Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Suzuki Swift zhubl o 120 kilogramů a sází na hybridní pohon

Předchozí Swift bylo obratné a docela pohledné auto s absurdně malým kufrem. Nová generace se snaží zesílit tradiční přednosti modelu a odstraňuje největší handicap.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a73k93u31b 18Z60v39o58l69á96n73e69k 6205670630

Vždyť z toho udělali Fábii - z boku a zezadu teda. Předchozí Swift byl rozhodně svébytnější

0/0
9.3.2017 21:04

M80a49r83e23k 59J21a18n86e29č35k87a 1217686753291

Že jim to s tím zvětšením kufru ale trvalo, protože tím dosti proti konkurenci ztrácelo. I na menší nákup byl ten kufr fakt pidi.

0/0
9.3.2017 14:42

J89a47n 23D46l83o73u43h16ý 7894889140309

Chvalim je ze maji v nabidce 4 valcovou atmosferu!R^

+1/0
9.3.2017 8:37

A14l87e24š 67B75e93n44e17š 3986745392727

Chtít si koupit malé auto, tak jdu raději do Balena.

0/0
8.3.2017 16:25

J22a47n 15D20l48o83u19h68ý 7324839360849

Je male a male. Ve swiftu ma clovek zevnitr stale pocit prostoru. V balenu jiz ne.

+1/0
9.3.2017 8:38

P45e33t57r 90N60ě78m91e34č17e30k 1712604592923

Vypadá to běsně....

+1/−1
8.3.2017 14:22

P75e61t76r 53S60v74o11b98o78d63a 9933323797304

Proti předchozí generaci je ten design nějaký "těžký"

+1/0
8.3.2017 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.