- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak je to s korozí ? Už to napravili, nebo se to sere dál ?
Benzinové motory jsou atmosférické, mají objem 2,0 l (s pohonem předních kol 121 kW, jako 4x4 118 kW) a 2,5 l (141 kW). Toto mne potěšilo.
tak ale to pretrvava. ale souhlas, tyto motory jsou skvele a hlavne bez turb!
mazdy rychle reziví - nemají pozinkovanou kastli...škoda, jsou to hezká auta...
To je fakt ? Já myslel,že to všichni dělají z pozinkovaného plechu, a svitky plechu dnes dodávají 2 firmy na světě pro všechny automobilky.Zinkované kastle plným ponorem v lázni nikdo nedělá.Proto to všichni bodují ze zinkovaného plechu,i po svaření se většina zinku sice spálí,zůstává asi 15 %,a to stačí na životnost cca 20 let.
taky mě ničím nezaujala. Oproti M3,M6 taková "přifouknutá" tuctovka na chůdách.
Na velmi úspěšný model (vyrobeno téměř 2 mil. kusů) se čeká v ČR velmi dlouho. Nový majitel si počká půl roku než dopluje nová MAZDA CX-5 lodí z Hirošimy. Takže kdo chce mít novinku v létě v garáži, má nejvyšší čas začít objednávat.
Nemohu si pomoci, ale ten předek vypadá jako po bouračce.
Škoda, že není s manuálem i ta benzínová 2.5L v 4x4.
Aut pro řidiče už dnes moc není.
škoda? on ještě existuje někdo, kdo jezdil s automatem a vrátil by se k manuálu? neznám takového
super, uz si brousim zuby. uvidime jake nasadi ceny pro benzin v kombinaci s AT a AWD. Tam byvavalo slabe misto.
Benzin 2.0 AWD a nějaká střední výbava...699?