Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen zkřížil superb s panamerou, vznikl arteon

Volkswagen CC je mrtev. Na jeho místo nastupuje arteon, který je dle slov automobilky pětidveřovým gran turismem postaveným nad passatem. Design tohoto modelu je nezvykle blízko konceptu, který se v Ženevě představil před dvěma lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F85r54a23n91t16i90š24e57k 83N26e59v37a24ř39i45l 7373409737835

Nějak mě ty bulvární zavádějící NADPISY prakticky všude začínají štvát.

0/0
20.3.2017 15:08

F38i54l49i69p 96K73r12a90j19č94o50v58i17č 5831967557139

prvni CC bylo (je!) nadherne, druhe uz o neco horsi a ackoliv se mi design VW celkem libi, tak nejak nevim no... z obrazku moc nadseny nejsem

0/0
14.3.2017 16:03
Foto

L67u58b33o72s 83K82o78c44m33a65n 4878632454742

Čtu Panamera a očekávám základ motorizace ještě o něco málo výš než začíná ten jejich top motor o ono ejhle 1.5 TSI Evo ... Jinak bych si ten článek ani neotevřel ... Chjo

+1/0
11.3.2017 7:13

J50a55r55o65s48l12a25v 67Z51a46j93i49c55e91k 6164641857657

Je docela mozne, ze aerton vznikl z wartburgu. Ma rovnez ctyri kola, motor, volant a nejen ve smeru jizdy vpred, dokonce i ve smeru jizdy vzad ma jak ne leve tak i na prave strane dvoje dvere, umoznujici do nej vstoupit a nasledne z nej i vystoupit.

0/0
11.3.2017 2:41

M31i60l40a83n 70L26i79n30h76a84r23t 8934666677536

Warťas byl ale o krok napřed, s tím tříválcem...;-)

+2/0
12.3.2017 10:32

V16a85c22l41a42v 50V10a47v28r56a 3187144415467

VW je především majitel továrny na Superby.

Když jste Němčourům prodali vaši Škodovku, tak držte krok. To ostatní podle uvážení. Po revoluci jste si VY SAMI zničili nejen celý průmysl, ale i veškeré strojírenství. Dnes se chlubíte s CNC technikou kterou objevili Amíci v padesátých letech minulého století.

Před 25 lety jsem učil programovat obsluhy CNC fréz a soustruhů, protože to je umění tak pro školáky. Chlapi si tak vydělávají o chlup víc.

Později jsem dostal životní job. Programování poněkud složitější a moc ale moc jsem se musel učit.

0/−5
11.3.2017 1:25

J10a53n 89M27a88l83ý 3322962322225

Váš příspěvek vzhledem k článku moc nechápu. Co tím chcete říct?

+3/0
11.3.2017 19:16

J71i53r75k19a 71B89l80a34h85i62č 9334241559832

Nic, to je obecně známý troll ... žijící v US, kde je vše růžové a nedostižné.

+1/0
14.3.2017 13:04

J64a50n 70P71r66i66c84h13y49s88t47a28l 8511588643

Proc by auto s LED svetlomety nemohlo mit i multifunkcni volant a naopak? Ja se domnivam, ze jsou to na sobe nezavisle konstrukcni celky, takze nechapu proc si pan autor mysli, ze auto bude mit jen jednu z nich.

Vyrobce tvrdi opak. Podle vyrobce bude mit kazdy arteon LED svetlomety i multifunkcni volant. A vyrobce tomu snad rozumi lepe. Opravte si to.

0/0
10.3.2017 22:14

P38e76t35r 96S54e87d23i35v13y 6177158455257

Vidim mnoho spolecnych prvku s Talicmanem. Treba bocni dvere s ozdobou prechazejici do blatniku, ci predni linie.

0/0
10.3.2017 17:42

P44e80t32r 23V89l65a13d43i10m67í55r 60Č49e15r86m89á16k 8323107425164

Nechápu!

V titulku se naznačuje křížení superbu, z textu vyplývá, že je to odvozeno z pasátu8-o

0/0
10.3.2017 12:24

R44o13m67a84n 78Š57e67s95t82á57k 5404639773973

Trocha vysvětlení k long-life motorovým olejům a celoživotním náplním převodovek.

Long-life motorové oleje začaly automobilky doporučovat, protože značnou část aut nakupují firmy do svých flotil, které zajímají celkové náklady na vlastnictví (TCO). Do těchto nákladů se zahrnuje nejen rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, ale také náklady na údržbu a opravy. Pokud firma dostane nabídku na auta, u kterých jsou náklady na údržbu nižší (díky prodlouženým intervalům výměny motorového oleje), má to značnou váhu při rozhodování, která auta koupit. Služební auta dnes najezdí 50-70 000 km ročně a firmy je obvykle po 3 nebo 4 letech prodávají. Nájezd cca 200 000 km ty auta obvykle vydrží i s takhle ošizenou údržbou.

Automobilkám v podstatě nic nehrozí (myšleno nespokojený zákazník), protože 2letou záruku auto přežilo a 4 roky staré auto s 200 000 km u druhého majitele už automobilku nezajímá.

Pro celoživotní náplně převodovek platí obdobné, jde především o peníze (TCO).

Doporučení je tedy následující:

Pokud chcete autem jezdit déle než 3-4 roky a najezdit víc než 200 000 km, měňte motorový olej po 15 000 km a převodový olej po 60-80 000 km (platí pro automatické i manuální).

Pokud kupujete auto nové a je vám jedno, v jakém stavu bude po 3-4 letech, protože ho stejně prodáte, klidně měňte motorový olej třeba po 30 000 km a na převodovku se vykašlete úplně. Auto to obvykle vydrží, a jen když budete mít smůlu (v jednotkách procent), tak dojde k nějaké vážné závadě už u vás jako prvního majitele.

+4/0
10.3.2017 11:11

P13e72t12r 46Č29e45r73m71á72k 9918965869410

Opět by pro začátek neškodilo zjistit si co LL vlastně znamená. Není to prodloužený interval, je to variabilní interval. Ano pro firmy šitý je - umožňuje za určitých podmínek provést výměnu oleje nikoliv pouze dle stavu km ale dle jeho skutečného opotřebení. To se ale nedá předem nijak určit.

Proto také auta se skutečným LL najezdí bez větších problému statisíce km R^

0/0
10.3.2017 14:07

R62o84m96a30n 24Š38e92s44t48á26k 5774869973273

Škoda tomu například říká "prodloužený servisní interval". ;-D

0/0
10.3.2017 15:33

P51e10t58r 77Č91e73r32m22á18k 9288365399680

Škoda tomu říká "proměnlivý servisní interval" ;-) Ale vzhledem k úrovni některých dealerů je klidně možné všechno.

0/0
10.3.2017 16:28

R25o67m92a23n 15Š64e69s19t50á94k 5554659573833

Kdepak, přímo stránkách skoda-auto.com je "prodloužený". ;-D

+1/0
10.3.2017 16:51

P74e79t67r 97Č13e66r86m73á55k 9378555859820

Nikoliv, škoda zná jenom "proměnlivý" viz. http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/servisni-intervaly

Proudloužený interval se může týkat pouze servisní prohlídky, né intervalu výmněny oleje ;-)

0/0
10.3.2017 17:22

P83e92t32r 96H11o29r74á17k 1189563629284

Liju tam už deset let a 220.000 km long life po 30.000 Km a nemám žádný problém a ani ho nečekám.

0/0
11.3.2017 22:22

P14a58v85e39l 49R36e95z28n66i64c34e52k 3565714694222

kdyz pisou ze 5ti dverove gran turismo, zajimalo by me proc tam neni fotka s otevrenymi patymi dvermi ... pac dle dostupnych fotek to nevypada ze by se tomu mel otvirat cely kufr tedy vcetne zadniho okna...

+1/0
10.3.2017 10:52

J11a16n 48M59a36l24ý 3322672202615

Jedny z nejprodelecnejsich aut v historii

0/0
10.3.2017 6:51

J42a59n 81M54a14l60ý 3892552142685

Jj... Žlutá barva

0/0
10.3.2017 6:49

P68e50t78r 68G55a42z57d95a 6148402469947

výměna oleje po 30 000. To může lákat jen někoho, kdo o motorech neví nic. A to že to automobilka ještě propaguje dává jasně najevo, jakým spotřebákem se stalo osobní auto.

+2/0
9.3.2017 20:40

P31e59t46r 85Č49e27r97m64á98k 9598255269680

To láká většinu zákazníků co si to auto koupí jako nové R^

0/0
9.3.2017 20:45

P84e65t33r 14G52a97z51d20a 6798652959467

long life nemusí motor vydržet ani 80k, a to někdo najezdí za rok ..... o tom to není jestl je nové, ale o tom, zda jsem vlastník já nebo leasingovka.

+3/−1
9.3.2017 20:51

P79e18t57r 54Č75e34r62m65á38k 9298445599820

To jsou akorát hospodské povídačky, motor samozřejmě nemusí vydržet asi 10tis, ale to je chyba někde jinde. S tím kdo to provozuje to nemá co dělat, jde právě o to v jakém stavu to kdo kupuje. U nového auta není s long lifem problém, u ojetiny s půlmilionem na hrbu už to pochopitelně je jiné. R^

+1/0
9.3.2017 21:55

P11e53t68r 63G50a70z85d78a 6198392269887

Kdyz nic nevis nic neprispivej, ja jsem se aspon problematikou motoroveho oleje aspon seriozne zabyval a za svym tvrzenim si stojim

0/−2
10.3.2017 7:30

P21e47t16r 42Č52e32r17m35á16k 9828305609840

Ty se seriozně zabýváš akorát tak možná trollením, každý kdo se v tom trochu pohybuje ví že to je nesmysl aby motor odešel po 80tis kvůli LL ;-) Stát si za tím samozřejmě můžeš, ale to na věci nic nezmění.

+2/0
10.3.2017 10:57

P89e11t70r 49G43a32z10d94a 6838172489687

Tak ono rozepisovat se tu o problematice long life oleju pocinajici uz slozenim a rafinaci oleju samotnych se tu proste neda ..... ale pokud budes otevreny teto moznosti tak odborne informace si najdes sam. Da se to shrnout asi takto ..... nejprve prestane plnit funkci olejovy filtr cca 6000km a pote olej prijde o sve mazaci schopnosti. kdy se tak stane zalezi od stylu jizdy, ale vetsinou je olej po 10k jiz nepouzitelny. A dalsi si uz domyslis sam, pokud teda uvazovani neni tvou slabou strankou.

https://www.youtube.com/watch?v=WmMvjiUzPM0

0/0
10.3.2017 12:35

P18e36t96r 42Č95e19r32m77á45k 9458185739530

Evidentně nechápeš o co jde, jde o ekonomickou rovinu - můžeš klidně měnit olej po 5tis km, ale nikdy neušetříš za následný servis tolik co tě stály ty výměny oleje nad rámec doporučený výrobcem. A právě naopak - peníze ušetřené za ty nadbytečné servisy zpravidla bohatě pokryjí servisní náklady vzniklé v důsledku nadměrného opotřebení, které navíc může nastat i z jiných důvodů.

O tom to je R^

0/0
10.3.2017 13:50

P89e22t12r 16G60a93z27d62a 6798302199117

Prokazal jsi ze o olejich nevis nic a svym komenfarem jsi to dorazil :-)

0/−2
10.3.2017 7:32

P87e17t68r 75Č54e87r47m21á57k 9448835489270

Právě naopak ;-)R^

0/−1
10.3.2017 10:58

P78e85t87r 64G74a67z32d34a 6138352589557

a cim placnim nesmyslu?

0/−2
10.3.2017 12:28

P15e71t15r 41Č17e24r19m43á62k 9758985319890

Nesmysly tu zatím plácáš jenom ty, motor co kvůli LL odejde po 80tis, filtr co vydrží jenom 6tis, olej 10tis... kam na ty pohádky chodíš, to výrazně překračuje i tu hospodskou úroveň bájí ;-D

+1/0
10.3.2017 13:52

P37e76t41r 28V64a51c11l53a71v75i54k 4106823925422

.. dejte si facky ... :-P

0/0
10.3.2017 22:23
Foto

I54v35a30n 84K44o72p28t39a 5907152851387

V cem je problém? Praktikuju to u Octavie a naprosto bez problému s motorem jsem najel pres 500.000 km.

+1/0
13.3.2017 6:46

I51g40n12á69c 51M34r88k75v46i42č95k36a 2938392899625

jen ten název je odpornej... jo a tak pěkný auto bez třílitru... no

0/0
9.3.2017 18:22

P69e60t68r 41Č69e19r60m68á42k 9548955689520

Když žádnej třílitr kterej by tam mohli dát nemají, tak to je pak těžký :)

+1/0
9.3.2017 20:46

K42a67r98e35l 60N95o67v43o33t24n96ý 4226500175655

Nejen CC, ale i Phaeton je zřejmě mrtev...

+2/0
9.3.2017 18:06
Foto

M58i82r51o47s46l34a10v 11S51t26e76i82n98e42r 6608904653555

Před 50 lety bych ho bral. Měl jsem tehdy vínově červené auto Ford Taunus, bylo to dvoudveřové kupé s 1,6 l a tehdy výkonným motorem 72 HP.

Dnes mám trochu tuhou páteř, nasoukat se do takových saní by mi dělalo potíže.

+2/0
9.3.2017 18:06

A31l50e72š 53J93e35t39m64a12r 1729925353174

No to je ingot.

0/−1
9.3.2017 18:03

J54a21n 48T27o35n 9886462856103

Moc se mi to nelíbí, je to jak ze sci-fi filmu 80. let

0/0
9.3.2017 18:01

J93a31n 74Z34a58j53a51c 2659505259642

Opravdu někdo zaplatí jeden a půl milionu za auto, aby na něm měl logo VW?

+1/−1
9.3.2017 17:59
Foto

M60i59r51o19s37l42a78v 93S51t97e70i45n49e52r 6838564903865

VW je dnes největší výrobce na světě, samozřejmě ti druholigoví stále útočí.

+2/0
9.3.2017 18:03

J49a51n 47Z30a42j13a86c 2529985139632

Marně ve vašem příspěvku hledám odpověď na svou otázku.

+1/−1
9.3.2017 18:34

R40o52m29a50n 68P65o39l56á86č67e82k 5786189525

Evidentně ano ;-D;-D

0/0
9.3.2017 21:12

J31o10z78e75f 63H23r13i98c81i93š33i76n 4213170140886

Nechápu když chtěli dát aby kapota zasahovala opticky do masky proč ji rovnou neprodloužili.

Mně se ten forek nelíbí a s tím rozdělením už duplem ne.

Že by pojistné společnosti a náklady při čelných ťukancích.

+1/−1
9.3.2017 17:47

M94a38r91t50i52n 93F16r15a95n32t42i86š35e56k 7915640783465

4 kola :-)

0/0
9.3.2017 17:43

M62i93c43h31a98l 34N87o76v38a25k 7519866717161

dyt je to jen Audi A7 s trochu jinym designem a cenovkou ..,..

+3/0
9.3.2017 17:26

I78g74n59á78c 88M23r23k38v58i36č80k56a 2188172769495

koncern... i superb by se svažitým zadkem vypadal stejně

+1/0
9.3.2017 18:24

O16s97k29a28r 52K34o52v41a44ř57í29k 1529690282382

Paráda

0/−1
9.3.2017 17:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.