Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda představila v Ženevě nejrychlejší octavii a upravila i ostatní modely

Ženevský autosalon odstartoval. V úterý dopoledne byla na programu i tisková konference Škody Auto. Česká značka na rozdíl od předchozích ročníků nepřivezla koncept naznačující vzhled připravovaných škodovek. Na nejdůležitější evropské přehlídce představila nové a vylepšené verze aktuálních modelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32o97s27e93f 54C28h97o85d30o16u55n96s52k76ý 4271426889390

k čemu jim je rychlý auto, když se stejně ani na semaforu neumí rozjet na zelenou...

0/0
9.3.2017 20:10

Z91d59e14n32ě93k 12B53e61r19á43n69e29k 2958485446922

Na první pohled mi to přejde jako krok Škodovky zpět.

+1/0
8.3.2017 13:57

K35a92r56e86l 49B20l92á74h30a 1645276211289

Možná na první a hodně povrchní krok ...

0/0
9.3.2017 12:20

P27e67t71r 23P70e47t31ř84í77k 3451180591838

třeba toyota m auris kombík za 400 tis. rovných a má to benzínovou 1.6, jakous takous výbavu - u škodlivky doplácíte i za volant pomalu...

+1/−1
8.3.2017 11:36

J97i12ř46í 84S22c29h14w95a89c77h 8328944648716

ale prdlajs, žiješ v minulém století.....

a za druhé, že si například můžu vybrat nejvýkonnější motor aniž bych k tomu musel kupovat nejvyšší výbavu, to je jenom výhoda škodováckýho konfiguračního modelu.

0/0
9.3.2017 20:58

K94a85r20e75l 84J85u89r94d71a 6329971208708

Tak jak se mi poslední Superb líbí tak tahle nová Octavia to fakt není hezký :-(( škoda

0/0
8.3.2017 9:05

P98a84u74l 18J57a84r12o34s 2793548260

Nevim,na co nejrychlejsi Oktavie.Kde se tady v CR da rychle jezdit?

0/0
8.3.2017 7:20

P68e37t43r 95M31i12c10h28a83l 2370544981912

Kdekoliv. Ale stojí to dost peněz, někdy i řidičák. :-)

+5/0
8.3.2017 8:50

P55e22t86r 60Č98e90r75m85á37k 9538945479150

Nejrychlejší neznamená jenom s nejvyšší dosažitelnou rychlosti (ta stejně už nemá moc kam růst, platí usus že omezovače jsou na 250), ale především s největším zrychlením - a to se dá využít všude R^

+3/0
8.3.2017 12:15

K75a96r24e20l 55B35l58á75h79a 1635826881769

aneb jak nejrychleji přijet na další červenou :-)

0/0
8.3.2017 17:43

S87l94a52v20o77m53í71r 87Š56t57ě92p35á47n 1528104302304

Kamnový předek které zoufalství ty světla vypadají jako když si je nějaký Kutil přiřízl do masky Sám doma ty měli držet linii se světlem a ne s maskou odděleny být mohli

0/0
8.3.2017 6:29

S31l67a97v16o91m54í91r 35Š60t74ě45p18á66n 1458984652554

Ta špatná i tam skočila proto že to píšu přes diktafon

0/0
8.3.2017 6:30

P79e97t42r 64M65i47c88h22a49l 2590714201342

Podle slovosledu to spíš vypadá, že to psal tatar pod vlivem. :-)

+2/0
8.3.2017 6:45

P15e36t18r 80K57o90n43í84č61e44k 8774742685855

A neprectete si, že je výsledek je ku hov-u.

0/0
8.3.2017 7:35

Z36d87e90n11e22k 37S15e86i43d81l 6414195270477

Pane jo, litrový tříválec, to je bomba. A prosím mohl bych k tomu dostat 4x4?

Ať jdou do háje, to musel vymyslet nějaký dederón, protože to je jako Trabant.

+1/0
8.3.2017 4:16

S43l81a30v86o97m51í93r 87Š27t32ě59p46á31n 1778154382554

Už je dávno rozhodnuto že od malých turbomotoru se bude opouštět ale ale v koncernu se to stále do nových modelů zavádí

0/0
8.3.2017 6:31

J38i77ř56í 86S98c22h54w83a75c52h 8728274898426

to jsou jen novinářský tlachy na základě toho, že se objevila kupodivu "koncernová" 1.5, co jakože nahradí 1.4.ale taky 1.8 takže žádný opouštění malých motorů se konat nebude.

0/0
9.3.2017 20:54

P23e19t23r 97M63i91c82h85a51l 2620754501692

Trabant je dvouválec. :-)

0/0
8.3.2017 6:47

V32a17c98l58a57v 65M34e53d20e15k 5921592155765

litrový tříválc byl Wartburg

0/0
8.3.2017 13:26

P23e79t60r 60M74i18c19h61a82l 2380944281852

Já vím, to napiš Seidlovi. :-)

0/0
8.3.2017 14:36

S92e62i37d86l 64P90e22t94r 1351201275294

Jistě pro někoho kdo najezdí max. 15000 km ročně jsou ty downsizy řešením asi tak na úrovni "nářadí" z lidlu pro kutila co jej použije párkrát za rok ..

Ale pokud potřebuji / musím najet 30-50 k km ročně tak méně než 2-2,5 litru je jednak ekonomický nesmysl a o míře osobního "pohodlí" ani nemluvě ..

+2/0
7.3.2017 23:33

P17e84t49r 63M13i45c84h82a41l 2320214431532

Najedu ročně cca těch 15 tisíc a do litru nebo 1,2 bych taky nešel. Pokud bych měl najet těch 30 - 50 tisíc, nešel bych asi ani do Oktávky. Ale na ten střední nájezd (do 20 tisíc) by mohla stačit klidně 1,4 s turbem. Výkon by stačil, kroutící moment taky a ani to až tak moc nežere.

+1/0
8.3.2017 0:02

S23l66a40v37o87m22í65r 94Š37t47ě88p28á91n 1968334942584

Záleží kde ty kilometry jezdíte jestli po městě tak ty Turbo prcci jisté opodstatnění mají ale pokud je to dál a nebo s větší zátěži je to zoufalství

0/0
8.3.2017 6:33

M92i72c75h21a21e14l 73F76l10e96n71d17r 1528482483695

Je mi... no rekneme, ze smutno, z toho, jak to vypada... fakt to neni hezke.

+5/0
7.3.2017 18:03

J55a36r13o10m39í40r 81Č79e40c87h 1913518397182

Automobilky za to nemuzou.Podekujte EKOTERORISTUM z Bruselu.

0/−1
7.3.2017 16:47

J85i90ř19í 64E21r10b38e78n 1463664436657

Za ten volkswagenský exhalační průšvih v USA může bruseláci, jo? ;-D

+1/0
8.3.2017 8:57

M80a69r26t56i67n 90F62r25a91n67t92i22š78e62k 7845830683805

za stanovení norem EURO? Ne to bude Pchjongjang.

+1/0
8.3.2017 9:24

R95i86c85h89a41r59d 17T23o69m11e12č22e69k 7326405236821

Nová Octavia je vzhledově nepodařená čtyřoká zrůda s každým okem jiné velikosti, fakt to není pěkný pohled. Světla Kodiaqu to je jiná káva. Když připočteme hnací agregáty do lepší sekačky, zadní torzku, sílu plechů, je to sešup dolů, tedy kromě ceny.

+5/0
7.3.2017 15:13

P24e88t76r 72M10a82r46e94č17e37k 1343801519288

Vše co jste vyjmenoval jakožto negativa platí současně pro všechny v Evropě prodávané značky.:-) Sekačky se díky Bruseli montují krom Mazdy do všech. Torzní nápravu má stále plno modelů. A síla plechů jde dolů průběžně. Takže? Co doporučujete zakoupit?

+2/0
7.3.2017 15:17

R41i91c60h76a12r15d 72T55o56m54e64č78e91k 7926605546191

Přinejmenším něco levnějšího, pokud možno s čtyřválcovým atmosférickým motorem, nebo turbem nad objemem 1,4 l. Škoda se už orientuje převážně na flotily. Značku kvůli reklamě nechtějte, ale ještě existují.

0/0
7.3.2017 15:24

M97a88r84t22i82n 85N44o11v78o57t64n59ý 7183875800765

Mohl byste poradit model? Já uvažuji o Mazdě 6 s tím atmosférickým 2.5l. Ale ten motor není moc silný a v plné výbavě kulhá i za Octavií. To vše je za 900tis, takže taky žádná láce. Co tedy?

0/0
7.3.2017 16:21

M50a35r19t63i58n 84V65o38j59á19č84e78k 9483387361966

ten motor od mazdy je v pořádku mazdu 6 doporučuji -tam neuděláte chybuR^

0/0
7.3.2017 16:30

M27a51r22e96k 65M83a40z22u12c21h 2526963833

Trochu byla chytlavá na rez.To už vychytali?

0/0
7.3.2017 16:59

V73a78c14l38a68v 38M43e75d87e80k 5471792105425

to byla ale první generace před 15 lety

0/0
8.3.2017 13:30

J44i56ř17í 14S61c15h52w61a51c14h 8508634478236

technická:

při porovnání s Mazdou 6 není ekvivalentem od škodovky Octavia ale Superb ;-)

0/0
7.3.2017 17:31

M66a65r73e20k 85M33a31z50u56c44h 2716503553

Design komentovat nebudu.Vlečená náprava vzadu je dle výkonu motoru.Vyšší verze mají víceprvkovou troubo.A malý motor tě nenutí nikdo kupovat.Beztak to je na pos.když vidím někoho se silným motorem a přitom jede jak připos.Neřknuli doprava u nás kde to ani nevyužijeme,ale o tom to není.

+3/0
7.3.2017 15:56

P51e78t62r 19H76o36r60á96k 1689893559794

Vyšší verze s víceprvkem u benzinu znamená jen jeden žíznivý motor 1,8 o výkonu 132 kw.

0/0
7.3.2017 18:15

P33e25t65r 24M12i71c69h65a11l 2560264391532

Měl jsem ten motor v Audi z půjčovny na dovolené a jezdil pod 6 litrů.

0/0
8.3.2017 3:03

V96a72c15l60a54v 23M63e72d98e42k 5371232125505

a z dieselů ji má pouze 2,0 4X4 DSG 135kW, tedy jen jedna absolutně nejdražší varianta

0/0
8.3.2017 13:34

M53i76c20h93a86l 70S66t16e47h84l74í16k 9494971421189

Nebo třeba 1,4 G-tec

0/0
9.3.2017 18:02

F97r80a88n13t25a 81N47u43d95l89i22s 5515193238257

Vtipný je, že u nižších výbav a motorizací jsou ty vnitřní "světla" jen plastový záslepky bez funkce ;-D

+1/0
7.3.2017 16:17

P70e35t60r 74H77o39r88á20k 1909683329664

Když to vidím, tak bych nejradši otevřel motor a ten pásek na světle urval. Otázka je, jak by to po této plastické operaci vypadalo. Hůř ale určitě ne.

+2/0
7.3.2017 18:17

M65a62r21e14k 65S90a19j39d22a 2415640166568

Fotky toho Rapidu jsou uz nekde?

0/0
7.3.2017 15:02

F85r96a52n77t57a 51N44u22d33l10i38s 5195193328277

Něco málo je v sekci Auto na Aktuálně.

0/0
7.3.2017 16:21

G39e58o32r46g 61K69o42m77b15e80r82e39c 9764571186231

na muj vkus je ten predek designove preplacany. Mene je kolikrat vice.

+2/0
7.3.2017 14:45

P49e62t31r 98M81a47r74e77č44e31k 1383551529888

V reálu to prý nepůsobí tak hrozně. Já jsem ovšem ještě neměl tu "čest".

0/0
7.3.2017 15:18

P86e36t41r 86H91o59r70á31k 1389513159244

Viděl jsem to několikrát a uspokojivé je to snad jen zepředu z výšky a trochu z boku. Z čelního pohledu a trochu z dáli je to zase hnus.

0/0
7.3.2017 18:19

V23i10l98é42m 31S72k69á77l38a 1376709577482

Škoda, že to není 4x4. A kupovat si kvůli tomu dieslovou s jedním výfukem opravdu nemá cenu...

0/0
7.3.2017 14:31

L93u36k93á90š 18K80r54e50j73č92í 5905784162368

ty dělený přední světla jsou sexy jako prase!!R^, jak by řekl jeden nejmenovaný český kuchtík...

0/0
7.3.2017 14:02

L79i70b44o48r 18J98a82n15e52č15e74k 4535985285811

Ten clanek psalo dite ze zakladky a fotil nekdo z pomocne skoly. Nulova informacni hodnota textu a fotografii.:-(

0/0
7.3.2017 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.