Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P92e97t65r 89G76r68e13s23l 7443876656913

8-o Představa, že Škodovka bez designéra je zmatená a na lopatkách je velmi lichá...

Škoda má lidi, které podléhali šéfdesignérovi, nemá aktuálně osobnost designu, manažera, ale rozhodně tací lidé neodcházejí z takových pozic bez souhlasu vedení a klasicky již před měsíci odchod schválili nebo mu expirovala klasicky smlouva.

Nepřišel v pondělí ráno a neřekl, zítra už nepřijdu... dokončil etapu, skončil kontrakt. Je to stále jen manažerské místo i když s nutnou dávkou směru a představ. Případně pokud si jej nechali utéct bez náhrady, je to selhání vedení a představenstva. Což se tedy málokdy na takové úrovni stane... :-P

+16/0
doporučit
7.3.2017 20:23

M35i79l79a24n 75N48ě33m74e50c 1255220646906

Čtyři páry předních světel? Tak to bude teprve nářez, už ty dva celkem stačí :)

+15/−1
doporučit
7.3.2017 20:21

P98e15t23r 25S32v78o87b80o55d61a 1914776933656

Novou Octavii považuju z hlediska Škodovky za výborný tah. Geniálně se vyřešila problematika přechodu na novější model a tím pokles poptávky po dobíhajícím modelu. Ba právě naopak, dost lidí raději ještě sáhne po starším modelu, protože nový je kontroverzní. Část lidí už sáhne po novém, protože je prostě nový. Lepší řešení v podstatě vymyslet nešlo. Stejně tak to bylo u faceliftu O2, Kabaň na to jednoduše navázal. Vskutku majstrštychR^

+6/0
doporučit
7.3.2017 22:26

L36u31b90o39š 59H27o30l32í53k 5687120442980

Měla by škodovka najít nějakého odvážného frajera. Kdo dělal původní Fiat Multipla?

+8/−3
doporučit
7.3.2017 19:28

M12a56r81t77i85n 10H98o76r62á88k 9973219184

Každý je nahraditelný.

Kabaňovy škodovky se mi většinou líbily. Zas přijde někdo jiný a tým pojede dál.

Já bych to tak nehrotil.

+4/0
doporučit
8.3.2017 0:01

M76i20r78o28s87l46a81v 81Š95u53r59g84o61t 6479698760602

Autor tohoto článku v iDnes dne 22.února fabuloval, že prý Josef Kabaň přestal pro značku existovat :"Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat" ...

A najednou sám velký šéf Škodovky v Ženevě vypráví, jak Josef Kabaň připravil budoucí tvary a návrhy a kolik let ještě bude z Kabaňovy práce Škodovka čerpat.

Ani se u psaní tohoto článku Dvořák zřejmě nezačervenal, natož pak, aby se omluvil za svoje kydy, staré jen nějaké dva týdny.

Opět práce na úrovni Blesk.cz, čili bulváru...

+4/0
doporučit
7.3.2017 22:17

P53e23t86r 78H85o34r73á82k 1169763949884

Hlavně ne už ty dva páry světel. Rv Z octavie ihned odstranit a jinam nedávat.

+3/−3
doporučit
7.3.2017 19:19

M72i41c92h27a51l 50M19a53m35r80á65k 4620274159

Homer Simpson je volný, to je vizionář.

+1/0
doporučit
8.3.2017 4:23

T13o32m91á33š 61J38o10r12d45a83n 3342383907

Tak design určitě nedělá jeden člověk, možná navrhne základní linky, ale je to týmová práce hromady lidí. Takže já bych se nebál budoucnosti. A těším se i na nová auta. Dneska jsem viděl na živo novou octavii, červenou. A není to vůbec špatné. Půjde o zvyk, to auto prostě už působí moderně a pokud si Škoda dovolí takovéto výstřelky, je to jasný důkaz toho, že patří mezi TOP značky a může si dovolit už experimentovat a jít si vlastním směrem a dělat si věci po svém. A to se cení. Už to nejsou prostě jen "obyčejné" nudné škodovky...

+1/0
doporučit
7.3.2017 22:13

L84a15d44i80s68l86a92v 32H21a65š66k20a 4963606321340

ať zajdou na úřad práce, tam jich je plno

+1/0
doporučit
7.3.2017 21:29

K72a57r34e61l 79N31o50v90á82k 6244652878704

Tak Kabaň škodovku určitě posunul, dokázal skloubit detail s celkem, což škodovce chybělo, ale že by vytvořil něco jedinečného, to tedy asi ne. Výsledek sice rozhodně neurazí, ale určitě taky nenadchne. Doufám, že škodovka angažuje někoho trochu odvážnějšího.

+2/−6
doporučit
7.3.2017 20:45

P95ř18e92m22y58s33l 47H90r98o95m75a34d81a 2904656358221

no to je špatně, já doufal, že ta hrůza končí jeho odchodem :-/

+1/−8
doporučit
7.3.2017 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.