Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Opelu mohla být lidová Tesla, s Francouzi přijde o oblíbenou Zafiru

Šéf Opelu Karl-Thomas Neumann pracoval před převzetím firmy koncernem PSA na nové plně elektrické strategii. Z Opelu mohla být lidová Tesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H92y66n72e46k 97M80r15t64v15ý 2500647919971

no, lidová tesla.. myslim, že o dojezd a rychlost tankování jde i běžnému lidu a nelze to vnímat jako požadavky na luxus.

dokud tohle nebude ok, tak masy nepřesvědčí

+1/0
17.3.2017 10:40

J75i25ř15í 77D27e19š78t 5985684148280

Prodej nových aut v Evropě v únoru

12.Citroen 46 092

5.Peugeot 68 422

4 .Opel 70 130R^

0/0
17.3.2017 5:26

Z22d84e12n64ě69k 45A83n88t66o40ň 9520697553455

Mám Zafiru Tourer a v rodině je to už desátý Opel. Obávám se, že poslední. Sebestřední nafoukaní frantici si jenom čistí prostor pro svoje francouzský krámy... R.I.P. Opel.

+2/0
17.3.2017 0:16
Foto

J92i24ř79í 98D58v10o55ř54á39k 5935439320618

Lidová Tesla ? A čím ? Cenou kolem miliónu ? Nebo TEchnicky SLAbé ?

+1/0
16.3.2017 19:45

E91m21i75l 33F92a97t68k28a 1850953120101

pamatuju vectru a astru, každej podnikatelíček český to chtěl...aby se mohl ukazovat dělníkům na co mu vydělali

+1/0
16.3.2017 12:34

J45a15k79u12b 41Š45a71f45a31n80d26a 7635297691551

To si pletete s Omegou, ne?

0/−1
16.3.2017 13:21

J27i66ř39í 72K69o35c23u31r95e54k 6635294755578

Protože bez něj by si dělníci vydělali monohem víc. On když si podnikatel vezme 10 % ze mzdy, tak je to vykořisťovatel. Ale že si stát bere 4x tolik?

+1/0
16.3.2017 16:06

M76i74l38a83n 95N57ě64m50e73c 1365610966606

Jo, postavit budoucí strategii na elektromobilech v okamžiku, kdy pro ně chybí reálně použitelné technologie a infrastruktura potřebná k jejich provozu, tomu říkám nápad. Spojení s PSA je pro Opel nakonec asi poslední šance, ať už pak budou vyrábět sebehorší plečky :)

+1/−3
16.3.2017 11:39

M25a70r40t58i68n 73K38a23r10á28s65e38k 9398203908578

No ono kdyby se kazdy budouci plan stavel jen na tom co se pozuiva uz dneska a jeto osvedcene a funkcni, tak bychom se moc neposunuli ze...

+1/0
16.3.2017 14:16

J15o85s80e51f 69U73l13m50a35n 8450720968625

Ta nová Insignie vypadá skvěle. Zrovna teď když nová Insignia mohla pozvednout značku. A nová Astra taky nevypadá špatně.

+3/0
16.3.2017 11:28

P26e64t45r 18K37r62á15t35k24ý 5159606116281

Tak zrovna zafira bylo povedené auto, rozhodně nesrovnatelně kvalitnější než nějaké picaso. Obzvláště poslední generace je vynikající, byt uz je ve stínu módy suv. Osobně jsem zastánce mpv a suv móda se mi příčí (když velke auto, tak ať to má nějaký praktický smysl...), bohuzel už zůstává z použitelných pokud nebude ani zafira snad jen s-max.

+10/0
16.3.2017 10:46

T63o73m19á27š 66Ž28i54t58n26ý 6301740261181

jojo, moje řeč...

No to že je zafira lepší, může být příčina, proč ji zaříznou :-)

+1/0
16.3.2017 12:16

M55i96c36h18a42l 38F64r25ý47d12a 1102929313812

Může mi někdo vysvětlit, proč se v Německu říká: "Nur ein Trottel fährt mit Opel."

Vždyť podle diskutujících zde jsou to skvělé vozy.

0/−4
16.3.2017 10:36

P38e51t79r 71P75r90o68k54e49š 1761265271154

Protože je tu spousta lidí, kteří odmítají "koncernové vozy" (VW) a myslí si, že Opel je kdo ví jak německá a kvalitní značka. Normální šmejd to je. Nic víc. Máme firemní Opely a naposledy když jsem s ním měl někam jet jsem si vzal radši svojí Octavii na vlastní náklady, než tohle.

0/−9
16.3.2017 11:21

P77e18t66r 48R24o42m21á53n59e38k 8874967284724

Takže to stejně ve finále bylo prašť, jako uhoď :-))

+6/0
16.3.2017 11:41
Foto

P63a47v35e16l 27K73a96l71u29s 6734506136492

Protože z každého auta se jednou stane Opel.

0/0
16.3.2017 12:14

J26i85ř51í 86Z40ý25k21a 9599473391450

protože v Německu jezdí "normální" lidé v Mercedesu, BMW, nebo Audi. Ostatní značky jako je Opel, Ford, Škoda, Kia, Hyundai jsou auta pro ty, co jsou na sociálních dávkách.

0/0
16.3.2017 18:29
Foto

J60a77n 87M69a83c91k 5507822782725

R.I.P Opel ;-(

+1/0
16.3.2017 10:30

K95a90r11e50l 20N98o40v80o45t47n74y 4737394702372

Poslední auto značky Opel byl Senátor - dvoukarburátorový třílitr pak už chodily z Gross Gerau jen plečky.

0/−2
16.3.2017 10:02

K72a85r11e65l 12N61o13v10o95t70n65y 4947184122442

Jo vlastně ještě MantaR^

+1/0
16.3.2017 10:03

J81a98n 29D70l53o89u60h84ý 7894159210289

Nesmysl! Opel Agila, Corsa, Omega, Zafira. Pruser byla akorat Astra nebo diesel CDTi (okolo roku 2000-2005).R^

0/0
16.3.2017 10:23

P65a93v97e85l 14R57e97z56n28i64c81e23k 3695434864102

facelift posledni omegy s V6 stal za to :)

0/0
16.3.2017 10:27

T54o49m43á44š 71D42o12m92i74n19i10k 7825815354255

Crossland může být podobně velký jako Corsa, ale o crossover bych při výběru auta ani nezavadil. Vyřadit úspěšnou Corsu by bylo hloupé. Další věc, kterou nechápu, je údajný vývoj nové Corsy na francouzské platformě, když Corsa F už jezdí a uvedení na trh mělo být otázkou měsíců. Obdobně už jezdí nová 508, takže tady v nejbližší době sdílení techniky také nečekám.

0/0
16.3.2017 10:01

J75a96n 49V84á44c11l72a79v90í59k 3132876621449

Podle komentaru hadam, ze brod uz je velmi blizko.

0/0
16.3.2017 9:42

K46a56r82e56l 73K83u44č64e77r82a 7925601943920

??? Neumannova čistě elektrická strategie s jediným benzinovým modelem v r.2030 ???

Tak to asi frantíci Opel zachránili před úplným krachem, takový experimenty by těžko přežil. :-/

+2/−1
16.3.2017 9:37

J38a48n 96P73e45c39h 6667469726926

A Le Fin jako sedan :-D

0/0
16.3.2017 9:29
Foto

P12r65e52m76y63s53l 21K39y24s39e40l71a53k 5985353614409

Opel bude svébytná značka s německými inženýry.. nové modely sdílí komponenty a jsou postaveny na platformě Citorën DS3...? To si nějak protiřečí ne? Ještě s láskou budeme na fotografiích vzpomínat na opravdu německý Opel Blitz... :-)

+1/0
16.3.2017 9:17

R40a41d71i11m 50K50a76l85a61s 2210156242261

Osobně si myslím, že s Opelem bylo nutné "něco" udělat. Měl jsem kdysi tuhle značku velmi rád, pravděpodobně od doby první Vectry a následně Calibry, ale poslední roky ji až na naprosté výjimky ignoruji.

Nikdy jsem se nedostal do stádia, že bych potřeboval praktické užitné auto. Na druhou stranu jsem si všiml, že Meriva nebo Zafira jsou mezi lidmi velmi populární.

Tím spíše nechápu, že Zafira končí, když by se do portfolia PSA svým charakterem hodila.

0/0
16.3.2017 9:04

J15a79k20u20b 62F70e28i91f87a24r 7399819316809

a to je vaše škoda, že jste Opel ingoroval. Byla tu i nepraktická auta jako Speedster nebo GT a úžasné hravá ÓPéCéčka;-)

+2/0
16.3.2017 9:12

V63a97c75l53a73v 20K76u35b16i41s 5311101259127

To jsou prekitovany Lotusy. Platforma Lotus Elise. A myslim ze se pod znackou Lotus budou dat sehnat dal

0/0
16.3.2017 9:58

J10i76ř90í 98Z33ý10k22a 9359913421880

jinými slovy - svébytný Opel skončil, už to bude jen překabátěný frantík. A to si můžete nechat Rv

+2/0
16.3.2017 9:01

T72o89m22á48š 53C57h71r68a28s94t32n62ý 2451614501163

Tak třeba se z Opelu stane francouzské Volvo :-)

0/0
16.3.2017 10:40
Foto

B37o53h14u77m40i70l 12P88r87o46c48h81á96z80k50a 9722829204830

To se snad měli radši vrátit zpátky k šicím strojům :(

+1/0
16.3.2017 8:45

J46a86k23u66b 87F72e38i56f82a14r 7549379636719

Končí Zafira, Meriva. Tato promyšlená auta s obrovskou užitnou hodnotou budou nahrazena žabími podivnostmi. RIP Opel;-(

+16/0
16.3.2017 8:36

J58a15n 96D47l38o21u41h28ý 7194599640209

Osobne se mi nejvice zamlouva prvni generace Merivy. Ta druha uz je takove nafouknute auto...

0/0
16.3.2017 10:25

J32a85r31o24s80l89a61v 50P65e69l49d39a

Uživatel požádal o vymazání
+11/0
16.3.2017 7:54

J46a89n 67Š41m55í16d82a 7915218279352

Moje zkušenosti s Oplem? Jenom ty nejlepší, ovšem pouze v dobách zvučných typů, jež byly pro konkurenci etalony, konkr. Rekord, Commodor, Senator, Manta, Monza, Calibra, Omega A+B, nádherný Opel Aero GT... a šmytec. Od ukončení výroby poslední Omegy hodnotím snažení automobilky jako designové hledání ztraceného času. A spojení s frantíkama to jenom umocní...

+6/0
16.3.2017 7:33

J31i44r74i 44G80a71z14d68a 8134173324614

zafiry bude škoda. jedno z nejlepších aut v segmentu.

+23/0
16.3.2017 7:25

J15a69n 61D88l72o47u11h31ý 7914459570179

Pokud pojedou stylem technologie a vzhled podle PSA s logem opelu, tak to muzou rovnou zavrit! Opely kupuju, ale pokud jde o vzhled a technologie, tak bych si stale citron ani peugeot nekoupil. Ty auta jsou proste "divny".

+11/−2
16.3.2017 7:25
Foto

P91a30v73e86l 63K53a80l28u21s 6674956916452

Vidíte a já to mám přesně naopak. Divný je pro mne Opel. Nevím, co za technologie se vám u Oplu líbí. Vždyť tam je jednou něco z Ameriky, podruhé z Fiatu, potřetí z Renaultu. Co vlastně ta technologie Opla je?

+1/−1
16.3.2017 13:19
Foto

P24a26v68e93l 64K80a35l39u67s 6154356846532

Pane Hluchý, co se vám na tom nezdá ? Ještě připomenu motory z BMW a Isuzu. Prostě co Opel, to nějaká koupená technologie. Ale popravdě si nevzpomínám, že by Opel někdy něco dodal.....nějakou svou technologii. Jen nezmíňujte anglické a australské deriváty.

0/0
16.3.2017 16:00

P92e28t73r 26K14m38í98n27e37k 5887514401803

Škoda, a to byl Opel taková kvalitní a sympatická znacka... :-(

+8/0
16.3.2017 7:08

J49a63n 50Š43v93e11c 4658968366326

Insignie je naprosta pecka, poctive udelane auto. Oni ji jen vycucaji pro svoji 508 a C5.

+14/0
16.3.2017 6:29

J83í61ř97í 80N76o80v61o61t68n60ý 2772985864989

Opel Ende nova znacka od francouzu

+17/0
16.3.2017 6:08

A47l51o90i63s 46S95l88á79m51e34č98k85a 2756272712412

Vyřadit Zafiru je imho pěkná kravina. Ten jejich "Picasso" ji ani náhodou nenahrazuje.

Ale že jsou frantíci škodná v jakékoliv oblasti kromě sýrů a vína bylo jasné hned na začátku.

Takže vzniká značka úplně nová: Škoda Opla... :-/

+30/0
16.3.2017 5:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.