Diskuze

Volkswagen zkřížil superb s panamerou, vznikl arteon

Volkswagen CC je mrtev. Na jeho místo nastupuje arteon, který je dle slov automobilky pětidveřovým gran turismem postaveným nad passatem. Design tohoto modelu je nezvykle blízko konceptu, který se v Ženevě představil před dvěma lety.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak mě ty bulvární zavádějící NADPISY prakticky všude začínají štvát.

0 0
možnosti

prvni CC bylo (je!) nadherne, druhe uz o neco horsi a ackoliv se mi design VW celkem libi, tak nejak nevim no... z obrazku moc nadseny nejsem

0 0
možnosti
Foto

Čtu Panamera a očekávám základ motorizace ještě o něco málo výš než začíná ten jejich top motor o ono ejhle 1.5 TSI Evo ... Jinak bych si ten článek ani neotevřel ... Chjo

1 0
možnosti

Je docela mozne, ze aerton vznikl z wartburgu. Ma rovnez ctyri kola, motor, volant a nejen ve smeru jizdy vpred, dokonce i ve smeru jizdy vzad ma jak ne leve tak i na prave strane dvoje dvere, umoznujici do nej vstoupit a nasledne z nej i vystoupit.

0 0
možnosti

Warťas byl ale o krok napřed, s tím tříválcem...;-)

2 0
možnosti

VW je především majitel továrny na Superby.

Když jste Němčourům prodali vaši Škodovku, tak držte krok. To ostatní podle uvážení. Po revoluci jste si VY SAMI zničili nejen celý průmysl, ale i veškeré strojírenství. Dnes se chlubíte s CNC technikou kterou objevili Amíci v padesátých letech minulého století.

Před 25 lety jsem učil programovat obsluhy CNC fréz a soustruhů, protože to je umění tak pro školáky. Chlapi si tak vydělávají o chlup víc.

Později jsem dostal životní job. Programování poněkud složitější a moc ale moc jsem se musel učit.

0 5
možnosti

J44a86n 49M24a71l66ý

11. 3. 2017 19:16

Váš příspěvek vzhledem k článku moc nechápu. Co tím chcete říct?

3 0
možnosti

Proc by auto s LED svetlomety nemohlo mit i multifunkcni volant a naopak? Ja se domnivam, ze jsou to na sobe nezavisle konstrukcni celky, takze nechapu proc si pan autor mysli, ze auto bude mit jen jednu z nich.

Vyrobce tvrdi opak. Podle vyrobce bude mit kazdy arteon LED svetlomety i multifunkcni volant. A vyrobce tomu snad rozumi lepe. Opravte si to.

0 0
možnosti

P50e71t15r 26S35e66d13i71v75y

10. 3. 2017 17:42

Vidim mnoho spolecnych prvku s Talicmanem. Treba bocni dvere s ozdobou prechazejici do blatniku, ci predni linie.

0 0
možnosti

Nechápu!

V titulku se naznačuje křížení superbu, z textu vyplývá, že je to odvozeno z pasátu8-o

0 0
možnosti

Trocha vysvětlení k long-life motorovým olejům a celoživotním náplním převodovek.

Long-life motorové oleje začaly automobilky doporučovat, protože značnou část aut nakupují firmy do svých flotil, které zajímají celkové náklady na vlastnictví (TCO). Do těchto nákladů se zahrnuje nejen rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, ale také náklady na údržbu a opravy. Pokud firma dostane nabídku na auta, u kterých jsou náklady na údržbu nižší (díky prodlouženým intervalům výměny motorového oleje), má to značnou váhu při rozhodování, která auta koupit. Služební auta dnes najezdí 50-70 000 km ročně a firmy je obvykle po 3 nebo 4 letech prodávají. Nájezd cca 200 000 km ty auta obvykle vydrží i s takhle ošizenou údržbou.

Automobilkám v podstatě nic nehrozí (myšleno nespokojený zákazník), protože 2letou záruku auto přežilo a 4 roky staré auto s 200 000 km u druhého majitele už automobilku nezajímá.

Pro celoživotní náplně převodovek platí obdobné, jde především o peníze (TCO).

Doporučení je tedy následující:

Pokud chcete autem jezdit déle než 3-4 roky a najezdit víc než 200 000 km, měňte motorový olej po 15 000 km a převodový olej po 60-80 000 km (platí pro automatické i manuální).

Pokud kupujete auto nové a je vám jedno, v jakém stavu bude po 3-4 letech, protože ho stejně prodáte, klidně měňte motorový olej třeba po 30 000 km a na převodovku se vykašlete úplně. Auto to obvykle vydrží, a jen když budete mít smůlu (v jednotkách procent), tak dojde k nějaké vážné závadě už u vás jako prvního majitele.

4 0
možnosti

Opět by pro začátek neškodilo zjistit si co LL vlastně znamená. Není to prodloužený interval, je to variabilní interval. Ano pro firmy šitý je - umožňuje za určitých podmínek provést výměnu oleje nikoliv pouze dle stavu km ale dle jeho skutečného opotřebení. To se ale nedá předem nijak určit.

Proto také auta se skutečným LL najezdí bez větších problému statisíce km R^

0 0
možnosti

kdyz pisou ze 5ti dverove gran turismo, zajimalo by me proc tam neni fotka s otevrenymi patymi dvermi ... pac dle dostupnych fotek to nevypada ze by se tomu mel otvirat cely kufr tedy vcetne zadniho okna...

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...