Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

S77t13a34n49i24s31l80a88v 22N14ý14v78l63t 2594535683

Opacnym smerem se otevirajici dvere, se rikalo v usa sebevrazedne dvere.

0/0
doporučit
19.3.2017 14:03

M77i69l46a92n 64N44ě10m34e14c 1785600576466

Kdepak, tohle pořád hot-rod minulosti. Hot-rod budoucnosti bude mít pod tou dlouhou kapotou pořádně svalnatý server a někde v zadní kapse 1.0 TSI :)

0/0
doporučit
19.3.2017 13:23

J96i53ř24í 77S83c23h62w50a53c61h 8358984458846

je to celkem možné, když už dnes si tříválec 1.5 v i8 vytře s tímto osmiválcem pozadí....

0/0
doporučit
19.3.2017 14:32

M15i73l80a23n 73N90ě44m74e81c 1985350156426

Vytře pozadí, jo? I když tam kromě něj nebude ten elektromotor? Heleďte, když hodím motor z Jawy Pionýr v tašce do kufru BMW M5, taky pak můžu v tomto slohu tvrdit, že si vytře zadek s kdejakým osmiválcem :)

0/0
doporučit
19.3.2017 14:59

J13i10ř44í 44S69c33h52w24a60c89h 8108794458906

jo vytře pozadí,

A nějaká "když .... kdyby pes nes*al, dál by doběhl" jsou poněkud irelevantní.

A ten tvůj příklad s motorem babety v kufru tuplem.

0/0
doporučit
19.3.2017 16:33

M28i34l17a21n 93N28ě58m93e60c 1325640856656

Když už si tykáme milý Jiří, tak Ti musím jako kámoš sdělit, že v tomhle případě argumentuješ ve prospěch svých milovaných tříválců stejně pitomě, jako jindy někteří zapálení příznivci velkých atmosféráků, přesvědčení, že existují lepší a horší newtonmetry :)

0/0
doporučit
19.3.2017 16:42

J11i32ř70í 24S51c77h80w58a49c19h 8278644748926

já nijak neargumentuji ve prospěch toho či onoho, reagoval jsem jen naprosto pravdivým argumentem, kam směřuje vývoj, na rádoby "ironickou" poznámku svého předřečníka. Můj argument byl na rozdil od toho tvého zcela relevantní, protože naprostá většina energie v i8 pochází ze spalovacího motoru (ano když může, tak prostě dobíjí baterii a ta mu zase pomůže při akceleraci), na rozdíl od toho tvého z Pionýra, nikoliv tedy Babety (to byl jediný můj omyl) v kufru M5. ;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 17:55

M69i53l83a80n 43N38ě10m25e50c 1745870416856

Argumentoval jsem sice ještě blbějc než Ty, ale zcela záměrně, což jsi jako inteligentní člověk správně pochopil. Jen Ti asi nedošlo, proč jsem to dělal.

Schválně, co se stane, když se všechna ta vychytaná elektrika dá dohromady s tím předpotopním osmiválcem? Ten snad nemůže dobíjet baterky? Čímž jsme podle mě zpátky u porovnání dvou spalovacích motorů :)

0/0
doporučit
19.3.2017 19:01

J83i18ř49í 21S78c82h66w50a91c88h 8748574118646

ale znovu to "když, kdyby...

samozřejmě, že i osmiválec může dobíjet baterky (Lexus LS, tedy ten co se už nebude vyrábět), ale znovu musím odkázat na kontext tohoto vlákna. V jeho úvodu jsi nemluvil o nějakém osmiválci ale o zcela konkrétním tříválci (1.0TSI) a já se jen držel tématu "budoucnosti" a "malý tříválec" a porovnal jsem možné existující řešení s konkrétním osmiválcem o kterém je v článku řeč a ten tam (bohužel) žádné baterky nedobíjí. ;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 19:45

P41a77v24e88l 55Z28a35j87í49č75e51k 8314570656840

neni to tak jednoduche pokud bude mit baterky dobijene jako v f1 tak bude motoricky stracet na ten 8V ale bude taky zalezet na profilu trati. Pokud bude jako motorgenerator a dopnovat velke baterky... tak tak maly obem nebude moci pohanet dostatecne velky zdroj energie tak aby dokazal dobijet baterie v nejakem primerenem cas. Nevic je tam pomerne hodne ale... ale proudy potrebne k poradnym motorum, ale proudy potrebne k dobijeni ale dlouhodobe zahrivani baterii... mimochodem velky problem I dnes je zapojeni baterii potykani se s vyrovnavacimi proudy. Prozatim vzdy vyhraje podle me V8 nad 1.0 s pomoci elektromotoru. ale jsme prozatim v plenkach...

0/0
doporučit
20.3.2017 0:21

P81a95v35e20l 91Z95a50j10í96č48e80k 8184510776640

jeste bych dodal ze koncepce s elektromotry ma pro sportovni jizdu problem s vyvazenim a celkovou hmotnosti... zvlaste pokud ma velke bateriove sety. Takova V8 nebo 12 v prostred auta ma proste porad navrch... I dotankovani je dneska porad rychlejsi nez dobijeni... a jeste me napadlo hmotnost ani v8 na to neni idealni ale koncepce s bateriemi je pomerne tezsi... takze brzdy no... protoze na okruhu se auto pozna hlavne podle brzd... a totez by platilo i mimo okruh... navic me napada ze kdyby pribrzdovali elektromotory coz lze tak nemuzou rekuperovat ;)

0/0
doporučit
20.3.2017 0:28

J18i32ř42í 72K67o47c35u84r42e23k 6595944675728

Po hodině závodu na okruhu?

0/0
doporučit
19.3.2017 19:24

J68i57ř35í 10S64c20h91w48a47c18h 8678894768266

ne po hodině závodu na okruhu začne ztrácet....

ale to už bude mít takový náskok, že mu stihnou při tankování v depu vyměnit baterku...;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 19:56

P50a73v20e83l 20Z84a67j29í87č83e97k 8474550206920

asi tezko :D kdyz postavim formuli 1.0 i s nejakou formou kers... tak prohraje z 3l v10

0/0
doporučit
20.3.2017 0:38

J96o41s11e81f 37B37a90b55k17a 3850669712687

Opravdu flexibilně užitečné auto;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 11:17

J84a33r14o76s70l18a44v 67K13a75d83l82e14c 5491689502121

Trochu Velorexovatí... zaspali nás...:-P

0/0
doporučit
19.3.2017 8:43

J27i64ř80í 55K50o76c66u18r49e88k 6595284125968

A Porsche 911 je vlastně taková Škoda 120.

0/0
doporučit
19.3.2017 19:27

M53i22c97h44a63l 79F30i76n47s75t35e92r64l27e 7989320873318

Po mnoha letech snad první věc, která se mi od Sbarra i docela líbí...R^

0/0
doporučit
19.3.2017 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.