Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

S70t36a24n89i82s11l11a34v 81N38ý22v83l20t 2604985963

Opacnym smerem se otevirajici dvere, se rikalo v usa sebevrazedne dvere.

0/0
doporučit
19.3.2017 14:03

M32i38l89a69n 41N38ě57m74e38c 1905800146836

Kdepak, tohle pořád hot-rod minulosti. Hot-rod budoucnosti bude mít pod tou dlouhou kapotou pořádně svalnatý server a někde v zadní kapse 1.0 TSI :)

0/0
doporučit
19.3.2017 13:23

J66i18ř91í 53S40c90h92w70a41c24h 8398544198986

je to celkem možné, když už dnes si tříválec 1.5 v i8 vytře s tímto osmiválcem pozadí....

0/0
doporučit
19.3.2017 14:32

M39i46l84a27n 41N45ě36m58e86c 1465680696426

Vytře pozadí, jo? I když tam kromě něj nebude ten elektromotor? Heleďte, když hodím motor z Jawy Pionýr v tašce do kufru BMW M5, taky pak můžu v tomto slohu tvrdit, že si vytře zadek s kdejakým osmiválcem :)

0/0
doporučit
19.3.2017 14:59

J78i49ř61í 91S29c96h50w25a29c29h 8398784688156

jo vytře pozadí,

A nějaká "když .... kdyby pes nes*al, dál by doběhl" jsou poněkud irelevantní.

A ten tvůj příklad s motorem babety v kufru tuplem.

0/0
doporučit
19.3.2017 16:33

M35i89l24a60n 24N32ě38m28e37c 1535730496676

Když už si tykáme milý Jiří, tak Ti musím jako kámoš sdělit, že v tomhle případě argumentuješ ve prospěch svých milovaných tříválců stejně pitomě, jako jindy někteří zapálení příznivci velkých atmosféráků, přesvědčení, že existují lepší a horší newtonmetry :)

0/0
doporučit
19.3.2017 16:42

J56i18ř31í 54S84c70h58w24a31c79h 8328204578676

já nijak neargumentuji ve prospěch toho či onoho, reagoval jsem jen naprosto pravdivým argumentem, kam směřuje vývoj, na rádoby "ironickou" poznámku svého předřečníka. Můj argument byl na rozdil od toho tvého zcela relevantní, protože naprostá většina energie v i8 pochází ze spalovacího motoru (ano když může, tak prostě dobíjí baterii a ta mu zase pomůže při akceleraci), na rozdíl od toho tvého z Pionýra, nikoliv tedy Babety (to byl jediný můj omyl) v kufru M5. ;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 17:55

M83i19l26a54n 48N72ě39m11e67c 1715850536466

Argumentoval jsem sice ještě blbějc než Ty, ale zcela záměrně, což jsi jako inteligentní člověk správně pochopil. Jen Ti asi nedošlo, proč jsem to dělal.

Schválně, co se stane, když se všechna ta vychytaná elektrika dá dohromady s tím předpotopním osmiválcem? Ten snad nemůže dobíjet baterky? Čímž jsme podle mě zpátky u porovnání dvou spalovacích motorů :)

0/0
doporučit
19.3.2017 19:01

J14i60ř21í 17S27c79h39w92a16c96h 8738544178206

ale znovu to "když, kdyby...

samozřejmě, že i osmiválec může dobíjet baterky (Lexus LS, tedy ten co se už nebude vyrábět), ale znovu musím odkázat na kontext tohoto vlákna. V jeho úvodu jsi nemluvil o nějakém osmiválci ale o zcela konkrétním tříválci (1.0TSI) a já se jen držel tématu "budoucnosti" a "malý tříválec" a porovnal jsem možné existující řešení s konkrétním osmiválcem o kterém je v článku řeč a ten tam (bohužel) žádné baterky nedobíjí. ;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 19:45

P90a14v19e91l 49Z66a63j53í18č21e98k 8354750376550

neni to tak jednoduche pokud bude mit baterky dobijene jako v f1 tak bude motoricky stracet na ten 8V ale bude taky zalezet na profilu trati. Pokud bude jako motorgenerator a dopnovat velke baterky... tak tak maly obem nebude moci pohanet dostatecne velky zdroj energie tak aby dokazal dobijet baterie v nejakem primerenem cas. Nevic je tam pomerne hodne ale... ale proudy potrebne k poradnym motorum, ale proudy potrebne k dobijeni ale dlouhodobe zahrivani baterii... mimochodem velky problem I dnes je zapojeni baterii potykani se s vyrovnavacimi proudy. Prozatim vzdy vyhraje podle me V8 nad 1.0 s pomoci elektromotoru. ale jsme prozatim v plenkach...

0/0
doporučit
20.3.2017 0:21

P50a58v68e40l 33Z53a62j19í72č14e39k 8284740776210

jeste bych dodal ze koncepce s elektromotry ma pro sportovni jizdu problem s vyvazenim a celkovou hmotnosti... zvlaste pokud ma velke bateriove sety. Takova V8 nebo 12 v prostred auta ma proste porad navrch... I dotankovani je dneska porad rychlejsi nez dobijeni... a jeste me napadlo hmotnost ani v8 na to neni idealni ale koncepce s bateriemi je pomerne tezsi... takze brzdy no... protoze na okruhu se auto pozna hlavne podle brzd... a totez by platilo i mimo okruh... navic me napada ze kdyby pribrzdovali elektromotory coz lze tak nemuzou rekuperovat ;)

0/0
doporučit
20.3.2017 0:28

J51i10ř40í 62K48o95c57u79r45e86k 6815604515108

Po hodině závodu na okruhu?

0/0
doporučit
19.3.2017 19:24

J18i91ř13í 11S47c65h48w15a23c82h 8658384938466

ne po hodině závodu na okruhu začne ztrácet....

ale to už bude mít takový náskok, že mu stihnou při tankování v depu vyměnit baterku...;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 19:56

P86a20v48e88l 74Z95a68j98í93č23e88k 8584910786320

asi tezko :D kdyz postavim formuli 1.0 i s nejakou formou kers... tak prohraje z 3l v10

0/0
doporučit
20.3.2017 0:38

J53o50s92e20f 19B64a21b36k26a 3360229722457

Opravdu flexibilně užitečné auto;-)

0/0
doporučit
19.3.2017 11:17

J85a56r95o19s12l21a91v 35K48a92d84l55e40c 5181979892221

Trochu Velorexovatí... zaspali nás...:-P

0/0
doporučit
19.3.2017 8:43

J88i73ř68í 82K69o41c72u27r84e81k 6755824315618

A Porsche 911 je vlastně taková Škoda 120.

0/0
doporučit
19.3.2017 19:27

M62i32c32h22a46l 26F78i56n79s85t95e15r57l17e 7649770553238

Po mnoha letech snad první věc, která se mi od Sbarra i docela líbí...R^

0/0
doporučit
19.3.2017 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.