Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda představila v Ženevě nejrychlejší octavii a upravila i ostatní modely

Ženevský autosalon odstartoval. V úterý dopoledne byla na programu i tisková konference Škody Auto. Česká značka na rozdíl od předchozích ročníků nepřivezla koncept naznačující vzhled připravovaných škodovek. Na nejdůležitější evropské přehlídce představila nové a vylepšené verze aktuálních modelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58o21s58e38f 74C82h78o79d30o26u24n77s42k27ý 4381356869570

k čemu jim je rychlý auto, když se stejně ani na semaforu neumí rozjet na zelenou...

0/0
9.3.2017 20:10

Z58d46e23n49ě68k 57B34e21r31á28n94e67k 2528575846412

Na první pohled mi to přejde jako krok Škodovky zpět.

+1/0
8.3.2017 13:57

K13a33r86e19l 22B73l83á30h10a 1845646491189

Možná na první a hodně povrchní krok ...

0/0
9.3.2017 12:20

P35e62t65r 39P97e63t32ř16í18k 3511110141628

třeba toyota m auris kombík za 400 tis. rovných a má to benzínovou 1.6, jakous takous výbavu - u škodlivky doplácíte i za volant pomalu...

+1/−1
8.3.2017 11:36

J60i60ř83í 61S72c65h91w11a23c14h 8478764458846

ale prdlajs, žiješ v minulém století.....

a za druhé, že si například můžu vybrat nejvýkonnější motor aniž bych k tomu musel kupovat nejvyšší výbavu, to je jenom výhoda škodováckýho konfiguračního modelu.

0/0
9.3.2017 20:58

K61a92r49e83l 91J83u13r95d65a 6399371548938

Tak jak se mi poslední Superb líbí tak tahle nová Octavia to fakt není hezký :-(( škoda

0/0
8.3.2017 9:05

P61a34u93l 81J85a15r59o23s 2323458470

Nevim,na co nejrychlejsi Oktavie.Kde se tady v CR da rychle jezdit?

0/0
8.3.2017 7:20

P21e98t56r 17M22i57c28h62a62l 2780694221682

Kdekoliv. Ale stojí to dost peněz, někdy i řidičák. :-)

+5/0
8.3.2017 8:50

P67e18t29r 58Č64e94r54m33á28k 9718395759280

Nejrychlejší neznamená jenom s nejvyšší dosažitelnou rychlosti (ta stejně už nemá moc kam růst, platí usus že omezovače jsou na 250), ale především s největším zrychlením - a to se dá využít všude R^

+3/0
8.3.2017 12:15

K31a61r71e84l 71B38l57á11h72a 1925366951829

aneb jak nejrychleji přijet na další červenou :-)

0/0
8.3.2017 17:43

S17l20a74v90o24m91í22r 35Š24t76ě84p10á58n 1378894232914

Kamnový předek které zoufalství ty světla vypadají jako když si je nějaký Kutil přiřízl do masky Sám doma ty měli držet linii se světlem a ne s maskou odděleny být mohli

0/0
8.3.2017 6:29

S36l27a41v92o35m66í89r 76Š17t41ě64p66á93n 1258914622804

Ta špatná i tam skočila proto že to píšu přes diktafon

0/0
8.3.2017 6:30

P87e44t58r 37M56i47c62h91a17l 2830854841222

Podle slovosledu to spíš vypadá, že to psal tatar pod vlivem. :-)

+2/0
8.3.2017 6:45

P11e67t87r 80K65o19n64í88č80e53k 8834232175605

A neprectete si, že je výsledek je ku hov-u.

0/0
8.3.2017 7:35

Z56d68e29n61e92k 46S76e49i55d64l 6644785780777

Pane jo, litrový tříválec, to je bomba. A prosím mohl bych k tomu dostat 4x4?

Ať jdou do háje, to musel vymyslet nějaký dederón, protože to je jako Trabant.

+1/0
8.3.2017 4:16

S11l28a81v14o91m93í39r 95Š78t23ě58p81á97n 1908164892734

Už je dávno rozhodnuto že od malých turbomotoru se bude opouštět ale ale v koncernu se to stále do nových modelů zavádí

0/0
8.3.2017 6:31

J23i48ř86í 16S33c86h31w91a47c45h 8618224338266

to jsou jen novinářský tlachy na základě toho, že se objevila kupodivu "koncernová" 1.5, co jakože nahradí 1.4.ale taky 1.8 takže žádný opouštění malých motorů se konat nebude.

0/0
9.3.2017 20:54

P85e40t86r 87M62i71c79h31a23l 2300604881162

Trabant je dvouválec. :-)

0/0
8.3.2017 6:47

V13a20c47l85a42v 64M89e50d39e90k 5711762405605

litrový tříválc byl Wartburg

0/0
8.3.2017 13:26

P21e53t57r 77M83i55c96h71a51l 2210124531282

Já vím, to napiš Seidlovi. :-)

0/0
8.3.2017 14:36

S93e91i35d66l 54P44e80t28r 1801981595284

Jistě pro někoho kdo najezdí max. 15000 km ročně jsou ty downsizy řešením asi tak na úrovni "nářadí" z lidlu pro kutila co jej použije párkrát za rok ..

Ale pokud potřebuji / musím najet 30-50 k km ročně tak méně než 2-2,5 litru je jednak ekonomický nesmysl a o míře osobního "pohodlí" ani nemluvě ..

+2/0
7.3.2017 23:33

P56e42t74r 56M48i24c21h31a20l 2670764641512

Najedu ročně cca těch 15 tisíc a do litru nebo 1,2 bych taky nešel. Pokud bych měl najet těch 30 - 50 tisíc, nešel bych asi ani do Oktávky. Ale na ten střední nájezd (do 20 tisíc) by mohla stačit klidně 1,4 s turbem. Výkon by stačil, kroutící moment taky a ani to až tak moc nežere.

+1/0
8.3.2017 0:02

S75l43a18v40o68m36í82r 87Š46t94ě57p14á34n 1268424582414

Záleží kde ty kilometry jezdíte jestli po městě tak ty Turbo prcci jisté opodstatnění mají ale pokud je to dál a nebo s větší zátěži je to zoufalství

0/0
8.3.2017 6:33

M39i53c97h59a36e22l 31F25l13e95n90d32r 1178362253695

Je mi... no rekneme, ze smutno, z toho, jak to vypada... fakt to neni hezke.

+5/0
7.3.2017 18:03

J25a78r10o71m87í22r 72Č75e40c19h 1473278517232

Automobilky za to nemuzou.Podekujte EKOTERORISTUM z Bruselu.

0/−1
7.3.2017 16:47

J97i78ř71í 78E37r32b65e90n 1483304866257

Za ten volkswagenský exhalační průšvih v USA může bruseláci, jo? ;-D

+1/0
8.3.2017 8:57

M65a39r90t65i39n 67F42r43a18n47t41i85š53e27k 7805320283275

za stanovení norem EURO? Ne to bude Pchjongjang.

+1/0
8.3.2017 9:24

R73i14c72h88a97r22d 59T38o97m91e14č33e39k 7796845716551

Nová Octavia je vzhledově nepodařená čtyřoká zrůda s každým okem jiné velikosti, fakt to není pěkný pohled. Světla Kodiaqu to je jiná káva. Když připočteme hnací agregáty do lepší sekačky, zadní torzku, sílu plechů, je to sešup dolů, tedy kromě ceny.

+5/0
7.3.2017 15:13

P83e74t79r 78M84a18r14e60č46e84k 1343201519438

Vše co jste vyjmenoval jakožto negativa platí současně pro všechny v Evropě prodávané značky.:-) Sekačky se díky Bruseli montují krom Mazdy do všech. Torzní nápravu má stále plno modelů. A síla plechů jde dolů průběžně. Takže? Co doporučujete zakoupit?

+2/0
7.3.2017 15:17

R71i31c55h81a51r76d 41T78o15m11e69č49e39k 7846175616101

Přinejmenším něco levnějšího, pokud možno s čtyřválcovým atmosférickým motorem, nebo turbem nad objemem 1,4 l. Škoda se už orientuje převážně na flotily. Značku kvůli reklamě nechtějte, ale ještě existují.

0/0
7.3.2017 15:24

M80a70r47t47i53n 46N94o29v64o83t46n74ý 7733135860505

Mohl byste poradit model? Já uvažuji o Mazdě 6 s tím atmosférickým 2.5l. Ale ten motor není moc silný a v plné výbavě kulhá i za Octavií. To vše je za 900tis, takže taky žádná láce. Co tedy?

0/0
7.3.2017 16:21

M69a60r17t33i13n 30V78o11j15á68č78e19k 9443777291526

ten motor od mazdy je v pořádku mazdu 6 doporučuji -tam neuděláte chybuR^

0/0
7.3.2017 16:30

M84a83r53e49k 14M95a27z83u60c62h 2856923933

Trochu byla chytlavá na rez.To už vychytali?

0/0
7.3.2017 16:59

V14a40c96l81a98v 68M33e10d38e96k 5601902455425

to byla ale první generace před 15 lety

0/0
8.3.2017 13:30

J84i67ř84í 83S86c63h93w89a89c59h 8478464738426

technická:

při porovnání s Mazdou 6 není ekvivalentem od škodovky Octavia ale Superb ;-)

0/0
7.3.2017 17:31

M33a71r50e43k 85M17a11z38u80c37h 2456183953

Design komentovat nebudu.Vlečená náprava vzadu je dle výkonu motoru.Vyšší verze mají víceprvkovou troubo.A malý motor tě nenutí nikdo kupovat.Beztak to je na pos.když vidím někoho se silným motorem a přitom jede jak připos.Neřknuli doprava u nás kde to ani nevyužijeme,ale o tom to není.

+3/0
7.3.2017 15:56

P52e56t86r 91H58o67r63á42k 1259753779984

Vyšší verze s víceprvkem u benzinu znamená jen jeden žíznivý motor 1,8 o výkonu 132 kw.

0/0
7.3.2017 18:15

P38e10t24r 50M47i43c61h94a89l 2760654561262

Měl jsem ten motor v Audi z půjčovny na dovolené a jezdil pod 6 litrů.

0/0
8.3.2017 3:03

V14a38c41l56a86v 57M48e77d67e51k 5421122665885

a z dieselů ji má pouze 2,0 4X4 DSG 135kW, tedy jen jedna absolutně nejdražší varianta

0/0
8.3.2017 13:34

M77i20c10h17a95l 71S43t57e16h85l86í42k 9924821231159

Nebo třeba 1,4 G-tec

0/0
9.3.2017 18:02

F74r89a39n75t53a 39N32u85d37l27i38s 5305703588807

Vtipný je, že u nižších výbav a motorizací jsou ty vnitřní "světla" jen plastový záslepky bez funkce ;-D

+1/0
7.3.2017 16:17

P47e80t54r 83H83o89r68á69k 1839813569314

Když to vidím, tak bych nejradši otevřel motor a ten pásek na světle urval. Otázka je, jak by to po této plastické operaci vypadalo. Hůř ale určitě ne.

+2/0
7.3.2017 18:17

M54a68r54e63k 64S64a61j75d52a 2725900456488

Fotky toho Rapidu jsou uz nekde?

0/0
7.3.2017 15:02

F87r23a78n77t42a 22N85u57d15l48i61s 5475983388257

Něco málo je v sekci Auto na Aktuálně.

0/0
7.3.2017 16:21

G16e30o54r92g 95K18o76m27b82e63r73e65c 9184821386741

na muj vkus je ten predek designove preplacany. Mene je kolikrat vice.

+2/0
7.3.2017 14:45

P88e19t45r 95M76a89r91e51č68e69k 1723481299918

V reálu to prý nepůsobí tak hrozně. Já jsem ovšem ještě neměl tu "čest".

0/0
7.3.2017 15:18

P26e65t36r 46H68o32r27á96k 1499403209954

Viděl jsem to několikrát a uspokojivé je to snad jen zepředu z výšky a trochu z boku. Z čelního pohledu a trochu z dáli je to zase hnus.

0/0
7.3.2017 18:19

V94i24l68é56m 77S74k76á73l71a 1386639417472

Škoda, že to není 4x4. A kupovat si kvůli tomu dieslovou s jedním výfukem opravdu nemá cenu...

0/0
7.3.2017 14:31

L26u38k13á33š 35K44r38e96j89č47í 5175384702238

ty dělený přední světla jsou sexy jako prase!!R^, jak by řekl jeden nejmenovaný český kuchtík...

0/0
7.3.2017 14:02

L15i56b91o69r 15J84a80n93e76č81e21k 4915975715551

Ten clanek psalo dite ze zakladky a fotil nekdo z pomocne skoly. Nulova informacni hodnota textu a fotografii.:-(

0/0
7.3.2017 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.