Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Opelu mohla být lidová Tesla, s Francouzi přijde o oblíbenou Zafiru

Šéf Opelu Karl-Thomas Neumann pracoval před převzetím firmy koncernem PSA na nové plně elektrické strategii. Z Opelu mohla být lidová Tesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H20y89n25e91k 15M54r13t70v15ý 2840147489861

no, lidová tesla.. myslim, že o dojezd a rychlost tankování jde i běžnému lidu a nelze to vnímat jako požadavky na luxus.

dokud tohle nebude ok, tak masy nepřesvědčí

+1/0
17.3.2017 10:40

J88i11ř81í 69D45e69š64t 5595124688760

Prodej nových aut v Evropě v únoru

12.Citroen 46 092

5.Peugeot 68 422

4 .Opel 70 130R^

0/0
17.3.2017 5:26

Z14d66e25n51ě76k 55A45n51t22o95ň 9980167393335

Mám Zafiru Tourer a v rodině je to už desátý Opel. Obávám se, že poslední. Sebestřední nafoukaní frantici si jenom čistí prostor pro svoje francouzský krámy... R.I.P. Opel.

+2/0
17.3.2017 0:16
Foto

J37i86ř88í 43D67v96o58ř37á21k 5465629600738

Lidová Tesla ? A čím ? Cenou kolem miliónu ? Nebo TEchnicky SLAbé ?

+1/0
16.3.2017 19:45

E34m71i37l 49F55a40t22k32a 1370493450551

pamatuju vectru a astru, každej podnikatelíček český to chtěl...aby se mohl ukazovat dělníkům na co mu vydělali

+1/0
16.3.2017 12:34

J63a17k57u13b 45Š75a14f82a62n16d46a 7365717221351

To si pletete s Omegou, ne?

0/−1
16.3.2017 13:21

J18i17ř17í 87K39o40c92u83r76e86k 6335704665838

Protože bez něj by si dělníci vydělali monohem víc. On když si podnikatel vezme 10 % ze mzdy, tak je to vykořisťovatel. Ale že si stát bere 4x tolik?

+1/0
16.3.2017 16:06

M91i25l63a61n 93N31ě51m94e29c 1625420276846

Jo, postavit budoucí strategii na elektromobilech v okamžiku, kdy pro ně chybí reálně použitelné technologie a infrastruktura potřebná k jejich provozu, tomu říkám nápad. Spojení s PSA je pro Opel nakonec asi poslední šance, ať už pak budou vyrábět sebehorší plečky :)

+1/−3
16.3.2017 11:39

M69a51r19t31i12n 29K67a10r96á28s42e38k 9668333768648

No ono kdyby se kazdy budouci plan stavel jen na tom co se pozuiva uz dneska a jeto osvedcene a funkcni, tak bychom se moc neposunuli ze...

+1/0
16.3.2017 14:16

J29o68s87e79f 22U94l32m53a20n 8180590418855

Ta nová Insignie vypadá skvěle. Zrovna teď když nová Insignia mohla pozvednout značku. A nová Astra taky nevypadá špatně.

+3/0
16.3.2017 11:28

P64e21t67r 76K97r75á97t17k45ý 5249486636641

Tak zrovna zafira bylo povedené auto, rozhodně nesrovnatelně kvalitnější než nějaké picaso. Obzvláště poslední generace je vynikající, byt uz je ve stínu módy suv. Osobně jsem zastánce mpv a suv móda se mi příčí (když velke auto, tak ať to má nějaký praktický smysl...), bohuzel už zůstává z použitelných pokud nebude ani zafira snad jen s-max.

+10/0
16.3.2017 10:46

T33o25m65á43š 60Ž92i83t71n52ý 6971230571961

jojo, moje řeč...

No to že je zafira lepší, může být příčina, proč ji zaříznou :-)

+1/0
16.3.2017 12:16

M88i39c23h98a57l 18F59r49ý65d41a 1762269983562

Může mi někdo vysvětlit, proč se v Německu říká: "Nur ein Trottel fährt mit Opel."

Vždyť podle diskutujících zde jsou to skvělé vozy.

0/−4
16.3.2017 10:36

P77e88t30r 60P51r65o72k41e67š 1301945511264

Protože je tu spousta lidí, kteří odmítají "koncernové vozy" (VW) a myslí si, že Opel je kdo ví jak německá a kvalitní značka. Normální šmejd to je. Nic víc. Máme firemní Opely a naposledy když jsem s ním měl někam jet jsem si vzal radši svojí Octavii na vlastní náklady, než tohle.

0/−9
16.3.2017 11:21

P79e92t80r 49R24o77m83á27n11e27k 8164107484154

Takže to stejně ve finále bylo prašť, jako uhoď :-))

+6/0
16.3.2017 11:41
Foto

P55a73v75e10l 11K83a75l83u25s 6734186916962

Protože z každého auta se jednou stane Opel.

0/0
16.3.2017 12:14

J54i32ř65í 81Z41ý37k22a 9189323851480

protože v Německu jezdí "normální" lidé v Mercedesu, BMW, nebo Audi. Ostatní značky jako je Opel, Ford, Škoda, Kia, Hyundai jsou auta pro ty, co jsou na sociálních dávkách.

0/0
16.3.2017 18:29
Foto

J94a76n 83M77a93c71k 5287432452655

R.I.P Opel ;-(

+1/0
16.3.2017 10:30

K33a35r21e56l 29N51o25v95o26t95n34y 4507694912302

Poslední auto značky Opel byl Senátor - dvoukarburátorový třílitr pak už chodily z Gross Gerau jen plečky.

0/−2
16.3.2017 10:02

K56a93r49e27l 17N77o43v64o52t23n62y 4877984102462

Jo vlastně ještě MantaR^

+1/0
16.3.2017 10:03

J79a46n 72D62l18o66u41h56ý 7304809920669

Nesmysl! Opel Agila, Corsa, Omega, Zafira. Pruser byla akorat Astra nebo diesel CDTi (okolo roku 2000-2005).R^

0/0
16.3.2017 10:23

P17a89v32e98l 52R43e18z12n51i71c48e94k 3475264574772

facelift posledni omegy s V6 stal za to :)

0/0
16.3.2017 10:27

T90o75m37á62š 17D26o95m86i69n33i28k 7665475374185

Crossland může být podobně velký jako Corsa, ale o crossover bych při výběru auta ani nezavadil. Vyřadit úspěšnou Corsu by bylo hloupé. Další věc, kterou nechápu, je údajný vývoj nové Corsy na francouzské platformě, když Corsa F už jezdí a uvedení na trh mělo být otázkou měsíců. Obdobně už jezdí nová 508, takže tady v nejbližší době sdílení techniky také nečekám.

0/0
16.3.2017 10:01

J70a86n 95V49á97c45l33a39v88í56k 3662386771939

Podle komentaru hadam, ze brod uz je velmi blizko.

0/0
16.3.2017 9:42

K11a24r23e29l 24K97u52č89e26r38a 7535811153120

??? Neumannova čistě elektrická strategie s jediným benzinovým modelem v r.2030 ???

Tak to asi frantíci Opel zachránili před úplným krachem, takový experimenty by těžko přežil. :-/

+2/−1
16.3.2017 9:37

J65a72n 83P82e84c34h 6217869756396

A Le Fin jako sedan :-D

0/0
16.3.2017 9:29
Foto

P60r37e91m39y13s32l 28K69y39s57e91l38a26k 5515343184929

Opel bude svébytná značka s německými inženýry.. nové modely sdílí komponenty a jsou postaveny na platformě Citorën DS3...? To si nějak protiřečí ne? Ještě s láskou budeme na fotografiích vzpomínat na opravdu německý Opel Blitz... :-)

+1/0
16.3.2017 9:17

R71a44d16i33m 68K90a51l34a85s 2900926532931

Osobně si myslím, že s Opelem bylo nutné "něco" udělat. Měl jsem kdysi tuhle značku velmi rád, pravděpodobně od doby první Vectry a následně Calibry, ale poslední roky ji až na naprosté výjimky ignoruji.

Nikdy jsem se nedostal do stádia, že bych potřeboval praktické užitné auto. Na druhou stranu jsem si všiml, že Meriva nebo Zafira jsou mezi lidmi velmi populární.

Tím spíše nechápu, že Zafira končí, když by se do portfolia PSA svým charakterem hodila.

0/0
16.3.2017 9:04

J19a76k13u35b 52F84e47i24f96a85r 7349319626449

a to je vaše škoda, že jste Opel ingoroval. Byla tu i nepraktická auta jako Speedster nebo GT a úžasné hravá ÓPéCéčka;-)

+2/0
16.3.2017 9:12

V72a17c80l55a66v 42K98u12b92i14s 5941541139337

To jsou prekitovany Lotusy. Platforma Lotus Elise. A myslim ze se pod znackou Lotus budou dat sehnat dal

0/0
16.3.2017 9:58

J47i61ř96í 42Z78ý45k14a 9969293491480

jinými slovy - svébytný Opel skončil, už to bude jen překabátěný frantík. A to si můžete nechat Rv

+2/0
16.3.2017 9:01

T97o64m17á34š 29C18h46r43a69s87t88n22ý 2821224971373

Tak třeba se z Opelu stane francouzské Volvo :-)

0/0
16.3.2017 10:40
Foto

B75o76h10u41m47i89l 91P20r73o47c72h33á30z64k36a 2133821353271

To se snad měli radši vrátit zpátky k šicím strojům :(

+1/0
16.3.2017 8:45

J93a11k47u85b 78F74e46i66f88a77r 7729179296959

Končí Zafira, Meriva. Tato promyšlená auta s obrovskou užitnou hodnotou budou nahrazena žabími podivnostmi. RIP Opel;-(

+16/0
16.3.2017 8:36

J33a15n 69D52l71o47u65h26ý 7274429180449

Osobne se mi nejvice zamlouva prvni generace Merivy. Ta druha uz je takove nafouknute auto...

0/0
16.3.2017 10:25

J97a70r45o67s34l84a79v 38P71e20l81d75a 0

Uživatel požádal o vymazání
+11/0
16.3.2017 7:54

J62a55n 68Š24m55í53d83a 7695108269112

Moje zkušenosti s Oplem? Jenom ty nejlepší, ovšem pouze v dobách zvučných typů, jež byly pro konkurenci etalony, konkr. Rekord, Commodor, Senator, Manta, Monza, Calibra, Omega A+B, nádherný Opel Aero GT... a šmytec. Od ukončení výroby poslední Omegy hodnotím snažení automobilky jako designové hledání ztraceného času. A spojení s frantíkama to jenom umocní...

+6/0
16.3.2017 7:33

J68i13r96i 23G82a54z55d44a 8304673464664

zafiry bude škoda. jedno z nejlepších aut v segmentu.

+23/0
16.3.2017 7:25

J11a68n 28D42l15o82u43h25ý 7944439590709

Pokud pojedou stylem technologie a vzhled podle PSA s logem opelu, tak to muzou rovnou zavrit! Opely kupuju, ale pokud jde o vzhled a technologie, tak bych si stale citron ani peugeot nekoupil. Ty auta jsou proste "divny".

+11/−2
16.3.2017 7:25
Foto

P95a84v20e57l 13K86a64l59u38s 6704286656642

Vidíte a já to mám přesně naopak. Divný je pro mne Opel. Nevím, co za technologie se vám u Oplu líbí. Vždyť tam je jednou něco z Ameriky, podruhé z Fiatu, potřetí z Renaultu. Co vlastně ta technologie Opla je?

+1/−1
16.3.2017 13:19
Foto

P81a81v24e88l 65K35a40l42u87s 6314566536842

Pane Hluchý, co se vám na tom nezdá ? Ještě připomenu motory z BMW a Isuzu. Prostě co Opel, to nějaká koupená technologie. Ale popravdě si nevzpomínám, že by Opel někdy něco dodal.....nějakou svou technologii. Jen nezmíňujte anglické a australské deriváty.

0/0
16.3.2017 16:00

P65e36t93r 42K67m53í18n63e63k 5227574701343

Škoda, a to byl Opel taková kvalitní a sympatická znacka... :-(

+8/0
16.3.2017 7:08

J71a64n 59Š12v51e39c 4578238486286

Insignie je naprosta pecka, poctive udelane auto. Oni ji jen vycucaji pro svoji 508 a C5.

+14/0
16.3.2017 6:29

J60í42ř79í 53N93o44v65o51t32n36ý 2552425794939

Opel Ende nova znacka od francouzu

+17/0
16.3.2017 6:08

A11l75o85i97s 20S73l28á60m76e17č63k16a 2696322712542

Vyřadit Zafiru je imho pěkná kravina. Ten jejich "Picasso" ji ani náhodou nenahrazuje.

Ale že jsou frantíci škodná v jakékoliv oblasti kromě sýrů a vína bylo jasné hned na začátku.

Takže vzniká značka úplně nová: Škoda Opla... :-/

+30/0
16.3.2017 5:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.