Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Opelu mohla být lidová Tesla, s Francouzi přijde o oblíbenou Zafiru

Šéf Opelu Karl-Thomas Neumann pracoval před převzetím firmy koncernem PSA na nové plně elektrické strategii. Z Opelu mohla být lidová Tesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H78y71n77e27k 58M52r86t51v93ý 2700207439611

no, lidová tesla.. myslim, že o dojezd a rychlost tankování jde i běžnému lidu a nelze to vnímat jako požadavky na luxus.

dokud tohle nebude ok, tak masy nepřesvědčí

+1/0
17.3.2017 10:40

J98i26ř88í 92D95e59š95t 5985644988200

Prodej nových aut v Evropě v únoru

12.Citroen 46 092

5.Peugeot 68 422

4 .Opel 70 130R^

0/0
17.3.2017 5:26

Z86d88e50n93ě24k 93A90n77t45o47ň 9240697833355

Mám Zafiru Tourer a v rodině je to už desátý Opel. Obávám se, že poslední. Sebestřední nafoukaní frantici si jenom čistí prostor pro svoje francouzský krámy... R.I.P. Opel.

+2/0
17.3.2017 0:16
Foto

J14i30ř34í 85D22v83o35ř95á63k 5255519510698

Lidová Tesla ? A čím ? Cenou kolem miliónu ? Nebo TEchnicky SLAbé ?

+1/0
16.3.2017 19:45

E53m62i57l 97F68a84t88k76a 1630383920601

pamatuju vectru a astru, každej podnikatelíček český to chtěl...aby se mohl ukazovat dělníkům na co mu vydělali

+1/0
16.3.2017 12:34

J25a34k72u29b 90Š24a89f84a71n71d73a 7825247391121

To si pletete s Omegou, ne?

0/−1
16.3.2017 13:21

J55i71ř46í 97K34o70c40u42r79e75k 6615354925308

Protože bez něj by si dělníci vydělali monohem víc. On když si podnikatel vezme 10 % ze mzdy, tak je to vykořisťovatel. Ale že si stát bere 4x tolik?

+1/0
16.3.2017 16:06

M96i21l68a18n 60N49ě64m43e80c 1725390796796

Jo, postavit budoucí strategii na elektromobilech v okamžiku, kdy pro ně chybí reálně použitelné technologie a infrastruktura potřebná k jejich provozu, tomu říkám nápad. Spojení s PSA je pro Opel nakonec asi poslední šance, ať už pak budou vyrábět sebehorší plečky :)

+1/−3
16.3.2017 11:39

M95a69r47t28i94n 23K22a51r77á38s66e61k 9288443578208

No ono kdyby se kazdy budouci plan stavel jen na tom co se pozuiva uz dneska a jeto osvedcene a funkcni, tak bychom se moc neposunuli ze...

+1/0
16.3.2017 14:16

J92o97s92e91f 73U12l62m22a43n 8590940318815

Ta nová Insignie vypadá skvěle. Zrovna teď když nová Insignia mohla pozvednout značku. A nová Astra taky nevypadá špatně.

+3/0
16.3.2017 11:28

P41e66t27r 38K10r92á23t84k62ý 5499836246911

Tak zrovna zafira bylo povedené auto, rozhodně nesrovnatelně kvalitnější než nějaké picaso. Obzvláště poslední generace je vynikající, byt uz je ve stínu módy suv. Osobně jsem zastánce mpv a suv móda se mi příčí (když velke auto, tak ať to má nějaký praktický smysl...), bohuzel už zůstává z použitelných pokud nebude ani zafira snad jen s-max.

+10/0
16.3.2017 10:46

T40o58m50á72š 12Ž38i70t45n86ý 6791650761271

jojo, moje řeč...

No to že je zafira lepší, může být příčina, proč ji zaříznou :-)

+1/0
16.3.2017 12:16

M82i35c87h32a73l 40F80r83ý60d10a 1652689153592

Může mi někdo vysvětlit, proč se v Německu říká: "Nur ein Trottel fährt mit Opel."

Vždyť podle diskutujících zde jsou to skvělé vozy.

0/−4
16.3.2017 10:36

P94e70t19r 82P11r61o24k61e88š 1191155871594

Protože je tu spousta lidí, kteří odmítají "koncernové vozy" (VW) a myslí si, že Opel je kdo ví jak německá a kvalitní značka. Normální šmejd to je. Nic víc. Máme firemní Opely a naposledy když jsem s ním měl někam jet jsem si vzal radši svojí Octavii na vlastní náklady, než tohle.

0/−9
16.3.2017 11:21

P43e11t75r 89R10o54m74á14n89e21k 8324677984634

Takže to stejně ve finále bylo prašť, jako uhoď :-))

+6/0
16.3.2017 11:41
Foto

P90a73v89e44l 23K17a67l61u62s 6844286506252

Protože z každého auta se jednou stane Opel.

0/0
16.3.2017 12:14

J38i73ř30í 10Z72ý39k38a 9149933591540

protože v Německu jezdí "normální" lidé v Mercedesu, BMW, nebo Audi. Ostatní značky jako je Opel, Ford, Škoda, Kia, Hyundai jsou auta pro ty, co jsou na sociálních dávkách.

0/0
16.3.2017 18:29
Foto

J90a63n 24M48a71c12k 5197282192875

R.I.P Opel ;-(

+1/0
16.3.2017 10:30

K33a26r75e12l 46N35o96v57o82t34n74y 4717804532132

Poslední auto značky Opel byl Senátor - dvoukarburátorový třílitr pak už chodily z Gross Gerau jen plečky.

0/−2
16.3.2017 10:02

K26a80r92e62l 15N14o46v81o36t30n73y 4447644522432

Jo vlastně ještě MantaR^

+1/0
16.3.2017 10:03

J74a39n 26D97l61o71u82h74ý 7754819550799

Nesmysl! Opel Agila, Corsa, Omega, Zafira. Pruser byla akorat Astra nebo diesel CDTi (okolo roku 2000-2005).R^

0/0
16.3.2017 10:23

P29a87v72e46l 60R96e67z78n48i13c24e72k 3155964954112

facelift posledni omegy s V6 stal za to :)

0/0
16.3.2017 10:27

T66o80m82á62š 81D53o17m75i19n19i70k 7385505984475

Crossland může být podobně velký jako Corsa, ale o crossover bych při výběru auta ani nezavadil. Vyřadit úspěšnou Corsu by bylo hloupé. Další věc, kterou nechápu, je údajný vývoj nové Corsy na francouzské platformě, když Corsa F už jezdí a uvedení na trh mělo být otázkou měsíců. Obdobně už jezdí nová 508, takže tady v nejbližší době sdílení techniky také nečekám.

0/0
16.3.2017 10:01

J82a85n 25V72á45c74l32a16v64í26k 3482286121339

Podle komentaru hadam, ze brod uz je velmi blizko.

0/0
16.3.2017 9:42

K29a12r60e14l 12K91u22č98e12r71a 7525771633750

??? Neumannova čistě elektrická strategie s jediným benzinovým modelem v r.2030 ???

Tak to asi frantíci Opel zachránili před úplným krachem, takový experimenty by těžko přežil. :-/

+2/−1
16.3.2017 9:37

J31a56n 68P41e64c27h 6977989696316

A Le Fin jako sedan :-D

0/0
16.3.2017 9:29
Foto

P72r94e11m64y43s43l 79K29y87s73e57l15a68k 5465373984449

Opel bude svébytná značka s německými inženýry.. nové modely sdílí komponenty a jsou postaveny na platformě Citorën DS3...? To si nějak protiřečí ne? Ještě s láskou budeme na fotografiích vzpomínat na opravdu německý Opel Blitz... :-)

+1/0
16.3.2017 9:17

R21a42d47i19m 68K53a75l47a33s 2600316292131

Osobně si myslím, že s Opelem bylo nutné "něco" udělat. Měl jsem kdysi tuhle značku velmi rád, pravděpodobně od doby první Vectry a následně Calibry, ale poslední roky ji až na naprosté výjimky ignoruji.

Nikdy jsem se nedostal do stádia, že bych potřeboval praktické užitné auto. Na druhou stranu jsem si všiml, že Meriva nebo Zafira jsou mezi lidmi velmi populární.

Tím spíše nechápu, že Zafira končí, když by se do portfolia PSA svým charakterem hodila.

0/0
16.3.2017 9:04

J62a96k38u65b 13F46e57i78f29a81r 7829789296579

a to je vaše škoda, že jste Opel ingoroval. Byla tu i nepraktická auta jako Speedster nebo GT a úžasné hravá ÓPéCéčka;-)

+2/0
16.3.2017 9:12

V17a84c29l68a95v 52K83u60b88i10s 5771961569777

To jsou prekitovany Lotusy. Platforma Lotus Elise. A myslim ze se pod znackou Lotus budou dat sehnat dal

0/0
16.3.2017 9:58

J13i22ř24í 76Z65ý90k44a 9919113311870

jinými slovy - svébytný Opel skončil, už to bude jen překabátěný frantík. A to si můžete nechat Rv

+2/0
16.3.2017 9:01

T58o79m62á38š 63C27h60r61a67s55t77n36ý 2171464681233

Tak třeba se z Opelu stane francouzské Volvo :-)

0/0
16.3.2017 10:40
Foto

B61o28h40u18m35i43l 45P63r52o25c90h43á37z56k85a 2953691883431

To se snad měli radši vrátit zpátky k šicím strojům :(

+1/0
16.3.2017 8:45

J24a30k43u37b 48F20e50i78f50a94r 7749559626149

Končí Zafira, Meriva. Tato promyšlená auta s obrovskou užitnou hodnotou budou nahrazena žabími podivnostmi. RIP Opel;-(

+16/0
16.3.2017 8:36

J72a14n 82D75l86o51u93h36ý 7464479290889

Osobne se mi nejvice zamlouva prvni generace Merivy. Ta druha uz je takove nafouknute auto...

0/0
16.3.2017 10:25

J14a75r70o84s87l92a92v 25P34e85l23d18a 1889394831477

takze tu bude opel pod psa :-P

+11/0
16.3.2017 7:54

J70a18n 88Š21m28í39d53a 7795978549752

Moje zkušenosti s Oplem? Jenom ty nejlepší, ovšem pouze v dobách zvučných typů, jež byly pro konkurenci etalony, konkr. Rekord, Commodor, Senator, Manta, Monza, Calibra, Omega A+B, nádherný Opel Aero GT... a šmytec. Od ukončení výroby poslední Omegy hodnotím snažení automobilky jako designové hledání ztraceného času. A spojení s frantíkama to jenom umocní...

+6/0
16.3.2017 7:33

J61i96r75i 10G53a32z71d48a 8654893574124

zafiry bude škoda. jedno z nejlepších aut v segmentu.

+23/0
16.3.2017 7:25

J58a30n 76D89l63o24u53h91ý 7494809840479

Pokud pojedou stylem technologie a vzhled podle PSA s logem opelu, tak to muzou rovnou zavrit! Opely kupuju, ale pokud jde o vzhled a technologie, tak bych si stale citron ani peugeot nekoupil. Ty auta jsou proste "divny".

+11/−2
16.3.2017 7:25
Foto

P34a28v89e45l 34K77a26l19u36s 6944266246802

Vidíte a já to mám přesně naopak. Divný je pro mne Opel. Nevím, co za technologie se vám u Oplu líbí. Vždyť tam je jednou něco z Ameriky, podruhé z Fiatu, potřetí z Renaultu. Co vlastně ta technologie Opla je?

+1/−1
16.3.2017 13:19
Foto

P62a50v69e33l 48K36a45l21u87s 6224316646242

Pane Hluchý, co se vám na tom nezdá ? Ještě připomenu motory z BMW a Isuzu. Prostě co Opel, to nějaká koupená technologie. Ale popravdě si nevzpomínám, že by Opel někdy něco dodal.....nějakou svou technologii. Jen nezmíňujte anglické a australské deriváty.

0/0
16.3.2017 16:00

P10e86t58r 72K90m24í71n57e20k 5187964931313

Škoda, a to byl Opel taková kvalitní a sympatická znacka... :-(

+8/0
16.3.2017 7:08

J55a62n 61Š84v43e48c 4238488936896

Insignie je naprosta pecka, poctive udelane auto. Oni ji jen vycucaji pro svoji 508 a C5.

+14/0
16.3.2017 6:29

J14í64ř13í 68N95o34v12o63t74n44ý 2462285534289

Opel Ende nova znacka od francouzu

+17/0
16.3.2017 6:08

A22l32o68i14s 72S64l56á47m76e84č73k60a 2776482972812

Vyřadit Zafiru je imho pěkná kravina. Ten jejich "Picasso" ji ani náhodou nenahrazuje.

Ale že jsou frantíci škodná v jakékoliv oblasti kromě sýrů a vína bylo jasné hned na začátku.

Takže vzniká značka úplně nová: Škoda Opla... :-/

+30/0
16.3.2017 5:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.