Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda do tří let představí až další tři SUV, letos dorazí yeti

Kodiaq je jen začátek. Ještě letos Škoda začne prodávat novou generaci modelu Yeti a během dalších dvou let by měla v Evropě představit ještě dva modely SUV. V rozhovoru pro iDNES.cz to naznačil šéf českého zastoupení Luboš Vlček, který již čtvrtým rokem vede zastoupení Škoda Auto pro český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L61u67k52á13š 62S25k37o75p29a28l 9116708515941

Nejrychlejší, možná, ale pořád je to strašná sr*čka ... za ty peníze tím spíš.

0/0
25.3.2017 19:36

H65y36n54e34k 16M93r24t67v84ý 2780707119771

jenom 3? a není to málo? :-)

+1/0
15.3.2017 14:54
Foto

M42i34c48h34a39l 18K12a81r51a10f80a 1229842386729

chapu to dobre, ze pan rika, ze po modelu Kodiaq a Yeti, budou mit celkem 3 nebo 4 SUV na trhu. takze Kodiaq, Yeti + jeden nebo dva dalsi modely ?

A autor clanku opet fantasticky titulek Skoda predstavi az 3 dalsi SUV .. coz by bylo Kodiaq, Yeti + 3 = 5 ,.., ;-O

+1/0
15.3.2017 11:45

M93a32r81t77i73n 32K31o43l46a51c95e91k 6935559724380

No spíše Kodiaq+(Yetti II+2)=4

nebo také kodiaq +3=4

0/0
18.3.2017 18:24

V44e77n45d65u74l51a 85F75a32i27f64e56r34o72v82á 4158231113829

Netvrdím, že to musí být zrovna SUV/menší SUV, ale každopádně jim v nabídce chybí auto "na vyšší noze", nepříliš dlouhé. Fabie jsou moc nízké.

0/0
15.3.2017 8:43

L56a16d75i77s95l64a60v 25K13a95l71o60u85s 7585166351490

Já nevím,jak to v té Škodovce dělají,ale ani jeden model/kastle, ani motor se mi nelíbí. Přitom jí fandím.

0/0
15.3.2017 8:17

R56a92d94e58k 65R16a35i87d55a 5987252819

Do parkovacích pruhů se má obvykle problém vejít i běžné auto. Bohužel se u nás stále malují na normu "Škoda 100".

+2/0
15.3.2017 8:05

M94a70r29e21k 49J59a37n61e31č39k89a 1957556303251

Záleží jak kde, tohle je spíše specialita marketů a obchodních center a starší zástavby. V naší obci se třeba před cca. rokem stavěla nová parkovací místa ze zámkové dlažby a jak na délku, tak na šířku jsou až nezvykle velké a třeba menší hatchback je tam doslova utopený.

0/0
15.3.2017 14:41

P16a23v67e84l 73Z86a33j98í87č60e36k 8624200276210

Skvely motor 1.0 jsem mel moznost nedavno uzivat. Me pocity jsou ze odezva na plyn je pomerne hoodne lina. Proto jsem to mimo mesto docela tocil. Spotreba papirova ani nahodou. Navic ten motor je slvele vyvazeny pri pohledu jak dava zabrat ulozeni. Proste neco co bych si nikdy dobrovolne nevybral.

+1/0
15.3.2017 7:57

J88i38ř71í 69S14c79h88w65a24c39h 8938844898286

Tak je logické, že tvoje požadavky na minimální výkon 250 kW, něco co má jen 70-80 kW, splnit nemůže, i kdyby to byla V12....

0/0
15.3.2017 9:35

L40a73d28i75s20l79a66v 39K91a11l23o19u96s 7425876501700

Jednou jsem použil Fabii 1.2 HTP. A při vyjíždění, s plným obsazením, v podzemní garáži, to vypadalo, že někdo bude muset vystoupit, stoupání bylo příliš příkré. U těchto kubatur by se měl uvádět údaj stoupavosti se studeným motorem.

+1/0
15.3.2017 13:02

K75a35r67e28l 71F83r66a91n53ě46k 3198863947185

Viděl jsem ten Kodiaq vystavený u Auto-porsche a třebaže je to docela pěkné auto, předem lituji lidi, kteří budou chtít něco uložit na střechu. To aby měli jeřáb nebo alespoň štafle.;-)

0/−2
15.3.2017 7:40
Foto

I71v92a14n 12K70o17p32t46a 5977452781577

Otevřou dveře a stoupnou si na práh? SUV prostě nemá výšku do 1,7m.

+1/0
15.3.2017 13:30

J15a39r21o77s75l55a27v 96P16e43l28d52a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.3.2017 7:25

V14l16a98d14i35s22l73a85v 54B91u35r24y88š69e93k 1459682157284

všechno by šlo, oni se ale snaží dělat auta o která je zájem, aby se jim to dobře prodávalo, mohli by dělat i auta, o které by zájem nebyl, ale dříve či později by zkrachovali a to nechtějí

+1/0
15.3.2017 7:29

J45a81r72o48s87l43a48v 17P97e18l28d61a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.3.2017 9:46

J54i94ř97í 68S51c63h27w40a97c40h 8528454408526

Jen další dukaz toho, že by se to skodovce nevyplatilo....i tak má problém s výrobní kapacitou.

+1/0
15.3.2017 10:03

P66e85t49r 40H37o37r21á97k 1599473859694

Jestli opravdu prorazí třikrát lepší baterie, tak už toho nemá cenu moc představovat.

0/0
15.3.2017 7:07

M27a40r86e34k 40M47a47l92ý 1262948361240

A kdy to má být? A v jakém smyslu "třikrát lepší"? Kapacita na 1kg hmotnosti, dobíjecí čas...?

0/0
15.3.2017 8:02

P97e46t98r 62H64o27r51á73k 1179443979174

Včera o tom byl článek, že na to ujedou až 1000 km.

0/0
15.3.2017 9:00

M64a41r32e78k 31M26a67l86ý 1692918251410

A kde? Nějak jsem nezachytil. To jako, že auto, které dnes najede cca. 300 km, by s těmi lepšími baterkami ujelo cca. 1000 km?

0/0
15.3.2017 9:12

P69e80t98r 65H20o10r14á29k 1929323449114

Děj do googlu goodenough baterie.

0/0
15.3.2017 9:15

M22a22r60e59k 84M30a52l75ý 1662788881410

Jo, díky. Tak snad to do pár let dají na trh, protože nedostatečné akumulátory (cena, hustota energie, rychlost dobití) jsou hlavní překážkou většího rozmachu elektroaut.

0/0
15.3.2017 9:21

P40a81v61e93l 26V14a97l40e59n39t69a 7481851807923

Good enough. dobrý jméno. Dostatečně dobré baterie pro revoluci v automobilovém průmyslu? že by? :-)

0/0
15.3.2017 10:37

J18a78r87o17m59í22r 39Č55e85c25h 1553738197422

Dotaz musite smerovat ekoteroristum v Bruselu.Skoda by jiste nemela problem s 3 L.Bohuzel nesmyslne smernice EU to omezuji.

+2/−6
15.3.2017 7:00

M40a20r27t14i42n 85C30e67r73n46y 2408382288953

A proc nemaji problemy jine automobilky s motory ktere maji vetsi pocet valcu i zdvihovy objem??

+1/−1
15.3.2017 7:13

F24r81a10n30t25i81š65e93k 73S70o19b53o32t31k49a 1647693274810

Když stále čtu o výborných a ještě lepších třívalcových motorech tak mě napadá, že mám na chalupě starou jednoválcovou sekačku na trávu, taky se tak třese a taky je výborná. Ten třes omezí další protizávaží, více pérových zavěšení a další silnější gumové podložky. Můžu ji dát konstruktérům zdarma k obšlehnutí, stejně k tomu směřují.....

+4/−2
15.3.2017 6:43

J84i85ř29í 37S17c75h63w87a75c91h 8668494858746

Opravdu si myslis, ze jednovalec se třese úplně stejně jako tříválec? Zajed s tím napadem do BMW, třeba ho tam dají do své i8.....

0/0
15.3.2017 9:40

F97r27a67n28t41i90š18e22k 25S37o60b20o67t25k21a 1247513244890

Vzpamatujte se, pane Schwachu, a přečtěte si něco o tom, co je to ironie a přehánění.

0/0
16.3.2017 6:00

J72i57ř77í 41S96c24h10w86a73c89h 8398854938266

Vzpamatujte se pane Sobotka, ironie může být inteligentní nebo taky jen hloupá.... prohlásit za "ironii a přehánění" lze třeba i to, že 1 švestka + 1 banán = 5 hrušek....

....a že, vy takový "satirik a humorista" byste nepochopil tu moji ironii?

0/0
22.3.2017 23:14

T86o81m45á73š 65K52u59c62h53a93ř 3207251918471

Majitelé SUV krabic už se začali u oblíbených Lídlů fackovat, protože na střídačku s klasicjými auty se do parkovacích pruhů vejdou (za cenu, že vytlačují ostatní), ale tři SUV vedle sebe už ne. ;-)

+7/−5
15.3.2017 5:57

L13u76b17o76š 54H35o44l60í18k 5537200502980

Tak u Lidlu bych se nebál, ale ve starších garážích jako jsou třeba v Praze pod Národním divadlem se těžko vedle sebe vejdou i Oktávky...

+4/0
15.3.2017 6:16

P93e93t21r 37D62r70a79p81a30l 3935368683785

sedněte k netu, vyhledejte 10 nejprodávanějších SUV, a porovnejte jejich plošné rozměry s oktávií, mondeem nebo jiným "klasickým" vozem a schválně, kolik z nich bude mít ty rozměry o tolik větší, aby to bylo reálně omezující při parkování

+5/0
15.3.2017 7:22

T25o16m14á28š 77K53u29c88h71a81ř 3517361188861

Podívejte se na reálné parkoviště. Dvě SUV vedle sebe už stojí tak, že z vnějšku mají kola na čáře a omezují ostatní.

0/0
15.3.2017 8:56

P49e41t56r 10D23r57a97p49a22l 3535108263135

ale to je dáno normami na velikost boxů na parkování, když tam budou stát vedle sebe dva superby, tak to bude stejný. Samozřejmě, dva amaroky vedle sebe toho místa zaberou hodně, ale většina SUV je na platformách klasických vozů

+1/0
15.3.2017 9:10

R64a83d42e95k 34H55o60l97í75k 1808914470156

Hmm ... bez Kabáně.....jestli to bude takový paskvil jako Fabia 2 nebo Romster...hmm...kdo to bude kupovat...

+1/−3
15.3.2017 5:25
Foto

I32v30a49n 74K31o64p80t28a 5537732431537

Za dva roky, to znamená ze auto uz je nakresleny, schvaleny a chysta se výroba.

+2/0
15.3.2017 6:41

R94a21d78e11k 57H16o78l65í98k 1298724680276

platforma, pohony, motory asi jo, ale linie auta určitě ne.....to jsou věci, které se doladují do posledních chvil ......

0/−1
15.3.2017 9:33
Foto

I66v92a21n 61K93o79p58t34a 5427652601437

A výrobní zařízení postaví a odzkouší kdy? Včetně externích dodavatelů. A to neberu v potaz že formy na lisování plechů za pár dnů také neuděláte a že stojí pěknej balík na to aby je měnili do posledních chvil.

Crossover je hotovej a pomalu se začíná chystat technologie výroby.

První auta z linky obvykle sjíždějí, pochopitelně v jednotkách kusů za den, i víc jak rok před zahájením sériové výroby. A to už s liniemi neuděláte prakticky nic.

+1/0
15.3.2017 13:39

I89v32a59n 50P81e98t13r23í51k 4604223174

K čomu sú dobré auta typu SUV?K ničomu.Do skutočného terénu sa to nehodí na ceste tiež nič moc.Asi len k tomu aby si chudáci čo nemajú na skutočný Offroad naháňali ego.

+3/−18
15.3.2017 4:51

J12i64ř12í 89S88c98h52m64i50d54t 5570953624605

To si nemyslím, hodně lidí si to kupuje, protože je to vyšší a tedy líp se nastupuje a vystupuje, líp se tam manipuluje s dětskou sedačkou i s dítětem. Ostatně to potvrzuje i skutečnost, že se hodně SUV prodává s pohonem jen jedné nápravy a tedy majiteli zřejmě o nějakou jízdu v terénu nejde. Osobně sice SUV nemám, ale šel jsem taky do vyššího auta z těchto důvodů.

+7/0
15.3.2017 7:20

K59a61r80e58l 25B61l53á68h91a 1545446741769

Tak to tedy nevím ... s tím nastupováním ... zkusil jsem v jednom autosalonu vlézt do SUV a musel jsem se na to sedadlo "škrábat" nahoru. A při vylézání ven to bylo zase docela vysoko ... a to měřím kolem 178 cm.

Z hlediska nastupování se mi docela líbilo např. Mitsubishi asx nebo Opel Meriva, kde je ta výška sedadla tak akorát pro nasednutí a vysednutí.

0/0
15.3.2017 18:42

P69e31t86r 28D62r79a68p10a80l 3715568693395

SUV neznamená Ofroad...to je třeba si uvědomit a pak zjistíte, že je celý váš příspěvek nesmysl

+6/0
15.3.2017 7:25

L75u71k44á46š 67K19m95e33n12t 5509617914980

SUV a Offroad nemají nic společného. Zkuste v SUV chvíli jezdit a uvidíte, proč jsou tak populární. Pohodlně se nastupuje a vystupuje, zvlášť lidem, kterým už není 20 let. Je z nich lepší rozhled, protože sedíte výš, máte tak lepší přehled. A dalším aspektem je i bezpečnost. Je tam před vámi prostě víc hmoty pro případ srážky. Navíc díky vyšší světlé výšce se s tím dá bez problémů vjet na polní cestu bez rizika, že se dole něco utrhne.

+5/−1
15.3.2017 7:34

P41e57t86r 12D57r30a95p54a18l 3885728843355

to nejsou jen polní cesty...ve městě je to samej retarder, propadlé kanály, boční ulice jsou v takovém stavu, že připomínají okresku v pohraničí těsně po válce

+5/0
15.3.2017 7:40

P19e44t97r 79P91e79t77r 8521158838382

na tohle je ideální ne SUV ale Citroen C5 s hydropodvozkem.

0/−2
15.3.2017 10:11

K26a81r10e38l 18B59a35r62t25a22k 9276761115496

Dalším aspektem je i bezpečnost?

Víc hmoty při srážce s kamionen, nebo do betonového sloupu?

Nebo tím myslíte, že když díky pocitu bezpečnosti (spíše pocitu nadřazenosti) pojedete jako de..., se vám při srážce s nějakou sockou v menším autě nic nestane?

Blahopřeji a přeji vám raději ten betonový sloup.

0/0
22.3.2017 17:46

M24a68r66e80k 54M74a89l38ý 1772458201960

No tobě je SUV evidentně k ničemu ;-D

+1/0
15.3.2017 8:05

O92n15d63ř21e16j 60K79r44y95š73t90o79f 6713171

-Já chci PICK UP--:-P;-)AMAROK JE MOOC DRAHEJ.

+1/0
15.3.2017 1:14

T60h64e34o10d55o29r 84C61o25l77l37i38n45o 2264574706

Mám 3l bez turba, a ani mi to nevadí...

jestli ji zaplatím na spotřebě, a nebo každých 70tis nový motor :-DDD

+3/−9
15.3.2017 0:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.