Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Hvězdou ženevského autosalonu je hot-rod budoucnosti

Nejšílenější kreace vozí na autosalon do Ženevy, který právě v neděli 19. března končí, tradičně Franco Sbarro. V expozici slavného designéra, který dnes provozuje školu pro stylisty, byl letos hlavní hvězdou futuristický hot-rod jménem Mojave.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S12t95a11n51i14s60l27a69v 50N51ý19v70l15t 2274135633

Opacnym smerem se otevirajici dvere, se rikalo v usa sebevrazedne dvere.

0/0
19.3.2017 14:03

M38i66l40a14n 72N89ě21m65e74c 1775310336726

Kdepak, tohle pořád hot-rod minulosti. Hot-rod budoucnosti bude mít pod tou dlouhou kapotou pořádně svalnatý server a někde v zadní kapse 1.0 TSI :)

0/0
19.3.2017 13:23

J68i19ř14í 68S87c38h44w71a62c90h 8428394698436

je to celkem možné, když už dnes si tříválec 1.5 v i8 vytře s tímto osmiválcem pozadí....

0/0
19.3.2017 14:32

M92i14l23a17n 30N21ě66m53e28c 1945900706216

Vytře pozadí, jo? I když tam kromě něj nebude ten elektromotor? Heleďte, když hodím motor z Jawy Pionýr v tašce do kufru BMW M5, taky pak můžu v tomto slohu tvrdit, že si vytře zadek s kdejakým osmiválcem :)

0/0
19.3.2017 14:59

J83i44ř76í 35S38c93h95w81a41c14h 8118274888676

jo vytře pozadí,

A nějaká "když .... kdyby pes nes*al, dál by doběhl" jsou poněkud irelevantní.

A ten tvůj příklad s motorem babety v kufru tuplem.

0/0
19.3.2017 16:33

M91i75l75a97n 74N13ě55m28e61c 1605690116216

Když už si tykáme milý Jiří, tak Ti musím jako kámoš sdělit, že v tomhle případě argumentuješ ve prospěch svých milovaných tříválců stejně pitomě, jako jindy někteří zapálení příznivci velkých atmosféráků, přesvědčení, že existují lepší a horší newtonmetry :)

0/0
19.3.2017 16:42

J16i24ř90í 18S77c26h26w59a37c84h 8658144448726

já nijak neargumentuji ve prospěch toho či onoho, reagoval jsem jen naprosto pravdivým argumentem, kam směřuje vývoj, na rádoby "ironickou" poznámku svého předřečníka. Můj argument byl na rozdil od toho tvého zcela relevantní, protože naprostá většina energie v i8 pochází ze spalovacího motoru (ano když může, tak prostě dobíjí baterii a ta mu zase pomůže při akceleraci), na rozdíl od toho tvého z Pionýra, nikoliv tedy Babety (to byl jediný můj omyl) v kufru M5. ;-)

0/0
19.3.2017 17:55

M61i60l10a22n 89N40ě52m74e76c 1525960266666

Argumentoval jsem sice ještě blbějc než Ty, ale zcela záměrně, což jsi jako inteligentní člověk správně pochopil. Jen Ti asi nedošlo, proč jsem to dělal.

Schválně, co se stane, když se všechna ta vychytaná elektrika dá dohromady s tím předpotopním osmiválcem? Ten snad nemůže dobíjet baterky? Čímž jsme podle mě zpátky u porovnání dvou spalovacích motorů :)

0/0
19.3.2017 19:01

J64i65ř82í 26S64c37h82w88a66c50h 8958334108716

ale znovu to "když, kdyby...

samozřejmě, že i osmiválec může dobíjet baterky (Lexus LS, tedy ten co se už nebude vyrábět), ale znovu musím odkázat na kontext tohoto vlákna. V jeho úvodu jsi nemluvil o nějakém osmiválci ale o zcela konkrétním tříválci (1.0TSI) a já se jen držel tématu "budoucnosti" a "malý tříválec" a porovnal jsem možné existující řešení s konkrétním osmiválcem o kterém je v článku řeč a ten tam (bohužel) žádné baterky nedobíjí. ;-)

0/0
19.3.2017 19:45

P18a64v90e19l 92Z39a39j93í66č61e48k 8794700676410

neni to tak jednoduche pokud bude mit baterky dobijene jako v f1 tak bude motoricky stracet na ten 8V ale bude taky zalezet na profilu trati. Pokud bude jako motorgenerator a dopnovat velke baterky... tak tak maly obem nebude moci pohanet dostatecne velky zdroj energie tak aby dokazal dobijet baterie v nejakem primerenem cas. Nevic je tam pomerne hodne ale... ale proudy potrebne k poradnym motorum, ale proudy potrebne k dobijeni ale dlouhodobe zahrivani baterii... mimochodem velky problem I dnes je zapojeni baterii potykani se s vyrovnavacimi proudy. Prozatim vzdy vyhraje podle me V8 nad 1.0 s pomoci elektromotoru. ale jsme prozatim v plenkach...

0/0
20.3.2017 0:21

P47a48v20e60l 58Z60a92j53í68č11e75k 8614820936200

jeste bych dodal ze koncepce s elektromotry ma pro sportovni jizdu problem s vyvazenim a celkovou hmotnosti... zvlaste pokud ma velke bateriove sety. Takova V8 nebo 12 v prostred auta ma proste porad navrch... I dotankovani je dneska porad rychlejsi nez dobijeni... a jeste me napadlo hmotnost ani v8 na to neni idealni ale koncepce s bateriemi je pomerne tezsi... takze brzdy no... protoze na okruhu se auto pozna hlavne podle brzd... a totez by platilo i mimo okruh... navic me napada ze kdyby pribrzdovali elektromotory coz lze tak nemuzou rekuperovat ;)

0/0
20.3.2017 0:28

J13i87ř89í 67K44o19c85u43r13e85k 6375704975318

Po hodině závodu na okruhu?

0/0
19.3.2017 19:24

J77i84ř66í 24S57c29h11w84a71c50h 8208244208326

ne po hodině závodu na okruhu začne ztrácet....

ale to už bude mít takový náskok, že mu stihnou při tankování v depu vyměnit baterku...;-)

0/0
19.3.2017 19:56

P17a27v77e56l 98Z56a57j59í88č12e33k 8314610156160

asi tezko :D kdyz postavim formuli 1.0 i s nejakou formou kers... tak prohraje z 3l v10

0/0
20.3.2017 0:38

J73o31s89e94f 32B89a26b19k46a 3350749182277

Opravdu flexibilně užitečné auto;-)

0/0
19.3.2017 11:17

J25a48r56o29s98l63a35v 85K18a79d70l51e72c 5271949632891

Trochu Velorexovatí... zaspali nás...:-P

0/0
19.3.2017 8:43

J35i67ř95í 78K97o28c30u29r86e41k 6905174405308

A Porsche 911 je vlastně taková Škoda 120.

0/0
19.3.2017 19:27

M34i48c39h43a49l 54F14i31n96s79t29e65r50l29e 7529580713308

Po mnoha letech snad první věc, která se mi od Sbarra i docela líbí...R^

0/0
19.3.2017 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.