Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Suzuki Swift zhubl o 120 kilogramů a sází na hybridní pohon

Předchozí Swift bylo obratné a docela pohledné auto s absurdně malým kufrem. Nová generace se snaží zesílit tradiční přednosti modelu a odstraňuje největší handicap.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20a95k15u96b 74Z79v62o90l60á30n64e16k 6585340710

Vždyť z toho udělali Fábii - z boku a zezadu teda. Předchozí Swift byl rozhodně svébytnější

0/0
9.3.2017 21:04

M17a11r13e30k 82J12a85n28e33č76k29a 1227486233731

Že jim to s tím zvětšením kufru ale trvalo, protože tím dosti proti konkurenci ztrácelo. I na menší nákup byl ten kufr fakt pidi.

0/0
9.3.2017 14:42

J37a33n 52D69l10o21u82h74ý 7934349580769

Chvalim je ze maji v nabidce 4 valcovou atmosferu!R^

+1/0
9.3.2017 8:37

A70l32e86š 92B18e20n12e27š 3376295372497

Chtít si koupit malé auto, tak jdu raději do Balena.

0/0
8.3.2017 16:25

J43a34n 77D80l29o54u67h23ý 7764859920409

Je male a male. Ve swiftu ma clovek zevnitr stale pocit prostoru. V balenu jiz ne.

+1/0
9.3.2017 8:38

P63e87t34r 59N34ě35m18e95č34e34k 1252944462833

Vypadá to běsně....

+1/−1
8.3.2017 14:22

P21e12t45r 95S45v18o94b12o36d74a 9433113547484

Proti předchozí generaci je ten design nějaký "těžký"

+1/0
8.3.2017 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.