Diskuze

ANALÝZA: Škoda bude znovu zkoušet hledat klíč k Indii

Indický automobilový trh je pro řadu značek velmi atraktivní, ale ty evropské se na něm ne a ne prosadit. Škoda teď povede snahu koncernu VW se v této 1,3 miliardové zemi uchytit. Spolupráce s místním koncernem Tata je přitom klíčová a to i přesto, že Škoda prostředí v Indii již dlouhou dobu zná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P78e60t63r 48S96i92m48e64k

10. 5. 2017 12:59

se divím, že nikdo pro indii neoprášil drabanta. 3 měsíce pobytu v Indii a vidím, že to auto by tam pasovalo

0 0
možnosti
JM

J90a33n 61M73a95l25ý

12. 3. 2017 16:06

Já bych jim sundal cenu na minimum, možná i pod výrobní cenu. O to víc bych napálil ceny tady v Evropě, resp. v ČR a do zpráv dal informaci, že Češi to tak vlastně chtějí a odpovídá to jejich trhu.

1 0
možnosti
VH

Zkusil bych to co doma...výrazně zdražit! :-/R^

0 0
možnosti
Foto

M73a82r43e60k 57C95e91r20n48y

11. 3. 2017 18:49

Ovsem tech deset procent bohatsich dela pomalu stejny pocet jako obyvatel stredni evropy.

1 0
možnosti
JZ

Nj, když už "Škoda" neumí vyrobit levné, jednoduché a spolehlivé auto pro chudý lid, není čemu se divit, Indové nebudou jezdit kvůli každé kravině do servisu se napíchnout na diagnostiku, na to nemají a podle mě je to také škoda vyhozených peněz za tyhle moderní předražené křusky s malou životností.

1 0
možnosti
MK

No nevim, skodovky jsou dneska tak levne jako nikdy drive, tak kde je problem?

2 0
možnosti
JM

J96a57n 29M80a84l90ý

11. 3. 2017 8:47

Taková Fabia 1 v sedanu a výbavě junior by asi měla úspěch. Jenže automobilky už ani na nenáročných trzích nechtějí prodávat věčná auta co vydrží jezdit 20-30 let. Např. Fiat je velice úspěšný v Jižní Americe. Model Linea byl pro tento trh vyvinutý a pak se krátce prodával za zajímavé ceny i v EU. Dimenzování podvozku bylo úžasné v porovnání s evropskými standardy.

4 0
možnosti
Foto

J57a84n 42Č59e42r57m79á26k

11. 3. 2017 8:35

hmmm a co tam začít se starou dobrou felicií?... Nákresy a plány ještě jistě mají... A možná i formy...

Ostatně, brouk se v Mexicu dělal ještě přede pár lety, proč podobnou strategii nepřenést do Indie v podání byť osekané felicie?...

4 0
možnosti
JM

J49a35n 56M58a54l36ý

11. 3. 2017 8:48

To už je moc starý model....Tak před 15 lety...

0 0
možnosti
VR

No asi by se měli podívat co rozjezdilo Evropany. Poválečné Němce Volskwagen Brouk, Francouze Citroen 2CV kachna, Italy Fiat 500 Topolino, Čechoslováky Škoda Popular liduška

6 0
možnosti
MG

M28i53r97e24k 72G58a97j63e69r

10. 3. 2017 19:21

"Tamní automobilový trh patří k nejrychleji rostoucím na světě" - takze se staci podivat, ktere vozy se v poslednich letech nejvic prodavaji a hned musi vedet, co vyvinout a vyrabet. Jestli tuhle prilezitost propasnou, tak jedine kvuli mimoradne neschopnosti. Jak je videt, jsou vyrobci, kterym se dari velmi dobre.

2 0
možnosti
AS

Jak už jsem tu psal. Když vyrobí simply clever car, které bude jezdit 40 let a půjde orpavit šroubovákem a kamenem, tak mají v Indii úspěch zaručený....[>-]

8 0
možnosti
JM

J83a85n 91M44a25l67ý

11. 3. 2017 8:49

To už automobilky nechtějí... moc dlouhá životnost = nižší potenciál obchodu.

0 0
možnosti