Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A26n83t47o72n51í91n 60S61e39b77e20r30a 7803668550159

Jak už jsem tu psal. Když vyrobí simply clever car, které bude jezdit 40 let a půjde orpavit šroubovákem a kamenem, tak mají v Indii úspěch zaručený....[>-]

+8/0
doporučit
10.3.2017 19:17

V76l58a18d41i91m94í85r 14R31e37t27t70i93n12g96e24r 5295456695685

No asi by se měli podívat co rozjezdilo Evropany. Poválečné Němce Volskwagen Brouk, Francouze Citroen 2CV kachna, Italy Fiat 500 Topolino, Čechoslováky Škoda Popular liduška

+6/0
doporučit
10.3.2017 21:39

J50a72n 74M68a17l41ý 3622952432575

Taková Fabia 1 v sedanu a výbavě junior by asi měla úspěch. Jenže automobilky už ani na nenáročných trzích nechtějí prodávat věčná auta co vydrží jezdit 20-30 let. Např. Fiat je velice úspěšný v Jižní Americe. Model Linea byl pro tento trh vyvinutý a pak se krátce prodával za zajímavé ceny i v EU. Dimenzování podvozku bylo úžasné v porovnání s evropskými standardy.

+4/0
doporučit
11.3.2017 8:47
Foto

J79a91n 32Č11e50r75m24á73k 4319978425517

hmmm a co tam začít se starou dobrou felicií?... Nákresy a plány ještě jistě mají... A možná i formy...

Ostatně, brouk se v Mexicu dělal ještě přede pár lety, proč podobnou strategii nepřenést do Indie v podání byť osekané felicie?...

+4/0
doporučit
11.3.2017 8:35
Foto

M24i74r88o66s36l79a94v 10S45t96e85i34n35e85r 6428714843625

Dlouhou tradici má v Indii JAWA. Motory Jawa 350 poháněly mnoho tuk-tuků, tříkolek s maximální rychlostí 50 km/h.

V Indii by byl jistě výhodný vzduchem chlazený motor, už pro tu jednoduchost- bez hadiček a bez netěsností. U nás to bývala Tatra, která měla od dvouválců po osmiválce bohatou zkušenost se vzdušným chlazením.

Další indický problém je monsůn- na silnici bývá i pár centimetrů vody, motory zhasínají, když voda šplíchne na rozdělovač. Takže vodovzdornost musí být lepší, než v Evropě.

+4/0
doporučit
10.3.2017 18:26

M32i17r86e79k 46G78a71j11e55r 5471146709470

"Tamní automobilový trh patří k nejrychleji rostoucím na světě" - takze se staci podivat, ktere vozy se v poslednich letech nejvic prodavaji a hned musi vedet, co vyvinout a vyrabet. Jestli tuhle prilezitost propasnou, tak jedine kvuli mimoradne neschopnosti. Jak je videt, jsou vyrobci, kterym se dari velmi dobre.

+2/0
doporučit
10.3.2017 19:21

J70a48n 98M57a10l79ý 1495149814108

Já bych jim sundal cenu na minimum, možná i pod výrobní cenu. O to víc bych napálil ceny tady v Evropě, resp. v ČR a do zpráv dal informaci, že Češi to tak vlastně chtějí a odpovídá to jejich trhu.

+1/0
doporučit
12.3.2017 16:06
Foto

M42a21r81e15k 97C74e64r43n51y 5888676747

Ovsem tech deset procent bohatsich dela pomalu stejny pocet jako obyvatel stredni evropy.

+1/0
doporučit
11.3.2017 18:49

J34a63r44o37s20l94a35v 33Z57a95h73r58a25d84n36í37č42e91k 7445570504171

Nj, když už "Škoda" neumí vyrobit levné, jednoduché a spolehlivé auto pro chudý lid, není čemu se divit, Indové nebudou jezdit kvůli každé kravině do servisu se napíchnout na diagnostiku, na to nemají a podle mě je to také škoda vyhozených peněz za tyhle moderní předražené křusky s malou životností.

+1/0
doporučit
11.3.2017 15:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.