Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda do tří let představí až další tři SUV, letos dorazí yeti

Kodiaq je jen začátek. Ještě letos Škoda začne prodávat novou generaci modelu Yeti a během dalších dvou let by měla v Evropě představit ještě dva modely SUV. V rozhovoru pro iDNES.cz to naznačil šéf českého zastoupení Luboš Vlček, který již čtvrtým rokem vede zastoupení Škoda Auto pro český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L17u11k49á75š 43S32k38o24p45a50l 9246238335701

Nejrychlejší, možná, ale pořád je to strašná sr*čka ... za ty peníze tím spíš.

0/0
25.3.2017 19:36

H60y89n80e83k 83M31r85t59v18ý 2860357309111

jenom 3? a není to málo? :-)

+1/0
15.3.2017 14:54
Foto

M25i45c59h30a67l 93K43a21r82a63f85a 1659582166629

chapu to dobre, ze pan rika, ze po modelu Kodiaq a Yeti, budou mit celkem 3 nebo 4 SUV na trhu. takze Kodiaq, Yeti + jeden nebo dva dalsi modely ?

A autor clanku opet fantasticky titulek Skoda predstavi az 3 dalsi SUV .. coz by bylo Kodiaq, Yeti + 3 = 5 ,.., ;-O

+1/0
15.3.2017 11:45

M11a21r66t86i97n 29K13o38l20a93c41e61k 6945579924610

No spíše Kodiaq+(Yetti II+2)=4

nebo také kodiaq +3=4

0/0
18.3.2017 18:24

V49e22n31d23u77l85a 30F56a29i88f59e76r35o93v27á 4358241323589

Netvrdím, že to musí být zrovna SUV/menší SUV, ale každopádně jim v nabídce chybí auto "na vyšší noze", nepříliš dlouhé. Fabie jsou moc nízké.

0/0
15.3.2017 8:43

L95a29d48i31s80l21a17v 48K35a36l41o48u63s 7885126461530

Já nevím,jak to v té Škodovce dělají,ale ani jeden model/kastle, ani motor se mi nelíbí. Přitom jí fandím.

0/0
15.3.2017 8:17

R36a91d84e24k 90R19a66i19d69a 5357122259

Do parkovacích pruhů se má obvykle problém vejít i běžné auto. Bohužel se u nás stále malují na normu "Škoda 100".

+2/0
15.3.2017 8:05

M76a15r46e71k 97J95a41n11e89č50k12a 1697466933301

Záleží jak kde, tohle je spíše specialita marketů a obchodních center a starší zástavby. V naší obci se třeba před cca. rokem stavěla nová parkovací místa ze zámkové dlažby a jak na délku, tak na šířku jsou až nezvykle velké a třeba menší hatchback je tam doslova utopený.

0/0
15.3.2017 14:41

P87a49v95e87l 33Z57a73j97í32č47e43k 8154200806220

Skvely motor 1.0 jsem mel moznost nedavno uzivat. Me pocity jsou ze odezva na plyn je pomerne hoodne lina. Proto jsem to mimo mesto docela tocil. Spotreba papirova ani nahodou. Navic ten motor je slvele vyvazeny pri pohledu jak dava zabrat ulozeni. Proste neco co bych si nikdy dobrovolne nevybral.

+1/0
15.3.2017 7:57

J20i84ř15í 33S58c30h93w76a64c91h 8698444628846

Tak je logické, že tvoje požadavky na minimální výkon 250 kW, něco co má jen 70-80 kW, splnit nemůže, i kdyby to byla V12....

0/0
15.3.2017 9:35

L88a24d77i95s87l78a68v 72K47a77l67o12u16s 7245336641900

Jednou jsem použil Fabii 1.2 HTP. A při vyjíždění, s plným obsazením, v podzemní garáži, to vypadalo, že někdo bude muset vystoupit, stoupání bylo příliš příkré. U těchto kubatur by se měl uvádět údaj stoupavosti se studeným motorem.

+1/0
15.3.2017 13:02

K31a30r77e39l 26F63r23a45n10ě92k 3728413947635

Viděl jsem ten Kodiaq vystavený u Auto-porsche a třebaže je to docela pěkné auto, předem lituji lidi, kteří budou chtít něco uložit na střechu. To aby měli jeřáb nebo alespoň štafle.;-)

0/−2
15.3.2017 7:40
Foto

I22v21a23n 42K32o65p18t31a 5117522461477

Otevřou dveře a stoupnou si na práh? SUV prostě nemá výšku do 1,7m.

+1/0
15.3.2017 13:30

J37a64r55o23s79l52a98v 11P47e24l83d54a 0

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.3.2017 7:25

V72l60a63d60i87s85l95a41v 51B23u54r90y92š80e11k 1979812107284

všechno by šlo, oni se ale snaží dělat auta o která je zájem, aby se jim to dobře prodávalo, mohli by dělat i auta, o které by zájem nebyl, ale dříve či později by zkrachovali a to nechtějí

+1/0
15.3.2017 7:29

J34a91r78o36s57l88a86v 22P29e41l93d26a 0

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.3.2017 9:46

J97i36ř67í 69S71c11h57w43a24c56h 8158944238206

Jen další dukaz toho, že by se to skodovce nevyplatilo....i tak má problém s výrobní kapacitou.

+1/0
15.3.2017 10:03

P64e29t98r 51H10o29r47á94k 1599613939334

Jestli opravdu prorazí třikrát lepší baterie, tak už toho nemá cenu moc představovat.

0/0
15.3.2017 7:07

M16a71r11e72k 75M10a57l96ý 1552638351210

A kdy to má být? A v jakém smyslu "třikrát lepší"? Kapacita na 1kg hmotnosti, dobíjecí čas...?

0/0
15.3.2017 8:02

P38e96t33r 66H13o76r86á82k 1239463339664

Včera o tom byl článek, že na to ujedou až 1000 km.

0/0
15.3.2017 9:00

M23a77r40e74k 77M12a76l15ý 1742478941850

A kde? Nějak jsem nezachytil. To jako, že auto, které dnes najede cca. 300 km, by s těmi lepšími baterkami ujelo cca. 1000 km?

0/0
15.3.2017 9:12

P41e51t79r 14H47o25r64á10k 1929863229134

Děj do googlu goodenough baterie.

0/0
15.3.2017 9:15

M94a80r90e81k 74M21a20l68ý 1472438581970

Jo, díky. Tak snad to do pár let dají na trh, protože nedostatečné akumulátory (cena, hustota energie, rychlost dobití) jsou hlavní překážkou většího rozmachu elektroaut.

0/0
15.3.2017 9:21

P68a82v28e52l 86V30a45l90e12n47t34a 7611951817453

Good enough. dobrý jméno. Dostatečně dobré baterie pro revoluci v automobilovém průmyslu? že by? :-)

0/0
15.3.2017 10:37

J96a81r32o73m36í64r 36Č78e96c21h 1933408637372

Dotaz musite smerovat ekoteroristum v Bruselu.Skoda by jiste nemela problem s 3 L.Bohuzel nesmyslne smernice EU to omezuji.

+2/−6
15.3.2017 7:00

M35a48r97t91i81n 45C63e95r21n23y 2728512318113

A proc nemaji problemy jine automobilky s motory ktere maji vetsi pocet valcu i zdvihovy objem??

+1/−1
15.3.2017 7:13

F57r55a39n84t91i74š23e85k 25S68o32b43o41t13k31a 1417923894800

Když stále čtu o výborných a ještě lepších třívalcových motorech tak mě napadá, že mám na chalupě starou jednoválcovou sekačku na trávu, taky se tak třese a taky je výborná. Ten třes omezí další protizávaží, více pérových zavěšení a další silnější gumové podložky. Můžu ji dát konstruktérům zdarma k obšlehnutí, stejně k tomu směřují.....

+4/−2
15.3.2017 6:43

J63i75ř98í 35S69c24h46w80a10c70h 8198114838436

Opravdu si myslis, ze jednovalec se třese úplně stejně jako tříválec? Zajed s tím napadem do BMW, třeba ho tam dají do své i8.....

0/0
15.3.2017 9:40

F35r31a50n80t19i47š88e23k 49S33o38b68o48t13k59a 1747783304810

Vzpamatujte se, pane Schwachu, a přečtěte si něco o tom, co je to ironie a přehánění.

0/0
16.3.2017 6:00

J69i67ř34í 57S30c69h69w54a92c23h 8258154678486

Vzpamatujte se pane Sobotka, ironie může být inteligentní nebo taky jen hloupá.... prohlásit za "ironii a přehánění" lze třeba i to, že 1 švestka + 1 banán = 5 hrušek....

....a že, vy takový "satirik a humorista" byste nepochopil tu moji ironii?

0/0
22.3.2017 23:14

T10o16m81á79š 59K83u51c91h49a36ř 3747951108751

Majitelé SUV krabic už se začali u oblíbených Lídlů fackovat, protože na střídačku s klasicjými auty se do parkovacích pruhů vejdou (za cenu, že vytlačují ostatní), ale tři SUV vedle sebe už ne. ;-)

+7/−5
15.3.2017 5:57

L43u31b34o90š 88H28o23l74í10k 5727300212480

Tak u Lidlu bych se nebál, ale ve starších garážích jako jsou třeba v Praze pod Národním divadlem se těžko vedle sebe vejdou i Oktávky...

+4/0
15.3.2017 6:16

P92e94t10r 34D27r70a30p48a95l 3775938283465

sedněte k netu, vyhledejte 10 nejprodávanějších SUV, a porovnejte jejich plošné rozměry s oktávií, mondeem nebo jiným "klasickým" vozem a schválně, kolik z nich bude mít ty rozměry o tolik větší, aby to bylo reálně omezující při parkování

+5/0
15.3.2017 7:22

T39o77m27á97š 82K33u68c93h20a71ř 3877331268481

Podívejte se na reálné parkoviště. Dvě SUV vedle sebe už stojí tak, že z vnějšku mají kola na čáře a omezují ostatní.

0/0
15.3.2017 8:56

P34e34t15r 18D59r48a44p58a95l 3495128573355

ale to je dáno normami na velikost boxů na parkování, když tam budou stát vedle sebe dva superby, tak to bude stejný. Samozřejmě, dva amaroky vedle sebe toho místa zaberou hodně, ale většina SUV je na platformách klasických vozů

+1/0
15.3.2017 9:10

R79a37d46e53k 39H72o51l87í44k 1568124890956

Hmm ... bez Kabáně.....jestli to bude takový paskvil jako Fabia 2 nebo Romster...hmm...kdo to bude kupovat...

+1/−3
15.3.2017 5:25
Foto

I52v53a81n 32K21o11p10t31a 5947232901687

Za dva roky, to znamená ze auto uz je nakresleny, schvaleny a chysta se výroba.

+2/0
15.3.2017 6:41

R44a79d11e80k 80H77o95l34í97k 1888664730286

platforma, pohony, motory asi jo, ale linie auta určitě ne.....to jsou věci, které se doladují do posledních chvil ......

0/−1
15.3.2017 9:33
Foto

I58v59a73n 60K88o76p12t27a 5627942901757

A výrobní zařízení postaví a odzkouší kdy? Včetně externích dodavatelů. A to neberu v potaz že formy na lisování plechů za pár dnů také neuděláte a že stojí pěknej balík na to aby je měnili do posledních chvil.

Crossover je hotovej a pomalu se začíná chystat technologie výroby.

První auta z linky obvykle sjíždějí, pochopitelně v jednotkách kusů za den, i víc jak rok před zahájením sériové výroby. A to už s liniemi neuděláte prakticky nic.

+1/0
15.3.2017 13:39

I73v37a11n 57P14e83t23r54í83k 4944913504

K čomu sú dobré auta typu SUV?K ničomu.Do skutočného terénu sa to nehodí na ceste tiež nič moc.Asi len k tomu aby si chudáci čo nemajú na skutočný Offroad naháňali ego.

+3/−18
15.3.2017 4:51

J16i63ř78í 15S65c97h62m86i18d14t 5620503354705

To si nemyslím, hodně lidí si to kupuje, protože je to vyšší a tedy líp se nastupuje a vystupuje, líp se tam manipuluje s dětskou sedačkou i s dítětem. Ostatně to potvrzuje i skutečnost, že se hodně SUV prodává s pohonem jen jedné nápravy a tedy majiteli zřejmě o nějakou jízdu v terénu nejde. Osobně sice SUV nemám, ale šel jsem taky do vyššího auta z těchto důvodů.

+7/0
15.3.2017 7:20

K16a46r87e50l 80B83l19á14h17a 1505946761939

Tak to tedy nevím ... s tím nastupováním ... zkusil jsem v jednom autosalonu vlézt do SUV a musel jsem se na to sedadlo "škrábat" nahoru. A při vylézání ven to bylo zase docela vysoko ... a to měřím kolem 178 cm.

Z hlediska nastupování se mi docela líbilo např. Mitsubishi asx nebo Opel Meriva, kde je ta výška sedadla tak akorát pro nasednutí a vysednutí.

0/0
15.3.2017 18:42

P15e52t28r 43D62r67a33p53a35l 3975968613645

SUV neznamená Ofroad...to je třeba si uvědomit a pak zjistíte, že je celý váš příspěvek nesmysl

+6/0
15.3.2017 7:25

L41u13k67á68š 74K59m31e42n76t 5769657424230

SUV a Offroad nemají nic společného. Zkuste v SUV chvíli jezdit a uvidíte, proč jsou tak populární. Pohodlně se nastupuje a vystupuje, zvlášť lidem, kterým už není 20 let. Je z nich lepší rozhled, protože sedíte výš, máte tak lepší přehled. A dalším aspektem je i bezpečnost. Je tam před vámi prostě víc hmoty pro případ srážky. Navíc díky vyšší světlé výšce se s tím dá bez problémů vjet na polní cestu bez rizika, že se dole něco utrhne.

+5/−1
15.3.2017 7:34

P17e40t12r 55D38r20a88p13a57l 3445888703985

to nejsou jen polní cesty...ve městě je to samej retarder, propadlé kanály, boční ulice jsou v takovém stavu, že připomínají okresku v pohraničí těsně po válce

+5/0
15.3.2017 7:40

P81e12t26r 79P47e90t88r 8251528168462

na tohle je ideální ne SUV ale Citroen C5 s hydropodvozkem.

0/−2
15.3.2017 10:11

K48a75r44e54l 60B37a75r61t10a48k 9606911515786

Dalším aspektem je i bezpečnost?

Víc hmoty při srážce s kamionen, nebo do betonového sloupu?

Nebo tím myslíte, že když díky pocitu bezpečnosti (spíše pocitu nadřazenosti) pojedete jako de..., se vám při srážce s nějakou sockou v menším autě nic nestane?

Blahopřeji a přeji vám raději ten betonový sloup.

0/0
22.3.2017 17:46

M69a85r72e60k 82M68a77l96ý 1742778291250

No tobě je SUV evidentně k ničemu ;-D

+1/0
15.3.2017 8:05

O95n38d74ř53e97j 64K34r64y17š62t74o43f 6523301

-Já chci PICK UP--:-P;-)AMAROK JE MOOC DRAHEJ.

+1/0
15.3.2017 1:14

T68h37e69o60d31o20r 74C11o77l14l26i63n68o 2464674506

Mám 3l bez turba, a ani mi to nevadí...

jestli ji zaplatím na spotřebě, a nebo každých 70tis nový motor :-DDD

+3/−9
15.3.2017 0:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.