- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně bych si Dacii nekoupil, protože prostě typ auta, který potřebujeme, nenabízí, ale filozofie této firmy je mi sympatická.
Trochu se u Dacie bojím zrušení spolehlivých a léty prověřených čtyřválcových 12istovek nahrazených litrovým tříválcem. Ta 12ka byla super i přesto, že ji eurodebilové zmršili EUREM 5 a 6. Ten litr je však už za hranou použitelnosti. Na ježdění po městě a okolo komína prosím, ale mimo město si to již skutečně představit neumím. Ostatně, to ukáže čas.
jezdí lépe než 1.2ka :)
Když nepočítám " firemní " auta, tak většina lidí najede za rok 5 možná 10 000 km. A než si koupit x let starou ojetinu, kde je spousta různých, zbytečných funkcí ( elektrické otevírání kufru,........) , tak raději nové autu se zárukou. Z místa A do místa B to odveze úplně stejně .A koupit třeba ojeté BMW, a za pozdravení v servisu vyplácnout dva tisíce ? Co na autě není, to se nepokazí. Vzopmněl jsem si na kamaráda, který si před lety koupil ojetou Oktávku. Během asi tří dní mu odešly všechny čtyři stahovačky oken. Asi 1 500 Kč x 4 . Za týden.
Pán je mi sympatický a mluví jasně. Bez urážek a zbytečných srovnání. To je super.
Já bych si sám pro sebe Dacii nekoupil, bo u nich nenajdu co hledám, ale rozhodně chápu lidi proč si jí koupí a vlastně tomu fandim. Navíc poslední dobou začínají vypadat i hezky. Takže super. Tohle je na trhu potřeba
V době kdy o autech nerozhodují inženýři ale ekologové je fakt jedno co koupím, klidně Dacii, stojí to všechno za bačkoru tak aspoň ušetřím..
Niekto má také komplexy a také nízke sebavedomie, že by neprežil, ak by ho niekto videl jazdiť v Dacii alebo aj cestovať autobusom. A niekto je v pohode a také komplexy nemá. O tom to je.
Osobne by som si nekúpil Logana jednotku, pretože má hrozný dizajn. Ale nový Logan aj ostatné modely sú v pohode. Že to má slabú výbavu? Pre mňa žiadny problém. Nedávno som sa viezol v požičanom Peugeote 3008 a väčšina z tých vychytávok mi akurát liezla poriadne na nervy.
Ale jo, ať se snaží. Díky lowcostu jsou levnější normální auta. :-)
Jojo. Takova oktavka rok od roka diky Dacii a Renaultu zlevnuje :D
Já bych to trošku rozdělil. Duster je podle mě skvělé auto a kdybych šel do tohohle segmentu, bude to moje první volba - viděl jsem, co to projede a že jich je plný Island pocit dobré volby jen znásobuje.
V oblasti logan/sandero bych se držel buď ojetiny za ty peníze nebo pár šlupek navíc za jiné auto a věřil bych, že se dostanu k výrazně lepší hodnotě.
U Dokkeru nevím, tenhle segment nakoukaný nemám Pro podnikání se to zdá jako dobrá volba.
Duster není skvělé auto, ale má dobrý poměr "cena/muzika", ale jen pro někoho kdo často využije jeho "terénní" schopnosti (viz ten Island). Pro normálního šoféra, co jezdí 99-100% po "dobrých" silnicích té "muziky" už zase tolik není.
Bydlím na samotě a je k nám špatná cesta a mám dustra již 6 rok a pohoda, vše funguje, najeto 100 tisíc. Nekoukám na větve co mě kde škrábne a odvezu co potřebuju, je to pracant.
A že se ti sousedi smějí ti taky nevadí. Tak to si pohodář
To máte tak. Jezdíte do přírody. máte psa (tím myslím PSA, ne štěkací krysu) co furt pelichá, a manželku, co má furt nějakou obcesi rozlívat kafe po interiéru.
Nevím, nějak mě nemrzí že v Dusteru jsou ty chlupy všude a palubka občas dostane kafem. Že mi to někdo škrábne v obchoďáku, protože proč si dávat pozor při otvírání dveří. Že to někde škrábnu při vjezdu/výjezdu do toho parkoviště. Že se to zaprasí od bláta, soli, kyselého deště.
Prostě je to pracovní auto. Na to skvěle stačí a službu odvede.
Na radost mám Focuse RS (chudáček ale teď trpí na to že papá i trávu okolo silnice a prach), na dlouhé cesty Forestera.
Chjo, já chci ty sladký časy, kdy to bylo RSo a já. Pak přišla přítulkyně, pes, prej bude i dítě. Kde na to brát a nekrást?
Keď máte 3 autá, tak asi ste na tom s peniazmi v pohode.