 46S25c59h84w88a79c27h 8858144528976

problémy se nevyhýbají téměř žádnému motoru, ani HDI ;-)

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/48835-16-hdi-nemazou-umiraji-amen/

0/0
24.3.2017 10:46

K10a53r49e24l 19Č80e78r65n91ý 6385213572281

Tady je otázka, co PSA vlastně koupilo - motor dost možná zůstává ve vlastnictví GM a jeho použití může být v rámci PSA omezeno. Podobně jiné technologie.

0/0
22.3.2017 15:05
Foto

M87i47r12o33s55l82a64v 90S94t20e69i46n37e44r 6238574473495

Podívejte se na ty auta pořádně zespodu. Na frantících vidíte tyče, táhla, bowdeny, na Škodovce krásně uklizený a rovný spodek. Dobře dimenzované brzdy, čepy, vše citlivé zapouzdřené a chráněné před solí. Ftancouzi i Italové s tou solí nezápasí, nemusí ty vozy chránit. Po třech šumavských zimách jsou také už na odpis.

0/−2
22.3.2017 20:12
Foto

P68a34v57e76l 85K13a77l32u33s 6624436216662

Peugeot že je po třech zimách na odpis?? Spadl jste? Vy jste ještě neslyšel, že již cca 30 let má Peugeot nejlepší antikorozní ochranu? Zvedněte si někdy Octavii II, ať víte co je kára na odpis...

+4/0
22.3.2017 21:07

D34a66v41i96d 50H76o93l40m31a86n 5174140437

Je to už déle, ale někde jsem četl, že např. Peugeot 301 vykazoval již po třech letech celkem značný výskyt koroze na podvozku. Frantíci obecně z hlediska antikoroze bývali na špici, ale je otázkou, jestli úspory nepronikly již i do této oblasti. Je fakt, že jsem ještě nikdy neviděl např. shnilou Thalii, která se vyskytuje od přelomu tisíciletí.

0/0
23.3.2017 13:53

M79a76r81t46i64n 17H54o87u52b32a 6693201619978

tohle uz je za hranu zdraveho rozumu. chapu, ze ne vzdy se na autech neco nepodari, tohle zcela nekriticke hodnoceni vw produkce vuci zbytku sveta uz hranici s marketingovym vyplachem mozku

+4/0
22.3.2017 21:24

J54a32k59u11b 56S83e52k44e78r95a 6466720796535

Pokud ty podvozky navrhoval Kubane, tak to musi byt 100% :-P

0/0
22.3.2017 21:33

J18i46r47i 50G72a52z33d10a 8504853974354

soucasen opely jsou paradni. nova insignie, skvela zafira, mokka, nova astra. velmi povedene modely

+10/0
22.3.2017 14:50

V66o77k81o44u70n 85V88l78a48d17i70m85i59r 8302898449978

Vypada sice dobre, ale jen aby to nebylo se spolehlivosti podobne jako s omegou.

+2/−3
22.3.2017 14:42

J85i98r91i 36G10a78z15d84a 8294473194744

omega? to je hodne let zpatky:-) posledni opely , potazmo buicky, na tom nebyly rozhodne hur jak VW, spise naopak...to je hrozne tyhle stereotypy.

+8/−1
22.3.2017 14:49

M53i81r72e13k 31K26o73v62a44c34i60k 5831111151117

Auto není rohlík, když jsem měl s opelem před lety problémy já i moji rodiče, tak má prostě Opel smůlu. Já nebudu za několik set tisíc zkoušet, jestli to už je ok...

+1/−2
22.3.2017 15:11

J74i60r89i 51G61a88z12d64a 8854163974654

me by spis zajimalo s kterym autem problemy nejsou:-)

+2/−1
22.3.2017 15:18

F97r75a58n51t47i79š13e93k 35S97o82b38o13t26k80a 1627603484180

Pane Gazdo, s Toyotami! Yaris 1.3 benzin (má dcera), Avensis a Verso nafta(má je syn se snachou), novou Corollu 1.6 benzin má zeť a já si do penze koupil fotrovské Verso 1,8 benzin. To je současný stav tak tři roky. Musím zaklepat, absolutně bez problémů.

V minulosti to bylo obdobné - jen Toyoty. Kromě několika škrabanců a ťuknutí zezadu jsme v posledních 10 letech neměli jediný technický problém. Ovšem všichni jezdíme na servisní prohlídky do Toyoty v předepsaných intervalech a to je snad prý o trochu dražší (než soused se Škodovkou). No a zjevem jsou trochu fádní, obyčejné, ale spolehlivé....

0/0
22.3.2017 16:07

V35o94k77o39u33n 38V94l56a84d51i27m86i95r 8322598749868

Avensis take uz neni to, co byvala. Soucasna T29 ma hodne nepodarenou elektroniku.

0/0
22.3.2017 19:00

J85i82r22i 14G96a20z74d76a 8774613484454

tak jistě , to byla nadsázka :-) míval jsem take corollu v 1.6 a žádný problém. ale nezdá se mi , že by obecně kvalita aut šla nahoru , respektive, aby byly stavěny na velkou nálož kilometrů. ..

0/0
22.3.2017 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.