- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak já chápu, že je teď móda těch velkých mříží chladičů a "agresivních" designů čumáků, oproti uhlazenosti, které vládla dříve (holt vrací se tak trochu osmdesátky, hranatost atd.), nicméně nepřehnal to Lexus už malinko? Dáme mříž jako kr....a to bude jako ten super moderní design? Navíc k zadku vůbec nesedí, ten se drží víceméně tradičního designu...
Tak vypadá to rozhodně líp než ty žaluzie u Škodovek.
V8 + elektromotor v předchozí verzi je parádní, přeplňovaný V6 se mi do tohohle auta teda moc nehodí. A pěkné není, to ale žádný lexus. Tyhle auta nejsou stavěné na to, aby těšily svět svým zjevem, ale pro potěchu těch pár lidí co sedí uvnitř - a to umí hodně dobře.
Možná ta maska bude v reálu hezčí. Ale když nějaký ohleduplný řidič bude s kouli couvat, nebo se najede na vyšší český obrubník, tak si nejsem jistý, zda nebude majitel furt měnit celý předek...
Zepředu to vypadá jak nějaký podivný kombajn nebo co
Podle nadpisu jsem čekal, že tam bude motor 1,1 Tri-turbo.
no tak v principu tam něco takového je a neboj bude to taky fungovat.
Akú má šírku záberu kosenia som v článku nenašiel.
Příští rok očekávám místo motoru natahovací hodinový strojek.
pokud by se ovšem i sám natahoval jako automaty, měli bychom perpetum mobile a bylo by vystaráno s emisema