Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda představila v Ženevě nejrychlejší octavii a upravila i ostatní modely

Ženevský autosalon odstartoval. V úterý dopoledne byla na programu i tisková konference Škody Auto. Česká značka na rozdíl od předchozích ročníků nepřivezla koncept naznačující vzhled připravovaných škodovek. Na nejdůležitější evropské přehlídce představila nové a vylepšené verze aktuálních modelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73o49s98e16f 55C80h35o37d43o38u35n80s66k78ý 4301796779840

k čemu jim je rychlý auto, když se stejně ani na semaforu neumí rozjet na zelenou...

0/0
9.3.2017 20:10

Z98d52e33n61ě57k 53B66e36r96á78n55e87k 2838495226792

Na první pohled mi to přejde jako krok Škodovky zpět.

+1/0
8.3.2017 13:57

K20a24r39e38l 22B82l23á11h50a 1285786401619

Možná na první a hodně povrchní krok ...

0/0
9.3.2017 12:20

P18e35t75r 74P41e60t32ř74í30k 3251470581128

třeba toyota m auris kombík za 400 tis. rovných a má to benzínovou 1.6, jakous takous výbavu - u škodlivky doplácíte i za volant pomalu...

+1/−1
8.3.2017 11:36

J23i97ř40í 63S81c46h96w27a65c49h 8698634548706

ale prdlajs, žiješ v minulém století.....

a za druhé, že si například můžu vybrat nejvýkonnější motor aniž bych k tomu musel kupovat nejvyšší výbavu, to je jenom výhoda škodováckýho konfiguračního modelu.

0/0
9.3.2017 20:58

K40a49r47e55l 12J48u57r65d26a 6479621178738

Tak jak se mi poslední Superb líbí tak tahle nová Octavia to fakt není hezký :-(( škoda

0/0
8.3.2017 9:05

P80a28u87l 48J18a22r73o34s 2213878520

Nevim,na co nejrychlejsi Oktavie.Kde se tady v CR da rychle jezdit?

0/0
8.3.2017 7:20

P86e24t57r 24M20i18c20h35a71l 2960764141892

Kdekoliv. Ale stojí to dost peněz, někdy i řidičák. :-)

+5/0
8.3.2017 8:50

P74e98t12r 98Č73e50r74m47á44k 9828885529840

Nejrychlejší neznamená jenom s nejvyšší dosažitelnou rychlosti (ta stejně už nemá moc kam růst, platí usus že omezovače jsou na 250), ale především s největším zrychlením - a to se dá využít všude R^

+3/0
8.3.2017 12:15

K30a81r24e46l 57B65l25á35h67a 1595606431179

aneb jak nejrychleji přijet na další červenou :-)

0/0
8.3.2017 17:43

S11l36a54v96o48m18í31r 20Š44t28ě46p74á32n 1228234122224

Kamnový předek které zoufalství ty světla vypadají jako když si je nějaký Kutil přiřízl do masky Sám doma ty měli držet linii se světlem a ne s maskou odděleny být mohli

0/0
8.3.2017 6:29

S76l23a40v30o64m34í14r 88Š81t39ě56p33á59n 1728434492224

Ta špatná i tam skočila proto že to píšu přes diktafon

0/0
8.3.2017 6:30

P17e66t45r 17M38i91c14h75a98l 2700794271202

Podle slovosledu to spíš vypadá, že to psal tatar pod vlivem. :-)

+2/0
8.3.2017 6:45

P90e91t23r 53K57o48n65í93č69e16k 8894722435295

A neprectete si, že je výsledek je ku hov-u.

0/0
8.3.2017 7:35

Z48d80e86n94e86k 11S88e72i10d94l 6554415150127

Pane jo, litrový tříválec, to je bomba. A prosím mohl bych k tomu dostat 4x4?

Ať jdou do háje, to musel vymyslet nějaký dederón, protože to je jako Trabant.

+1/0
8.3.2017 4:16

S38l60a57v14o28m12í22r 45Š42t66ě59p88á90n 1738504712744

Už je dávno rozhodnuto že od malých turbomotoru se bude opouštět ale ale v koncernu se to stále do nových modelů zavádí

0/0
8.3.2017 6:31

J11i48ř29í 69S56c59h89w91a32c33h 8888134508526

to jsou jen novinářský tlachy na základě toho, že se objevila kupodivu "koncernová" 1.5, co jakože nahradí 1.4.ale taky 1.8 takže žádný opouštění malých motorů se konat nebude.

0/0
9.3.2017 20:54

P62e91t34r 88M67i77c38h24a38l 2110454681502

Trabant je dvouválec. :-)

0/0
8.3.2017 6:47

V62a29c51l98a80v 36M53e82d65e13k 5631182895105

litrový tříválc byl Wartburg

0/0
8.3.2017 13:26

P53e37t20r 88M22i52c63h18a45l 2380804251822

Já vím, to napiš Seidlovi. :-)

0/0
8.3.2017 14:36

S17e33i19d14l 40P55e24t31r 1501691135464

Jistě pro někoho kdo najezdí max. 15000 km ročně jsou ty downsizy řešením asi tak na úrovni "nářadí" z lidlu pro kutila co jej použije párkrát za rok ..

Ale pokud potřebuji / musím najet 30-50 k km ročně tak méně než 2-2,5 litru je jednak ekonomický nesmysl a o míře osobního "pohodlí" ani nemluvě ..

+2/0
7.3.2017 23:33

P13e68t26r 18M19i68c84h13a68l 2470244831722

Najedu ročně cca těch 15 tisíc a do litru nebo 1,2 bych taky nešel. Pokud bych měl najet těch 30 - 50 tisíc, nešel bych asi ani do Oktávky. Ale na ten střední nájezd (do 20 tisíc) by mohla stačit klidně 1,4 s turbem. Výkon by stačil, kroutící moment taky a ani to až tak moc nežere.

+1/0
8.3.2017 0:02

S35l78a37v19o64m42í63r 52Š54t38ě98p58á79n 1548144592544

Záleží kde ty kilometry jezdíte jestli po městě tak ty Turbo prcci jisté opodstatnění mají ale pokud je to dál a nebo s větší zátěži je to zoufalství

0/0
8.3.2017 6:33

M39i16c68h28a19e15l 59F49l28e29n71d56r 1978132643705

Je mi... no rekneme, ze smutno, z toho, jak to vypada... fakt to neni hezke.

+5/0
7.3.2017 18:03

J89a55r82o87m51í22r 60Č47e14c49h 1263718797192

Automobilky za to nemuzou.Podekujte EKOTERORISTUM z Bruselu.

0/−1
7.3.2017 16:47

J19i14ř58í 63E87r68b54e65n 1663594286137

Za ten volkswagenský exhalační průšvih v USA může bruseláci, jo? ;-D

+1/0
8.3.2017 8:57

M15a92r44t32i81n 80F10r54a25n82t24i14š70e51k 7645550673705

za stanovení norem EURO? Ne to bude Pchjongjang.

+1/0
8.3.2017 9:24

R11i19c33h56a49r61d 46T92o54m10e82č30e11k 7266315906931

Nová Octavia je vzhledově nepodařená čtyřoká zrůda s každým okem jiné velikosti, fakt to není pěkný pohled. Světla Kodiaqu to je jiná káva. Když připočteme hnací agregáty do lepší sekačky, zadní torzku, sílu plechů, je to sešup dolů, tedy kromě ceny.

+5/0
7.3.2017 15:13

P56e42t20r 15M92a88r97e19č64e88k 1743491839968

Vše co jste vyjmenoval jakožto negativa platí současně pro všechny v Evropě prodávané značky.:-) Sekačky se díky Bruseli montují krom Mazdy do všech. Torzní nápravu má stále plno modelů. A síla plechů jde dolů průběžně. Takže? Co doporučujete zakoupit?

+2/0
7.3.2017 15:17

R12i11c20h91a57r11d 94T69o86m82e30č44e16k 7106245106921

Přinejmenším něco levnějšího, pokud možno s čtyřválcovým atmosférickým motorem, nebo turbem nad objemem 1,4 l. Škoda se už orientuje převážně na flotily. Značku kvůli reklamě nechtějte, ale ještě existují.

0/0
7.3.2017 15:24

M12a54r30t72i61n 20N37o90v14o39t66n50ý 7523815140785

Mohl byste poradit model? Já uvažuji o Mazdě 6 s tím atmosférickým 2.5l. Ale ten motor není moc silný a v plné výbavě kulhá i za Octavií. To vše je za 900tis, takže taky žádná láce. Co tedy?

0/0
7.3.2017 16:21

M60a98r32t97i25n 20V98o46j54á47č50e27k 9193687631126

ten motor od mazdy je v pořádku mazdu 6 doporučuji -tam neuděláte chybuR^

0/0
7.3.2017 16:30

M63a73r74e55k 80M52a81z37u58c80h 2296203893

Trochu byla chytlavá na rez.To už vychytali?

0/0
7.3.2017 16:59

V39a30c42l76a61v 12M31e63d11e69k 5141382195725

to byla ale první generace před 15 lety

0/0
8.3.2017 13:30

J25i64ř89í 50S86c30h97w85a50c27h 8398134148286

technická:

při porovnání s Mazdou 6 není ekvivalentem od škodovky Octavia ale Superb ;-)

0/0
7.3.2017 17:31

M79a26r86e61k 28M26a44z56u20c96h 2756903123

Design komentovat nebudu.Vlečená náprava vzadu je dle výkonu motoru.Vyšší verze mají víceprvkovou troubo.A malý motor tě nenutí nikdo kupovat.Beztak to je na pos.když vidím někoho se silným motorem a přitom jede jak připos.Neřknuli doprava u nás kde to ani nevyužijeme,ale o tom to není.

+3/0
7.3.2017 15:56

P10e42t20r 73H85o75r24á71k 1649433259384

Vyšší verze s víceprvkem u benzinu znamená jen jeden žíznivý motor 1,8 o výkonu 132 kw.

0/0
7.3.2017 18:15

P69e13t18r 31M56i36c44h71a27l 2580824891862

Měl jsem ten motor v Audi z půjčovny na dovolené a jezdil pod 6 litrů.

0/0
8.3.2017 3:03

V50a57c54l97a30v 43M39e88d54e16k 5831502835285

a z dieselů ji má pouze 2,0 4X4 DSG 135kW, tedy jen jedna absolutně nejdražší varianta

0/0
8.3.2017 13:34

M39i28c51h65a53l 32S28t13e87h73l52í11k 9744281641669

Nebo třeba 1,4 G-tec

0/0
9.3.2017 18:02

F37r25a61n90t94a 87N72u24d19l44i93s 5935393238637

Vtipný je, že u nižších výbav a motorizací jsou ty vnitřní "světla" jen plastový záslepky bez funkce ;-D

+1/0
7.3.2017 16:17

P72e85t60r 52H86o39r40á34k 1439283399514

Když to vidím, tak bych nejradši otevřel motor a ten pásek na světle urval. Otázka je, jak by to po této plastické operaci vypadalo. Hůř ale určitě ne.

+2/0
7.3.2017 18:17

M90a38r24e35k 50S26a22j68d66a 2485320626918

Fotky toho Rapidu jsou uz nekde?

0/0
7.3.2017 15:02

F22r82a18n92t44a 38N46u58d55l78i16s 5835373318597

Něco málo je v sekci Auto na Aktuálně.

0/0
7.3.2017 16:21

G70e54o54r83g 67K34o47m13b11e98r38e74c 9554721906851

na muj vkus je ten predek designove preplacany. Mene je kolikrat vice.

+2/0
7.3.2017 14:45

P48e16t77r 41M13a15r55e43č26e21k 1623901659798

V reálu to prý nepůsobí tak hrozně. Já jsem ovšem ještě neměl tu "čest".

0/0
7.3.2017 15:18

P71e20t38r 41H44o87r61á17k 1469553549584

Viděl jsem to několikrát a uspokojivé je to snad jen zepředu z výšky a trochu z boku. Z čelního pohledu a trochu z dáli je to zase hnus.

0/0
7.3.2017 18:19

V69i89l42é38m 18S83k98á15l24a 1966879257802

Škoda, že to není 4x4. A kupovat si kvůli tomu dieslovou s jedním výfukem opravdu nemá cenu...

0/0
7.3.2017 14:31

L38u50k49á37š 34K17r36e50j20č43í 5585124442448

ty dělený přední světla jsou sexy jako prase!!R^, jak by řekl jeden nejmenovaný český kuchtík...

0/0
7.3.2017 14:02

L59i51b59o54r 69J94a57n60e96č72e36k 4785335815801

Ten clanek psalo dite ze zakladky a fotil nekdo z pomocne skoly. Nulova informacni hodnota textu a fotografii.:-(

0/0
7.3.2017 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.